Hoe leg ik mijn kat dit uit?
maandag 22 maart 2010 om 08:34
Ja, ik ben ook neit zo van dat belonen met eten aangezien de kat al zoveel bedelt.
Een vriend had ook het idee om iets aan het luikje te smeren, dat ga ik dus doen als het luficertje niet helpt.
Overigens is het met houtje geen probleem, maar als ze het luikje niet ietsje open staat denkt hij dat het dicht is en gaat hij zitten wachten tot ik kom om het open te doen. Zucht. Misschien moet ik gewoon doorzetten.
Een vriend had ook het idee om iets aan het luikje te smeren, dat ga ik dus doen als het luficertje niet helpt.
Overigens is het met houtje geen probleem, maar als ze het luikje niet ietsje open staat denkt hij dat het dicht is en gaat hij zitten wachten tot ik kom om het open te doen. Zucht. Misschien moet ik gewoon doorzetten.
maandag 22 maart 2010 om 09:53
Damn, net wat tonijn aan het luikje gesmeerd, maar de kat komt met zijn kop dan toch niet ver genoeg. hij moet echt tegen het luikje aanduwen voordat het ontgrendelt. Het lijkt ook wel alsof de zender trager reageert dan bij mijn andere kat.
Bovendien heeft mijn kat nu een aversie tegen het luikje gekregen en gaat nu ook nauwelijks nog naar buiten
Bovendien heeft mijn kat nu een aversie tegen het luikje gekregen en gaat nu ook nauwelijks nog naar buiten
dinsdag 23 maart 2010 om 18:32