E=MeetC2 De Afterparty!

21-03-2010 08:32 1176 berichten
Wat was het gezellig he! Hier praten we verder over de meeting.
Alle reacties Link kopieren
LaVieke, je mag wel wat mag mij hebben
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:La Vie en Rose schreef op 21 maart 2010 @ 19:16:

[...]

Zeker schat. Zeg het maar? Oh en doe Lyzzzzard de groetjes.Wil je even checken of je een chatberichtje van me ziet?
Pfieuw gelukkig vind Kippie het niet erg dat er af en toe offtopic gegaan wordt.
.
quote:rosanna08 schreef op 21 maart 2010 @ 19:17:

LaVieke, je mag wel wat mag mij hebben

Graag! Maar dan moet ik wel weten wie je nou bent

Volgende keer gaan we elkaar wel een handje schudden hoor!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
quote:Dushi74 schreef op 21 maart 2010 @ 19:20:

[...]

Wil je even checken of je een chatberichtje van me ziet?Ik zie niets, maar dat komt omdat ik dat Kwek gedoe uitgeschakeld heb..
Aha duidelijk dan doe ik het wel op een andere manier. Want mailen via hieves lukt mij namelijk niet.
Leuk dat er al weer een nieuwe meet in de maak is. September lijkt me prima; ook vanwege het te verwachten weer.

Ik zou het erg leuk vinden als we een meet "buiten" kunnen doen. Misschien iets met een picknick of een bbq ofzo ?

Paar vuurkorven er bij voor als het 's avonds afkoelt.

En evt. een paar party tenten voor als er toch een bui valt ?

Tis maar een idee hoor ...
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva-Sanoma is.beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
.
.
quote:La Vie en Rose schreef op 21 maart 2010 @ 19:23:

[...]

Graag! Maar dan moet ik wel weten wie je nou bent

Volgende keer gaan we elkaar wel een handje schudden hoor!egwel!
quote:La Vie en Rose schreef op 21 maart 2010 @ 19:15:

[...]

Haha, lief van je!

Maar vind het soms wel jammer hoor, ben erg benieuwd hoe het voelt om van die flinke jetsers te hebben

Liefje,... dat is net als met krullen.. de mensen met krullen zouden graag eens stijl haar willen hebben.. De mensen met stijl haar willen krullen. Vraag maar aan Lys, die wil dolgraag haar b cupje terug vertelde ze gisteren!

En tja, ik weet niet hoe het is om een b-cupje te hebben.. en ik zou dolgraag wel eens een maat of 2 minder willen hebben!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:boogje schreef op 21 maart 2010 @ 19:17:

[...]

Vinyl, lieverd.. we moeten echt eens gaan werken aan jouw zelfbeeld, want je bent echt ontzettend leuk..

Tijdens de eerste meet heb ik nauwelijks tijd gehad om met je te kletsen omdat je toen al met je jas aan stond om naar huis te gaan.. en zelfs toen was ik al erg enthousiast over je ogen en heb ik je na de meet in het topic overladen met complimentjes ..

Ik had me dus ook al vast voorgenomen om nu wat meer met je te kunnen kletsen, maar je werd elke keer ingepalmd door anderen; met het eten waren meteen alle stoelen om je heen weg en toen je bij het 3000+ groepje ging zitten, was er helemaal geen doorkomen meer aan..

Jammer dat je wat grieperig was, maar daar was verder weinig van te merken, want je zag er beeldig uit ..

*bloos*

Wat lief!!
Ik wil mijn krullen voor geen goud kwijt *is weer eens eigenwijs* maar vind blond en of stijl haar wel erg mooi.
Rosanna, hoe zag jij eruit, wat had je aan? Heb jij mij gezien?
quote:qwertu schreef op 21 maart 2010 @ 19:26:

Moet ik even intermediair spelen?Thanks
quote:biol schreef op 21 maart 2010 @ 19:28:

[...]

Liefje,... dat is net als met krullen.. de mensen met krullen zouden graag eens stijl haar willen hebben.. De mensen met stijl haar willen krullen. Vraag maar aan Lys, die wil dolgraag haar b cupje terug vertelde ze gisteren!

En tja, ik weet niet hoe het is om een b-cupje te hebben.. en ik zou dolgraag wel eens een maat of 2 minder willen hebben!

True!

Maarre...een b-cupje is saai hoor, niets aan!
quote:Donkeyshot schreef op 21 maart 2010 @ 19:26:

Leuk dat er al weer een nieuwe meet in de maak is. September lijkt me prima; ook vanwege het te verwachten weer.

Ik zou het erg leuk vinden als we een meet "buiten" kunnen doen. Misschien iets met een picknick of een bbq ofzo ?

Paar vuurkorven er bij voor als het 's avonds afkoelt.

En evt. een paar party tenten voor als er toch een bui valt ?

Tis maar een idee hoor ... We nemen alles mee in onze keuze DS!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Gewist.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Gewist.

.
.
quote:Brummetje schreef op 21 maart 2010 @ 19:30:

Rosanna, hoe zag jij eruit, wat had je aan? Heb jij mij gezien?ja Brummelfrummel, ik heb jou gezien ik zat op die rode bank en had een wit shirt aan met een zwarte tuniek erover en een ketting met een blauw dolfijntje om
Oja, nu weet ik wie jij bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven