Afvallen met...
zondag 21 maart 2010 om 22:30
Ik zal proberen te onthouden dat als ik ooit zwanger ben ik geen enkele Blije Doos ga aanvragen (for starters, wie noemt zijn doos nou blij ).
Als paar Mind magazines voor me zou willen bewaren... Graag! Eigenlijk vind ik bijna al dat soort tijdschriften een beetje tegen vallen.
Delicious klinkt wel goed trouwens. Nog nooit van gehoord!
Als paar Mind magazines voor me zou willen bewaren... Graag! Eigenlijk vind ik bijna al dat soort tijdschriften een beetje tegen vallen.
zondag 21 maart 2010 om 22:30
zondag 21 maart 2010 om 22:32
quote:Drift schreef op 21 maart 2010 @ 22:30:
Ik zal proberen te onthouden dat als ik ooit zwanger ben ik geen enkele Blije Doos ga aanvragen (for starters, wie noemt zijn doos nou blij ).
Ja, Blije Doos. Wie dát bedacht heeft...
Anyway, ik zie 'm niet meer, dus geen idee hoe Blij 'ie is
Ik bewaar ze voor je . Beetje veel open deuren in dat blad, maar ach... ik blader er doorheen en lees wat ik leuk vind.
Ik ga slaaaaapen meisjes! Keessie, fotootje volgt morgen!
Ja, Blije Doos. Wie dát bedacht heeft...
Anyway, ik zie 'm niet meer, dus geen idee hoe Blij 'ie is
Ik bewaar ze voor je . Beetje veel open deuren in dat blad, maar ach... ik blader er doorheen en lees wat ik leuk vind.
Ik ga slaaaaapen meisjes! Keessie, fotootje volgt morgen!
Peas on earth!
zondag 21 maart 2010 om 22:35
maandag 22 maart 2010 om 08:27
maandag 22 maart 2010 om 09:04
maandag 22 maart 2010 om 12:58
De Verlosser
Age, als je van jongerenwerkers houdt, heb ik nog wel ergens een leuke ex voor je. Moet je er alleen wel tegen kunnen dat-ie er soms ineens een week van tussen is zonder iets te laten horen, maar verder issie echt heel leuk. Geen idee waar-ie momenteel uithangt trouwens
Ts, had ik me voorgenomen om braaf vanavond door te werken, liep ik in de supermarkt tegen 2 konijnenbouten voor de helft van de prijs aan. Tja, dan moet ik natuurlijk wel vragen of J komt eten...
Age, als je van jongerenwerkers houdt, heb ik nog wel ergens een leuke ex voor je. Moet je er alleen wel tegen kunnen dat-ie er soms ineens een week van tussen is zonder iets te laten horen, maar verder issie echt heel leuk. Geen idee waar-ie momenteel uithangt trouwens
Ts, had ik me voorgenomen om braaf vanavond door te werken, liep ik in de supermarkt tegen 2 konijnenbouten voor de helft van de prijs aan. Tja, dan moet ik natuurlijk wel vragen of J komt eten...
maandag 22 maart 2010 om 13:45
Verlosser is best een eng woord , hoewel ze me -als het goed is- wel van die baby gaat verlossen over een tijdje
De VerlosserT was tevreden én... jawel... ze vond dat mijn buik 'mooi compact' was (wtf dat ook maar mag beteken ) én dat dat mede kwam door mijn Goede Buikspieren
Ik heb mijn moeder even gesmst of zij weet hoe ik aan die buikspieren kom, want ik ben ze zelf namelijk nog noiot tegengekomen
Konijnenbouten vind ik een beetje zielig, want klinken nog zo erg naar Konijn. Maar goed... da's struisvogelpolitiek, want ik zou een kipfiletje net zo zielig moeten vinden dan eigenlijk...
Peas on earth!
maandag 22 maart 2010 om 13:51
Buikspieren
En nee Moos, die ex van je sla ik maar even over. Alhoewel ik best voor vrijheid in een relatie ben trekt het me niet dat iemand zo opeens van de aardbodem verdwenen kan zijn voor een week
Pfffff... we zitten hier met z'n allen op kantoor enorm te WOG'en, en waren naar huizen aan het kijken.
Nu wil ik verhuizen!
En nee Moos, die ex van je sla ik maar even over. Alhoewel ik best voor vrijheid in een relatie ben trekt het me niet dat iemand zo opeens van de aardbodem verdwenen kan zijn voor een week
Pfffff... we zitten hier met z'n allen op kantoor enorm te WOG'en, en waren naar huizen aan het kijken.
Nu wil ik verhuizen!
maandag 22 maart 2010 om 14:14
Ik ben ook best heel makkelijk in relaties, en ik was vantevoren ook gewaarschuwd door een gemeenschappelijke vriend, maar ik trok het uiteindelijk ook niet, inderdaad. En hij was bijzonder verbaasd toen hij een mail van me kreeg met iets als 'Nou ja, als het dan zo moet, laat dan maar,' want het feit dat-ie de telefoon niet opnam en in general niet te vinden was, had helemaal niets met mij te maken Ach ja..
om ErWt buikspieren
Ik ga maar weer snel verder, moet nog zoveel regelen voordat ik weg kan!
om ErWt buikspieren
Ik ga maar weer snel verder, moet nog zoveel regelen voordat ik weg kan!