E=MeetC2 De Afterparty!
zondag 21 maart 2010 om 17:09
quote:qwertu schreef op 21 maart 2010 @ 16:58:
[...]
JIJ snapt het!
Enne... niet doorvertellen aan MissC, want aan haar weelderige boezem wil ik ook best uithuilen. Ik pers er gerust nog wel een paar traantjes extra voor uit. Voelt ze niks van dat het zo weinig is, die is toch nog doorweekt van alle nattigheid van gister. Tot op het bót, nou das een eind hoor!
[...]
JIJ snapt het!
Enne... niet doorvertellen aan MissC, want aan haar weelderige boezem wil ik ook best uithuilen. Ik pers er gerust nog wel een paar traantjes extra voor uit. Voelt ze niks van dat het zo weinig is, die is toch nog doorweekt van alle nattigheid van gister. Tot op het bót, nou das een eind hoor!
zondag 21 maart 2010 om 17:10
Jullie zijn lekker bezig hier dames
ff voor de goede orde:
Vinyl!! Wil je effe heel gauw ophouden.. Je bent beeldschoon! Niet alleen van binnen, maar ook van buiten!!! echt een prachtvrouw! ( ik ben jaloers op je!!)
en als er genoeg animo voor is ( en mensen vinden dat ook ok) wil ik me wel opwerpen om een eventuele nieuwe meet te regelen. Op voorwaarde dat hij ergens in september is én er iemand is die me helpt natuurlijk!! ( wie dat dan is, tja.. dat kunnen er zooooooveeeel zijn.. dat maakt me niet uit! )
ohh en Brum, ik ben het met de dames hier eens hoor... je straalde zo ontzettend gisteren! Echt top!
ff voor de goede orde:
Vinyl!! Wil je effe heel gauw ophouden.. Je bent beeldschoon! Niet alleen van binnen, maar ook van buiten!!! echt een prachtvrouw! ( ik ben jaloers op je!!)
en als er genoeg animo voor is ( en mensen vinden dat ook ok) wil ik me wel opwerpen om een eventuele nieuwe meet te regelen. Op voorwaarde dat hij ergens in september is én er iemand is die me helpt natuurlijk!! ( wie dat dan is, tja.. dat kunnen er zooooooveeeel zijn.. dat maakt me niet uit! )
ohh en Brum, ik ben het met de dames hier eens hoor... je straalde zo ontzettend gisteren! Echt top!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
zondag 21 maart 2010 om 17:14
Leuk Heerlijk om te lezen allemaal en tegelijkertijd ook wel het besef dat ik niet grote-meet-geschikt ben . En zeker niet strand-meet want dat is volgens mij OV-technisch niet handig.
Maar goed, wie weet komt het er ooit nog van dat ik kom. Eerst over 2 weken maar weer eens een mini-meet.
En het lijkt me idd een hele klus om zo'n grote meet te organiseren.
Maar goed, wie weet komt het er ooit nog van dat ik kom. Eerst over 2 weken maar weer eens een mini-meet.
En het lijkt me idd een hele klus om zo'n grote meet te organiseren.
zondag 21 maart 2010 om 17:19
zondag 21 maart 2010 om 17:22
quote:Vinyl schreef op 21 maart 2010 @ 15:38:
Ik vind het zo gek om een mooie meid genoemd te worden.
Kan ik niet aan wennen...
Vroeger te vaak nageschreeuwd: wat ben JIJ lélijk zeg!
En met mijn niet-maatje-38 kan ik me er dan ook weinig anders bij voorstellen!
Maar jullie zijn lief! Dat meen je niet Vinyl! Ik vind je prachtig!!! Bah, wat kunnen mensen gemeen zijn. Je moet dat maar snel vergeten hoor wat ze vroeger riepen.
Ik vind het zo gek om een mooie meid genoemd te worden.
Kan ik niet aan wennen...
Vroeger te vaak nageschreeuwd: wat ben JIJ lélijk zeg!
En met mijn niet-maatje-38 kan ik me er dan ook weinig anders bij voorstellen!
Maar jullie zijn lief! Dat meen je niet Vinyl! Ik vind je prachtig!!! Bah, wat kunnen mensen gemeen zijn. Je moet dat maar snel vergeten hoor wat ze vroeger riepen.
Stressed is just desserts spelled backwards