E=MeetC2 De Afterparty!

21-03-2010 08:32 1176 berichten
Wat was het gezellig he! Hier praten we verder over de meeting.
Alle reacties Link kopieren
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva-Sanoma is.beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Gewist.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
.
.
@ Q: Dat stralende, dat weet je.
Gewist.

.
quote:qwertu schreef op 21 maart 2010 @ 16:58:

[...]

JIJ snapt het!

Enne... niet doorvertellen aan MissC, want aan haar weelderige boezem wil ik ook best uithuilen. Ik pers er gerust nog wel een paar traantjes extra voor uit. Voelt ze niks van dat het zo weinig is, die is toch nog doorweekt van alle nattigheid van gister. Tot op het bót, nou das een eind hoor!
Jullie zijn lekker bezig hier dames

ff voor de goede orde:

Vinyl!! Wil je effe heel gauw ophouden.. Je bent beeldschoon! Niet alleen van binnen, maar ook van buiten!!! echt een prachtvrouw! ( ik ben jaloers op je!!)

en als er genoeg animo voor is ( en mensen vinden dat ook ok) wil ik me wel opwerpen om een eventuele nieuwe meet te regelen. Op voorwaarde dat hij ergens in september is én er iemand is die me helpt natuurlijk!! ( wie dat dan is, tja.. dat kunnen er zooooooveeeel zijn.. dat maakt me niet uit! )

ohh en Brum, ik ben het met de dames hier eens hoor... je straalde zo ontzettend gisteren! Echt top!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
.
.
quote:qwertu schreef op 21 maart 2010 @ 17:12:

[...]

Ik dacht dat jij gewoon een heel fors skelet had. Zware botten, dat wel
quote:qwertu schreef op 21 maart 2010 @ 17:11:

Biol, zullen we dat samen doen dan?Dat lijkt me enige qwertu!!! gaan we dan ook weer zoenen?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:biol schreef op 21 maart 2010 @ 17:10:

ohh en Brum, ik ben het met de dames hier eens hoor... je straalde zo ontzettend gisteren! Echt top!

Dank je! (trouwens @ iedereen die dat vond)

Ga er helemaal van blozen.
Leuk Heerlijk om te lezen allemaal en tegelijkertijd ook wel het besef dat ik niet grote-meet-geschikt ben . En zeker niet strand-meet want dat is volgens mij OV-technisch niet handig.

Maar goed, wie weet komt het er ooit nog van dat ik kom. Eerst over 2 weken maar weer eens een mini-meet.

En het lijkt me idd een hele klus om zo'n grote meet te organiseren.
Onzin Thee, de tram rijdt zowat de zee in bij Scheveningen.
quote:biol schreef op 21 maart 2010 @ 17:10:

ohh en Brum, ik ben het met de dames hier eens hoor... je straalde zo ontzettend gisteren! Echt top!Ik ben het hier helemaal mee eens!
Stressed is just desserts spelled backwards
..
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
ja daar wel, maar grinn in dat geval qua locatie helemaal geen probleem (voor mij dan).

Maar Bloemendaal, Bergen aan Zee, Hoek van Holland, Noordwijk etc..... neuh niet voor mij en ALS ik al eens zou gaan groot-meeten, dan zeker niet met eigen vervoer maar OV + wijntje(s).
.
quote:mylenevalerie schreef op 21 maart 2010 @ 17:19:

Psst Thee, zie jij je email nog wel eens ?Ja en kom er nog wel op terug, erg spaarzaam met (non)energie momenteel, dus alles in ministapjes.
Mijn eerste en tot dusver grootste meet was met 25 tot 30 personen waarvan ik toen (weet ik veel 8 jaar terug of zo) nog niemand irl van kende.
quote:Vinyl schreef op 21 maart 2010 @ 15:38:

Ik vind het zo gek om een mooie meid genoemd te worden.

Kan ik niet aan wennen...

Vroeger te vaak nageschreeuwd: wat ben JIJ lélijk zeg!

En met mijn niet-maatje-38 kan ik me er dan ook weinig anders bij voorstellen!

Maar jullie zijn lief! Dat meen je niet Vinyl! Ik vind je prachtig!!! Bah, wat kunnen mensen gemeen zijn. Je moet dat maar snel vergeten hoor wat ze vroeger riepen.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:misschicken schreef op 21 maart 2010 @ 17:16:

Onzin Thee, de tram rijdt zowat de zee in bij Scheveningen.
quote:qwertu schreef op 21 maart 2010 @ 17:20:

Zoenen gaan we zeker, Biol!

Ik heb je gemaild op je hyves!

Je hebt weer mail terug!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven