Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva-Sanoma is,beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
quote:Dushi74 schreef op 22 maart 2010 @ 22:11:

[...]

Zal ik hem even bellen? Dan ben je direct van hem af. Zal hem zeggen dat ie mijn vrouw met rust moet laten anders maak ik een wokkel van zijn euhmmm nou ja wokkel dus (vreselijk van die mensen die het gewoon niet doorhebben dat het gewoonweg niet klikt)

Nee schat, je hoeft niet te bellen. Wel lief aangeboden maar ik kan 't zelf wel aan.

Heb 'm netjes doch duidelijk gezegd dat ik geen vlinders heb en dat die ook nooit komen. Dat dat bij mij gewoon zo werkt en dat hij zich daar maar bij neer moet leggen.

En nóg wil hij naar de film en wil hij me langzaam aan leren kennen want hij denkt echt dat het nog wel zal veranderen!

Ach, als het de nette manier niet lukt dan kan ik het altijd nog op de bootwerkers manier doen! That's my specialty
quote:c_estelle schreef op 22 maart 2010 @ 22:18:

Ach, als het de nette manier niet lukt dan kan ik het altijd nog op de bootwerkers manier doen! That's my specialty

Oh, daar ben ik ook goed in!

Ook tactisch; een keer een sms over de kansloze date, naar de nog te dumpen man in questie sturen, ipv naar een vriendin. Was geloof ik wel duidelijk toen..
Hahaha, Janna, dat is wel een goeie!

Ik heb vanavond een derder date gehad, maar ik word zeg maar niet warm van hem. Jammer, maar nu moet ik dus mijn 'we moeten praten'-modus aanzetten...
Je kunt ook gewoon 'ik bel je nog' zeggen

Of een foto van hem op een pagina naar keuze in je WTJ plakken en die daarna rond laten slingeren bij hem in de buurt
Goed zo Estelle ik heb ook geen moeite met de bootwerkermodus. Botte bijlen heb ik standaard in mijn bezit. Te pas en te onpas haal ik die te voorschijn Zet hem op, kan niet wachten het vervolg te horen van je
Goedemorgen! Weer een mooie dag om lekker te wrecken te forummen in de zon te zittente werken...
Jeeeee die van mij komt vandaag binnen!!!!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Als ik straks thuis kom van werk.. Oeehhh!!
Geld de sluitsticker van een doosje chocolade (leonidas, mmmmmmmmmmmmm) ook als fruitsticker? Nou ja, hij zit er al in. Ik vind chocolade bij deze gewoon ook fruit.
MILF in the making ;-)
Ik begrijp geloof ik dat je een blz van een schrift moet versieren omdat het de creativiteit bevorderd.

En dan pikken jullie ideeën van elkaar en voorbeelden van het internet...?
Nee hoor Kjong zelf vind ik het gewoon leuk om te kijken hoe andere mensen een opdracht opvatten en wat ze er uiteindelijk van maken. wat ik tot nu toe heb gemaakt komt gewoon uit mijn eigen hoofd, en er zullen vast wel mensen zijn geweest die ook zoiets hebben gemaakt, maar dat is niet zo raar als je bekijkt hoeveel mensen een WTJ hebben!
quote:kjong schreef op 23 maart 2010 @ 12:21:

Ik begrijp geloof ik dat je een blz van een schrift moet versieren omdat het de creativiteit bevorderd.

En dan pikken jullie ideeën van elkaar en voorbeelden van het internet...?Jatwerk kan ook heul creathea zijn toch
MILF in the making ;-)
Ik ga zo maar eens naar de action!

Kjong, nee joh! We zijn gewoon zo trots op onze gewreckte pagina's dat we er foto's van maken en ze aan iedereen laten zien!
Waarom lees ik dit nou weer, nu wil ik ook zo'n boek!

Bedankt hoor Janna (en rest hier)
Ik vind het echt zo oneerlijk dat jullie allemaal zo enthousiast zijn...eigenlijk wil ik dit namelijk ook echt heel erg graag...maar heb al zoveel fröbelhobby's waar ik nu al niet eens aan toekom...dus ik weet het nog steeds tegen te houden, maar het wordt wel steeds moeilijker...

De mijne zijn ook binnen! Heb nog geen tijd gehad om het te bekijken.

Dochter is meteen begonnen. Bijna het hele huis afgefikt! Stinken! Keuken blauw van de rook! En nog gillen van de lach ook.

Wie begint er nou juist met die pagina!
Ik heb m binnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Brummetje schreef op 23 maart 2010 @ 17:16:

Ik heb m binnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja, ik ook!!!!
Ik heb net de pagina verbrand.

Wel buiten, dat moest van mijn moeder. Zij haast hysterisch in de deuropening: "Gooi de natte lap erop!!" Geweldig haar reactie.
quote:Brummetje schreef op 23 maart 2010 @ 18:27:

Ik heb net de pagina verbrand.

Wel buiten, dat moest van mijn moeder. Zij haast hysterisch in de deuropening: "Gooi de natte lap erop!!" Geweldig haar reactie. Hahaha lachen jullie maar om je moeder. Hier hetzelfde hoor. Stond daar met dat brandende schrift in haar handen en heel zachtjes blazen en maar lachen. Heb het uit haar handen gegrist en in de gootsteen gegooid. Soms he..zou je niet zeggen dat ze 21 is

Maar ik doe het buiten, dus als het dan fout gaat, is het niet erg. Is alleen maar zonde van het boek.

Maar we hebben er wel samen om gelachen hoor.
hahaha Chatterly! ow, daar moest ik heel hard om lachen om je avonturen hihi!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven