Goed gemutst!

07-02-2010 20:50 2501 berichten
Ik zag het net, heb het er net weer tussen gezet.

Ik denk nu aan een stad met een M.
man heeft zijn "hobby" weer opgepakt, die andere, youtube filmpjes bekijken van insecten en/of beesten die met andere grote insecten en/of beesten in gevecht zijn. Duizendpoten met tarantula's. Bidsprinkhanen met weet ik veel, killerturtles, etc Yuk. En blijkbaar is het ook belangrijk dat ik daar een live verslag van krijg, terwijl ik al 3x duidelijk heb gezegd dat ik het smerig vind en het helemaal niet wil weten.
De afspraak van Pluis was die bij 2 jaar, maar dan een beetje later, niet die bij 2,5: die hebben wij geloof ik ook niet.

Klinkt als een leuke hobby, Citro. Hij kan wel samen met Pluis gaan youtuben: kan de een naar insecten kijken, en de ander naar treinen. Tegenwoordig doen lifetreinen het wel veel beter dan die op youtube.

Ik ben geducht en mijn bed is opgemaakt: weltrusten.
Alle reacties Link kopieren
Ik wist niet eens dat die filmpjes bestaan. Ik heb een fobie voor insecten, en krijg al de kriebels als ik dit lees. Ter compensatie dan maar naar cutethingsfallingasleep.org.

Citro heeft het goed, maar ik kan er maar niet opkomen wat die stad met een H is. Of tenminste, ik kan er een verzinnen, maar wist niet dat het daar ook zo erg was.

Werk ze allemaal!
Wat een rust hier! Pammie druk aan het werk en Anky nog de hort op? Nippo op het forum op de vroege morgen is ook iets om aan te wennen.

Ik dacht aan H vanwege je opmerking over mannen, Nippo (die associatie heb ik bij M minder). Er zijn natuurlijk meerdere H's in Lederhosenland.
Helleu.

Ik ben er wel, en niet zo druk aan het werk als ik zou moeten eigenlijk Vanmorgen was zieke collega voor het eerst weer op therapeutische basis aan het werk. Heel gezellig maar niet erg productief. En nu zit ik hier, ook gezellig maar weer niet productief.

Ik ben een beetje moe. Mini werd om 2 uur wakker met oorpijn en wilde niets (uiteindelijk dan wel neusspray). Om 3 uur sliep ze weer. Om half 4 werd Mannie wakker van een enge droom, hij sliep om 10 over half 5 pas weer. *gaap*

Mif, ik heb net de broek in een envelop gestopt. Gaat vanmiddag met de post mee.

Bij de Hema heb je 1 heel basic jongensspijkerbroekje (kost 9 euro geloof ik), die is fijn. Verder koop ik er voor Mini weleens wat maar ook niet vaak.

Jakkes, wat een hobby Citro Pamman is verslaafd aan filmpjes over motors. Het liefst de stunts met 'zijn' merk.
Ik ben er wel hoor, maar na een weekje zonder PC behoorlijk afgekickt en deze week ook iets te druk om achter de laptop te zitten (lang leve schoolgaande kinderen, werkelijk elk deel van mijn vrije dagen is weer volgepland met activiteiten ).

Wintersport was helemaal HEERLIJK. Ot en Sien hebben genoten van alle sneeuw. We hadden 2 dagen heel veel sneeuwval (poedersneeuw tot de knieën op de pistes, supergaaf!) en we hebben allemaal heerlijk kunnen skiën. Met A-man ging het ook goed (zolang hij maar niet viel, want dan kon hij niet meer opstaan). Ot en Sien zijn nu wel een beetje vervelend, want duidelijk verwend met de hele dag in de sneeuw spelen en skiën. Ze hadden 4 uur skiles per dag en Sien kon na 5 dagen probleemloos van de pistes (alleen zwart mochten we nog niet met haar van de skilerares ). Ot was duidelijk nog een jaartje te jong voor echt skiën, maar hij vond de les wel leuk.

En nu dus weer thuis. En druk. En werk. Blehhhhhh. Gelukkig is het weer wel goed.
quote:anky schreef op 23 maart 2010 @ 11:17:

Met A-man ging het ook goed (zolang hij maar niet viel, want dan kon hij niet meer opstaan).

(sorry hoor )
Oja, en Maby was zó blij dat ze Ot en Sien weer zag. Dat was zo schattig om te zien . Bij mijn moeder was het ook helemaal goed gegaan. Mormel is helemaal verwend.

Ik mis trouwens de bergen nu wel. Het is gewoon zo heerlijk om de hele dag buiten te zijn in de frisse lucht.

Ik ga nu nog even snel de tuin in (hoognodig, ik geloof dat er wat onderhoud nodig is), voordat we op school palmpasenstokken moeten knutselen en daarna weer door naar de zwemles.
quote:Pammie schreef op 23 maart 2010 @ 11:18:

[...]

(sorry hoor )Ja lach er maar om. Ik moest dan naar boven klûnen om meneer weer overeind te trekken. Volgens mij heb ik een dijk van een conditie aan deze week overgehouden (godzijdank valt A-man niet zo vaak).
Bij de stad van Nippo dacht ook gelijk aan M. Ik heb een zwak voor die stad en de omgeving trouwens. Ben gek op het taaltje en de kneuterigheid (al kunnen bepaalde activiteiten in het najaar me dan weer gestolen worden).
En ik had dezelfde reactie als Pammie

Klinkt heerlijk, Anky, jullie vakantie. Die palmpasenhappening lijkt me dan weer minder.

Pammie, ik wacht met spanning de post af!
Gezellige lunch achter mijn pc gehad nu weer nuttig zijn.
moest wel grinnieken om Anky's post; fijn dat de week geslaagd was, had je ook wel verdiend.

heb net van 11.15 tot 14.30 vergaderd, dus ik vind dat ik wel een surfbreak heb verdiend.
Zo. Alles ligt. Kliekjes gegeten, daarna nog even een rondje door de buurt gelopen met z'n drietjes, spul in bad, serieus gesprekje met Mini die 'wat' moeite heeft met luisteren (ik word gék van het kind). Maar nu ligt ze wel mopperloos in haar eigen bed (zowaar).

Moet nog even de keuken opruimen. Eigenlijk.
Jemigdepemig. Heb ik toch nog niets gedaan.
hier hebben er ook een paar moeite met luisteren, Limoen omdat ze zelf alsmaar praat, je komt er niet tussen en Mandarijn omdat ie ontzettend aan het peuterpuberen is.. gezellig man

(verder gaat alles hier wel goed hoor)

Wanneer komt Pamman eigenlijk terug Pammie? Keuken al gedaan?

Ik moet nog even een was opvouwen, ik zit te verzinnen of ik zelf nog iets anders nuttigs moet doen wat het zou rechtvaardigen dat ik man vraag de was te vouwen

Anky, fijn dat jullie zo'n leuke week hebben gehad. Moest ook lachen om omvallen van Ankyman en dat jij hem dan weer omhoog moest takelen

Ik koop vrij veel bij de Hema, want die zit hier in het dorp, net als de Zeeman, en de rest is van H&M want daar duik ik in de pauze nog wel eens naar binnen (om standaard dan minimaal 5 minuten te laat van mijn pauze terug te komen, ik neem me steeds heilig voor niet meer in de pauze te winkelen )

Heb die stad ooit wel eens bezocht ja, die stad met die M, in een vorig leven. Toenmalig vriendje was voornamelijk in de najaarsactiviteit geinteresseerd.

Die stad met de H lijkt op iets wat je bij de Mac kunt kopen denk ik?
Sowhee, das erg (NOT)
Donderdagochtend Citro.
Man al was aan het vouwen Citro?
Nee, en ik ook niet, maar hij is morgen thuis, dus dan mag ie het morgen doen Ik heb echt echt geen zin.

Jij al iets gedaan?
Net even inventarisatie gemaakt van mijn zomerschoenen: 3 paar slippertjes (rubber/schuim), 2 paar birkenstocks, 1 paar met hakje, 2 paar sneakers. Ben ik een vrouw of niet
quote:citronella schreef op 23 maart 2010 @ 21:13:

Jij al iets gedaan?Neen.
En dan wil ik eigenlijk nog een paar met hak erbij. Want die ik nu heb zijn zwart en ik wil een frisse zomerkleur nog. Heb leuke blauwe gezien, en paarse. Maar ook witte. Dilemma...........
Ik heb witte en zwarte ballerina's, zwarte pumps, bruine pumps, open schoentjes met hakje, 2 paar slippers... ehm...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven