Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva-Sanoma is,beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Zie maar, het is jouw journal dus feitelijk hoef je niets te doen wat je niet wilt. Zelfs als het boek je dat wel opdraagd. Daarom heb ik ook de tekst achterin gelezen. Puur om even af te wijken van het makke volgen van het boek. (ik en gedwee volgzaam zijn verhouden zich niet helemaal met elkaar)
Hmmm lekker Nederlands Does...doe je goed!

Tja fröbelen is voor mij zo onderhand een tweede natuur. Het is net als forummen een vorm van ontspanning voor me.
Gewist.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Whaa Courage... nou hoop ik echt dat ik jou tegen ga komen bij de AH binnenkort!

Ik heb afgelopen donderdag nog een beetje gewreckt. De voorkant van het boek is bewerkt en mijn diner is gedocumenteerd.. Ik zal wel ff foto's gaan maken!
Ik heb er ook 2 besteld (1 voor vriendin, 1 voor mij) door de meeting want ik werd helemaal enthousiast door Lys en Dushi.

Courage, bedankt voor de code, hij deed het, en het scheelde weer ¤ 1.95!
Grief is just love with nowhere to go
Jaaa...ik ben al druk fruitstickers aan het verzamelen Van de kids, de collega's!

Ik vind het zo leuk!

Donderdag samen met vriendin wrecken!
quote:Dushi74 schreef op 21 maart 2010 @ 23:58:

. (ik en gedwee volgzaam zijn verhouden zich niet helemaal met elkaar)Valt van verbazing van stoel
Heb ik dat?!
zal mijn bestelling er vandaag al zijn???????

Of moet ik nog geduld hebben tot morgen????
Heb ik dat?!
quote:Sgaapie schreef op 22 maart 2010 @ 13:17:

zal mijn bestelling er vandaag al zijn???????

Of moet ik nog geduld hebben tot morgen????

Waar en wanneer had je em ook alweer besteld?

Ik wil dat je bij de action ook online kan bestellen...
quote:Maleficent schreef op 22 maart 2010 @ 12:39:

Ik heb er ook 2 besteld (1 voor vriendin, 1 voor mij) door de meeting want ik werd helemaal enthousiast door Lys en Dushi.

Courage, bedankt voor de code, hij deed het, en het scheelde weer ¤ 1.95!

ik heb 'm ook gisteren besteld en toen hoefde ik geen code in te voeren, die 1,95 hadden ze er zelf al afgehaald.

*Zit ook vol ongeduld te wachten op het WTJ*
Misschien dat bol ons kan sponsoren met leuke stiften enzo!
Ik heb ook een WTJ gekocht. Ik heb ook niet de opdracht dat ik hem moet versturen of in de brand moet steken. Waar zit dat verschil in?
Gewist.

dit is een grapje zeker hebben jullie serieus in 1 weekend zoveel bijgeschreven, powww nou ik ga maar eens beginnen, kijken hoelang ik erover doe om weer bij te zijn haha!
Vraagje: wat vind jullie man/vriend/familie/vrienden/omgeving van het WTJ? Mijn man ziet er het nut niet van in en de kinderen kijken alsof ik niet helemaal spoor. Je boek aan een touwtje uitlaten Je zou die koppen eens moeten zien.
MILF in the making ;-)
Ikbenik, die opdracht van het versturen staat op de achterkant.

Heb gisteren lekker gebadderd met mijn journal. De blz zit nu flink onder een saunamaskertje en doucheolie. Lekker vet maar het ruikt wel fris nu.
Jippie!! Ik kreeg net een mailtje dat mijn WTJ onderweg is!
quote:emmetje81 schreef op 22 maart 2010 @ 19:09:

Ikbenik, die opdracht van het versturen staat op de achterkant.

.aha dank je wel!
haha DarkRosePrincess mijn familie snapt er ook niks van! ik liet hem trots zien (incl, mijn meesterwerkjes) en ze hadden zoiets van "uuhm jah leuk? en nu"?"

morgen ga ik hem laten bungeejumpen denk ik, maar nu eerst paasei-papiertjes plakken bij de glue random items hier, gezien ik nu overal paasei-papiertjes vind (in mijn zakken, in mijn tas :D )

jah ik wordt er gewoon enorm blij van!
quote:chayuz schreef op 22 maart 2010 @ 18:54:

dit is een grapje zeker hebben jullie serieus in 1 weekend zoveel bijgeschreven, powww nou ik ga maar eens beginnen, kijken hoelang ik erover doe om weer bij te zijn haha!Ja, we hoorde dat jij niet online zou zijn dit weekend
quote:c_estelle schreef op 22 maart 2010 @ 19:12:

Jippie!! Ik kreeg net een mailtje dat mijn WTJ onderweg is! Ein-de-lijk!!
Misschien zijn ze in Amerika al aangeklaagd wegens brandjes en is die 'burn this page' pagina er nu uit? Offe... door ouders die niet wilde dat hun kroost met vuur speelt?
haha janna ik ook van jou ;)

maar idd, er zijn verschillende, sommige WTJ hebben wel de burn this page en sommigen niet.

als je nu soms al leest hoe hard het gaat fikken is dat opzich ook niet zo raar haha!

jullie weten half niet hoe blij ik van jullie wordt dat iedereen zo actief is :D lang leve janna:D
Jaaa, ook hier bericht dat ie verstuurd gaat worden!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven