**LDR deel 14**

14-03-2010 21:26 2991 berichten
Alle reacties Link kopieren
Long Distance Relationships deel 14

Voor deel 13 kan je hier terecht.
quote:kjong schreef op 22 maart 2010 @ 13:34:

PMS?LDR
I only get one shot at life - so I shoot to kill
.
Ok, Bassist is niet dood. Ik had die filmmaker geconnect via linkedin, leek me lekker neutraal.

Hij accepteert net en zegt: leuk van je te horen. Ik was nog uit met Bassist dit weekend, maar was niet zo leuk als toen jij er bij was. Hoop je nog eens te zien.

Oftewel: Bassist is niet dood de laatste keer dat hij hem zag. En filmmaker weet van de hele situatie. Ik neem aan dat als er iets met de gekke ex voorgevallen was, hij me niet dit berichtje zou hebben gestuurd.

Of Bassist is dood of terug naar ex nadat ze samen uit waren, of er is een stomme verklaring zoals 'hevige kater' of 'telefoon kwijt'
Afstand is stom.

Ik hoop dat ieders LDR hier maar snel een permanente SDR mag worden!

Mijn vriend weet nog steeds niet wanneer hij hier heen kan komen :( Dat vind ik heel vervelend, maar aan de andere kant moet ik ook niet zeuren, want zijn school moet gewoon eerst af en dat snap ik ook. 't is alleen niet zo leuk dat ik moet wachten tot ik weet niet wanneer totdat ik m weer zie....

Hopelijk zit er nooit weer zoveel tijd tussen elkaar weer zien in als nu (ong 4 maanden)
(even copy past vanuit smachten want ga zo doorrennen naar de sportschool)

Hij belt net. Verklaring: hij was ziek, sliep toen ik de eerste keer belde en toen ik de tweede keer belde. Zegt dat hij wakker werd toen het bij mij midden in de nacht was, maar toen niet wilde bellen en dus een sms had gestuurd om uit te leggen waarom hij niet opnam.

Ik heb echt geen sms gehad.

Hij klinkt ook een beetje ziek. Gaat nu toch werken maar belt vanavond even in zijn pauze.

Godver. Ben ik nou zo'n labiel geval? Godvergodver.
quote:Spijker schreef op 22 maart 2010 @ 17:00:

Hij belt net. Verklaring: hij was ziek, sliep toen ik de eerste keer belde en toen ik de tweede keer belde. Zegt dat hij wakker werd toen het bij mij midden in de nacht was, maar toen niet wilde bellen en dus een sms had gestuurd om uit te leggen waarom hij niet opnam.

Hij klinkt ook een beetje ziek. Gaat nu toch werken maar belt vanavond even in zijn pauze.

Nee hoor, heel begrijpelijk. Rond kerst was de mijne ook ziek. En als hij ziek is, dan heeft hij ook echt een mannenziekte, want dan kun je aan hem horen dat wat hem betreft de wereld zo'n beetje stilstaat. Van een empatisch iemand die geinteresseerd is in de hele wereld verandered hij dan in een zombie die het allemaal niks kan schelen. Toen kreeg ik dus twee dagen ook geen antwoord, een sms-je met een regel dat hij ziek was. Terwijl de dagen ervoor (en ook erna) ik vollop in de belangstelling stond zeg maar.

Joh, maak je niet te druk om 'labiel' zijn, iedereen heeft dit soort paniek gedachtes wel hoor. Heel normaal. Lastig, maar normaal.
quote:Spijker schreef op 22 maart 2010 @ 17:00:

Sorry het is niet grappig, maar ik ga het toch nog een keer zeggen: zó herkenbaar!!

En het heerlijke van het forum lezen als je thuis komt van werken is dat je ook meteen de afloop leest

Ik hoef niks toe te voegen aan alles wat er geschreven is. Isiss heeft het al super beschreven net als Kjong en alle anderen.. LDR sucks sometimes. (or all the time?)
I hate to tell we told you so. Gelukkig is alles in orde, telecom heeft even niet zo gewerkt als die zou moeten werken en vanavond even bellen.

En dat je zo reageert: logisch, niets labiels aan.
Ik vind mezelf stom. Kom net uit de sportschool en zie een voicemail. Bassist: hij was gaan werken maar ze vonden hem te ziek en stuurden hem naar huis. Hij zegt: sorry dat ik de telefoon niet hoorde, sorry dat je je zorgen maakte, sorry dat je niets van me hoorde.

Ik denk dat ik zo ook maar sorry moet zeggen. Ik snap mezelf ook niet zo goed. Ziek, waarom heb ik daar niet aan gedacht? Dat hele gebeuren met die ex is kennelijk echt niet uit mijn achterhoofd weg. Ik probeer mezelf daardoor nu iets meer in bescherming te nemen dan eind vorig jaar. Maar eigenlijk lukt dat ook helemaal niet. En als er dan maar even iets is, denk ik kennelijk meteen dat t fout zit.

Godsamme, het mag allemaal wel iets minder heftig!
Wat Jooles zegt: logisch, niks labiels aan.

Dat hoort erbij.
Verrek, ziek, die was ik vergeten ja.

Gelukkig is er niks aan de hand, en idd hartstikke logisch, niks labiels aan. Alles met 'n LDR is gewoon 'n tikkeltje labieler, dus dat maakt 't gewoon weer gewoon dan.

Jooles, die signalen van de krantenman snap ik ook niet, ik denk niet dat ik geschikt ben voor geflirt met van die onduidelijke signalen. Gewoon zeggen wat je wil of niet wil, veel gemakkelijker.
Dat is dus ook precies de reden dat ik flirten zo onderhand stom begin te vinden! Ik word ook gek van gemixte signalen.

hoe vaak ik in de afgelopen maanden met verschillende mannen wel niet gedacht heb: WTF wil je nou eigenlijk!?!?!??!

(nee hoor er is geen frustratie. Helemaal niet )
Oh en Isiss; malaise in de AK?
Ligt t aan mij, de Ak doet t niet. Ik krijg de malaise dus niet mee.
Bij mij doet ie het wel. Maar nog geen malaise nieuws daar.

En ach, we hebben hier ook al genoeg om even op te teren toch?
kijk je naar mij?

*schaamt zich*

Ik denk dat ik hem zo toch maar ga vertellen dat ik vandaag 88 manieren heb bedacht waarop hij met de meest vreselijke ongelukken in het ziekenhuis kan belanden en dat ik bang ben dat dan niemand weet dat dat meisje in nederland ook even een belletje moet hebben.

En ik moet m ook maar eerlijk zeggen dat het gekke ex gebeuren me kennelijk best onzeker heeft gemaakt. Niet dat ik het hem verwijt, want ik begrijp best hoe het gegaan is. Maar kennelijk heeft t toch behoorlijk mn zelfvertrouwen aangetast.
Nee hoor, naar iedereen die een algehele malaise heeft (dankzij Margh haar woordkeus )

En dat moet je idd maar gewoon doen. Het helpt wel om het gewoon eerlijk te zeggen. Eerlijkheid bij LDR: zeggen wat je voelt, is echt wel belangrijk want op een andere manier komt hij er niet achter!

(ik had zelf ook mijn nummer aan zijn broer gegeven met de vraag of hij me wilde bellen als er echt wat ergs was, als hij dan weer eens zijn telefoon niet opnam wist ik in elk geval dat hij niet dood was of in de gevangenis)
Was er nog niet aan toegekomen om naar de ak te gaan, morgenavond, oké? Ga nu naar yoga, daarna pitten. Eigen malaise is voor 'n deel al weer weg, rest vertel ik morgen.

Moet er vandoor!

Vertel jij nog effe over de mannen, oké?
Goed nog even "de mannen" voor het slapen gaan (probeer toch elke dag voor 22u in mn bed te liggen want anders ben ik echt gesloopt aan het einde van de week met de wekker elke dag om 5.30..)

*Kel: liet niks meer horen nadat ik mijn adres had gemaild en na 2 weken "wachten" heb ik hem van facebook gedondert. (maar dat is volgens mij al oud nieuws)

*Box: blijft schatje dit, schatje dat, ik mis je zo en bladibla, maar elke keer als het tot afspreken moet komen dan is er wat: druk, wedstrijd boxen, werken noem maar op. En als ik er dan wat van zeg krijg ik teksten zoals bv gisteren: "Nemo, ik mis je echt. Je weet hoe mannen zijn, hard van buiten, maar zacht van binnen. Als ik naar je toe kom wil ik gewoon echt tijd met je doorbrengen en niet alleen maar komen voor de sex. Daarvoor ben ik te graag met je. Ik mis je ook echt, maar heb ook andere prioriteiten". Snap jij het? Dan snap ik het.

* Leuke barman: waar ik het telefoonnummer van gekregen had reageerde op mijn 2e sms verbaasd want hij had toch echt op mijn 1e sms gereageerd (wat gek nou dat die sms net niet aankomt). Leuk gesprek op de chat totdat bleek dat hij 2 kinderen had met 2 verschillende vrouwen.

* R die ik tegenkwam met stappen en om mijn nr vroeg:heeft me de hele week elke dag gebeld.Vond zelf dat die gesprekke niet zo liepen, maar hij bleef bellen en wilde afspreken ik dacht: ach we zien wel waar het schip strand. Had eerst nog grote praatjes dat ie wel even naar Zeeland zou rijden, totdat puntje bij paaltje kwam en Zeeland toch wel opeens heeeel ver weg was. Sukkel. Dus veranderde tactiek: bellen bleef, maar nu moest ik naar Rdam komen. Gezegd dat ik op een vrijdag zou komen, maar dan kon hij niet. In dezelfde kroeg toch hem tegengekomen maar heel de avond niet gezien omdat hij ergens anders stond. Snap jij het? Dan snap ik het

Euh en dan verder.

Ingeschreven op die datingsite. Ik vond parship te duur en relatieplanet en lexa vind ik op 1 of andere manier kansloos (sorry als ik mensen daarmee beledig) Maar daar staan zooooveel mensen op dat je door de bomen het bos niet meer ziet plus niet iedereen is betalend lid dus de helft is niet serieus.

Nu was mooiemensen.com ook niet echt een goeie zet, want daar is het aanbod weer heel mager.

Had wel 1 leuke man gezien, maar ik vond bij toeval zijn profiel en vervolgens was ik het kwijt. Bij navraag bleek dat dat profiel was verlopen. Maar lang leve Hyves waar ik hem toch gevonden heb met het minimum aan gegevens!

Het bleek een Marokkaan Had ik wel gezien Gisteren een tijdje mee op msn gezeten. Erg leuk. We dopen hem even tot Bibbi. Pas op zn 20e naar NL gekomen, maar echt waar: foutloos Nederlands typt ie! Hij zit in zijn laatste jaar van het HBO. Echt een leuke man. Maar het lijkt erop dat Bibbi niet op zoek is naar iets serieus. We zullen zien of dat nog een staartje krijgt.

Verder nog wel wat reacties gehad op de datingsite, maar ik heb nog geen 1x gedacht: wow. Moet nog overal op antwoorden, maar nog geen tijd voor gehad (of eigenlijk geen zin want kan ook daar op reageren ipv hier schrijven)

Dat was hem denk ik. De mannen update van Nemo. Het is wat.

Of nee.

Het is niks
(hé ik typte nu net een hele zin uit de muziek waar ik naar aan het luisteren ben, de musical Elisabeth in het Duits, "die Welt sucht vergebens den Sinn meines Lebens' stond wel een beetje raar)

Spijker, ben blij dat hij weer boven water is. Ik zou er ook niet gerust op geweest zijn. Herinner jezelf er maar steeds aan dat zijn gevoelens voor jou niet zomaar zullen veranderen. Hopelijk is hij niet té ziek. En zeg hem maar dat hij in het vervolg wél moet bellen als hij midden in de nacht ziet dat hij oproepen van je heeft gemist.

Isiss, sterkte met je malaise. Bij mij doet de AK het geloof ik weer.

Nemo, ik moet toch even een lans breken voor Lexa. Heb er twee leuke mannen gevonden. Al zal dat toeval zijn. Je zult wel begrijpen dat ik heel positief ben over internetdaten, maar iemand die de grote liefde in de kroeg heeft gevonden zal daar wel weer heel positief over zijn.
De algehele malaise is hier gelukkig weer verdwenen. Zon positief dagje als vandaag helpt: heb m'n hypotheek rond, m'n huur van m'n appartementje opgezegd (dat ging wat lastiger als gehoopt, kan nog een vervelend duur staartje krijgen), het is hier mooi weer en zit nu met een errug leuke man te Paiqen (thnx Nemo, voor de tip!)

Vergeet voor het gemak maar even dat het hier weer eens steenkoud is in huis, verwarming+warm water is stuk, en dat ik net bij vriendinnetje ben wezen douchen.

Spijker, ben een beetje laat geloof ik met mijn reactie, maar je verhaal is zóó herkenbaar! heb me ook zo vaak afgevraagd of er niks ergs gebeurd was met J, en getwijfeld of er daar wel iemand van mijn bestaan afwist/mijn telefoonnummer had.

Goed, ik moet nu toch wel echt naar bed toe. Welterusten dames!
Fijn dat bassist weer boven water is en gelukkig geen 88 ongelukken heeft gehad Weet hij al wanneer hij naar NL komt?

En Spees weer uit de malaise, nu de rest nog. Het is toch lente bij jullie aan het worden? Dan wordt je toch vanzelf al blij? En anders gewoon veel chocola, helpt altijd. Dieeten vergeten.

Hier blijft het vooal bij werken, maar op het werk zo´n leuke jongen ontmoet, een gast in het hotel. Hij kwam voor z´n werk naar Playa om locaties te spotten, hij is filmmaker en zo leuk. Maar ja, een gast van het hotel. En hij woont in Mexico City, eigenlijk heb je er dus niks aan. Maar hij wil niet meer uit mijn hoofd. Al 9 dagen niet. Dus ik heb hem vandaag op facebook opgezocht en toegevoegd en een berichtje gestuurd. Nu wil ik antwoord, nu!!! Weet dat hij over 2 weken weer hier in de buurt is, en weer als gast in het hotel verblijft. Dus zie hem sowieso weer, maar wil eigenlijk gewoon iets leuks met hem gaan doen. Maar ja, weet niet of ik dat kan maken, beetje met gasten gaan daten. Nou ja, twee weken om te bedenken of ik volledig alle professionaliteit over boord zet
En jullie online daten allemaal klinkt leuk. Lijkt me ook wel wat, maar volgens mij kennen ze dat hier nog niet. Zou ieder geval niet weten via welke site.
Je kunt internationaal het net op gaan en dan gewoon Hollands daten RP. Of Portugees, Vietnamees, en tegenwoordig ook Chinees want Google doet geen censuur meer aldaar.

Bovendien moet je er ondertussen aardig aan trekken, want Nemo haar balboekje staat bijna boller dan die van jou ondertussen
Hee, de AK doet t weer! (heb er meteen een vraag in gegooid - denk niet dat jullie er iets mee kunnen maar je weet maar nooit)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven