Mode & Beauty alle pijlers

Bruids kapsel en make up help!

22-03-2010 21:11 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

mijn aanstaande en ik gaan trouwen op 18-juni-2010.

Nu is het zo dat ik geen kappen/visagist kan vinden die ook thuis komt om mijn haar en make-up te doen.

Mijn eigen kapper is wel heel goed, maar dan moet ik naar de salon toe, en ik wil liever gewoon lekker thuis blijven.

Heeft iemand tips in de omgeving van Eindhoven?

alvast bedankt voor jullie reacties.
Ik weet wel een visagiste in omgeving Eindhoven die ook bij je thuis komt. Heb je daar ook wat aan?

Vorig jaar ongeveer poste ik dezelfde vraag hier op het forum, en werd toen door een forumster geholpen en naar haar gestuurd

Misschien even aan de Angel vragen of ze je oproepje naar 'gezocht' wil verplaatsen
Ben zo naar bed en morgen werken de hele dag.

Mocht je interesse hebben, doe dan even een vriendenverzoek. Dan kan ik je de gegevens geven. Morgenavond zal ik even kijken of je gereageerd hebt.
Hoi,

is dat ook iemand die tegelijk ook je haren kan doen?

Want ik ben echt op zoek naar iemand die beide kan.

grDanielle
Kan je eigen kapper niet voor een keertje naar jou thuis komen?
De bruidsmake-up en het haar van een vriendin waren verzorgd door Shirley Bollegraf. Ze zag er prachtig uit, mooi naturel en niet te veel poespas. Het enige is dat Shirley in Amsterdam zit, maar ik weet niet of dat wil zeggen dat ze ook alleen Amsterdam en omgeving doet. Misschien wil ze best naar Eindhoven komen...
Nee, zij is echt visagiste, dus dan houd het denk ik op.
Als je eigen kapsalon niet te ver weg is, kun je toch ook even daarheen? Dan heb je een kapster die je kent...

Ik ging op mijn bruiloft 's morgens lopend naar de kapper, vond het wel gezellig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven