We tetteren verder over onze dieren

15-03-2010 18:55 3001 berichten
Al weer het 3e topic! Dames, we doen het goed. Dit wordt het topic van de kittens!

En om hem als eregast er bij te houden, Kootje. De reden voor ons leuke topic.

Vorige topic
Alle reacties Link kopieren
Je mag hem voluit schrijven hoor Rat.

Anneke, wat jammer dat je je zo schuldig voelt dat je ziek bent. Gaat het een beetje?

Olijfje, ik kan je cocktails niet lezen helaas. Maar je hebt mij geïnspireerd dat ik opeens weer een cocktail weet van toen ik 22 was en in Venezuela aan het strand, ik zocht nog een cocktail dus dat gaat hem worden. Volgende week vertel ik meer -grijnz- .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Het was gezellig gisteren, leuk om de tetterdames in het echt te ontmoeten,. Heb zin in de topic meeting.

ben vandaag heel lam the hills marathon aan het kijken. Morgen weer volop aanwezig.

Mariananas, benieuwd naar de fotos van de kittens. Hoeveel zijn het er geworden?
Meiden die ik gisteren ontmoet heb op de meeting: jullie waren erg leuk/gezellig en vooral fijn gezelschap.

Zelf geen huisdier maar ik vind het wel erg leuk hier af en toe mee te lezen. Dusss tetter lekker door
Is het goed zolang we even geen kittensspam hebben dat ik iets spam? De foto's horen namelijk bij het zwaan kleef aan verhaal van gister. Wij zijn hier erg klef met elkaar. Geen geklaag van mijn kant hoor. Maar ik had er wat foto's bij gemaakt en net pas geupload.

Aankomende week denk ik geen tijd voor dit soort foto's maar ik zal ook eens wat ander soort foto's maken dan alleen maar het kleffe.

Dit was de 20e;

Kane is zo gek op Bo en Kane gedraagt zich als een kitten. Hij heeft niet door dat hij groter en zwaarder is dan Bo.

Kane komt ook steevast tig keer per dag een grote wasbeurt halen bij Bo. Die dat trouw doet. Je merkt aan sommige dingen dat ze beide te vroeg bij de moeder weg zijn, allebei met 6 weken. Ik zie het in veel gedrag terug.

Vaak liggen we zo met zijn 3e lepeltje lepeltje maar dat lukt natuurlijk niet om op de foto te krijgen.

Kane had Bo ook gewassen maar ik heb een vrij nieuwe camera maar elke +/- 5 foto's die je eerst maakt zijn altijd wazig, ja dan ben je al een paar minuten verder ......

He dush, wil je nog een katje? Er zijn nu nestjes hier. Nou bij Tetters. Alleen geen idee of er nog vrij zijn .
MV, wat liggen je katten er toch altijd lekker gezellig bij. Die foto met voor en achterpoot over de ander heen
Ha dames,

lees dat de meet erg leuk was gisteren? Mooi zo:) Ga maar weer eens bijlezen. Paar dagen weinig geforumd, lekker buiten geweest, lekker dingen ondernomen.....krijg lekker energie van dit weer:) maar ja, risico van het vak is dat je een dagtaak hebt aan het bijlezen:)
Leuke foto's, MyleneValerie, herkenbaar ook die harige fleecedekentjes...
quote:Talkinghead schreef op 21 maart 2010 @ 15:38:

Tetters, allereerst natuurlijk dank voor jullie beterschapjes

Hier nog wat lekkers om aan te sterken!

.

quote:Biebelie, je hebt zo te lezen een leuke avond gehad en dat geldt ook voor de tetterettes die naar de meet zijn geweest.

Delphi: lijkt mij ook de perfecte outfit voor Biebelie

Zal ik zoiets aan doen bij onze meet?

Doe ik graag hoorrr,maar dan geen gezeur in de kroeg dat jullie je voor me schamen hé!!
Olijf klinkt als een hele leuke avond!

Misschien als we elkaar allemaal wat beter kennen een keer een idee om te doen?

Dan moeten we er een nachtje Stay Okay achteraan plakken
quote:biebelie schreef op 21 maart 2010 @ 18:37:

Olijf klinkt als een hele leuke avond!

Misschien als we elkaar allemaal wat beter kennen een keer een idee om te doen?

Dan moeten we er een nachtje Stay Okay achteraan plakken Wasda? Stay okay?
quote:Ligeia schreef op 21 maart 2010 @ 18:16:

Leuke foto's, MyleneValerie, herkenbaar ook die harige fleecedekentjes... Hihi, ik was ze wel vaak hoor, heb ook veel foto's op schone fleecedekentjes. Maar het gaat met zijn 2e ook dubbel zo hard op die stoel met de haren . Dus als ik een foto wil maken dan is het uiteraard vaak al te laat voor de was.
Stayokay

Vrogger..ja vrogger in onze tijd heette dat jeugdherberg.

Tegenwoordig slaapt er niet alleen nog maar jeugd maar is het een goedkope manier om ergens je roes uit te slapen te overnachten.

(je kunt met 2,4 of 8 personen een kamer delen..)
quote:Ratteke schreef op 21 maart 2010 @ 18:39:

[...]

Wasda? Stay okay?Dat als het in jouw buurt is dat we met zijn alle bij jou slapen en een lekker ontbijtje verwachten .
quote:mylenevalerie wrote on 21 March 2010 @ 18:43:

[...]

Hihi, ik was ze wel vaak hoor, heb ook veel foto's op schone fleecedekentjes. Maar het gaat met zijn 2e ook dubbel zo hard op die stoel met de haren . Dus als ik een foto wil maken dan is het uiteraard vaak al te laat voor de was.

Haha, same here. En alleen wassen helpt niet bij mij!

Daarom koop ik om de zoveel tijd maar nieuwe...
quote:mylenevalerie schreef op 21 maart 2010 @ 18:44:

[...]

Dat als het in jouw buurt is dat we met zijn alle bij jou slapen en een lekker ontbijtje verwachten .

Das ook een heel goed plan!

Ik ben vóór
quote:Ligeia schreef op 21 maart 2010 @ 18:46:

[...]

Haha, same here. En alleen wassen helpt niet bij mij!

Daarom koop ik om de zoveel tijd maar nieuwe... De droger krijgt ze hier goed schoon. Maar zo nu en dan een andere ja. Ik heb ze laatst getrakteerd op ieder een nep-dierenbontje om op te liggen. Was in de aanbieding voor iets van 4 euro bij de Action. Die zijn goed schoon te stofzuigen.
Ok, is goed. Dan wordt de meet in Rotterdam gehouden. Voor mij te fietsen. Maar ik zal als goed Tetteraar dan met de trein gaan. (haha ik en fietsen naar Rotterdam hahahaha)

Wel eigen dekentje mee nemen. Zonder kattenhaar, die heb ik zelf al genoeg.
Maakt mij niet uit waar...als er dan maar wel een cocktail workshop is
Lekker zondagmiddag getetter hier!

Praathoofdje, hoop dat je snel opknapt! Gelukkig heb je genoeg fruit in huis nu, thanks to Biebelie!

Olijfje, ha, je klinkt helderder dan gisteravond . Klinkt als een hele lollige middag en avond!

Mylene, wat schattig weer! Het lijkt een start van de foto die ik een tijdje terug had geplaatst, met wel 4 of 5 rode katjes die lepeltje-lepeltje lagen.

Hoe doe je dat trouwens, die fleece dekentjes haarvrij maken? Mij lukt dat niet hoor, in de wasmachine.

Ik was vandaag in een actieve bui en ben wat rommel-lades gaan opruimen. Je kent het vast wel, zo´n la waar je al járen allemaal zooi ingooit, om vervolgens nooit meer iets terug te vinden. Daar hadden we er 3 van.

Zo fijn dan hè, dat je lieve poezel altijd bereid is om een beetje mee te helpen en vooral te inspecteren of je het wel goed hebt gedaan:

Ik zal es gaan koken...

Vanmiddag ge hightea (ddtt)

en daardoor iets later trek..

Spiraalmacaroni,mmm
quote:biebelie schreef op 21 maart 2010 @ 18:55:

Maakt mij niet uit waar...als er dan maar wel een cocktail workshop is

Goeie deal, afgesproken dan hè? We komen lekker naar je toe, Ratteke!

En zo´n cocktailparty is misschien juist goed als we elkaar nog niet zo goed kennen. Ik vrees denk dat we aan het einde van de wurksjop meer van elkaar weten dan we zouden willen.....
Hm, heb me vanmiddag misselijk gegeten aan zwart-witjes, dus ik heb ook niet zo´n haast met eten.

Hoewel man de kippenbouten al heeft opgezet en dat ruikt dan wel weer lekker!
Ik heb geen idee wat ik ga eten. Heb eigenlijk ook nergens zin in. Lastig. Gelukkig heb ik nog geen honger. Heb al twee boterhammen met kip kerrie salade op en een heel klein beetje cornflakes.
Hihi, Olief en ik hebben daarstraks nog maar ff een dutje gedaan...pffff...hakt er toch wel in hoor zo'n dag/avond

Hier staat schnitzel, ovenpatat (van die crunchy-dingen van Aviko, lekkerrrrr) en sla/appelmoes op het menu. Tot meer ben ik niet in staat
Ik ben mijn eigen bananenschil

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven