E=MeetC2 De Afterparty!
dinsdag 23 maart 2010 om 16:21
dinsdag 23 maart 2010 om 22:42
Volgens mij waren we er al uit: geen activiteit, maar alleen drank, eten, en tafels/stoelen met ruime mingle-mogelijkheden. En niet te veel muziek om het getater niet te storen, maar later op de avond dan wel de mogelijkheid voor een dansje.
En dan qua drank natuurlijk de usual suspects, maar vooral ook goede drinkbare niet te dure wijn. En dan met het eten het liefst een beetje brede keuze, wat Frans, Spaans, Japans, Mexicaans en ook wat eetcaféprak. En dat allemaal voor zo min mogelijk geld.
Verder moet de bediening attent, voorkomend, knap, man en single zijn.
Nou, dat waren de minimumeisen ongeveer. Jullie komen er wel uit, Biol, Q?
Veel succes met de organisatie
En dan qua drank natuurlijk de usual suspects, maar vooral ook goede drinkbare niet te dure wijn. En dan met het eten het liefst een beetje brede keuze, wat Frans, Spaans, Japans, Mexicaans en ook wat eetcaféprak. En dat allemaal voor zo min mogelijk geld.
Verder moet de bediening attent, voorkomend, knap, man en single zijn.
Nou, dat waren de minimumeisen ongeveer. Jullie komen er wel uit, Biol, Q?
Veel succes met de organisatie
woensdag 24 maart 2010 om 01:58
haha dat valt tegen, had verwacht dat al die verlegen en grote-bek-klein-hart-types de darkroom wel gebruikt zouden hebben. Nee dus. ik ook niet overigens.
Ja een mogelijkheid voor 'n dansje later op de avond vind ik ook wel leuk. maar goed, dat kan ook door in de buurt van een tent met leuke muziek te gaan zitten of zo.
Ja een mogelijkheid voor 'n dansje later op de avond vind ik ook wel leuk. maar goed, dat kan ook door in de buurt van een tent met leuke muziek te gaan zitten of zo.