Goed gemutst!

07-02-2010 20:50 2501 berichten
Ze slaapt en dat ga ik ook doen. Lig al in bed. trusten
Hmm...jullie ook prutnachten dus, en ook hoestende en spugende kinderen. Wij doen "gezellig" mee.

Limoen begon de dag om half 6, doorgelekte luier, toen om half 7, ze moest hoesten en kon niet meer slapen.

Vanmiddag moest ze van mij nog even naar bed, ze viel om van de slaap, maar ze begon weer te hoesten en spuugde haar bed onder. (ik had helaas net de wasmachine aanstaan). Bed verschoond, toen heeft ze nog even een klein uurtje geslapen, al hoestende, toen ze wakker werd spuugde ze weer haar bed onder (en weer had ik net de wasmachine met haar vorige ondergespuugde beddengoed aanstaan). Grrr...

Mandarijn is ook verkouden aan het worden, en ze hebben allebei het bijbehorende humeur, dus heel gezellig was het niet vandaag.

Maar je hebt het er goed vanaf gebracht vandaag hoor Pammie. En arme mannie met zijn pseudokroepaanval. Hopelijk gaat het vannacht beter.

Heel sporadisch laat ik Mandarijn wel eens heel even alleen, om Limoen op te halen, maar liever niet. En de school zit op zo'n afstand dat de babyfoon het nog wel haalt, gok ik. Maar uren weggaan vind ik heel raar, ik weet niet of ik daar mijn mond over zou kunnen houden hoor.

Ik heb juist vandaag de zomerkleren weer in de kasten gedaan. Er ontbreekt nog wel het een en ander, maar het valt mee, volgens mij. Mandarijn moet in ieder geval nog wat korte/driekwartbroeken, en ze moeten ook allebei een zwembroek/bikini. Moet vroeg beginnen met zomerspul verzamelen want we gaan ook vroeg op vakantie. Sandalen had ik voor Mandarijn ook al meegenomen op de gok, maar ze passen helaas niet.

En had een hele bestelling voor H&M maar toen ik wilde gaan bestellen bleek dat de meeste dingen pas eind april tot half mei leverbaar waren, daar heb ik ook niets aan dus dat heb ik maar niet gedaan. Duik in een pauze wel weer even een keer de H&M in. Als ik precies weet wat ik hebben wil kan ik het zo uit de rekken rausen, door naar de kassa en binnen het half uur weer terug zijn op het werk

We hebben vandaag de meeste dingen opgehangen die we vrijdag bij Ikea gekocht hebben, eindelijk een schilderij aan onze lange witte muur. Eindelijk het halletje af, eindelijk een plankje in het toilet etc.. heel fijn. We moeten nog een paar dingetjes, maar Limoen en Mandarijn waren nogal pieperig dus toen maar aandacht aan de kinderen gaan besteden.

Is Anky eigenlijk al weer terug? Hoe lang ging die weg?
Alle reacties Link kopieren
Gosh. Wat een toestanden, met de kinders. Hopelijk is het allemaal snel voorbij.

Welterusten Pammie.

Dat had ik nou ook Citro, dat het pas over 2 maand geleverd werd. Duidelijk te laat.

Overigens, ik keek zostraks met meis op de h & m site maar er was maar weinig wat madame kon waarderen. Tss.
Gosh, dat topic op beauty, deo uit de jaren 90, is een topic vol herkenning.
Zijn we allemaal met de kippen op stok vanavond?
Kwartet.
Nee, maar ik ga zo wel op zoek naar mijn stokje. Ben al wel een paar keer in de buurt geweest toen ik naar een koter onderweg was die klaagde over een "nottebel!"

Ik heb even bij de deo's gekeken, en word al bijna misselijk als ik aan al die zoete luchtjes denk

Ank ging toch gewoon een week? Dan verwacht ik haar eigenlijk morgen in alle vroegte wel weer hier.
Oke, trusten dan.
ik ga ook zo; hoewel Poek vandaag een stuk beter was en ze een verbod heeft op 100 knuffelbeesten in bed (ze slaapt nu met 1), weet je het maar nooit.

maar eersf dat glas wijn leeg
Oh ja: die kinderen waren ik het eerder over had, waren helemaal alleen. De jongste is bijna een half jaar. Ik zie ze heel regelmatig, en ga toch maar eens voorzichtig vragen of ze het niet een beetje eng zouden vinden als de jongste huilend wakker zou worden, en de oudste zou gaan proberen te troosten.
2 uur is gewoon te lang. Echt.

Ik liet mini wel liggen als ik oudste van school haalde. Dat was 10 minuten, en de buuf wist het.
Belachelijk om je kinderen 2 uur alleen te laten. Zeker aangezein die oudste uit bed kan. Het enige dat ik wel eens doe, is een slapende Nipje thuislaten als ik Nippa moet halen en Nippi ook thuis is. En dan doe ik hem voor hoe hij mij moet bellen, en ik ben snel terug.

Ik deel mijn bed met een laptop; is dat niet zielig?

Beterschap voor alle kindjes; het is wel virusseizoen,
welnee, Nippo; gewoon leuk. Nipman weg?

2 uur is echt te lang. ik heb Slof een tijdje terug een uur alleen gelaten (poek moest naar een sportactiviteit, ik moest mee en ik dacht dat het sneller zou gaan) en dat vond ik echt vreselijk. Achteraf had ik buren even in moeten seinen, maar die zijn op dat tijdstip meestal ook niet thuis

wijn is op: ik haak af: trusten!
Ik lig ook wel eens met laptop in bed. Niet zielig hoor.
Wel zielig, want het is in een hele foute en gehorige hotelkamer in een stad die niet de mijne is (de meeste mannen bevalt het hier wel). Nipman is lekker thuis dus ik ben jaloers.
Dan wel zielig....
quote:nippo schreef op 21 maart 2010 @ 22:31:

Wel zielig, want het is in een hele foute en gehorige hotelkamer in een stad die niet de mijne is (de meeste mannen bevalt het hier wel). Nipman is lekker thuis dus ik ben jaloers.

dan wordt het wel een ander verhaal; gelukkig dan maar dat je je laptop hebt, dan ben je niet zo heel alleen. je hebt ons immers ?

bnen nu echt weg, trusten!
Bedankt Remma, ben verzeild geraakt in een pagina of 35 jeugdsentiment. Limara deo, Lou Lou parfum en Pro set haarlak, men, wat moet dat gestonken hebben in die klaslokalen vroeger. Is dat nu ook nog zo?

De meeste mannen bevalt het hier wel? probeer te bedenken waar Nippo zit.

We hebben trouwens van schoonmoeder een kinderfornuisje gekregen, heel leuk, zij had het ook weer gekregen, hebben we vanavond schoongemaakt en in de speelkamer neergezet, pannetjes erop, ovenhandschoentjes eraan, ziet er superschattig uit, nu nog afwachten of ze er mee gaan spelen.
Lou Lou, ja zeg!

Het kinderfornuisje is hier zeker bij Nipoje een grote hit, heel schattig.

En ik heb me net verbaasd op het ADHD topic. Je zou alleen pagina 1 eens moeten lezen.
Goedemorgen! Koffie kan ik nog niet verzorgen want ik lig nog in bed Mannie was van 11 tot 12 wakker van de buikkramp, hij kromp iedere paar minuten inelkaar. heel zielig. verder prima geslapen gelukkig. nu snel douchen en aankleden. zit me trouwens ernstig af te vragen waar nip zit...
Je kunt hier alleen hele fusten bier en halve dieren bestellen in restaurants. En nu ga ik aan het werk.
Dat klinkt wel als iets waar jij blij van wordt

Het ging allemaal wel soepel vanmorgen. Ik heb Mannie wakker moeten maken natuurlijk om half 8 maar hij had geen buikpijn meer. Ze waren zo lief om wat dingen te doen zonder dat ik er om hoefde te vragen, dan gaat het allemaal net wat sneller. Keurig om 8 uur liepen we de deur uit.

Nu koffie maken en an die arbeit!
ik denk dat ik dat ADHD-topic maar oversla...

goedemorgen trouwens!

koffie, anyone?
kindjes ruilen, Pam? ik had vanmorgen weer een dwars jongetje dat na 5 meter vond dat-ie niet hoefde te lopen. op de heenweg kreeg ik hem, door stelselmatig te negeren, nog wel wat verder; op de terugweg heeft hij zeker 5 minuten pontificaal voor de bakker gelegen. Toen was ik het zat en heb ik hem onder de arm genomen.

Negeerstrategie werkt dus nog neit volledig...
Ik gooide ze dan over mijn schouder. Vonden ze zo niet leuk dat ze wel gingen lopen Mannie is erg gevoelig voor wedstrijdjes (wie het eerst bij de lantaarnpaal/bakker/stoplicht/whatever is!).

Kreeg erg enthousiast mailtje van man, hij had een rondvlucht boven de stad gemaakt en daar was hij nog van aan het hyperen

Ik heb zó geen zin. En wel druk want collega is op vakantie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven