Wreck this journal
vrijdag 12 maart 2010 om 14:36
woensdag 24 maart 2010 om 12:05
Eigenwijs hè... Staat er al een disclaimer in de OP, en dan tóch verder lezen... Anyhow, ik ben aangestoken door jullie verhalen, en heb gisteravond besteld. En gelijk een tweede, als kado. Maar nu ga ik twijfelen. Denken jullie dat een jongen van 20 dit leuk vind? Gister was ik helemaal enthousiast voor hem, nu nog steeds voor mezelf maar ga ik dus twijfelen wat hij er van zou vinden...
woensdag 24 maart 2010 om 13:30
woensdag 24 maart 2010 om 13:50
woensdag 24 maart 2010 om 14:14
Neeeeeeeeeeeeee, had ik dat geweten, had ik nog ff gewacht. Ik kan redelijk goed Engels, maar veel woordjes, denk ik: wat bedoelen ze dáár nou mee?!
Zoals: Write your name very faintly. En illegibly.
Crack the spine?
On purpose?
Scribble with reckless abandon?
Enz..
Van mijn moeder mag ik m trouwens niet uitlaten. Of ik moet het 's nachts doen. Ze mochten het eens zien zeg...
Zoals: Write your name very faintly. En illegibly.
Crack the spine?
On purpose?
Scribble with reckless abandon?
Enz..
Van mijn moeder mag ik m trouwens niet uitlaten. Of ik moet het 's nachts doen. Ze mochten het eens zien zeg...
woensdag 24 maart 2010 om 15:02
crack the spine is het breken van zijn ruggetje (door het boek bijvoorbeeld als een tent op de grond te leggen en er op te stampen)
Faintly is zachtjes, bijna onzichtbaar
illegibly is onleesbaar
reckless abandon is roekeloos "loslaten"(weet het ook niet helemaal)
on purpose weet ik ook niet precies
dit is wel een lang leve www.mijnwoordenboek.nl vertaling! haha
ik ben wel weer wat opdrachtjes verder alleen is mijn "draw with glue" tekening beetje uitgelopen
maar goed dat is ook een beetje de opdracht natuurlijk)
Faintly is zachtjes, bijna onzichtbaar
illegibly is onleesbaar
reckless abandon is roekeloos "loslaten"(weet het ook niet helemaal)
on purpose weet ik ook niet precies
dit is wel een lang leve www.mijnwoordenboek.nl vertaling! haha
ik ben wel weer wat opdrachtjes verder alleen is mijn "draw with glue" tekening beetje uitgelopen
woensdag 24 maart 2010 om 15:47