* 184 ~ Bar Too Much ~ 184 *
vrijdag 26 februari 2010 om 11:04
Wat een klifhangers weer
En dan volgt nu aflevering 184 van Bar Too Much!
In deze aflevering zullen we zien hoe Joopp zichzelf bitterbal-wise overtreft, of Yette echt naar Michigan vertrekt en hoe het geduld van Winx nog langer op de proef wordt gesteld.
Zal ze in deze aflevering eindelijk gordijnen krijgen die niet te lang of te kort zijn? En wat zijn hiervan de gevolgen voor de naaister?
En dan volgt nu aflevering 184 van Bar Too Much!
In deze aflevering zullen we zien hoe Joopp zichzelf bitterbal-wise overtreft, of Yette echt naar Michigan vertrekt en hoe het geduld van Winx nog langer op de proef wordt gesteld.
Zal ze in deze aflevering eindelijk gordijnen krijgen die niet te lang of te kort zijn? En wat zijn hiervan de gevolgen voor de naaister?
zondag 21 maart 2010 om 09:38
Eet er maar lekker van Mir en Hela.
En wat betreft onze schaatsers.....
Ireen staat boven aan in het klassement, maar ze moet zeker nog gaan knallen op de 1500 meter om haar plaats veilig te stellen en Sven is van de eerste plaats af door de prestatie van Kuck, maar ik denk, dat hij dat wel goed gaat maken op de 10.000 meter, want dat wil hij vast heeeeel goed gaan doen, want dit wordt weer zijn eerst 10km. na de desastreuse fout in Vancouver.
Ik zit vanmiddag weer helemaal geboeid voor m'n scherm en ik heb er alle vertrouwen in, hiep hoi.....(volgens mij ben ik een schaatsfan)
En wat betreft onze schaatsers.....
Ireen staat boven aan in het klassement, maar ze moet zeker nog gaan knallen op de 1500 meter om haar plaats veilig te stellen en Sven is van de eerste plaats af door de prestatie van Kuck, maar ik denk, dat hij dat wel goed gaat maken op de 10.000 meter, want dat wil hij vast heeeeel goed gaan doen, want dit wordt weer zijn eerst 10km. na de desastreuse fout in Vancouver.
Ik zit vanmiddag weer helemaal geboeid voor m'n scherm en ik heb er alle vertrouwen in, hiep hoi.....(volgens mij ben ik een schaatsfan)
maandag 22 maart 2010 om 00:37
Vanmorgen smst dochter 2 mij, zij was tuus/ik niet, of ze dat ding van mij aan mocht vandaag. Tuuuuuuuurlijk mag dat, sms ik terug. Tegelijkertijd bedacht ik mij dat dat ding het laatste was dat ik nieuw kocht. En dat was in augustus vorig jaar. Moest met dochter 1 naar haar nieuwe onderkomen en school en dus er ietwat fatsoenlijk uitzien.....
maandag 22 maart 2010 om 21:18
quote:Helaholalalala schreef op 22 maart 2010 @ 21:17:
Ik geloof dat ik ff een paar knuffels voor Mir ga posten
Want sja, ik lees het toch wel, ook al staat het hier niet
KOFFIE!Je bent een schat.
Ik geloof dat ik ff een paar knuffels voor Mir ga posten
Want sja, ik lees het toch wel, ook al staat het hier niet
KOFFIE!Je bent een schat.
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 22 maart 2010 om 21:21
quote:Helaholalalala schreef op 22 maart 2010 @ 21:20:
En jij ook! Als je nou wat dichterbij woonde had ik een baan voor je: privé-begeleidster van mijn oudste. Ik snap niet dat anderen die kwaliteiten niet zien.
En jij ook! Als je nou wat dichterbij woonde had ik een baan voor je: privé-begeleidster van mijn oudste. Ik snap niet dat anderen die kwaliteiten niet zien.
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.