E=MeetC2 De Afterparty!

21-03-2010 08:32 1176 berichten
Wat was het gezellig he! Hier praten we verder over de meeting.
Alle reacties Link kopieren
Trusten!!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
quote:Etosha schreef op 21 maart 2010 @ 23:12:

Watte, rust jei nauw ook al op je kaas? Ick slaap chwoon op me bet hoor!

Havettes toe te reskjoe! Waar sein hullie?Ik bendur al. me internedt doe tut niezo goet om duh 1 (drie) uf andure reede.
.
Eens kijken wat mijn ultra-beroerde geheugen heeft onthouden/indruk van de meet:

Allereerst de buiten staande rokers en mensen die het binnen erg warm vonden, leuke ontvangst, was meteen overweldigd van alle nicks en gezichten, zo van 'oh jee ik herken die naam maar waarvan ook alweer...?'

Toen naar het ontvangstcomite, Zwieber wat n goedlachse energieke vrolijke ontvangst, Minny haha geen idee waarom maar ik had gedacht dat je blonde krullen zou hebben! Vind het jammer dat ik niet met je gesproken heb, kwas wel benieuwd naar De Minny Met Paarse Tekst En Smiley Met Die Ene Opgetrokken Wenkbrauw! Kweenie je lijkt me een tof persoon.

Nou dan wordt het socializen he, in mn eentje tussen allemaal wildvreemden, jaja das echt mn grootste hobby (volgens mij snapt niemand die mij kent dat ik uberhaupt gegaan ben haha!)

Gelukkig stond daar breedlachende frele Qwertu, die stak me haar hand toe en zei 'hoi ik ben qwertu', mijn cortisollevels daalden meteen, want ik kon me zowaar nog herinneren dat ik n topic had geplaatst over mn vader die grote moeite had met zn natriumarme dieet en dat qwertu toen met superfijn advies kwam, dus ik flapte eruit 'ow ja! Van jou heb ik n keer dieet-advies gehad' waarop er iemand die erbij stond opmerkte dat ik met die adviezen blijbaar niets gedaan had. Hm oke ook leuk als je met je eetgestoorde lijf net 1 minuut binnen bent, naja de uitleg kwam erachteraan, het was het afzeikgroepje.

Eerst maar ff n peuk dan.

In de rookruimte zag ik fotomodel Yathybiyya, prachtig haar, mooie ogen en benen tot dr oksels!

En La Vie En Rose met wenkbrauwen die ik ook wil!

Ondertussen liep het tegen etenstijd dus op naar een fijn plekje aan tafel.

Uiteraard links en rechts naar naamkaartjes lopen loeren, kreeg sterk de indruk dat er zich al diverse subgroepjes hadden gevormd, dus even zoeken naar 'los zand' medestanders en toen zag ik een plekje aan tafel vrij tegenover Brummetje, de enige die ik direct herkende van het fototopic, en mag ik even melden dat Brummetje er in het echt vele malen beter uit ziet dan op stilstaand beeld? Wat een leuk tiep om te zien ben jij! Kan me voorstellen dat je uitnodigt tot knuffelen, hoge aaibaarheidsfactor zeg maar

maar aangezien ik maar moeizaam ontdooi tussen zoveel nieuwe mensen zat ik meer te bedenken wat ik zou kunnen zeggen dan dat ik daadwerkelijk iets zei (had meer moeten drinken denk ik, maar ja ik moest ook nog naar huis en alcohol werkt als n slaappil bij mij en zo ben ik wel ns vaker wakker geworden op het eindstation van de trein...)

het eten was superlekker, had daarna wel enorm last van mn darmen, naja dat scheelt weer laxeerpillen innemen haha! (grapje)

kvon het leuk om Janna en Roque naast me te zien kletsen, volgens mij klikte dat wel

Vinyl ik heb je heupen niet gezien maar je hebt n onwijs knap gezicht!

etosha vond ik n sympathieke uitstraling hebben, Lys is ware verschijning en lijkt me De persoon om het mee op een zuipen te zetten, wat n uitstraling, wat een geweldige mafheid, energie, drukte, leuk!

hans wat kan jij snel eten zeg, kauw jij wel?!

Oh jee het wordt n paginagroot bericht zo en ik ben nog niet eens op de helft, naja conclusie is: Als je naar n meet gaat, regel n slaapplaats want de trein van half tien is gewoon veel te vroeg, ik heb een hoop gemist door het op tijd weer thuis willen zijn!
.
quote:Courage schreef op 21 maart 2010 @ 23:24:

Zeg 's Boogje, hoe ver zat ik er naast met mijn gok? (niet zijnde neus in dit verband )Was helemaal spijker op z'n kop hoor!.. Ik ben heel erg verlegen.. ..
Nou ja ik krijg net te horen dat ik nog een half uurtje mag *gooit nog wat muntjes in de internetautomaat*
quote:boogje schreef op 21 maart 2010 @ 22:53:

[...]

Nee aan de carnaval ligt het niet, want daar heb ik me dit jaar verre van gehouden.. maar de afgelopen week een drukke week gehad en ben al weken aan het hoesten, dus helemaal fit en uitgerust was ik dus niet..

En dat topic waar raar in gepraat werd, moest ik even naar zoeken, maar kreeg net van een lieve vriendin een linkje ..

Deze was het: De strandbar: Zand er over .. lees maar eens even door..

Nee er heerst nogal wat, vivavirusjes enzo.

Oh, was er niet eerst ook speciaal een tropic? Ik heb in ieder geval wel eens zoiets voorbij zien komen. Maarreh.. laatste bijdrage 15/2? Dad ken nutuurluknie he???
.
.
Hai Tijgermeisje wat een rotopmerking zeg (die je bij binnenkomst kreeg)
quote:qwertu schreef op 21 maart 2010 @ 23:28:

[...]

Ik ben HEEL BLIJ dat jij er gister niet was! Ehm.....nee leg maar niet uit, ik snap het
Heel streng Q echt. Maar ik zei dat jij er nog was en of ik dan asjebliefd plies nog een half uurtje mocht spelen, knikkeren, boekje lezen, forummen en dat mocht gelukkig maar
Hihihi Dush...

Oh, ik vond Minny trouwens ook geweldig! Is er al een topic voor het soort Nederlands dat wij 'prefereren'? (en wat dacht je trouwens van 'stiefelen' hahahaha)
Stiefelen ken ik ook maar in welke context ook al weer *gaat graven in grijze massa*
ow en wie was degene aan de grote tafel bij het raam met donkere krullen en een zwarte jurk met witte stipjes aan? Ik zoek nl. nog precies zo'n jurk
.
.
*is blij dat iedereen de havette spelling heeft gemist in mijn postings*
Polkadots noemen ze dat toch?! Prachtig

Q hou dr in de gaten hoor die lapslet van mij. Het is een felle
It was an itsy bitsy, teeny weenie, yellow polka dot bikini..

zo was ie..
.
Ohw tijgermeisje....die opmerking, al was het wellicht absoluut niet zo bedoelt, ik begrijp helemaal dat die even naar je keel greep net bij binnnenkomst.

(als ik er bij was had je meteen je eerste knuffel binnen als sisters in crime )
.
Ooh thnks tijgermeisje (lees hier een bloos smiley)...vond het ook echt een kutopmerking die je kreeg! Blij dat je het verder nog wel leuk hebt gehad!
Perfectionisme is niet perfect...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven