Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

26-02-2010 21:35 5827 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fika!*

Het 11e topic alweer, daar drinken we een kopje op!

En afvallen... dat doen we hier ook nog!

Link naar het 10e topic: Afvallen met... 10x NIEUW!

*Fika = 'koffieleuten' in 't Zweeds. En koffieleuten, dat is wat wij hier doen!
Ja, ik hoorde vanochtend op de radio al iets over die hele jonge oma

Heb gezellig gelunchend met een oud-collega en daarna nog een rondje door mijn werkstad gewandeld (want daar gelunched), zeer geslaagd zo op de maandagmiddag
Erwt, ik weet trouwens niet of je dat verlossen wel zo letterlijk moet zien. Ze zal meer ondersteunend verlossend zijn denk ik zo. Of hoopte je dat zij jouw baby ging baren? Wat wel heel klantvriendelijk zou zijn natuurlijk.

Fijn van de buikspieren. Heb je die nodig als je zwanger bent?
Pfff op je 29e oma zijn

Euh Drift... ik heb eigenlijk geen idee of buikspieren nuttig zijn als je zwanger bent, maar zoals zij het zei, klonk het alsof het iets heel positiefs was. Bovendien was ik zó onder de indruk van het idee dat ik buikspieren heb, dat ik niet meer verder gevraagd heb
Peas on earth!
Kan me voorstellen dat je onder de indruk was Erwt!

Geen idee waar ze nuttig voor zouden kunnen zijn maar dat maakt ook niet uit

Ik ga straks een hapje eten met Age hier in de stad. Zorg jij voor een samenvatting van goede tijden? Want die trash ga je nog kijken toch?
Veel plezier Drift en Age!

Ik zal even verslag doen van wat er in Meerdijk gebeurt
Peas on earth!
Update voor Drift en Age

Zjanien heeft met Loedo gesekst . Toen ze weer thuis bij Dzjek kwam, deed ze heel narrig en nukkig en dat heeft sensitieve homo-Lukas natuurlijk feilloos in de gaten. Nina is vervolgens met haar drie kilo kettingen gezellig wat drinken met Lukas in de Koning, waar Maksiem een zielige vertoning opvoert en zichzelf tot Groot Slachtoffer van Loedo profileert, waarna Nina haar vergeeft en ze knuffelend eindigen. Tsjarlie heeft haar haar ontkleurd en Rik heeft problemen met Rikkie die begint te puberen. Hij vraagt advies aan Tsjarlie, die neit durft te zeggen dat ze verliefd op Rik is. Jaja
Peas on earth!

Erwt, duizendmaal dank voor de samenvatting. Er is zoveel gebeurd dat het wel een aflevering van anderhalf uur lijkt. Maar dat zal vast niet zo zijn

Met Age was erg gezellig!
Leuk dat het gezellig was! En jaja, je moet zo'n aflevering toch een beetje breed uitmeten, anders blijft er niets van over

Ik zit inmiddels met haarverf in m'n haar, want ik kon mijn grijze haren niet meer aanzien
Peas on earth!
Ja, anders lijkt het natuurlijk net alsof we niets gemist hebben

Zjanien heeft trouwens een oorbel in Loedo's bed laten liggen. Rosa heeft 'm gevonden en Loedo zei tegen Rosa: 'leg 'm maar op het nachtkastje voor als mevrouw de hier de volgende keeris'
Peas on earth!
Oh, dus die Loedo heeft een glazen bol En Janine is die oorbel nu dus kwijt en dan gaat Jack 'em opspeuren (hij is tenslotte detective) waarna hij vanzelf bij het nachtkastje van Loedo uitkomt
Ja, en lerenjasjes-strakke-shirtjes-Dzjek tegenover strak-in-het-pak-Loedo... tsja... dát wordt nog was. Maar dat lijkt me wel een cliffhanger voor de vrijdag!
Peas on earth!
Jij dat lijkt mij ook wel wat voor een vrijdag. Deze vrijdag nog niet natuurlijk, dat zou veel te snel zijn

Ze zouden er zo'n soort cowboy scene van kunnen maken. Leent Jack een van zijn pistolen aan Ludo en doen ze alletwee zoveel passen van elkaar en wie er dan het eerste schiet heeft Janine gewonnen
Zou het trouwens zo kunnen zijn dat Janine eigenlijk op mannen in pak valt en dat ze Jack niet meer zo aantrekkelijk vindt sinds hij nogal druk is met zijn leren jasjes?
Oeh, dat is een goeie Drift!! Jij bent veel te slim voor GTST

En het klinkt wel als een heel spannende aflevering. Waar komt die seks tussen Zjanien en Loedo opeens vandaan? Kijk, wij hadden t natuurlijk allang gezien dat dat eraan zat te komen, maar ik vind het niet des GTST's om dat al zo snel te laten zien

Ik pak nu pas de trein

Was nog even blijven hangen en heb nog mee-ge-dj't. Gaan we vaker doen. Alhoewel we uit werden gelachen door 17-jarige snotjochies dat we vanaf een laptop draaiden terwijl er supergoeie dj-apparatuur stond. Maar ja, zij wisten op hun beurt niet wie Jan Douwe Kroeske was. Who's laughing now?!

Want Jan Douwe was wel mooi naar mijn mede-dj gekomen eerder op de avond dat ze goeie muziek draaide

Drift, enorm bedankt voor het cadeautje, echt tof! Ga 'm nu even doorbladeren

Thuis duik ik meteen m'n bed in: trusten!!
Toch nog even een lijstje voordat ik mijn ogen sluit:

O: flakes/melk

TD: zakje mini breaks special K

L: 1 volk bh kipfilet/pesto, 1 volk bh wasabi-houmous, 1 plak roggebrood fruitstroop

TD: 1 banaan

A: bord met Indiaas eten (spinazie/kaas, kip, komkommerraita, garnalensalade etc)

1,3 liter thee

1 glas optimel

4 rode wijn

1 koffie verkeerd

1 Spa rood
Op de 4 rode wijn na wel een goed lijssie Age

Ik ben vroeg! Wauw! Ik was gewoon wakker, dus toen ging ik maar opstaan toen Xan gedoucht had. Die is (helaas voor mij) nog wakkerderderder en moppert nu over mensen die hun hyves volproppen met babyfoto's .

Ik ben weer grijs-haar-loos

En het is mooi weer

En ik voel me best wakker

Zo
Peas on earth!
Ja hè Erwt, het werden er 4 voor ik er erg in had

Ik ben niet zo heel wakker, maar mijn wekker moet ook nog gaan. Ik moest wel heeeel nodig naar de wc dus ben al even opgestaan.

Wel fijn dat Xan 's ochtends al helder is, want dan kan hij straks voor Doperwt zorgen en kan jij nog lekker slapen
Kledingdilemma....
quote:AgentL schreef op 23 maart 2010 @ 07:41:

Wel fijn dat Xan 's ochtends al helder is, want dan kan hij straks voor Doperwt zorgen en kan jij nog lekker slapen

Ja, da's wel een leuk idee

Ik was echt vroeg op het werk. Ik word zó blij van mooi weer

Én ik had gisteravond mijn kleren al klaargelegd, dus hier geen kledingdilemma's

Gisteren was namelijk De Eerste Dag van mijn Nieuwe Opgeruimde Leven

Jaja, ik heb besloten dat het ook best fijn is als ik iets ordenlijker word
Peas on earth!
Nu al nesteldrang erwt? ;-P

Ik ga zo richting Casa di Mamma.
Ah gezellig! Ga je iets leuks doen Keessie?

Ik heb opeens bedacht dat alle rokjes die ik heb niet flatterend zijn voor mijn figuur. Nu is het met mijn figuur sowieso al moeilijk om iets flatterends te vinden, maar dat terzijde.

Ik voel me klein in mijn iets wijd uitlopende rokjes tot net op of over m'n knie namelijk. Dus ik moet rokjes die wel net op m'n knie vallen, maar niet wijd uitlopen. Zouden ze die ook bij IKEA hebben?

Ik heb nu maar een iets te grote broek aangedaan zodat ik me dunner voel

En!!! Vandaag komt mijn camera!!
Ik denk dat het gewoon lentekriebels zijn hoor Keessie

Gezellige dag bij je mama! Ga je iets leuks doen?

Age vanwege nieuwe rokjes-inzichten

Ze hebben wel lapjes stof bij Ikea, dan kun je ze zelf maken

Ik heb gisteren heel hard gewerkt en heb het nu lekker rustig
Peas on earth!
Aha, en dan kun je forummen?

Misschien is het ook wel zo dat het rokje die ik gisteren aan had iets te groot is geworden

Zal straks eens plaatjes plakken van rokjes die ik dan eigenlijk moet. Wie weet open ik wel een topic!

Zit nu nog in de trein, en haal op weg naar t werk even wat fruit, want alles was op thuis...
Ik ga met mamma een hipperdepipper bruidssieradensetje maken (heel ikea ) Ik heb via internet groene zoetwaterparels gekocht en mijn moeder is wel creabea.

Lastig van die rokjes Age, ik ben ook klein en mollig dus ken het probleem. Zelf vind ik laarzen tot de knie (geen enkellaarsjes!) met een goeie hak en een donkere maillot/ legging en een soepelvallend jurkje tot net boven de knie het slankst ogen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven