75 euro te duur
zondag 21 maart 2010 om 22:46
zondag 21 maart 2010 om 22:47
Kun je die 75E ergens anders vandaan halen, dus dat je een "potje" aanspreekt, of zit je zometeen echt met een gat in je budget van 75E?
Als dat laatste het geval is zou ik het niet doen, want je moet toch eten
Maar als je op iets anders kunt beknibbelen... doen! En er lekker van genieten dat je goede schoenen hebt gevonden.
Als dat laatste het geval is zou ik het niet doen, want je moet toch eten
zondag 21 maart 2010 om 22:48
kopen. Een budget is een kwestie van een vastgesteld bedrag. Dat houdt in essentie in dat je er dingen voor moet laten, en dingen voor kunt kiezen. Een perfecte schoen met een slechte rug vraagt erom om gekocht te worden. Dat etentje met een vriendin kan een avondje samen op de bank worden, en dat truitje koop je volgende maand wel! En als je echt geen cent te besteden hebt, dan kun je bijverdienen met lente schoonmaak en marktplaats. Levert vast 75 euro op!
zondag 21 maart 2010 om 22:51
Bij sommige zaken moet je niet nadenken over het geld, als het goed zit, moet je het gewoon kopen. Ik heb moeite met het vinden van een goede spijkerbroek, als ik er dan een vindt die goed zit, dan koop ik het, prijs is dan geen issue, ik zie het als een goede investering.
Ik ben bang dat je ze gewoon moet kopen.
Ik ben bang dat je ze gewoon moet kopen.
zondag 21 maart 2010 om 22:51
zondag 21 maart 2010 om 22:52
zondag 21 maart 2010 om 22:55
quote:Sha_la schreef op 21 maart 2010 @ 22:48:
Een perfecte schoen met een slechte rug vraagt erom om gekocht te worden.
Dit was inderdaad mijn motivatie om ze te kopen (ik heb ze inmiddels). Maar toch voelde ik me een beetje 'schuldig'. Vandaar dat ik benieuwd was naar jullie mening.
En ja, ik ga de komende maand maar 'beknibbelen' op andere dingen.
Een perfecte schoen met een slechte rug vraagt erom om gekocht te worden.
Dit was inderdaad mijn motivatie om ze te kopen (ik heb ze inmiddels). Maar toch voelde ik me een beetje 'schuldig'. Vandaar dat ik benieuwd was naar jullie mening.
En ja, ik ga de komende maand maar 'beknibbelen' op andere dingen.
zondag 21 maart 2010 om 22:56
zondag 21 maart 2010 om 23:02
zondag 21 maart 2010 om 23:02
Ik heb altijd problemen met passende schoenen vinden, dus als ik een paar mooie schoenen zie waar én mijn steunzolen inpassen maar die niet te veel wijd zijn vind ik het niet snel te duur (student, budget: laarzen max 170, zomerschoenen max 100). Toch heb ik wel een bovengrens, want ik denk dan: je kan altijd wel een paar lekker lopende schoenen vinden binnen het budget, allleen zien ze er dan iets minder hip uit.
zondag 21 maart 2010 om 23:06
quote:Christiane04 schreef op 21 maart 2010 @ 23:00:
[...]
Dank je. Enneh, wat betreft de pindakaas; dat gaat 'm niet worden. Ik heb arachibutyrofobia.
WOW! Bestaat dit echt?!
Mijn tip in barre tijden was altijd om veel groenten en rijst te kopen, en dit dan met oosterse kruiden te kruiden en er veel joghurt overheen te gooien. Klinkt vies, maar is goddelijk! Zie het als een hele hele hele goedkope variant van curry. Inmiddels ben ik eraan verslingerd!!
[...]
Dank je. Enneh, wat betreft de pindakaas; dat gaat 'm niet worden. Ik heb arachibutyrofobia.
WOW! Bestaat dit echt?!
Mijn tip in barre tijden was altijd om veel groenten en rijst te kopen, en dit dan met oosterse kruiden te kruiden en er veel joghurt overheen te gooien. Klinkt vies, maar is goddelijk! Zie het als een hele hele hele goedkope variant van curry. Inmiddels ben ik eraan verslingerd!!
zondag 21 maart 2010 om 23:07
quote:schorpioentje29 schreef op 21 maart 2010 @ 23:02:
Ben wel benieuwd nu wat ze hebben gekost... En wat je budget dus is.Hou het erop dat ik mijn laarzen en schoenen bij voorkeur koop in de uitverkoop, maar dat ik er wat betreft voor de volle prijs ongeveer 150 euro (laarzen) en 90 euro (schoenen voor over heb). Deze waren dus duurder.
Ben wel benieuwd nu wat ze hebben gekost... En wat je budget dus is.Hou het erop dat ik mijn laarzen en schoenen bij voorkeur koop in de uitverkoop, maar dat ik er wat betreft voor de volle prijs ongeveer 150 euro (laarzen) en 90 euro (schoenen voor over heb). Deze waren dus duurder.