Werk & Studie alle pijlers

bedrijfsnaam verzinnen...

22-03-2010 12:59 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help...

Ik wil een bedrijfje starten in de omgeving van Tilburg. Het word een dienstverlenend bedrijf wat met kinderen met een stoornis of beperking activiteiten onderneemt. We halen de kinderen thuis op en na afloop van de activiteit brengen we de kinderen ook weer thuis. De activiteiten verschillen iedere week. Een paar voorbeelden: zwemmen, speeltuin, survivallen, efteling etc.

Nou zit ik nog met een paar belangrijke dingen die geregeld moeten worden...

Mijn bedrijfje heeft nog geen bedrijfsnaam...

Nou dacht ik, jullie willen me hiermee vast wel helpen...

De bedenker van de naam die het uiteindelijk gaat worden krijgt uiteraard hiervoor een passend bedankje! (wordt bekeken met de persoon die dit gewonnen heeft)

Alvast heel er bedankt allemaal!!

Groetjes Inge

PS

Mocht dit bericht je aanspreken en je denkt daar wil ik wel wat bijverdienen.. Reageer dan ook... Het is wel belangrijk dat je in de omgeving van Tilburg woont (of bereid bent om hier iedere week naar toe te reizen), in het bezit bent van een rijbewijs B en tijdens werkdagen een auto en dat je een relevante studie volgt.
Aardig initiatief

Het bedrijfje bestaat dan ook uit kundige mensen met diploma's?
Het bedrijf bestaat uiteraard uit kundige mensen met diploma's. Je kunt niet zomaar met deze kinderen omgaan en ouders/verzorgers moeten ook het vertrouwen in jou/jouw bedrijf hebben. Vandaar dat ik ook medewerkers vraag met een relevante opleiding. Afgerond MBO-niveau of in het 3/4 jaar of een propedeuse HBO niveau. Als dat het geval is en je woont in de beurt dan nodig ik deze mensen graag uit voor een persoonlijk gesprek.
Weet geen naampjes voor bedrijfjes...

Heb je zelf al nagedacht, wat voor ideeën heb je zelf? Wat wel of niet (Nederlands, Engels)? Wat is je doelgroep (nogal evident als je een naam uitzoekt)?
Meng het maar niet met oproepjes, voor je het weet wordt je topic verwijderd

Heb je zelf al ideeen die ons in de richting kunnen helpen?
Heel goed initiatief! Ik denk dat een hoop ouders hiermee enorm blij zullen zijn.

Ik zou iets zoeken qua naam in de vorm van: Speciaal. Doen! Mee! Actie voor jou. In actie Gekomen . In Ge-sprongen. (je naam erin verwerkt).

Iets wat bruizend klinkt, aangeeft dat het om een activiteit gaat voor speciale kinderen, goed bekt. En lekker Nederlands.

Heel veel succes! Hoop dat je mooie initiatief ook daadwerkelijk een succes wordt.
Volg je hart. Dat klopt.
De doelgroep lijkt me vrij duidelijk, ouders/verzorgers van kinderen met een stoornis of beperking. En het mag Nederlands maar het mag ook een Engelse naam zijn. Als het maar een goede naam voor dit bedrijf (zonder je) is.

Ik heb zelf nog niet veel ideeen.. Het moet een vlotte naam zijn die energie, lol/fun en vooral gezelligheid uitstraalt.

Bijvoorbeeld ActionKids.

Maar die naam bestaat al dus dat gaat helaas aan mijn neus voorbij.

Bedankt vast allemaal!!

Groetjes Inge
Kids in Action
Funkids?
No limits
quote:Ingetjah schreef op 22 maart 2010 @ 13:15:

De doelgroep lijkt me vrij duidelijk, ouders/verzorgers van kinderen met een stoornis of beperking.

Voor iemand die niet in dat veld werkzaam is, is die doelgroep niet per definitie duidelijk. Kan ook zijn dat je je op instelling richt en daar als flexibele partij in te huren bent.

Verder zou je ook de kinderen zelf als doelgroep kunnen hebben.

En het mag Nederlands maar het mag ook een Engelse naam zijn. Als het maar een goede naam voor dit bedrijf (zonder je) is.

Ik heb zelf nog niet veel ideeen..

Helemaal niets...??

Het moet een vlotte naam zijn die energie, lol/fun en vooral gezelligheid uitstraalt.

Dat doen de Efteling, de binnenspeeltuin, het kinderdagverblijf op de hoek en de speel-o-theek hier ook... . Maar geen specifieke link/verwijzing naar wat je doet?

Bijvoorbeeld ActionKids.

Maar die naam bestaat al dus dat gaat helaas aan mijn neus voorbij.

Bedankt vast allemaal!!

Groetjes Inge
Kidspower
Is het met name gericht op kinderen een leuk uitje te bezorgen of ook om de ouders wat zorgen van de schouders te nemen?
ActiviJa!

Vindt die No Limits wel goed, als je wat Engels wilt.

ActivInge

YouToo

Active Care

TiburgTime

Trooper

Time2Go
Jabadoe (enthousiaste uitroep)

Toet (geluid wat je hoort als jullie voor de deur staan, ik eis natuurlijk wel compensatie voor gebruik van mijn naam)

Of ga voor je achternaam:

Achternaam&co

Bureau Achternaam

Grublit kan ook.
Dit is mss iets te, maar b.v breng je rugzak maar mee.

Voor de evenementen die je gaat doen, en verwijzing .

Want tegenwoordig hebben ze het toch over k8inderen met een"rugzakje"

Of Samen gelijk

groetjes trikky
Doen & Laten (doen voor de kids, laten voor de ouders)
Controleer dan ook meteen bij namen die je leuk vind of het www adres nog vrij is ~!!
Op het dak zie je kleine musjes,
je weet; ze krijgen wormen ... maar het lijken kusjes!
Quality Time for Kids?

Kids' casual time?

Vrij actief?

Kids Activity Center?
Fun4Both ? Als in ouders plezier, kinderen plezier..?

DeKinderVilla ?
Synoniem voor activiteit is Werking.

Gecombineerd met jouw naam is dat dan Werkinge
Expeditie Tilburg

Effective Active
NaSA (NaSchoolseActiviteiten)
Xiejezo = 'Zie je zo' maar dan iets hipper
Pretpakket

Allemaal

De Bende van de Blauwe Tijger (ofzoiets ouderwets-avontuurlijks)

Kidsklup

Doe Mee

Belhamels

Wij Ook

Baloe
mahna mahna tuduuuudududu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven