Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva-Sanoma is,beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Dit lijkt me echt super!

Heb hem na het lezen van dit topic net meteen besteld op ebay (10,37 incl. verzenden)
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Voor mij is het denk ik niks. Ik wreck mijn boeken en schriften zowiezo al. No need dus om me van perfectionisme te bevrijden.
Ook net besteld, ik kán dit ws. niet eens, met opzet een boek vernaggelen. Ik ben meer het type vernaggelen maar het stiekem toch wel netjes, mooi en gecontroleerd doen..
Stickertjes plakken, de boel ver(fom)f(r)aaien, opdrachten..

Het klinkt mij toch echt een beetje in de oren als Het Grote Vakantie-Scrapbook voor volwassenen. Mag het dan opeens wel?...
Floor dus je gaat een aantal mensen in jouw omgeving ook een boek doen zodat ze die ook kunnen uitlaten. Heb zo gelachen: stond Biol daar bij de paal mijn boek te laten plassen. Tja ik zorg er gewoon slecht voor. Trouwens Water en allen die mijn boek ingeschreven hebben: echt ontzettend bedankt voor lieve berichtjes. De puzzel moet ik over denken. Als de stofwolken zijn opgetrokken. (gaat dit ook even copypasten in ander topic=> offtopic hier namelijk)

Zo hier mag dit bericht wel staan. Heb zulke leuke berichtjes gehad in mijn journal gisteren. En ik hoef geen tweede exemplaar aan te schaffen. Want ik heb meer dan genoeg opdrachten nog te vervullen. Dus de missie is gewoon geslaagd (was toch een opdracht bij dat ik hem door anderen moest laten beschrijven dus ik loop op schema)
Pure decadentie ook, om iets met opzet vernaggeld uit te laten zien en dan ook nog janken dat jullie het waarschijnlijk niet eens over jullie hart kúnnen verkrijgen om een boek te mishandelen! Oeh! Aanstellers...
quote:Ligeia schreef op 21 maart 2010 @ 15:06:

Stickertjes plakken, de boel ver(fom)f(r)aaien, opdrachten..

Het klinkt mij toch echt een beetje in de oren als Het Grote Vakantie-Scrapbook voor volwassenen. Mag het dan opeens wel?... Jaaaaaaaaaaaaaaa dan mag t wel ja!!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:Dushi74 schreef op 21 maart 2010 @ 15:07:

Floor dus je gaat een aantal mensen in jouw omgeving ook een boek doen zodat ze die ook kunnen uitlaten. Heb zo gelachen: stond Biol daar bij de paal mijn boek te laten plassen. Tja ik zorg er gewoon slecht voor. Trouwens Water en allen die mijn boek ingeschreven hebben: echt ontzettend bedankt voor lieve berichtjes. De puzzel moet ik over denken. Als de stofwolken zijn opgetrokken. (gaat dit ook even copypasten in ander topic=> offtopic hier namelijk)

Zo hier mag dit bericht wel staan. Heb zulke leuke berichtjes gehad in mijn journal gisteren. En ik hoef geen tweede exemplaar aan te schaffen. Want ik heb meer dan genoeg opdrachten nog te vervullen. Dus de missie is gewoon geslaagd (was toch een opdracht bij dat ik hem door anderen moest laten beschrijven dus ik loop op schema)Whaaat?? Heb ik je boek laten plassen?? ( was ik dan toch dronken?? )
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:Jumpsje schreef op 21 maart 2010 @ 15:04:

Ook net besteld, ik kán dit ws. niet eens, met opzet een boek vernaggelen. Ik ben meer het type vernaggelen maar het stiekem toch wel netjes, mooi en gecontroleerd doen..ohhh maar das geen probleem hoor, geef hem maar even C_estelle en mij.. komt helemaal goed!
Trouwens scrappen is iets totaal anders. Dat ik er een lichte vleug van heb gemaakt is mijn tik. Terwijl ik nog lange na niet klaar ben. Heb wat experimentjes gedaan met foam stickers. Maar blijf dat (behalve de blommen) geen succes vinden. Achterin had ik dieren van foam gedaan ivm mijn farmville tik.

Maar mijn creatieve proces is er nog lange niet uitgeput. Dus nog steeds geen werk te laten zien wat af is.
quote:Dushi74 wrote on 21 March 2010 @ 15:10:

Trouwens scrappen is iets totaal anders. Dat ik er een lichte vleug van heb gemaakt is mijn tik. Terwijl ik nog lange na niet klaar ben. Heb wat experimentjes gedaan met foam stickers. Maar blijf dat (behalve de blommen) geen succes vinden. Achterin had ik dieren van foam gedaan ivm mijn farmville tik.

Maar mijn creatieve proces is er nog lange niet uitgeput. Dus nog steeds geen werk te laten zien wat af is.Het begint met ontkennen...
Och heb geen enkel probleem met het vernaggelen van mijn boek hoor. Toen ik hem had heb ik hem ongeopend direct onder mijn -speciale hobby/kaartenmaak/cd stansen- gaatjes maker gelegd- Om er een flink gat in te maken (door het hele boek heen) Eerste keer mislukte dat -bewust- om het daarna wel goed te doen. Zoals gezegd: slopen ben ik goed in. Het weggeven van iets wat ik gemaakt heb vind ik moeilijker.

Had trouwens een opdrachtje -pak iets in het papier van journal- gisteren gelijk kunnen toepassen. Erg leuk want het papier was herkenbaar.
Ach ik ontken niets.... mijn naam is alleen PaasHaas
.
Nou mijn "Wreck this journal" heb ik binnen!

Alleen heb ik geen stiften, gelpennen etc. Dus kan nog niet echt aan de gang Ook geen winkels open niets!

Dus dan maar fruitstickertjes plakken en de zijkant beschrijven!!

Zullen ze bij de supermarkt knutselspullen hebben??
quote:winkelmandje schreef op 21 maart 2010 @ 16:36:

Nou mijn "Wreck this journal" heb ik binnen!

Zullen ze bij de supermarkt knutselspullen hebben?? Jep, bij de Appie wel.
MILF in the making ;-)
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva-Sanoma is.beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Courage, je hebt straks helegaar geen tijd meer om te eten!

Ow en mijn boek kan veilig van een toren in Dordt gegooid worden, de vleugels zitten eraan

(*elke gelijkenis met een Viva-Angel berust op toeval)

Stoere vleugels Olive! Heb hier verenflutjes verzameld op de kinderboerderij vanmiddag. Voor op mn witte blz.
Courage, plak die koekjes er gewoon in, dan hoef je ze niet op te eten nah, ben bang dat die verslavingen elkaar misschien versterken
Mooie vleugeltjes Olive. En wit is wit Emmetje dus je bent goed bezig!
Cour journal verslaving is wel praktischer. Als je eenmaal aan het fröbelen bent vergeet je de tijd soms. Dus vergeet je ook om iets te eten (zelfs koekjes)
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva-Sanoma is.beneden elk peil.

quote:Courage schreef op 21 maart 2010 @ 17:27:

Helpt zo'n journal nou ook tegen mijn in alle hevigheid teruggekomen (chocolade)koekjesverslaving? Nope. Moet ik dat ook opnemen in de disclaimer
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven