E=MeetC2 De Afterparty!

21-03-2010 08:32 1176 berichten
Wat was het gezellig he! Hier praten we verder over de meeting.
Alle reacties Link kopieren
Trash tv moeten we echt nog wel bespreken hoor. Al heb ik gisteren al een begin gemaakt met bonje bij de buren... hahaha. Fans had ook besproken moeten worden en zo kan ik nog wel meer opnoemen. Echt te leuk om dit samen met jullie te kijken.
*is blij met een echte Mal in mijn boekkie*
quote:Dushi74 schreef op 21 maart 2010 @ 21:38:

Kan me daar zo ongelooflijk kwaad om maken he. Dat er gewoon mensen zijn die iemand zo de grond in durven trappen. Dat je daar dan zo onzeker van kan zijn dat je je zelfs als je volwassen bent er nog last van hebt. *haat pesters*

Tja, in mijn geval vooral samenloop van omstandigheden, omdat bijv mijn ouders te onhandig waren om complimenten over uiterlijk te geven, maar eerder per ongeluk verkeerd om deden (jaaa die korte benen, daarmee ben je dubbel erfelijk belast). Tot ik op mijn euhm bijna achttiende ( ) ineens door iemand gezoend werd. Heu?? Hoezo flabbergasted... (ik geloof overigens dat ik dat nu wel verwerkt heb )

Ik ben wel gevoelig voor dingen door het pesten, maar echt lást heb ik er gelukkig niet meer van. Ben in mijn studententijd bevriend geraakt met iemand die me tien jaar eerder ongetwijfeld gepest zou hebben... Dan vind ik ook dat ik zelf wel gegroeid ben, haha.

@Mal: dank voor je hart onder de riem!
quote:Dushi74 schreef op 21 maart 2010 @ 22:23:

*is blij met een echte Mal in mijn boekkie*heb je hem gevonden?
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:yathibiyya schreef op 21 maart 2010 @ 21:56:

Male en Vinyl ik vind jullie ook mooi!

Maar dat van vroeger is ook erg herkenbaar..ik was altijd best wel mollig, een bos kroes pluizig haar, beugel en later ook nog eens amper tieten..

Ben trouwens nog steeds aan het nagenieten, was leuker dan ik had verwacht!Tof Yathibiyya, dat je het meer dan verwacht naar je zin had! Ik heb je kort gesproken, maar vond jou ook 'n leukerd (met prachtig haar ook inderdaad)!
Ik was echt blij toen ik op mijn vervolgopleiding kwam (vanwege herkenbaarheid zeg ik niet welke) maar toen kwam ik dus allemaal mensen tegen die net zo waren als ik. Allemaal nerds met dezelfde interesses. En daar was ook wel eens wat, maar geen pesterijen. En toen werd ik wel zekerder over mezelf. Maar de lagere school en de MAVO, nee, dat was niet zo leuk. Altijd de vreemde eend in de bijt.
Ik ben nog nooit gepest. Diegene die dat waagde maakte kennis met mijn linkervuist (of rechts als ik mijn beiden handen gebruikte) En omdat ik een bloedhekel heb aan alles wat betreft onrecht nam ik het altijd op voor diegene die gepest werden. Die werden dan gewoon mijn vrienden of vriendinnen en dan was het pesten voor die persoon dan ook direct afgelopen. Ben geen driftkikker en kan me prima onder controle houden maar -zeker tijdens mijn pubertijd- heb ik toch wel flink geknokt tegen al het onrecht. Op den duur wordt je ouder, wijzer en merk je dat je scherpe tong net zoveel effect heeft -als niet meer zelfs- dan je vuisten.
quote:Maleficent schreef op 21 maart 2010 @ 22:27:

[...]

heb je hem gevonden? Jaaaaa net als alle andere droedels en tekstjes van de meeters in boekkie. Ben er echt echt blij mee!!
Heb heel wat gemist dus. Maar ja, een Digi met manke poten is ook niks. Volgende keer wellicht beter.
Oh, we zijn verhuisd....

*gaat ervoor zitten*
Thnks Laura

En Male idd fijn om iemand te ontmoeten waar ik het mee eens ben hahahahaha
Perfectionisme is niet perfect...
quote:Digitalis schreef op 21 maart 2010 @ 22:33:

Heb heel wat gemist dus. Maar ja, een Digi met manke poten is ook niks. Volgende keer wellicht beter.Ik hoop het, wil jou best graag in het echie zien!
quote:yathibiyya schreef op 21 maart 2010 @ 22:34:

Thnks Laura

En Male idd fijn om iemand te ontmoeten waar ik het mee eens ben hahahahahaTja, het is vervelender als je iemand tegenover je hebt waar je de dag ervoor zwaar mee in de haren vloog
quote:Laura289 schreef op 21 maart 2010 @ 22:00:

hoezo, nog steeds aan het bijkomen van carnaval oid?

Maar goed, ik heb je in een paar 'vlagen' even gesproken. Je vertelde op een gegeven moment net over een topic toen er betaald moest gaan worden voor het eten

Nee aan de carnaval ligt het niet, want daar heb ik me dit jaar verre van gehouden.. maar de afgelopen week een drukke week gehad en ben al weken aan het hoesten, dus helemaal fit en uitgerust was ik dus niet..

En dat topic waar raar in gepraat werd, moest ik even naar zoeken, maar kreeg net van een lieve vriendin een linkje ..

Deze was het: De strandbar: Zand er over .. lees maar eens even door..
Hahahaha en wij zouden elkaar letterlijk heel goed in de haren kunnen vliegen
Perfectionisme is niet perfect...
Noem je dat raar praten Boogje? Da's gewoonweg humor dat topic. Of nee ik moet zeggen Tropik.
.
quote:qwertu schreef op 21 maart 2010 @ 23:05:

[...]

Ik vuns ook met een viva-forummer!

(Aantal berichten doet daarin niet ter zake, toch? )Jij vunst met een forummer? Een als in 1? 1tje maar?
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
quote:boogje schreef op 21 maart 2010 @ 22:53:

[...]

Nee aan de carnaval ligt het niet, want daar heb ik me dit jaar verre van gehouden.. maar de afgelopen week een drukke week gehad en ben al weken aan het hoesten, dus helemaal fit en uitgerust was ik dus niet..

En dat topic waar raar in gepraat werd, moest ik even naar zoeken, maar kreeg net van een lieve vriendin een linkje ..

Deze was het: De strandbar: Zand er over .. lees maar eens even door.. Nauw ja seg, ga hullie nauw segge dadde wei raar praatte? Reetspek foor ons hor! En een drukkie foor ammelemaal!
quote:Etosha schreef op 21 maart 2010 @ 23:09:

Nauw ja seg, ga hullie nauw segge dadde wei raar praatte? Reetspek foor ons hor! En een drukkie foor ammelemaal!I rest my case..
.
Watte, rust jei nauw ook al op je kaas? Ick slaap chwoon op me bet hoor!

Havettes toe te reskjoe! Waar sein hullie?
Welnee Q, da's toch geen vunsen, da's gewoon lekker.
Vunzen heeft wel iets he.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven