moet ik nou?

23-03-2010 21:18 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Relatie, hartstikke leuk, superverliefd tot vorige week en nu voelt het niet meer zo, bijna op de 1 op andere dag, snap er niets van..

relatie is half jaar nu ongeveer...

Iemand ervaring?
Je vertelt wel erg weinig...

Wat is er gebeurt vorige week? Is er iets veranderd? Bij jou, bij hem, tussen jullie, in jullie omgeving of werk? Is er aan ander in het spel? Hoe is het qua seks? En qua intimiteit?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Het is niet toevallig die getrouwde man uit een oud topic van jou?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
nou er is eigenlijk helemaal niets gebeurd.

Ik zit me suf te peinzen wat er gebeurd zou moeten zijn.

Heb wel momenteel zelf wat spanningen en stress en daar heeft ie me de afgelopen tijd enorm goed in gesteund...

zeker geen ander in het spel..

sex was in het begin beetje drama, omdat hij nogal prestatie gericht was, erg veel aan mij dacht wat erg lief was maar waardoor zijn sjaak beetje last had van een afhaak soms..

we hebben het daar uitgebreid over gehad en nu is de sex en intimiteit helemaal toppie
Ja, maar dan van de andere kant. Supermooie tijd gehad met een man, enkele maandjes, op een zaterdag waren we bij wijze van spreken nog aan het fantaseren waar we later zouden gaan wonen en maandag ineens van zijn kant twijfels en enkele dagen later over...

Lijkt onwezenlijk (op dat moment), maar het kan dus wel.

Alleen van jouw kant dit gevoel?

Wat je daarmee moet? Nou ja, misschien nog even aankijken en als er wezenlijk niets verandert, concluderen dat het mooie gevoel over is, hoe sneu ook.
ja het is die getrouwde man idd, die inmiddels gescheiden is
ja alleen van mijn kant dat gevoel, hij voelde het aan me, omdat ik afstandelijker was, heb aangegeven dat ik deze week wat afstand wilde om na te denken en goed te voelen wat ik voel en wat ik ECHT wil..

Hij was gisteren al bijna in tranen dat ik zei dat ik twijfelde en hij smeekte me bijna om bij hem te blijven..dat ie me alle liefde wilde geven die hij maar in zich had
jij hebt hem geholpen om zich los te weken van zijn vrouw, nu gaat ie verder fladderen....

Hij zal je bedanken als rebound girl en dat is dat denk ik
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
neeeee hij wil juist verder met mij, maar ik twijfel of ik verder wil met hem
kappen
ja echt kappen? why?
quote:natascha78 schreef op 23 maart 2010 @ 21:26:

neeeee hij wil juist verder met mij, maar ik twijfel of ik verder wil met hemIs hij nu niet meer spannend nu hij gescheiden is?
haha nee dat is het niet, hij blijft spannend en leuk en lief ook nu hij gescheiden is...

hij is namelijk al vier maanden gescheiden
Je opent in nog geen jaar 3 topics over verliefdheid in combinatie met een hoop gezeik. Lijkt het je niet wat om gewoon eens alleen te zijn??
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Ohw wacht, ik lees het verkeerd.

Jij vindt het niet zo leuk en verliefd meer. Tja, je hebt nu wat je wilde, hij is gescheiden, alles is in het normale vaarwater gekomen..... dan mis je toch een hoop spanning en drama die eerst in de relatie zat. Tja, ga bij jezelf te rade wat er bij jou anders is geworden nu opeens.....
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
nu heb je hem en nu hoeft het niet meer??
Nou ik dacht ik doe gezellig mee met kort maar krachtig. Je vertelt te weinig om een goed onderbouwde mening te kunnen geven. Wat voelt er anders, is hij veranderd, ben jij veranderd, is er iets veranderd in bed. Allemaal factoren die wel van invloed zijn.
hij is wel iets wat dominant waar ik erg aan wennen moet en dat komt natuurlijk naar voren naarmate je elkaar beter leert kennen
@ kookwekkertje wacht even ik heb vorig jaar relatie gehad van 3 maanden met een jongen waar ik erg verliefd op was, hij heeft het uitgemaakt en daar heb ik half jaar goed last van gehad.

Toen is deze beste man op mijn pad gekomen, heb ik idd topic geopend dat ie getrouwd was, ondanks al het commentaar wat ik toen over me heen kreeg heeft ie toch voor mij gekozen....hij is overigens niet bij haar weggegaan vanwege mij, daar hebben we het uitgebreid over gehad...

dan nog iets, ik ben reeds voor deze twee relaties twee jaar lang alleen geweest, dus weet heeeeel erg goed hoe het is om alleen te zijn..
quote:natascha78 schreef op 23 maart 2010 @ 21:25:

ja alleen van mijn kant dat gevoel, hij voelde het aan me, omdat ik afstandelijker was, heb aangegeven dat ik deze week wat afstand wilde om na te denken en goed te voelen wat ik voel en wat ik ECHT wil..

Hij was gisteren al bijna in tranen dat ik zei dat ik twijfelde en hij smeekte me bijna om bij hem te blijven..dat ie me alle liefde wilde geven die hij maar in zich had

Maakt het natuurlijk nog extra moeilijk. Heb hem toen ook een week 'bedenktijd' gegeven, wou niet eindeloos in onzekerheid zitten. Hebben daarna wel nog een afscheidsbabbel gehad en ook al was het pijnlijk, toch heeft het me een beter gevoel gegeven, omdat ik merkte dat hij zelf echt niet goed wist wat er opeens veranderd was. Dat is het stomme aan zo'n zaken, die zijn niet te sturen.

Hopelijk gunt hij je die week afstand en word je er wijzer van. En als er voor jou niets zou veranderen, laat zijn smeekbedes geen reden zijn om toch bij hem te blijven. Daar word jij maar hij ook niet beter van, al zal hij dat zo nu nog niet zien.
deze beste man...mm klinkt vriendelijk :puke:
Ja, maar niet hoe je je moet gedragen in een relatie blijkbaar... Alleen maar gedoe! Heb je daar inderdaad zin in? Wie weet loopt er een exemplaar rond waarmee het wel goed gaat... zonder gedoe.. dat bedoel ik. Heb je daar niet gewoon meer behoefte aan?
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
@mellie01 dank je wel voor je reactie, heb er zeker iets aan en ga het zeker meenemen in mijn besluit..

zal zijn smeekbede niet mee laten wegen in een beslissing, hij heeft me vandaag de rust gegeven door me niet te bellen of te sms´en, moet zeggen dat ik het ook niet mis en ook zelf niet de behoefte heb om hem te bellen of te sms´en...dus klinkt al niet goed...

Ik vind het wel rot voor hem dat ie in onzekerheid zit nu, dat verdient ie niet..ik zal hem zeker een eerlijke en oprechte keuze geven, maar ja voordat die keuze gemaakt is...pffff
Als je er na een half jaar al klaar mee bent, ga je het er geen heel leven mee volhouden.

Kappen dus.

Uithuilen en opnieuw beginnen.
Amai wat een reacties zeg!

Ok, hij was eerst getrouwd en nu heeft ze hem, maar dat hoeft er persé toch niets mee te maken hebben.

Trouwens kan je iemand verwijten dat de gevoelens ineens weg zijn???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven