Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
maandag 22 maart 2010 om 08:19
Coe sterkte met Ukkie vandaag. Je kunt het maar gehad hebben.
Moeten wij nu onverdeeld medelijden krijgen met Happy?
Mmmm het zal wel meevallen als hij kan zingen op de vroege morgen.
Ik heb net de tape van mijn knie gehaald. Morgen nieuwe.
Ik ga nu een lekker heeeeel lang douchen.
Ze hadden een stukje boven mijn knie open gelaten en nu weet ik hoe zwerversvelletjes eruit zien als ze zich minimaal 10 dagen niet hebben gewassen.
Maar ik ben wel onthaard daar nu. AUW. het deed best wel pijn. Vooral achter mijn knie. Nu nog zien die plakresten eraf te krijgen.
Moeten wij nu onverdeeld medelijden krijgen met Happy?
Mmmm het zal wel meevallen als hij kan zingen op de vroege morgen.
Ik heb net de tape van mijn knie gehaald. Morgen nieuwe.
Ik ga nu een lekker heeeeel lang douchen.
Ze hadden een stukje boven mijn knie open gelaten en nu weet ik hoe zwerversvelletjes eruit zien als ze zich minimaal 10 dagen niet hebben gewassen.
Maar ik ben wel onthaard daar nu. AUW. het deed best wel pijn. Vooral achter mijn knie. Nu nog zien die plakresten eraf te krijgen.
maandag 22 maart 2010 om 08:24
Allemaal , hier geen zon
Druuuuuuk weekend gehad met A. Hij is zo onwijs opstandig op het moment dat we van driftbui naar driftbui rolden , ik ben kapot.
En dan zou ik iets leuks gaan doen vandaag, met Mamz en Marels meeten...
Komt Tut gisteren thuis van haar vader helemaal van slag. Vader en vriendin hebben het hele weekend ruzie's gehad, vriendin van vader heeft hem zelfs geslagen *zucht* , en ze wil vandaag thuis komen eten en na school ook naar huis. ( Normaal gaat ze op maandag de hele dag naar oma voor een oma-dagje ). Dus ik kan niet naar mamz
Wat baal ik hier van. Ook omdat ik nu ex weer moet gaan bellen en ik weet niet zo goed wat ik hier mee aanmoet.
Fijn begin van de week
Het leuke nieuws is dat Vriend 1 wand van de badkamer gedaan heeft. ( t gaat niet zo rap, maar goed ) Het begint erg mooi te worden.
Druuuuuuk weekend gehad met A. Hij is zo onwijs opstandig op het moment dat we van driftbui naar driftbui rolden , ik ben kapot.
En dan zou ik iets leuks gaan doen vandaag, met Mamz en Marels meeten...
Komt Tut gisteren thuis van haar vader helemaal van slag. Vader en vriendin hebben het hele weekend ruzie's gehad, vriendin van vader heeft hem zelfs geslagen *zucht* , en ze wil vandaag thuis komen eten en na school ook naar huis. ( Normaal gaat ze op maandag de hele dag naar oma voor een oma-dagje ). Dus ik kan niet naar mamz
Wat baal ik hier van. Ook omdat ik nu ex weer moet gaan bellen en ik weet niet zo goed wat ik hier mee aanmoet.
Fijn begin van de week
Het leuke nieuws is dat Vriend 1 wand van de badkamer gedaan heeft. ( t gaat niet zo rap, maar goed ) Het begint erg mooi te worden.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
maandag 22 maart 2010 om 08:26
Nee hoor Zoeb, wat is er mooier dan op de vroege morgen een kleinkind helemaal voor jezelf hebben en nog kunnen zingen ook? Al was het vroeger toen de kinderen klein waren wel anders want dan sliep ik door alles heen en kreeg ik later op de dag te horen wat zich in de vroege uurtjes had afgespeeld.
En ik sta altijd zingend op en stap zingend in de auto, ook al is dat om half 6 . En als ik het echt op mijn heupen heb dat gaat het volume van mijn CD-Speler op 30 en kijken mijn medeweggebruikers in de file mij af en toe wat vreemd aan.
En ik sta altijd zingend op en stap zingend in de auto, ook al is dat om half 6 . En als ik het echt op mijn heupen heb dat gaat het volume van mijn CD-Speler op 30 en kijken mijn medeweggebruikers in de file mij af en toe wat vreemd aan.
maandag 22 maart 2010 om 08:30
Joehoe, ik krijg lunch
Zo ernstig is het niet hoor, ik heb nog wat benzine in de auto, eten in de kast en ik krijg donderdag geld, dus op zich komt het wel goed, maar ik ben gewoon even niet rijk, zeg maar.
Zoeb, klinkt heerlijk, zo'n gewaxte zwerversknie! Geniet van je douche!
Boro, die gasten sporen niet. Gewoon, dat dus.
Zo ernstig is het niet hoor, ik heb nog wat benzine in de auto, eten in de kast en ik krijg donderdag geld, dus op zich komt het wel goed, maar ik ben gewoon even niet rijk, zeg maar.
Zoeb, klinkt heerlijk, zo'n gewaxte zwerversknie! Geniet van je douche!
Boro, die gasten sporen niet. Gewoon, dat dus.
668, the neighbour of the Beast
maandag 22 maart 2010 om 08:31
maandag 22 maart 2010 om 08:47
Goedemorgen allemaal,
Het begon hier met zon, maar inmiddels is het bewolkt. Jammer, want met mooi weer lijkt alles makkelijker te gaan.
Bor, wat een gedoe weer. Getsie.
Mamz en Marels, veel plezier vanmiddag.
Ik heb vandaag best wat op het programma staan:
* vaatwasser uitruimen
* keuken opruimen
* hier lunchen met 2 collega's
* boodschapjes doen voor lunch
* was opvouwen
* konijnenhokje verschonen
Het begon hier met zon, maar inmiddels is het bewolkt. Jammer, want met mooi weer lijkt alles makkelijker te gaan.
Bor, wat een gedoe weer. Getsie.
Mamz en Marels, veel plezier vanmiddag.
Ik heb vandaag best wat op het programma staan:
* vaatwasser uitruimen
* keuken opruimen
* hier lunchen met 2 collega's
* boodschapjes doen voor lunch
* was opvouwen
* konijnenhokje verschonen
maandag 22 maart 2010 om 08:53
Mogguh, ik ben er ook weer.
Happy, waarom zong Ikxje ´lang zal hij leven´? Ben je jarig vandaag?
Ik kan met trots zeggen dat ik geen Tokkie-vest in mijn kast heb hangen.
Ik moet binnenkort mijn eigne kast ook eens uitmesten. Dan gooi ik hier ook wel wat neer voor de eventuele liefhebbers met maat 38,40,42 of zoiets.
Succes met Ukkie Coe!
MissM, al een stukje beter?
Fuss, maak je nou niet te eng over dat buikje he?
Alles komt goed, echt waar!!!
(Ik was trouwens idd erg laat thuis, een uurtje of half 4... )
Mamzie, dat wordt spannend dan donderdag...We gaan allemaal voor je meeduimen en zo!
Boro, wat naar dat je niet naar de mini-meet kan vandaag. Maar kindjes gaan voor, dat is zo...
En hoe was het op de beurs?
Gisteren hebben wij de hele middag op terras gezeten. Heerlijk!
Daarna hebben we de kids thuis gebeld dat ze naar de Griek moesten komen om daar het eten. Daarna met z'n allen hier languit uitbuiken op de bank.
Vandaag wordt een balans-dag..
En wat nog meer:
Was-bla...
Stofzuigen
Op de monteur wachten die mijn laptop gaat reanimeren. (Kan komen tussen 9 en 5, erg handig...)
Een power-nap zou wel fijn zijn.
NIET snoepen.
Kwartiertje op de stepper.
Ewvttk.
Nu eerst wat eten en mijn krantje lezen.
Tot laterrr!
Ik kan met trots zeggen dat ik geen Tokkie-vest in mijn kast heb hangen.
Ik moet binnenkort mijn eigne kast ook eens uitmesten. Dan gooi ik hier ook wel wat neer voor de eventuele liefhebbers met maat 38,40,42 of zoiets.
Succes met Ukkie Coe!
MissM, al een stukje beter?
Fuss, maak je nou niet te eng over dat buikje he?
Alles komt goed, echt waar!!!
(Ik was trouwens idd erg laat thuis, een uurtje of half 4... )
Mamzie, dat wordt spannend dan donderdag...We gaan allemaal voor je meeduimen en zo!
Boro, wat naar dat je niet naar de mini-meet kan vandaag. Maar kindjes gaan voor, dat is zo...
En hoe was het op de beurs?
Gisteren hebben wij de hele middag op terras gezeten. Heerlijk!
Daarna hebben we de kids thuis gebeld dat ze naar de Griek moesten komen om daar het eten. Daarna met z'n allen hier languit uitbuiken op de bank.
Vandaag wordt een balans-dag..
En wat nog meer:
Was-bla...
Stofzuigen
Op de monteur wachten die mijn laptop gaat reanimeren. (Kan komen tussen 9 en 5, erg handig...)
Een power-nap zou wel fijn zijn.
NIET snoepen.
Kwartiertje op de stepper.
Ewvttk.
Nu eerst wat eten en mijn krantje lezen.
Tot laterrr!
anoniem_7250 wijzigde dit bericht op 22-03-2010 08:57
Reden: nog niet gewend aan dat kleine toetsenbordje..
Reden: nog niet gewend aan dat kleine toetsenbordje..
% gewijzigd
maandag 22 maart 2010 om 08:59
quote:Goldielocks schreef op 22 maart 2010 @ 08:53:
Hij moet dringend leren om dat liedje te zingen en 'Hiep, Hiep, Hoera' te roepen omdat hij bijna jarig is en 1 jaar wordt. Maar het schiet nog niet erg op want hij komt niet verder dan vriendelijk lachen als je het voordoet
En ik snap de hint van een aantal medeforummers en ga dan ook maar wat harder aan het werk.....de zon is hier inmiddels toch weg
Hij moet dringend leren om dat liedje te zingen en 'Hiep, Hiep, Hoera' te roepen omdat hij bijna jarig is en 1 jaar wordt. Maar het schiet nog niet erg op want hij komt niet verder dan vriendelijk lachen als je het voordoet
En ik snap de hint van een aantal medeforummers en ga dan ook maar wat harder aan het werk.....de zon is hier inmiddels toch weg
maandag 22 maart 2010 om 09:13
Ukkie kon zo'n 2 weken voor zijn 1e verjaardag meezingen(onverstaanbaar maar toch)om op zijn verjaardag in janken uit te barsten toen wij aan het zingen waren.
Als iemand naderhand alleen maar hiep hiep zei trok hij een pruillip.
Hier schijnt het zonnetje ook!
Wat erg voor Tut Bor,en jammer voor jou dat je niet naar Mamz kan.
Als iemand naderhand alleen maar hiep hiep zei trok hij een pruillip.
Hier schijnt het zonnetje ook!
Wat erg voor Tut Bor,en jammer voor jou dat je niet naar Mamz kan.
maandag 22 maart 2010 om 09:38
Coe kun je hem niet uitleggen dat als hij eet straks super misselijk is en moet overgeven. Dat hij vanmiddag lekker ijsjes krijgt. Dat deed het hem hier vroeger altijd wel.
Ja Happy. Kan Ixsje al opa en oma zeggen? Anders lijkt me lang zal hij leven een beetje hoog gegrepen.
Misschien al leuk als hij bij hiep hiep hoera zijn handjes in de lucht gooit.
Zooooo leuk hoe jullie met Ixsje omgaan.
Geef mij ook zo'n vent die zingt en vrolijk is in de vroege morgen.
Niet dat manlief een ochtendhumeur heeft, gelukkig niet. Maar hij zingt nooit. Ik wel daarentegen. Keihard en vals
Borretje wat zielig voor Tut. En het kind ook nog geslagen. Die wil voorlopig misschien niet eens meer naar haar vader zo.
En dan jij ook al zo'n rot weekend met een opstandige A.
Petje af voor jou hoor. Sterkte meis.
Ja Happy. Kan Ixsje al opa en oma zeggen? Anders lijkt me lang zal hij leven een beetje hoog gegrepen.
Misschien al leuk als hij bij hiep hiep hoera zijn handjes in de lucht gooit.
Zooooo leuk hoe jullie met Ixsje omgaan.
Geef mij ook zo'n vent die zingt en vrolijk is in de vroege morgen.
Niet dat manlief een ochtendhumeur heeft, gelukkig niet. Maar hij zingt nooit. Ik wel daarentegen. Keihard en vals
Borretje wat zielig voor Tut. En het kind ook nog geslagen. Die wil voorlopig misschien niet eens meer naar haar vader zo.
En dan jij ook al zo'n rot weekend met een opstandige A.
Petje af voor jou hoor. Sterkte meis.
maandag 22 maart 2010 om 09:39
goedemorgen
dat zijn geen tijden hoor voor jullie Happy en buuf. Hoewel je dan wel de file voor bent.
ik denk dat dat hiep hiep hoera nog wel een soort kan lukken. De rest weet ik niet
Boro, een dikke knuffel voor jouw en tut
Mamz en marels veel plezier vandaag
Coe, veel succes met ukkie, ik zal aan je denken
ik blijf nog even zitten en dan maar wat aan het werk. Moet nog vijf dagen werken en vrijdagochtend komt bezoek dus ik moet wel opruimen
dat zijn geen tijden hoor voor jullie Happy en buuf. Hoewel je dan wel de file voor bent.
ik denk dat dat hiep hiep hoera nog wel een soort kan lukken. De rest weet ik niet
Boro, een dikke knuffel voor jouw en tut
Mamz en marels veel plezier vandaag
Coe, veel succes met ukkie, ik zal aan je denken
ik blijf nog even zitten en dan maar wat aan het werk. Moet nog vijf dagen werken en vrijdagochtend komt bezoek dus ik moet wel opruimen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
maandag 22 maart 2010 om 09:40
quote:druifje76 schreef op 22 maart 2010 @ 09:31:
Happy, Jullie hebben best hoge verwachtingen van Ixsje ...
Welnee, dat valt best mee. Nog een paar maanden en dan kan hij het onderhoud van onze CV-installatie wel doen, want hij kijkt naar kranen en zo alsof hij precies begrijpt hoe dat allemaal werkt. Alleen willen zijn handjes nog niet precies wat zijn hoofd al wel snapt. En hij is al een kei in het naar de poes gooien van een balletje, want hij weet dat deze poes het balletje ook weer keurig terug tikt.
Ik vraag mij wel af waarom hij vindt dat ook alle lectuur, cd's en dvd's niet op plankjes dan wel in kastjes hoort maar uitgespreid over de vloer. Waarschijnlijk leren wij dat nog wel eens en gaan wij het dan zelf ook doen in plaats van het iedere keer weer op te ruimen.
Happy, Jullie hebben best hoge verwachtingen van Ixsje ...
Welnee, dat valt best mee. Nog een paar maanden en dan kan hij het onderhoud van onze CV-installatie wel doen, want hij kijkt naar kranen en zo alsof hij precies begrijpt hoe dat allemaal werkt. Alleen willen zijn handjes nog niet precies wat zijn hoofd al wel snapt. En hij is al een kei in het naar de poes gooien van een balletje, want hij weet dat deze poes het balletje ook weer keurig terug tikt.
Ik vraag mij wel af waarom hij vindt dat ook alle lectuur, cd's en dvd's niet op plankjes dan wel in kastjes hoort maar uitgespreid over de vloer. Waarschijnlijk leren wij dat nog wel eens en gaan wij het dan zelf ook doen in plaats van het iedere keer weer op te ruimen.
maandag 22 maart 2010 om 10:34
Ach, arme tutteke. Dikke knuf, en ook voor Boro zelf, die best wel een uitje had kunnen gebruiken maar er niet aan toekankomen
Happy, schattig, die verhalen over Xje.
Coebergh, je zal nu wel op de OK zijn of daaromtrent. Big hug.
Goldie, wat heb je een fijne dag gehad gisteren
Ik heb zonet drie gezinswerkers aan tafel gehad, de nieuwe heeft een boel ervaring op de instelling waar A naartoe gaat (zelfs zijn groep, vermoed ik) dus die weet waar ze het over heeft als het om koppige koters gaat.
Nu nog even koffie, vloertje vegen, en dan Marels!
Happy, schattig, die verhalen over Xje.
Coebergh, je zal nu wel op de OK zijn of daaromtrent. Big hug.
Goldie, wat heb je een fijne dag gehad gisteren
Ik heb zonet drie gezinswerkers aan tafel gehad, de nieuwe heeft een boel ervaring op de instelling waar A naartoe gaat (zelfs zijn groep, vermoed ik) dus die weet waar ze het over heeft als het om koppige koters gaat.
Nu nog even koffie, vloertje vegen, en dan Marels!