Bruids kapsel en make up help!
maandag 22 maart 2010 om 21:11
Hallo,
mijn aanstaande en ik gaan trouwen op 18-juni-2010.
Nu is het zo dat ik geen kappen/visagist kan vinden die ook thuis komt om mijn haar en make-up te doen.
Mijn eigen kapper is wel heel goed, maar dan moet ik naar de salon toe, en ik wil liever gewoon lekker thuis blijven.
Heeft iemand tips in de omgeving van Eindhoven?
alvast bedankt voor jullie reacties.
mijn aanstaande en ik gaan trouwen op 18-juni-2010.
Nu is het zo dat ik geen kappen/visagist kan vinden die ook thuis komt om mijn haar en make-up te doen.
Mijn eigen kapper is wel heel goed, maar dan moet ik naar de salon toe, en ik wil liever gewoon lekker thuis blijven.
Heeft iemand tips in de omgeving van Eindhoven?
alvast bedankt voor jullie reacties.
maandag 22 maart 2010 om 21:36
Ik weet wel een visagiste in omgeving Eindhoven die ook bij je thuis komt. Heb je daar ook wat aan?
Vorig jaar ongeveer poste ik dezelfde vraag hier op het forum, en werd toen door een forumster geholpen en naar haar gestuurd
Misschien even aan de Angel vragen of ze je oproepje naar 'gezocht' wil verplaatsen
Vorig jaar ongeveer poste ik dezelfde vraag hier op het forum, en werd toen door een forumster geholpen en naar haar gestuurd
Misschien even aan de Angel vragen of ze je oproepje naar 'gezocht' wil verplaatsen
dinsdag 23 maart 2010 om 12:46
De bruidsmake-up en het haar van een vriendin waren verzorgd door Shirley Bollegraf. Ze zag er prachtig uit, mooi naturel en niet te veel poespas. Het enige is dat Shirley in Amsterdam zit, maar ik weet niet of dat wil zeggen dat ze ook alleen Amsterdam en omgeving doet. Misschien wil ze best naar Eindhoven komen...