Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
dinsdag 23 maart 2010 om 07:22
Ik kom even afleiding zoeken hier. Thanks meiden.
Ga straks maar eens even tig pagina's teruglezen, want ik ben hier al een tijdje niet meer geweest.
Maar nu eerst douchen, aankleden en zoon naar school brengen. Misschien even met dochter naar de juwelier, heb besloten dat ze een ringetje krijgt voor haar verjaardag. En eens kijken of ik nog op tijd ben om bij de hema een verjaardagstaart te bestellen voor haar.
Ga straks maar eens even tig pagina's teruglezen, want ik ben hier al een tijdje niet meer geweest.
Maar nu eerst douchen, aankleden en zoon naar school brengen. Misschien even met dochter naar de juwelier, heb besloten dat ze een ringetje krijgt voor haar verjaardag. En eens kijken of ik nog op tijd ben om bij de hema een verjaardagstaart te bestellen voor haar.
dinsdag 23 maart 2010 om 07:48
Moggû,
Hoe is het nu MissM?
Hoe is het met Ukkie, Coe?
Leuk kado voor dochter Rainz.
Voor mij ben je helemaal geen aansteller Fuss, weet alleen niet wat blaasonsteking is. Nooit gehad.
Ik ga werken vandaag en lopen, ben zo lui geweest de afgelopen weken.
Daar moet echt verandering in komen!
Hoe is het nu MissM?
Hoe is het met Ukkie, Coe?
Leuk kado voor dochter Rainz.
Voor mij ben je helemaal geen aansteller Fuss, weet alleen niet wat blaasonsteking is. Nooit gehad.
Ik ga werken vandaag en lopen, ben zo lui geweest de afgelopen weken.
Daar moet echt verandering in komen!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
dinsdag 23 maart 2010 om 07:54
Goedemorgen lieve teletubbies!
Rainz wat een mooi cadeau voor dochter!
Hoe is het meis? Overigens is het geen verplichting om hier te komen en om terug te lezen, iedereen snapt het wel als je daar even de fut niet voor hebt. Komt wel goed.
Goldie, wanneer en hoe laat worden we verwacht voor de schuimtaart?
Zoebie, flauw is dat he, dat er nog steeds geen calorie-arme bonbons zijn
Fus, het is je gegund hoor. Slippers en laarzen droeg ik eigenlijk nooit meer, net als al die kleren. Dan heb ik liever dat jij er blij mee ben dan dat ze hier in de prullenbak belanden of in de kast blijven liggen verstoffen. Ik hoop dat je er veel plezier van hebt! Vooral van het tokkievest natuurlijk
Blaasontsteking is balen trouwens!
Ik moet vandaag wel even iets doen, want ik krijg een vriendin over de vloer vanmiddag. Lijstje dus;
- opruimen en stoffen
- stofzuigen
- wc schoonmaken
- trap nu eindelijk eens afsoppen (staat die niet al twee weken op mijn lijstje?)
- keuken opruimen
- slaapkamer opruimen
- waar ik vekrdker zin en tijd voor heb.
Rainz wat een mooi cadeau voor dochter!
Hoe is het meis? Overigens is het geen verplichting om hier te komen en om terug te lezen, iedereen snapt het wel als je daar even de fut niet voor hebt. Komt wel goed.
Goldie, wanneer en hoe laat worden we verwacht voor de schuimtaart?
Zoebie, flauw is dat he, dat er nog steeds geen calorie-arme bonbons zijn
Fus, het is je gegund hoor. Slippers en laarzen droeg ik eigenlijk nooit meer, net als al die kleren. Dan heb ik liever dat jij er blij mee ben dan dat ze hier in de prullenbak belanden of in de kast blijven liggen verstoffen. Ik hoop dat je er veel plezier van hebt! Vooral van het tokkievest natuurlijk
Blaasontsteking is balen trouwens!
Ik moet vandaag wel even iets doen, want ik krijg een vriendin over de vloer vanmiddag. Lijstje dus;
- opruimen en stoffen
- stofzuigen
- wc schoonmaken
- trap nu eindelijk eens afsoppen (staat die niet al twee weken op mijn lijstje?)
- keuken opruimen
- slaapkamer opruimen
- waar ik vekrdker zin en tijd voor heb.
668, the neighbour of the Beast
dinsdag 23 maart 2010 om 09:49
goedemorgen dames
Rainz en zoeb een dikke knuffel
Coe, fijn dat ukkie zo weinig last heeft van de operatie.
MissM, inderdaad maar even naar de huisarts dan. Want dit is niets zo
Ik ga vandaag maar weer even vooruit bezemen voor vrijdag en dan maar weer werken
Rainz en zoeb een dikke knuffel
Coe, fijn dat ukkie zo weinig last heeft van de operatie.
MissM, inderdaad maar even naar de huisarts dan. Want dit is niets zo
Ik ga vandaag maar weer even vooruit bezemen voor vrijdag en dan maar weer werken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
dinsdag 23 maart 2010 om 10:01
Mogguh
Mijn schoonmaakster weeet dat ik een ei ben als ik een beetje volle agenda heb
Lekker vrij dus (lekker zelf schoonmaken)
Een (van de drie) rekeningen betaald
Kado kopen
Afwas
Vanmiddag evaluatiegesprek met creatief therapeute
Powernap
Kinderen naar een feestje
Ik naar bieb om een formulier uit te printen
Mijn schoonmaakster weeet dat ik een ei ben als ik een beetje volle agenda heb
Lekker vrij dus (lekker zelf schoonmaken)
Een (van de drie) rekeningen betaald
Kado kopen
Afwas
Vanmiddag evaluatiegesprek met creatief therapeute
Powernap
Kinderen naar een feestje
Ik naar bieb om een formulier uit te printen
dinsdag 23 maart 2010 om 11:26
dinsdag 23 maart 2010 om 11:34
Moggûh lieffies!
Er is op de horrorpijlert een leuke discussie over samen douchen van kinderen met anderen dan de ouders (bijv. oma's en tantes enzo).
Hoe denken jullie daarover?
Coe, wat een stoere UK!
MissM, bij de HA geweest?
Marels, have fun!
Druif, hoe is het bij jou? Alles nog rustig denk ik. Heb je alweer een afspraak met de gyn?
Goed, ik ga de reportage afmaken. Trouwens nog wel even heel leuk. Ik werd gebeld door een van de gasten van de bruiloft van zaterdag. Ik had foto's van hem en zijn dochter gemaakt en hij wilde die heel erg graag aan zijn vrouw geven voor haar verjaardag as. maandag. Kon ik daar voor zorgen?
Tuurlijk!!
Betekent wel dat ik naar mijn oude werkgever moet voor het afdrukken van die foto. Ha! Mijn overwinning!
Geniet!
Er is op de horrorpijlert een leuke discussie over samen douchen van kinderen met anderen dan de ouders (bijv. oma's en tantes enzo).
Hoe denken jullie daarover?
Coe, wat een stoere UK!
MissM, bij de HA geweest?
Marels, have fun!
Druif, hoe is het bij jou? Alles nog rustig denk ik. Heb je alweer een afspraak met de gyn?
Goed, ik ga de reportage afmaken. Trouwens nog wel even heel leuk. Ik werd gebeld door een van de gasten van de bruiloft van zaterdag. Ik had foto's van hem en zijn dochter gemaakt en hij wilde die heel erg graag aan zijn vrouw geven voor haar verjaardag as. maandag. Kon ik daar voor zorgen?
Tuurlijk!!
Betekent wel dat ik naar mijn oude werkgever moet voor het afdrukken van die foto. Ha! Mijn overwinning!
Geniet!
dinsdag 23 maart 2010 om 11:39
Ik heb maar niet aan de discussie meegedaan.
Ik was een keer geschokt om mijn moeder vrij en bloot door mijn bovenverdieping te zien banjeren, maar denk dat een groot deel van de schok was dat ik haar al jaren niet meer dichtbij me had gehad.
Als je vanaf babytijd met een kleintje samen gaat douchen is het anders.
Ik ben niet panisch van bloot, maar hier is wel de regel dat je een handdoek omslaat als je buiten de douche komt, en dat je niet je spleetje laat zien. Dat dat een regel is: daaruit blijkt al dat niet iedereen zich er even hard aan houdt.
Ik vind het niet kies meer om erbij te staan als Oudste douchet. Maar als het zo uitkomt hebben zowel hij als ik nog geen gene daarover.
Andere mensen komen hier eigenlijk niet. Ik vraag me af of ik wel zo gecharmeerd zou zijn als pleegvader met Middelste in bad zou gaan (niet). Maar dat is niet aan de orde, vermoed ik, ik hoor hem er nooit over dat er iemand bij hem in bad is. Ze zullen hem vast wel bloot zien.
Ik was een keer geschokt om mijn moeder vrij en bloot door mijn bovenverdieping te zien banjeren, maar denk dat een groot deel van de schok was dat ik haar al jaren niet meer dichtbij me had gehad.
Als je vanaf babytijd met een kleintje samen gaat douchen is het anders.
Ik ben niet panisch van bloot, maar hier is wel de regel dat je een handdoek omslaat als je buiten de douche komt, en dat je niet je spleetje laat zien. Dat dat een regel is: daaruit blijkt al dat niet iedereen zich er even hard aan houdt.
Ik vind het niet kies meer om erbij te staan als Oudste douchet. Maar als het zo uitkomt hebben zowel hij als ik nog geen gene daarover.
Andere mensen komen hier eigenlijk niet. Ik vraag me af of ik wel zo gecharmeerd zou zijn als pleegvader met Middelste in bad zou gaan (niet). Maar dat is niet aan de orde, vermoed ik, ik hoor hem er nooit over dat er iemand bij hem in bad is. Ze zullen hem vast wel bloot zien.
dinsdag 23 maart 2010 om 11:49
Ik ben daar niet zo moeilijk in geloof ik. Als ik met neefje of nichtjes ga zwemmen kleden we ons eigenlijk bijna altijd om in hetzelfde kleedhokje. Of als ik met Marelsman en neefje/nichtjes ging dan ging de een bij hem en de ander bij mij in het hokje. Eigenlijk nooit bij stilgestaan dat dat raar is en er ook nooit commentaar op gehad. Neefje is nu acht en nog was dat nooit een probleem. Ik vroeg het altijd aan hem; samen of ieder apart?
Ik geloof ook niet dat de kinders er ooit raar over gedaan hebben of moeilijk kijken naar een bloot lichaam ofzo en ik heb er zelf dus eigenlijk nooit bij stil gestaan dat mensen dat raar zouden kunnen vinden.
Dus, binnen het functionele geloof ik niet dat ik daar problemen mee heb. Topless zonnen als neefje/nichtjes erbij zijn vind ik weer van een andere orde, dat is overbodig, ofzo, en dan hoef je die kids niet met jouw blote tieten te confronteren. Net als dat ik niet naakt door het huis loop als die kids hier zijn. Dan trek je in de badkamer je ondergoed aan en kleed je je dan in de slaapkamer verder aan.
Ik vind het niet nodig om kinderen maar te pas en te onpas met een naakt lichaam te confronteren, maar binnen het functionele, waarom niet?
Ik geloof ook niet dat de kinders er ooit raar over gedaan hebben of moeilijk kijken naar een bloot lichaam ofzo en ik heb er zelf dus eigenlijk nooit bij stil gestaan dat mensen dat raar zouden kunnen vinden.
Dus, binnen het functionele geloof ik niet dat ik daar problemen mee heb. Topless zonnen als neefje/nichtjes erbij zijn vind ik weer van een andere orde, dat is overbodig, ofzo, en dan hoef je die kids niet met jouw blote tieten te confronteren. Net als dat ik niet naakt door het huis loop als die kids hier zijn. Dan trek je in de badkamer je ondergoed aan en kleed je je dan in de slaapkamer verder aan.
Ik vind het niet nodig om kinderen maar te pas en te onpas met een naakt lichaam te confronteren, maar binnen het functionele, waarom niet?
668, the neighbour of the Beast
dinsdag 23 maart 2010 om 12:09
Mogguh!!!
Schuimtaart en appeltaart voor iedereen die hier is vrijdag!
En jullie zijn natuurlijk allemaal uitgenodigd!
Wij krijgen inderdaad Xaloy en Compli een nachtje te logeren, maar die komen pas zondag.
Ik zal het recept zoeken Zoeb, dan gooit ik het op de BH.
Later meer. Nu eerst even eten.
Laterrrr!
Schuimtaart en appeltaart voor iedereen die hier is vrijdag!
En jullie zijn natuurlijk allemaal uitgenodigd!
Wij krijgen inderdaad Xaloy en Compli een nachtje te logeren, maar die komen pas zondag.
Ik zal het recept zoeken Zoeb, dan gooit ik het op de BH.
Later meer. Nu eerst even eten.
Laterrrr!
dinsdag 23 maart 2010 om 13:01
Haai!
Hier aan het werk, lekker druk maar nu even metime, alles wassen zijn gedraaid en morgen ga ik vouwen, morgen komt ook de schoonmaakster dus verder ga ik straks koken en that's it.
Nu even in de zon.
En straks met de hond naar de DA, ze heeft een hele dikke staart en wil hem niet bewegen, dus.
Wat het is?
Word vervolgt
Hier aan het werk, lekker druk maar nu even metime, alles wassen zijn gedraaid en morgen ga ik vouwen, morgen komt ook de schoonmaakster dus verder ga ik straks koken en that's it.
Nu even in de zon.
En straks met de hond naar de DA, ze heeft een hele dikke staart en wil hem niet bewegen, dus.
Wat het is?
Word vervolgt
dinsdag 23 maart 2010 om 13:29
Ik heb iets te hard geroepen denk ik.Ukkie heeft in de loop van de ochtend hoge koorts gekregen.Ik heb het ziekenhuis gebeld waar we gelijk mochten komen.Ze hebben bloed geprikt en denken dat hij een infectie heeft.Vanmiddag krijg ik telefonisch de uitslag en de huisarts komt nog even langs.
Buuf,vriend en ik gaan zomers graag naar het naaktstrand.Dit doen we alleen als we met Ukkie zijn of met zijn 2en.
Oudste hier,maar die pubert,gruwelt van bloot,al wil ze wel altijd met Ukkie douchen.Maar dan mag middelste niet binnenkomen.
Mijn ouders deden altijd zeer geheimzinnig over bloot,heb die eigenlijk nooit bloot gezien.Ik vind het heel normaal om met de kinderen te douchen.Topless aan het strand doe ik niet omdat Oudste zich dan schaamt,wel hier in de tuin.
Buuf,vriend en ik gaan zomers graag naar het naaktstrand.Dit doen we alleen als we met Ukkie zijn of met zijn 2en.
Oudste hier,maar die pubert,gruwelt van bloot,al wil ze wel altijd met Ukkie douchen.Maar dan mag middelste niet binnenkomen.
Mijn ouders deden altijd zeer geheimzinnig over bloot,heb die eigenlijk nooit bloot gezien.Ik vind het heel normaal om met de kinderen te douchen.Topless aan het strand doe ik niet omdat Oudste zich dan schaamt,wel hier in de tuin.
dinsdag 23 maart 2010 om 13:57
Iedereen, inclusief de kinderen, geeft zelf aan wat wel en wat niet gewenst is. Als iets niet goed voelt voor wie dan ook, dan stopt het wat mij betreft.
Wel wil ik heel graag dat ik gewoon met Ixsje om kan gaan, ook als we in bad zitten. Dat bloot tot op zekere hoogte heel gewoon is.
En ik blijf het zo 'krom' vinden dat een aantal mensen het in bad gaan met kinderen niet passend vinden, terwijl ze er geen enkele moeite mee hebben om de luier te verschonen.
Zit ik toch een portie te klooien met photoshop. Ik kwam er niet uit! Kom ik tot de ontdekking dat ik alle foto's 'verkeerd' heb opgeslagen..... *zucht*
Wel wil ik heel graag dat ik gewoon met Ixsje om kan gaan, ook als we in bad zitten. Dat bloot tot op zekere hoogte heel gewoon is.
En ik blijf het zo 'krom' vinden dat een aantal mensen het in bad gaan met kinderen niet passend vinden, terwijl ze er geen enkele moeite mee hebben om de luier te verschonen.
Zit ik toch een portie te klooien met photoshop. Ik kwam er niet uit! Kom ik tot de ontdekking dat ik alle foto's 'verkeerd' heb opgeslagen..... *zucht*
dinsdag 23 maart 2010 om 14:00
He wat zielig nou voor Ukkie...
Wat was er met je hond ZenZ?
Ik heb morgenmiddag een afspraak bij de huisarts.
Ik word namlijk echt GEK van de jeuk!!!
Er is niks te zien, maar ik krab mezelf helemaal kapot, vooral mijn benen, buik en mijn hoofd. Om gek van te worden...
De zalf die ik gekregen heb doet weinig en de pillen die de jeuk zouden moeten onderdrukken zijn op.
Ik heb al even gegoogled, maar het enige wat ik vind bij 'niet zichtbare jeuk' is diabetes...
Ik wil mezelf zowieso graag laten testen op eventuele allergien, hopelijk wil mijn huisarts daar in mee...
Wat was er met je hond ZenZ?
Ik heb morgenmiddag een afspraak bij de huisarts.
Ik word namlijk echt GEK van de jeuk!!!
Er is niks te zien, maar ik krab mezelf helemaal kapot, vooral mijn benen, buik en mijn hoofd. Om gek van te worden...
De zalf die ik gekregen heb doet weinig en de pillen die de jeuk zouden moeten onderdrukken zijn op.
Ik heb al even gegoogled, maar het enige wat ik vind bij 'niet zichtbare jeuk' is diabetes...
Ik wil mezelf zowieso graag laten testen op eventuele allergien, hopelijk wil mijn huisarts daar in mee...
dinsdag 23 maart 2010 om 14:06
Oja, wij doen hier ook nooit moeilijk over 'bloot', hebben ook altijd samen gedoucht en in bad gezeten.
Al heeft de oudste een tijd gehad dat we haar niet meer mochten zien, daar is ze nu overheen.
Maar nu Troela in de puberteit komt begint zij schaamtegevoelens te krijgen. Ik laat het maar gaan, heb gemerkt dat het vanzelf wel weer over gaat.
Al heeft de oudste een tijd gehad dat we haar niet meer mochten zien, daar is ze nu overheen.
Maar nu Troela in de puberteit komt begint zij schaamtegevoelens te krijgen. Ik laat het maar gaan, heb gemerkt dat het vanzelf wel weer over gaat.
dinsdag 23 maart 2010 om 15:53
Het is wel fijn om af en toe mee te lezen hoe het elders gaat. Zoals te verwachten was ex nogal hysterisch over bloot *grappig detail: Oudste, toen hij als tweejarig pukkie terug kwam uit Verweggistan, weigerde zijn knieen bloot te hebben... is'ie overheen gegroeid*.. ik ben nu weer een beetje normaal. Maar nog niet ultravrij.
Met Oudste als babietje onder de douche was zo leuk. En dan babietje in een handdoek plus dekbedhoes gewikkeld op bed leggen, en zelf nog even rustig doordouchen. Knusse herinneringen.
Ik hoop dat ze er snel achterkomen wat Ukkie scheelt
Met Oudste als babietje onder de douche was zo leuk. En dan babietje in een handdoek plus dekbedhoes gewikkeld op bed leggen, en zelf nog even rustig doordouchen. Knusse herinneringen.
Ik hoop dat ze er snel achterkomen wat Ukkie scheelt