Broek te groot
zondag 28 maart 2010 om 23:29
leger des hijls kan het best wwel op komen halen want die willen altijd kleren en eten en andere dingen maar bijvoorbeeld kleren en spullen en eten voor andere mensen die het niet kunnen voorloven voor die dingen te kopen van andere mensen die in de winkels werken omdat ze niet slim zijn of gewoon pegh hebben gehad zoals mijn oom die iso ok op die manier van zijn werk kwijt geraakt en hij is nu ook verslaaft aan libbebalsum.
zondag 28 maart 2010 om 23:32
quote:Laka schreef op 28 maart 2010 @ 23:29:
leger des hijls kan het best wwel op komen halen want die willen altijd kleren en eten en andere dingen maar bijvoorbeeld kleren en spullen en eten voor andere mensen die het niet kunnen voorloven voor die dingen te kopen van andere mensen die in de winkels werken omdat ze niet slim zijn of gewoon pegh hebben gehad zoals mijn oom die iso ok op die manier van zijn werk kwijt geraakt en hij is nu ook verslaaft aan libbebalsum.k snap t nie
leger des hijls kan het best wwel op komen halen want die willen altijd kleren en eten en andere dingen maar bijvoorbeeld kleren en spullen en eten voor andere mensen die het niet kunnen voorloven voor die dingen te kopen van andere mensen die in de winkels werken omdat ze niet slim zijn of gewoon pegh hebben gehad zoals mijn oom die iso ok op die manier van zijn werk kwijt geraakt en hij is nu ook verslaaft aan libbebalsum.k snap t nie
vrijdag 2 april 2010 om 16:01
Anyway, heb ook zo'n probleem. Nieuwe broek van My God, de duurste die ik ooit heb gekocht, zit nog steeds fantastisch, maar wel ietsje aan de grote kant door uitlopen (de broek) en afvallen (ik). Innemen lijkt me niet zo mooi worden want er zitten geen naden in de band, maar het verplaatsen van de knoop is misschien een goede oplossing. Weet iemand of een kleermaker zo'n spijkerbroekknoop kan verplaatsen?
vrijdag 2 april 2010 om 16:07
Ik zit nu overigens met de meeste broeken tussen 28 en 29 in. 28 is echt te strak, ook als je er vanuit gaat dat de broek nog uitloopt. 29 zit prachtig, maar minder als hij uitloopt. Die van My God zit na een paar keer dragen nog steeds geweldig, maar het voelt gewoon te los en ik moet naar mijn idee steeds hijsen (hoeft niet echt). Een riem is niet bij elke outfit een optie. Bij sommige merken is 29 sowieso te groot en 28 nog steeds te klein.
Ik ga nu dus maar gewoon afvallen zodat ik weer ruim in een 28 pas, dat was toch al de bedoeling
Ik ga nu dus maar gewoon afvallen zodat ik weer ruim in een 28 pas, dat was toch al de bedoeling
donderdag 8 april 2010 om 20:54
hoe ze het doen, weet ik ook niet. Weet wel dat je alles in kunt laten nemen bij een goede coupeuse. Bloezen, kostuums, maar ook spijkerbroeken. En je ziet er werkelijk niets van. Ik ken iemand die heeft zijn hele garderobe 2 maten in laten nemen. Zelfs de merk-emblemen zitten er weer gewoon op. Is in ieder geval goedkoper dan een nieuw garderobe
zondag 11 april 2010 om 16:02