Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.

En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:coeberghmetijs schreef op 23 maart 2010 @ 15:11:

Gold,mijn moeder had niet zichtbare jeuk omdat ze andere shampoo was gaan gebruiken.Ben jij toevallig overgestapt op een ander merk,of wasmiddel,wasverzachter oid?

Nope. Althans, ik wissel wel vaker van dat spul (ik koop dat waspoeder wat in de aanbieding is en shampoo heb ik al tijden dezelfde) en heb nog nooit eerder last gehad.

Ik snap er echt niks van...

Al gehoord van het lab Coe?
Ocharm Coe. Zielige Ukkie, moest ie bloedprikken en daar zijn kinderen altijd zo panisch voor. En het ging zo lekker.

Ben benieuwd wat het is, al lijkt er een ontsteking te klieren. Maar dat zien ze ook in zijn bloed.

Toen zoons nog klein waren gingen ze wel met mij de douche in, maar later ook niet meer. Met Nienke ben ik wel een heel stuk vrijer geweest, maar omdat ze ziek was, lag dat misschien anders. Misschien ook wel een generatiekloof. Ik heb het ook moeten leren. Ik heb mijn ouders zelfs nog nooit bloot gezien.

Ben erg preuts opgevoed. Ik moet ook wel zeggen dat ik altijd erg sta te kijken van de incest tegenwoordig. Ik had elf broers, maar die hebben mij never nooit niet met een vinger aangeraakt. Dat heeft natuurlijk ook een heel stuk met de opvoeding te maken. Gelukkig dat wij dan zo zijn opgevoed.Dat geef je toch je eigen kinderen ook weer mee.

En nu op naar de BH. Het recept van appeltaart. Mjammie.
Ik heb dat ook Goldie, meestal als het weer veranderd of als het heel koud is ofzo. Heb je niet gewoon een hele droge huid? Fiks smeren helpt bij mij wel iets.

Coe, wat rot zeg, dat Ukkie toch zo ziek is nu! Hoe is het nu met hem? En hoe was de bloeduitslag?

Zus, wat is er nu met de hond? Naar zeg! Klinkt als een of andere ontsteking ergens of alsof ze ergens met haar staart tussen gezeten heeft.

Buuf, niet druk om maken hoor. Ik vind zeker bloot met opa's en oma's heel normaal en snap dus ook echt dat topic niet. Ik ging ook met oma douchen vroeger en sterker, ik zou daar nog steeds weinig moeite mee hebben. Opa's, oma's, ooms en tantes, dat moet toch zo "eigen" zijn dat dat geen probleem is?
668, the neighbour of the Beast
Ukkie heeft een ontsteking,moet ook sinds vanmiddag veel hoesten en heeft het weer benauwd.Waarschijnlijk was hij gister al op weg om weer ziek te worden.Omdat ie 2 weken geleden ook al een abkuur heeft gehad,moet ik het even aankijken,wel paracetamol tegen de koorts en puffen indien nodig.

Heb echt meelij met het manneke,hij was zo stoer gister.Hij zei vanmiddag,ik vind de dokter saai!(alles is saai als ie dat op dat moment niet wil...)

MissM,ben jij nog bij de huisarts geweest?
Zo, ben moe. Toch weer teveel gedaan vandaag, ik moet het hoognodig eens afleren

Zo nog koken en dan straks naar de ouderavond van Zoonlief.

Daarna lekker niets meer. Gelukkig ben ik donderdag en vrijdag vrij. Erg veel zin in.

Coe, weet je al iets? Goed dat je meteen gebeld hebt!

Rainz, ik lees mee op de BH, maar iets zinnigs komt er niet echt uit mijn vingers nu ik zo moe ben. Dus nogmaals een

Gelf, al opgeknapt? En wat gaaf, dat wat ik las!

Gold, wat gezellig je bezoek! komt het menneke ook mee?

Bloot is hier geen issue wat mij betreft. Zoon maakt er meer problemen van, maar dat komt van zijn vader af. Die maakt er wel een probleem van. En dus piept Zoon bij het omkleden in het zwembad en zo . Iets wat ik er dan maar weer probeer uit te krijgen. Overigens maakt hij van bloot in de sauna dan weer geen probleem

Ik ga koken, de eerste man is thuis. Fijne avond.
Ach, het prulleke toch. Wat naar zeg.

en wat je zegt, MissM, hoe is het met jou en je mannetje?
Arm menneke, dat Ukkie....

Ja MissM, was jij ook bij de dokter?

Ik hoop van wel?

Nee Merels, smeren helpt niet.

Mijn huid is vooral op mijn rug idd erg droog, maar niet droger dan vroegah.

Dus dan is het nog raar dat ik nu opeens wel steeds jeuk heb (ook waar mijn huid volgens mij helemaal niet zo droog is...)

En smeren helpt dus jammer genoeg niet.
Ja Fuss, Kleine R komt ook mee!

Leuk.

Hoe is het met jou en Skippie verder?
Bij mij helpt smeren ook maar matig, maar wat het dus wel is.... geen idee. Ik heb maar de conclusie getrokken dat het wel aan de wisseling van de seizoenen zal liggen en de kou enzo.

Fus, succes op de ouderavond!

Pizza achter mijn kiezen, zit nu tegen de afwas aan te hikken...
Skippy doet het prima, ik deed het vorige week erg goed en nu weer wat minder. Gevalletje genoeg rust inbouwen. Ik kan er niet aan wennen dat ik niet zoveel kan nu.

Skippy schopt dat het een lieve lust is, ik weet nu al dat ik die beweginkjes zo ontzettend ga missen strakjes.

Balen trouwens van je jeuk zeg Eet je tegenwoordig misschien andere dingen? En anders even laten prikken op suiker dan maar he?

Succes met de vaat Marels. Hier staat de machine al aan, anders had ik niet eens kunnen koken Ga ik nu mee beginnen, dat koken.
Wisselen van het zeizoen kan het volgens mij ook niet zijn, daarvoor heb ik al te lang last...

Ik hoop van harte dat de dokter me morgen serieus neemt... (En dan bedoel ik niet serieus némen, maar seriéus nemen he? )
Ieuw, door mijn dokter wil je niet serieus genomen worden hoor. Niet niet serieus ook trouwens

Ik zit dan ook weer een interessante discussie te lezen, over wel of geen donor zijn. Altijd boeiend om te lezen.

Fus, prijs je maar gelukkig met een machine, ik mot met de hand
Helleu,

Net een stuk getypt, is opeens alles weg.

Ik moest dus even klagen.

Ik heb pijn in mijn knie, of eigenlijk aan de binnen/zijkant onder mijn knie.

Ik draaide me om maar mijn onderstel bleef staan. En nu voelt het beursig.

Maarrrr verder gaat alles goed.

MissM, hoe gaat met je? En met je mannen?

Coetje, hoe is het met Ukkie? Arm mannetje.

Fuss, rustig aan!!!!

Goldie, wat balen van die jeuk.

Ik heb het ook wel maar dat komt door mijn droge huid.

Ik heb het wel erger al ik heb gezwommen.

Gelf, opgeknapt, weer gewerkt?

En de rest, hoe is het met jullie?

Ik ga nu eten, rode bietjes, aardappels en een rundervink.

Morgen snijbonen, hoe nederlands kan het zijn!

De rest van de week wordt het knudde, Sportman is vanaf donderdagochtend in zijn favo stad en komt zondagavond pas terug.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Kom net uit het ziekenhuis. Zoon kon vandaag opeens niet meer lopen of staan van de pijn, dus heb de HA maar gebeld. Kon gelukkig direct langskomen, maar die stuurden me door naar het ziekenhuis.

Hele tijd op de EH gezeten. Zoon heeft vermoedelijk reactieve artritis, als gevolg van de roodvonk van vorige week. Veel rust, pijnstilling en ontstekingsremmers is het devies.

Morgen weer bellen met de EH, als het bij zoon dan wat duidelijker is waar de pijn zit (want nu zegt hij dat het overal zit), dan kunnen er evt echo's gemaakt worden. Ze zagen het niet zitten om zijn hele onderlijf met het echo-apparaat te bekijken, vond ze te veel straling voor zo'n klein lichaam.
Ik zit er even doorheen, stomme aanval van controle kwijt *komt pas goed als ik het boek weer zie dat ik kwijt ben*

Rainz, wat vervelend voor zoon. Ik hoop dat dat dan echt eenmalig is en niet zo dat als 'ie ooit roodvonk heeft gehad dat 'ie later gevoeliger is voor artritis of zo.

Ik hoop dat het met Ukkie alweer wat rustiger is? Zo hoge koorts en dan niets ertegen doen voelt ook niet fijn.

Fussie, fijn dat Skippy het zo lekker doet.

Goldie, Rretje op bezoek (en zijn papa en mama) is helemaal leuk

Ik ga even boven zoeken en het zou zomaar kunnen dat ik vroeg mijn nest inkruip.
Arme Ukkie... ik hoop dat het met wat paracetamol snel beter met hem gaat.

Rainz, ik wilde je toch al een knuffel komen geven en nu lees ik ook nog over zoon! Ben je erg geschrokken? WAt ontzettend sneu zeg.. ook voor hem hoop ik dat het snel beter gaat!!

MissM, hoe is het bij jou? Hoop dat de huisarts iets voor je heeft kunnen betekenen.

Vandaag weer gewerkt, dacht gisteren dat het wel beter ging maarrr.. het viel vies tegen. Heb het behoorlijk benauwd ook dus ga morgen maar even langs de huisarts. Vast niks aan de hand maar wil toch ff laten checken.

Voor de verandering dus maar weer eens een avondje op de bank.. zo een aflevering House kijken samen, gezellig

Daarna lekker vroeg naar bed.

Jullie alvast welterusten!!
He getsie Rainz. Klinkt akelig. Hopelijk kunnen jullie wel een beetje slapen vannacht
Hoi Fus, fijn dat het goed gaat met Skippy!

Kan me voorstellen dat rustig aan doen moeilijk is maarrr t is voor een goed doel (blijft makkelijk praten hoor, dat snap ik best). Maar probeer een beetje te relaxen, lekker languit genieten van een schoppende Skippy
Boek al gevonden Mamz?

Goed idee om even langs de HA te gaan Gelf!

Zeker met een oog op jullie plannen van eind van de week.

Tjeetje Rainzje, dat kan er ook nog wel bij...

Ja Fuss, wat Gelf zegt: Je mag je rust nemen als je het nodig hebt. En geniet!

Wat heb ik nou eigenlijk gedaan vandaag?

Getennist.

Koffie geleut.

Gestofzuigd.

Gestoft.

Plees schoongemaakt.

Taxi gespeeld.

Gekookt.
Ja, was wel erg geschrokken, huisarts had het eerst over acute artritis. Maar na uitleg van de kinderarts weer een stuk opgeluchter. Heel simpel gezegd komt het erop neer dat zijn lichaam te ver doorgeschoten is in het beschermen van zijn lijf tegen de roodvonk en daardoor kunnen ontstekingen ontstaan in de gewrichten. En dat is dan reactieve artritis. Met pijnstilling en ontstekingsremmers is dat goed te verhelpen. Duurt wel een week of twee eer dat weer weg is, maar dan blijft het als het goed is wel weg.

Mamz, dat is trouwens een hele goede vraag van jou, heb ik helemaal niet aan gedacht om te vragen. Morgen belt de kinderarts mij en anders moest ik haar even bellen en dan zal ik die vraag zeker voorleggen.

Had man vanmiddag ook gebeld dat ik naar de EH ging. Hij heeft accuut zijn werk neergelegd en is in de auto gesprongen en naar het ziekenhuis gereden. Hij is net weer vertrokken. Zit me weer hoog.
Fuss, ik ben blij dat Skippy het goed doet. Doe echt maar rustig aan.

Gold, ja idd, dat is ook wat ik dacht vanmiddag. Toe maar, dit kan er ook nog wel bij, wat is het volgende?
Gevalletje "dan heb je het allemaal maar vast gehad" ?

Nee, het mag nu wel ophouden hoor, dat ene was al genoeg, daar hoeven geen zieke kindjes bij

En nu naar bed. Zoon had ene mooi rapport, ik ben trots.

Trusten ladies, morgen gezond weer op!
Ja, zoiets
Ja, je kunt het maar gehad hebben he?

Maar nu is het even genoeg hoor. Vind ik ook.

Voor Rainzje:
Rainz,wat schrikken van Zoon!Is het meestal niet zo,dat als er iets naars gebeurt er dan meerdere nare dingen volgen.Hier is dat wel,of ik voel dat zo,dat kan ook!

Ukkie lijkt weer op te knappen,hij heeft nog een kop soep op en is lekker gaan slapen.Ik hoop dat het de naweeën van gister zijn.

Ik ben weer blond,deze keer is echt tevreden na een knip en kleurbeurt

Fuss,goed nieuws over Skippy en Zoon,terecht een trotse mama!

Nog geen nieuws van MissM,hopelijk gaat alles goed met Mmetje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven