LLS KMT GD

20-03-2010 09:44 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, een nieuw topic. Alles komt altijd weer goed. Ook een van mijn motto's. Het bewijs zijn de opdracht van Lien nu, het feit dat ik zo goed in mijn vel zit na jarenlang tobben met werk, Pebblo die geen enge kanker heeft.

Laat het ook een hoopgevend motto zijn. Voor wie het nodig heeft.
O, van enorm gedetailleerd houd ik ook niet, meestal.
Altijd het laatste woord hé die Morrie

Kun je geen boeken reserveren? Bij ons kan dat wel.
Bij algemeen staat onder 'contact en route' een mailadres.

Ik vind vanavond elke keer wat jij wilt weten he
quote:Pammie schreef op 23 maart 2010 @ 20:26:

Altijd het laatste woord hé die Morrie

Kun je geen boeken reserveren? Bij ons kan dat wel.Maar ze heeft in dit geval gelijk Pammie. Ik vind, de enige die vindt
Van je lijstje heb ik nr. 3 gelezen (idd. mooi), en lijkt nr. 2 me om de een of andere reden heel stom.
Meisjes, als jullie op mijn Hyves hadden gekeken vandaag hadden jullie gezien dat ik van 2 tot half 5 niet heb geslapen. Dan slipt er weleens een teetje tussendoor ergens. Mea culpa mea culpa
Ja, maar dat reserveren kost geld. En dan moet ik gaan wachten tot iemand het terugbrengt. Ik wil morgen een boek halen om in het zonnetje te lezen als Knorrie in zijn bed ligt.

Bij onze bieb geen e-mailadres onder contact en route. Ze willen mijn goede idee gewoon niet hebben!
Nummer 2 leek mij ook stom maar is echt erg leuk geschreven. Ondanks dat het onderwerp me niet altijd even aansprak (maanden in een ashram gaan zitten zie ik mezelf niet doen bijvoorbeeld ).
Welles suffie. Ik zet m wel op SG!
Heb je het echt gevonden, bij mijn bieb? Je bent mijn held van de dag Mille .

Mijn vinger blijft F5en op die SG. Dus ik zet hier maar even neer dat dat visrecept van jou me ook lekker lijkt om te maken LLL. Wat voor groente eet je erbij? Wortels oid?
Ik vindt niet slapen geen excuus Pammie

Morrie, mailadres op SG!
Gevonden Mille, wat goed van je!

Ik ga gelijk mailen!
Wat ben jij hard Mille! Ik ben echt heul moe.

Waar staat SG voor?
Dat is een afkorting. Ik weet niet of we het hier gaan zeggen....
Ik vond nummer 2 wel stom. Ik hou niet van die hallelujaboeken. Maar over dat gedetailleerde ben ik het eens met Pammie, het is een beetje traag. Maar ik word altijd wel een soort van rustig van boeken waarin mensen heel gedisciplineerd werken enzo, ik hou wel van een beetje saai . Dus daarom vond ik het ook wel oke.

Morrie heb je de eenzaamheid van de priemgetallen al gelezen? Dát vind ik nou echt een aanrader, prachtig boek.
Aaah, ik heb medelijden hoor Pammie, want je bent ook nog single mom deze week toch? Of was het niet deze week dat pamman naar NY ging?
Slimme Gezelligerds?

Slome Giraffen?

Slinkse Geiten?
Inderdaad ook een mooi boek LLL!

SG betekent Super Geheim Pammie. Daar kwakken we alles neer wat Super Geheim is
Dank je Lila. Pamman zit inderdaad in NY en ik ontvang iedere dag 6 mailtjes met jubelverhalen terwijl ik hier met 2 niet slapende om papa huilende kinderen zit. Eerste nacht pseudokroep (Mannie) en niet slapen door onweer (Mini), tweede nacht buikpijn/nachtmerrie (Mannie), derde nacht oorpijn (Mini) en nachtmerrie (Mannie). The joys of singlemotherhood
hehe, nu gaan we het natuurlijk echt niet meer zeggen .

Ik zie trouwens net dat The Help waar ik nu in begonnen ben ook in het Nederlands is verschenen: Keukenmeidenroman. Ik denk dat het mooi is, de eerste bladzijden zijn veelbelovend.
quote:Morrie schreef op 23 maart 2010 @ 20:36:

Dat is een afkorting. Ik weet niet of we het hier gaan zeggen....Oeps..
Hmm, sterkte Pammie. Toch maar zuinig zijn op Pamman dus
Oh men dat klinkt ook wel heel dramatisch. Wat een draakjes dat ze zo gaan spoken als pappa weg is.

Maar dan komt ie vast met iets leuks van de Gap terug om het goed te maken .
Over het algemeen heb ik niet veel aan Pamman want die worDT gewoon niet wakker. Maar dan heb ik tenminste nog iemand naast me liggen om eruit te schoppen als ik er geen zin meer in heb
Weet je wat me opvalt? Dat ik heel vaak het eerste bericht op een nieuwe bladzijde heb. Dan staat er ineens niks meer boven me. Hebben jullie dat ook, of ben ik hier gewoon teveel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven