E=MeetC2 De Afterparty!
woensdag 24 maart 2010 om 10:36
quote:qwertu schreef op 23 maart 2010 @ 23:06:
Maarre... als jij graag een darkroom wilt, Lika, dan regelen we er alsnog een hoor. Ik heb er verder geen principiële bezwaren tegen ofzo. Lika, ik heb nog wel een opvouwbare darkroom op zolder liggen. Die neem ik wel mee.
Maarre... als jij graag een darkroom wilt, Lika, dan regelen we er alsnog een hoor. Ik heb er verder geen principiële bezwaren tegen ofzo. Lika, ik heb nog wel een opvouwbare darkroom op zolder liggen. Die neem ik wel mee.
Known to cause insanity in laboratory mice
woensdag 24 maart 2010 om 12:21
Om nog even op de muziek terug te komen; die heb ik wel gemist hoor, gedurende de meet.
Later op de avond toen we met een stel daar bij de bar stonden en de muziek aanging werd het wel gezellig. Niet dat het daarvoor niet leuk was, maar jullie begrijpen me. Muziek brengt gewoon sfeer mee. Dus dat had wat mij betreft eerder aan gemogen..
Maar da's persoonlijk natuurlijk.
Later op de avond toen we met een stel daar bij de bar stonden en de muziek aanging werd het wel gezellig. Niet dat het daarvoor niet leuk was, maar jullie begrijpen me. Muziek brengt gewoon sfeer mee. Dus dat had wat mij betreft eerder aan gemogen..
Maar da's persoonlijk natuurlijk.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
woensdag 24 maart 2010 om 14:20
woensdag 24 maart 2010 om 14:50
Hengelen? Naar en met wie dan?
Ik kom juist voor de wijven! Juíst voor het kippenhok en de gezelligheid. Mannen, bah!
Oh, maar was er de vorige keer bezwaar tegen muziek, echt? Waarom dan? Kan me er persoonlijk niets bij voorstellen.
Ok, het moet niet loeihard staan zodat je in elkaar oren moet schreeuwen, tetteren, krijsen of wat dan ook, maar gewoon..zo subtiel aanwezig op de achtergrond? En later wat harder?
Dansen is leuk!
Ik kom juist voor de wijven! Juíst voor het kippenhok en de gezelligheid. Mannen, bah!
Oh, maar was er de vorige keer bezwaar tegen muziek, echt? Waarom dan? Kan me er persoonlijk niets bij voorstellen.
Ok, het moet niet loeihard staan zodat je in elkaar oren moet schreeuwen, tetteren, krijsen of wat dan ook, maar gewoon..zo subtiel aanwezig op de achtergrond? En later wat harder?
Dansen is leuk!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
woensdag 24 maart 2010 om 15:05
nee, tijdens hoeft de muziek van mij ook niet harder. maar vanaf uurtje of half tien voor de liefhebbers? Ik weet niet wat de bezwaren waren natuurlijk, maar beste van beiden?
En dat hengelen, lieve qwertu, bedoelde ik niet zo serieus hoor
... Ik noemde het (met de essentiele toevoeging 'voor de liefhebbers') omdat mamalief in een quote het door mij gebruikte woord 'mingelen' zo subtiel had veranderd in 'hengelen' ik stel hengelbijeenkomsten juist niet zo op prijs, dat was met een meeting jaaaaren terug van singles nogal de sfeer (ondanks de weinige mannen) en dat beviel me niet zo, die vleeskeuring...
En natuurlijk: als je wilt mingelen moet je van je veilige plekkie komen, ik zag hier alleen een paar mensen schrijven die zich daar te verlegen voor voelden, en ik kan me voorstellen dat de drempel lager is als je staat (te dansen). vandaar
En dat hengelen, lieve qwertu, bedoelde ik niet zo serieus hoor
En natuurlijk: als je wilt mingelen moet je van je veilige plekkie komen, ik zag hier alleen een paar mensen schrijven die zich daar te verlegen voor voelden, en ik kan me voorstellen dat de drempel lager is als je staat (te dansen). vandaar
woensdag 24 maart 2010 om 15:09
woensdag 24 maart 2010 om 15:12
woensdag 24 maart 2010 om 16:04
Hengelmeets zijn er volgens mij genoeg geweest (denk aan de ladies nights in een niet nader te noemen parenclub waar het halve forum op af kwam ).
Ik kan me zo voorstellen dat niet iedereen daar op zit
te wachten....
Muziek is leuk, maar ik ben (als ik niet zit te forummen of te verlegen ben) nogal een kakel kip, dus ik vind het gekakel wel gezellig
Ik kan me zo voorstellen dat niet iedereen daar op zit
te wachten....
Muziek is leuk, maar ik ben (als ik niet zit te forummen of te verlegen ben) nogal een kakel kip, dus ik vind het gekakel wel gezellig
woensdag 24 maart 2010 om 16:43
quote:Helaholalalala schreef op 24 maart 2010 @ 16:31:
* Off topic *
Geve, maak jij ook port van walnoten? Of heb je die niet in je boomgaard?Ik heb geen port-bomen (had ik die maar!) maar wel ontzettend veel walnoten!!! En ja, ik maak walnoten-port met hele walnoten (inclusief bolster) geplukt in juli. Lekker he?
* Off topic *
Geve, maak jij ook port van walnoten? Of heb je die niet in je boomgaard?Ik heb geen port-bomen (had ik die maar!) maar wel ontzettend veel walnoten!!! En ja, ik maak walnoten-port met hele walnoten (inclusief bolster) geplukt in juli. Lekker he?