LLS KMT GD

20-03-2010 09:44 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, een nieuw topic. Alles komt altijd weer goed. Ook een van mijn motto's. Het bewijs zijn de opdracht van Lien nu, het feit dat ik zo goed in mijn vel zit na jarenlang tobben met werk, Pebblo die geen enge kanker heeft.

Laat het ook een hoopgevend motto zijn. Voor wie het nodig heeft.
Waarom zou je Super Geheim niet mogen verklappen?
Tssssk, wil ik eens iets echt supergeheim houden....

Het priemgetallen boek is ook uitgeleend.

Net als de keukenmeiden....

Waarom is Pamman in NY zonder jou Pammie?
In juli ga ik 4 dagen weg, wedden dat ze dan gewoon lief slapen?
Ik heb echt nooit het eerste bericht op een nieuwe bladzij. Je bedoelt hier? Of op SG? Daar heb ik wel soms.
quote:Morrie schreef op 23 maart 2010 @ 20:44:

Waarom is Pamman in NY zonder jou Pammie?Omdat hij met zijn beste vrienden is. En hij had een oppas nodig voor zijn kinderen
quote:Pammie schreef op 23 maart 2010 @ 20:44:

Waarom zou je Super Geheim niet mogen verklappen?Dat weet ik ook niet, anders had ik het niet gedaan natuurlijk
Ja, ik bedoelde hier Morrie.
Nee heb ik nooit, maar ik heb het zo ingesteld dat het laatste bericht bovenaan staat. Jij ook?

Wat volgens mijn schoonmoeder ook een aanrader is is het Winterpaleis van John Boyne. Ik heb alleen de jongen met de gestreepte pyjama van hem gelezen en die vond ik heel mooi.

En Maarten het Hart heeft ook weer een nieuw boek, verlovingstijd. Wil ik ook nog graag lezen.
quote:Mille schreef op 23 maart 2010 @ 20:46:

[...]

Dat weet ik ook niet, anders had ik het niet gedaan natuurlijk Ja jezus Mille, hou dan ook je mond .
Winterpaleis is uitgeleend tot 19 maart. Dat is al geweest....

Ik ga morgen gewoon even kijken, met Knorrie in de wandelwagen anders raust hij de hele bieb leeg.
quote:lilalore schreef op 23 maart 2010 @ 20:49:

[...]

Ja jezus Mille, hou dan ook je mond .Nou sorry hoor, vertel het mij dan voortaan ook als iets SG is. Ik bedoel, als het op de SG staat snap ik dat het SG is, maar we hadden nooit gezegd dat SG zelf ook SG is
quote:Mille schreef op 23 maart 2010 @ 20:56:

[...]

Nou sorry hoor, vertel het mij dan voortaan ook als iets SG is. Ik bedoel, als het op de SG staat snap ik dat het SG is, maar we hadden nooit gezegd dat SG zelf ook SG is Hahaha, nou ja, ik dacht, we doen een beetje geheimzinnig, maar blijkbaar was ik de enige die dat grappig vond .
Volgens mij wilde jij gewoon Pammie nieuwsgierig maken, doe maar niet zo onschuldig
Wij hebben een ak. Volgens mij bedoelen we daar achterkamer mee. En alles wat zich daar afspeelt is ook SG
Ak vind ik zo Cheerserig. Vandaar dat wij maar iets anders bedacht hebben. Geen idee meer hoe we erop gekomen zijn eigenlijk. Bij Vrolijk was/is het LP, van Lollige Plek.
Cheerserig? Zo klinkt het heel vies
En wij zijn niet zo origineel.
Dat is dan jouw associatie, dat je bij Cheers aan vies denkt

Maar serieus, volgens mij zijn die ooit met de term ak begonnen?
Waren wij ook nooit, maar op een dag toch maar verzonnen dat we nu wel lang genoeg bestonden om iets eigens te verzinnen .
Ja, Cheers heeft het verzonnen. Grappig is dat, dat dat dan her en der overgenomen is.
Ik zal het eens in de groep gooien. Dat het hóóóóg tijd worDT dat wij eensch iets origineels bedenken.
Als je muts bent hoef je ook niet origineel te zijn Pammie. Wat dat betreft hebben jullie het wel slim aangepakt. Lage verwachtingen scheppen enz.
Ik heb officieel een logo! Lachen hoor, nu nog een website en ik besta echt! Kan ik ook LinkedIn gaan aanpassen enzo, dat wil ik pas doen als ik een website heb zodat nieuwsgierige mensen gelijk info hebben.
Misschien de Mac?

Ik ga even naar de Mac (Mutsen Achter Camer)
Leuk Morrie! Zet je 'm op onze ak?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven