Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.

En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Pffff, heb 39,7 koorts, maar kan eindelijk weer drinken binnen houden.

Gelukkig lijkt alles goed te gaan met Mmetje, die is tot nu toe koorts- en diarree vrij.

En gelukkig heeft James morgen vrij, dan kan hij mooi voor M zorgen want dat kan ik echt niet.

Ik heb trouwens veel kleding in maat 46 liggen waar ik niet meer in pas, kan ik daar iemand blij mee maken? Kan er wel foto's van maken als er iemand geïnteresseerd is.
Lekker toch zon dag Fuss.

Ik heb na de keuken ook niet alles meer van mijn lijst gedaan.

Ik heb wel 2 pizza's gemaakt en eten voor morgen is ook al klaar.

Mijn haar heb ik niet meer geverfd en ik heb de strijk ook niet gedaan.

Morgen weer een dag!

Dan komen de ouwetjes schoonmaken, gezellig!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Nikki, onze trouwringen zijn van titanium met een stukje rood goud er in gedingest. Bevalt mij erg goed! Het enige nadeel is dat, mocht je dikker worden, ze de ring niet wijder kunnen maken. Er moet dan een laagje afgeschuurd worden.

Wat zijn jullie allemaal goed bezig!! Allemaal de lente en de schoonmaak in de bol!

Ixsje is er te slapen. Vanmiddag brachten zijnpapa en mama hem en zijn oom was er ook. Dus ik had alles weer om me heen

Lekker gesport vanmiddag!! Heerlijk om weer zo bezig te zijn! Geen noemenswaardige last gehad van mijn voet, dus de ortho kan de boom in!
Dat is mooi Buuf,van je voet.

Wij zijn vanmiddag even bij mijn ouders langs geweest.Daarna soep,zonder ballen.Ik had vrijdag gehakt meegebracht maar dat riekte erg zuur.Niet smakelijk dus!
Neem ik de hele meuk mee Fus!

Ik kom met mijn enige echte eigenste Twingo-vrachtwagen. Maar ja, daar paste vorige keer ook een fiets voor Marahbloem in, dus ja
668, the neighbour of the Beast
En even de rest;

MissM, beterschap, klote, ziek zijn!

Buuf, puik dat je geen last van je voet had!

Coetje, soep met ballen is toch vies
Kast uitgemest!

Fus, ik neem de hele handel mee, dan moet je maar kijken wat je wel en niet wilt hebben. Een hoop shirtjes die mij niet fijn zitten, ik weet niet of het wat voor je is. Misschien wel lekker makkelijk voor nu je zwanger bent ofzo.

Een witte linnen broek die mij zelfs te groot is dus die ga je vast niet passen, maar goed, wie weet ook voor tijdens je zwangerschap als hang-broek ofzo. Een tokkievest, twee mooie overshirttoestanddingen en de schoenen dus.

Edit; en nee, je hoeft dat echt niet allemaal aan te nemen en ik probeer je ook niet al mijn rommel te slijten

Vooral niet verplicht voelen!
Oh Tokkievesten, daar loopt mijn collega in.

Daar pest ik haar altijd mee.

Ik moet nog even wat was opruimen en dan ben ik klaar voor vandaag.

Ik heb ook nog de koffiezetter ontkalkt.

Morgen schoonmaken, haarverven en ouwetjes entertainen.

Of kwamen ze mij nou entertainen?!
Een tokkievest is in dit geval de bovenkant van een huispak. De broeken draag ik heel vaak (soort joggingbroeken), maar het vest draag ik dus helemaal nooit. Zonde dus, want het ligt te verstoffen.

En gezien het feit dat mijn buik er in past moet een zwangere buik er ook inpassen, vandaar dat ik dacht, misschien is het wat voor Fus
Ik loop vandaag al de hele dag in mijn Hello Kitty pyjama, ik had gewoon geen tijd om me aan te kleden!

Het Tokkievest van collega is een fleece vest.
Fleece is dan wel heel erg. En dan nog, dat je dat thuis draagt, oké, maar op je werk....

Ik heb vandaag ook mijn tokkiepak niet uitgehad hoor. Ja, even, want we zijn nog een uurtje gaan wandelen, maar daarna ook weer omgekleed

Ik vind dat heerlijk, thuis lekker de hele dag in mijn tokkiebroek lopen. En waarom zou ik me aankleden, als ik de deur niet uit hoef en toch geen bezoek krijg? Dan loop ik liever in dat wat het lekkerst zit
Nee het is nog erger, ze draagt 'm als jas. Als het niet te koud is.

Ik heb ook al de hele dag mijn bril op, heerlijk die lenzen niet in.
Maar dan echt een fleecevest? Ik heb namelijk ook zo'n winddicht jack met iets zacht-achtigs aan de buitenkant, maar da's nog geen fleece.... Die kan ik nog wel hebben. Beetje outdoor-achtig

Maar echt zo'n uitgezakt slap raar fleecejack, brrrr....

Ik had gisteren lenzen in. Doet ze anders noooooit. Ik ben daar te lui voor, lenzen.
Nee een echt fleecevest, zo'n fout geval.

Heerlijk voor in huis, maar buiten?

Ik heb altijd mijn lenzen in alleen niet altijd op zondag.

Ik heb zo'n hekel aan een bril.

Hij irriteert me nu ook, moet nodig goed gesteld worden.
Zo'n fleecevest dus

In mijn gedachten zijn die altijd knalrood of knalblauw

Ik heb geen last van een bril, vind lenzen in doen eerder teveel moeite.

En nu ga ik maar afsluiten, tot morgen!
Tot morgen, Marels
Tot morgen!

Was je blij dat je mannen er weer waren Mamz?
Jahoor, weer helemaal fris. Moest wel weer streng zijn 's avonds (waarom toch)

Aanstaande donderdag trouwens het adviesgesprek van de RvdK. Spannend..
Coe, hopelijk gaat alles goed met Ukkie vandaag!
Moggûh

Ik ga Ixsje opvoeden.....wat denkt ie wel zeg! Half zeven 's morgens wakker worden!
quote:BuurvrouwJanssen schreef op 22 maart 2010 @ 06:52:

Moggûh

Ik ga Ixsje opvoeden.....wat denkt ie wel zeg! Half zeven 's morgens wakker worden! Wie doet hier het opvoeden??? Ik stond om kwart over VIJF!!! met een kind op mijn linkerarm en een flesje in mijn rechterhand half slapend een liedje te zingen
Het gevolg van Ixsjes poging om "lang zal hij leven" te zingen, en dat om 5 uur, is dat ik al om kwart voor 7 achter mijn bureau zat...en dus: goedemorgen aan alle meisjes hier en een extra voor Rainz.
Mogu.

Dat is wel heel vroeg kwart over 5 Happy!Wel goed dat je hem dan leert zingen

Marels,Bor en Mamz,veel plezier op de minimeet!

Wij moeten om 12.oou in het ziekenhuis zijn.Vanaf 10.00 u moet Ukkie nuchter zijn.Ik verwacht dat ie dan rond drieeën weer mee naar huis mag.

Fijne dag vandaag!
anoniem_84316 wijzigde dit bericht op 22-03-2010 08:01
Reden: t vergeten
% gewijzigd
Sterkte vandaag Coe, met Ukkie!
Sterkte met Ukkie vandaag Coe!

Kwart over vijf is wel vroeg Happy.... Kun je dat kind niet leren uitslapen ofzo? Ik bedoel, kwart over VIJF! Volgens mij was ik toen ook wakker trouwens, maar ik heb doorgeslapen tot zeven uur, daarna.

De zon schijnt

En ik ben he-le-maal blut maar ik heb nog nét benzine om naar Mamz te rijden vandaag

Dan moet er verder alleen niks meer gebeuren deze week.

Rainz, hoe is het daar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven