E=MeetC2 De Afterparty!

21-03-2010 08:32 1176 berichten
Wat was het gezellig he! Hier praten we verder over de meeting.
quote:Dushi74 schreef op 23 maart 2010 @ 00:58:

Dat zal hem leren.... jokken tegen does.. alsof je een kind was..
Alle reacties Link kopieren
Da's lief van je Delphi

@ Boogje

Geloof dat je dacht dat ik helemaal blind was
We hebben het toch wel over dezelfde George C, he? Geen misverstanden hier?

Eigenlijk vind ik het een sport om dit soort nummers in een andere taal te zingen. Dus wat Nederlands is in het Engels en omgekeerd. Komen soms hilarische teksten uit. Zeker als je letterlijk gaat vertalen van Engels naar Nederlands.
quote:delphicat schreef op 23 maart 2010 @ 00:56:

[...]

Ja hoor, maar ik zit nu in The Rainbow Room in New York net even te wachten tot de volgende fles sjampoepel wordt geopend, en George C. is net even naar de wc, dus ik had even niks te doen, vandaar
nounou, wat een drukte, ik hield het duidelijk niet bij door geen oneliners te skrieven.
Die George is te stoned om mijn bed te vinden Delphi, al kan hij wel een lekker moppie spelen met zijn band. Ik heb het over George Clooney.
quote:Dushi74 schreef op 23 maart 2010 @ 01:01:

Geloof dat je dacht dat ik helemaal blind wasAh.. dat verklaart waarom je me niet zag staan op de meet!!!..
quote:Dushi74 schreef op 23 maart 2010 @ 01:02:

Eigenlijk vind ik het een sport om dit soort nummers in een andere taal te zingen. Dus wat Nederlands is in het Engels en omgekeerd.O middernacht.... Schijn een lichie op mijn..
Staan niet nee Boogje, zitten wel. Amper een meter van me vandaan. Maar ja jij was zo druk met je eigen harem tafel
quote:qwertu schreef op 23 maart 2010 @ 00:57:

[...]

Nope, al jaren niet meer. Maar da's oud nieuws, toch? Jij helemaal niet hahahaha!!!
quote:Dushi74 schreef op 23 maart 2010 @ 01:02:

Eigenlijk vind ik het een sport om dit soort nummers in een andere taal te zingen. Dus wat Nederlands is in het Engels en omgekeerd. Komen soms hilarische teksten uit. Zeker als je letterlijk gaat vertalen van Engels naar Nederlands.

Kom hier even binnenvallen en lees dit!

Dacht dat dochter en ik de enige debielen waren die dat deden .

En ja dat is hilarisch, piesen soms in ons broek van het lachen.
.
Nee ben er net zo een Iry. Er is een Duits nummer trouwens wat zich prima laat vertalen tot grote melige hoogten: Du van Peter Maffay.
.
.
Hahaha Q
To sexy van right said fred in het Nederlands hebben wij ook dubbel om gelegen, De bom van Doe maar in het Engels...

God ,ik kan nog wel even doorgaan .
quote:qwertu schreef op 23 maart 2010 @ 01:17:

[...]

Je zou ook gewoon met me mee kunnen leven. Het feit dat ik hier nog ben en wat erop terugzeg, zegt volgens mij al genoeg
Hahaha Iry ja precies dat zijn ook perfecte nummers. Ik kan er vreselijk melig van worden/ zijn en vooral blijven. En het is heerlijk om dat samen met iemand te doen. Al doe ik het ook graag in mijn eentje en al die teksten ook meebleren dan he...uiteraard in je eigen letterlijke vertaling.
nah, ja..fijn, nog een mede debiel gevonden te hebben .

*hopt weer verder als niet meeter*
[quote]qwertu schreef op 23 maart 2010 @ 01:17:

Je zou ook gewoon met me mee kunnen leven. lijden
Ja heel melig, is ook echt iets van dochter en mij samen, de rest van het gezin zit ons dan aan te kijken,....daar gaan ze weer .

En wij draven een beetje door altijd,hahaha! (waarvan ik het meeste )
quote:iry schreef op 23 maart 2010 @ 01:09:

[...]

Kom hier even binnenvallen en lees dit!

Dacht dat dochter en ik de enige debielen waren die dat deden .

En ja dat is hilarisch, piesen soms in ons broek van het lachen.

Hier nog debieler dan, vertalen alles in het plat Snekers

Heb een bandje ergens met een hele cd van Lenny Kravitz in het snekers door Man en mij
Maarja.... ze woont niet meer thuis, dus nu ben ik de enige overgebleven debiel .

Ah... ze komt dit weekend!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven