Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.

En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Moggûh lieve tubbies!

Er komt een prachtige dag aan, dus

Geniet!
Rainz

Bij ons gaat het redelijk.

Huisarts doet niets, behalve bemadrukken dat M niet af mag vallen, maar heeft te weinig verstand van babyvoeding en stuurt ons naar het consultatiebureau.

Ik moet uitzieken en verder supergoed op de hygiëne letten. Toen ik M afmelde bij het kdv vertelde de leidster dat vorige week de helft van de kindjes ziek was geworden, dus we weten nu wel waar M het heeft opgelopen.

Ik ben nog slapjes, maar dat is niet gek na 3 dagen niet kunnen eten. Hopelijk gaat het vandaag beter.
Môgge teletubbies!

Rainz, dat moet schrikken geweest zijn! Hopen dat het snel over zal zijn!

MissM, redelijk is in elk geval beter dan helemaal ruk, daar houden we ons dan maar aan vast

Nik, voelt je knie al beter?

Mamz, boek gevonden?

Gelf, succes bij de HA

Mijn lijstje;

- badkamer schoonmaken

- opruimen

- keuken opruimen (gisteren niet aan toe gekomen)

- bezoekwerk doen

- vriendinnetje over de vloer

- draadjesvlees maken

- boven stofzuigen

- toch maar die trap afsoppen vandaag (gisteren niet meer aan toe gekomen)
668, the neighbour of the Beast
Mogu

Koffie

Fijne dag allemaal
Mogguh....

Wanneer ga je met Mmetje naar het consultatiebureau MissM?

Voel jij je ondertussen ook al een beetje beter, hou je al wat meer binnen?

Wordt het echt zo'n mooie dag vandaag?

Dan moet er nodig gras gemaaid worden, de eerste keer dit jaar! (Nu heb ik er nog zin in.. )

Ik zit op de lap-topmonteur te wachten.

dan kan heel goed met een bak thee en de krant.

tot later! fijne dag allemaal!

Ps: Purpie, als je hier nog steeds meeleest: Ik heb je gemaild .
Mogguh

Coe, fijn dat je blij bent met je haar en heel fijn dat Ukkie weer wat minder koortsig is (toch?)

Goldie, ik kijk naar mijn gras en ik vind je heeeel braaf Maar daar kun je beter tijdig een goede gewoonte van maken.

Marels, ik heb het boek gevonden. In de boekenkast waar ik het zelf heb neergezet *waarom heeft het dan ook een rode kaft terwijl de voorkant geel is*

En ben daarna maar gaan douchen en mijn bed ingedoken, in de hoop er vandaag weer frisjes tegenaan te kunnen.

MissM, hoop dat Mmetje nu de virusjes van het kdv wel achter de rug heeft.

Buuv, geniet!

Rainz, ik hoop dat man dit goede gevoel naar de kinderen blijft houden. Het is allemaal al erg genoeg

Vandaag:

Koffieleuten

Kinderen tot diverse taken/oefeningen/huiswerk zetten

Was

Woensdagmiddaggedoe.

De nasi heb ik gisteren al gemaakt, hoef ik alleen maar op te warmen *wie heeft er overigens een ultiem lekker nasirecept, deze met een zakje van conimex ruikt helemaal niet boeiend*
Nope, aan een boeiend recept voor nasi kan ik je niet helpen.

bij mij gaat er ook altijd zo'n zakje in , wel samen met een heuleboel verse groenten!

En altijd kipfilet ipv varkensvlees.

Waar blijft die monteur.

*Gaat maar aan nóg een bakje thee*

(op de minilaptop doen de streepjes het wél! )
goedemorgen

MissM, rustig aan doen dan maar en goed uitzieken. Hoop dat ze op het consultatieburo iets voor MMetje kunnen doen. Zo een ziek jochie is helemaal niets

Coe, dat was vast even schrikken met ukkie. Hoop dat het nu beter met hem gaat

Mamz, fijn dat je boek gevonden is

Rainz, wat schrikken van je jochie. Nogmaals een hele dikke knuffel

Gelf succes bij de dokter

Marels succes met je lijstje

Hier geen lijstje, mijn huis is bezoek schoon. Alleen een lijstje na het werk want ik moet allemaal telefoontjes plegen (en daar hou ik niet zo van)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Morgen heb ik een afspraak op het cb.

Ik ben benieuwd.

Eten gaat nog niet echt lekker, maar ik hou het nu wel binnen.

Dadelijk even douchen, en daarna de plee ontsmetten. Alhoewel, dat zal ik maar omdraaien, dat is wat frisser.

Het hele huis moet dringend ontsmet worden, maar dat trek ik nog niet.
Nassi haal ik altijd bij de chinees.Mijn moeder gebruikt weleens kruiden van honig,dat is een zakje in een pakje,

Ukkie heeft goed geslapen maar is nog niet op zijn best.Hangt maar op de bank wat ik niet gewend ben van hem,de koorts is iig weg.

Oudste heeft voor het eerst in haar leven bloed laten prikken,ze blaft al 3 weken en dat gaat niet weg.Word ik gisteravond gemaild door juf of ik haar op kinkhoest wil laten testen want 2 kinderen in de klas hebben dat.

Lijstje:

stofzuigen

bed oudste verschonen

wassen,vouwen

keuken met franse slag

Vanavond eten we keeltjesstamp
Keeltjesstamp? Tisdat?

Oef, Kinkhoest, dat klinkt niet goed. Daar word je tegenwoordig toch tegen ingeent?

Ben aan het poetsen geslagen. WC is al gepoetst, badkamer en keuken ook, moet nog even stofzuigen en dweilen, stoffen en vanavond een wasmachine vullen.

Vanmorgen weer gereageerd op een woning, er zijn er maar weinig geschikt deze week. Heel veel met maar 1 slaapkamer en dat zie ik niet echt zitten met de kinderen. En zolang ik hier nog kan blijven zitten, reageer ik alleen op dat wat ook echt geschikt is.

Straks even zoon in de kinderwagen en naar de winkel voor een kleine boodschap. Hij zit nu lekker te spelen met de treinbaan.
Keelemoos, Rainz, van raapstelen. Lekker!
Ja raapsteeltjes.Mjummie!

Kinkhoest worden ze idd voor ingeënt.Normaal gezien word je daar heel ziek van,als je ingeënt bent blijf je heel lang hoesten.Verder heb je er geen last van begreep ik.

Ik denk trouwens dat ze dat niet heeft hoor,volgens mij is het gewoon een hardnekkige verkoudheid.Maar juf wilde dat alle kinderen die nu hoesten getest worden.Dus doen we dat maar.Over 5 dagen hebben we de uitslag.

Rainz,hoe gaat het met zoon vandaag?Ik zou idd ook alleen maar reageren op woningen die je aanspreken.Het is toch de bedoeling dat dat jouw huisje wordt,moet je er wel een goed gevoel bij hebben.:hug:

Gold,hoe gaat het met de rugklachten van je oudste?En heeft ze al besloten wat ze met de studie gaat doen?

Buuf,het trouwen van mijn broer en schoonzus is uitgesteld.Ik vond het al vreemd,ze waren nl bezig met schuldsanering.En trouwen kost een duit.Voorlopig de eerste 3 jaar dus niet.
Gos wat zijn er toch steeds veel zieke of ziekige mensen en kindjes..

Het wordt tijd dat het nu snel écht lente wordt, en blijft!

Raapstelen, is da lekker?

Waar smaakt dat naar? Is het met iest te vergelijken?

Nee Coe, de beslissing is nog niet gevallen.

Rug lijkt iets beter te gaan. We kijken het nog even aan, anders moet ze naar de fysio.

En klopt Rainz, niet te snel zomaar wat aannemen, maar wachten op het stekkie waar jij met je kindjes een nieuw leven wil beginnen.

Monteur is geweest.

Ik heb nu dus een nieuwe, lege harde schijf.

Goldman weet weer wat hij mag doen als hij vanavond thuis komt...

Ik ben net even naar de stad gefietst, twee kaarten gehaald voor vriendin en ik, voor een modeshow vanavond. Leuk!

Straks bij een oud buurmeisje op de koffie en dan om 4 uur naar de huisarts.

Ik heb gisteren heel mijn buik kapot gekrabt...
Gold,ik hoop dat de huisarts iets kan betekenen voor je!Jeuk is niet fijn!

Raapstelen lijkt wel een beetje op andijvie,het zijn steeltjes met blaadjes,in een bosje.Ik doe ze rauw door de aardappels en dan op smaak brengen met peper en zout.En voor de liefhebber heb ik nog wat zongedroogde tomaatjes en spekblokjes.Kunnen ze dat er naar smaak bij doen.

Ik krijg trouwens vanaf deze woensdag een eter erbij.Vriend van vriend komt voortaan hier eten.
Ik haal ook nasi bij de chinees. En het viel mij ook al op dat er nogal veel zieken zijn hier... We hebben vast allemaal lente nodig!

Even mijn gerestylede lijstje;

- badkamer schoonmaken

- woonkamer opruimen / visiteproof maken

- douchen

- trap schoonmaken

- bezoekwerk doen

- stukje wandelen (ga ik NU doen)

- koffieleuten met kennisje

- draadjesvlees maken

- keuken opruimen

- afwassen
668, the neighbour of the Beast
ga ook maar eens meedoen. lijstjes zetten me beter aan het werk:

-wasmachientje draaien

-was ophangen om te drogen

-opruimen

-stofzuigen

-3 maaltijden koken, jawel

-eindelijk beginnen aan de achterstallige administratie
Jeetje wat een zieke allemaal zeg!

Rainz, veel sterkte met zoon

MissM ook en ook met jezelf

Nikky met je knie

Coe met de kleine man

GL met de jeuk

Voor de andere dames gewoon een en een heerlijk zonnetje buiten.

ond heeft coldwatertail, nog nooit van gehoord maar heeft dus met jachthonden voornamelijk labradors vaak last van, waar het vandaan komt weten ze niet maar het heeft te maken met zwemmen in koud water en de staart is ernstig gekneusd, Madame zit nu aan de pijnstilling en dat helpt.

Huis is schoon (met dank aan), straks nog naar de bieb, boodschappen doen en judo.

En ik ben ook weer blonT
Haai Blondie!

Ik had ook nog nooit van coldwatertail gehoord..maar je kunt er maar last van hebben.:(

Hai Nazife,schop onder je kont nodig?Of kom je zo wel aan je lijstje toe?

Marels,wat goed dat je de trap gedaan hebt!!
Zo, net een boterhammetje gegeten. Het gaat nog niet van harte. Maar goed, ik moet op krachten zien te komen, dus eten ook al heb ik geen honger.

M heeft gelukkig goede zin vandaag en slaapt tot nu toe goed, dat maakt alles wat makkelijker.
Gold, hoe is het gegaan bij de huisarts?

Had die een oplossing voor de jeuk?
Coldwatertail, klinkt gek..

Ik ben wat moeiig, komt ook omdat ik me voor morgen heb laten verleiden mee te fietsen met een klas flinke jongens en meiden. Beetje volle agenda (heel leuk, maar vol)

Zal blij zijn als het vrijdag is.
Hoi allemaal!

Fijn dat je nu wel wat kunt eten Missm, dat hetr nog niet van harte gaat dat kan ik me voorstellen.

Ben benieuwd wat ze morgen op het CB over Mmetje zeggen.

Ik heb echt ooknog nooit van een coldwatertail gehoord.

Heeft het beestje er erge last van?

Jij ook bij de huisarts geweest Gelfje?

Ik dus wel.

Hij nam mijn klacht gelukkig serieus en ik mag morgen nuchter bloed laten priken. Lever, nieren, diabetes, de standaard dinges die ze in 'zo'n' geval doen.

Vrijdag belt ie me dan met de uitslag.

Ook heb ik weer de medicijnen meegekregen die de jeuk moeten onderdrukken.

Wij eten vanavond een rest chinees wat Goldman gisteren heeft meegebracht van het overwerken. Lekker makkelijk dus.

Nu even wat mail beantwoorden.

Laterrrrr!!!!
Zeker zijn er veel zieken, maar vandaag was het 20 graden hier. Compleet zomer opeens. Echt lekker. Alleen heb ik dan weer de hele middag binnen gezeten. 65 Paasmandjes gemaakt voor de personeelsvereniging. Iedereen klaagt dat als ik er niet ben er ook niets gebeurt. Ik doe het af met de smoes dat we dan maar weer sparen voor een grote reis.

MissM Ik hoop dat het beter gaat inmiddels.

En ook voor de kleine van Rainz, Gold, Coe, Ukkie en wie zich nog meer ziek, slap en misselijk voelt. BETERSCHAP.

Gisteren is mijn knie in de nieuwe tape gegaan en vanmorgen heb ik het ding wat er omheen moet met douchen gesloopt. Die kan ik dus niet meer gebruiken, dus ik kan niet meer douchen. Getver. Morgen maar een nieuwe halen.

Lastig hoor.
Goldie, ben je niet een beetje bang dat er op dat soort dingen getest wordt in plaats van gewoon naar de dermatoloog?

Zoebie, niet douchen is niks.

En 20 graden is het hier vast wel geweest, maar superwarm ook weer niet. Heb wel buiten gezeten, en de konijntjes ook de hele middag.

Ik zit er goed doorheen Baal van mezelf, en in een moeite door van kinderen die heus lief (en grappig, zo enorm grappig) zijn maar niet het schaap dat ze op zo'n moment het beste zouden kunnen zijn.

Er zijn er nu twee naar muziek. Wordt straks vast weer een vroegertje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven