Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
donderdag 25 maart 2010 om 09:28
Mogguh...
Coe en Rainz, beterschap met de mannekes!
Buuf, geflissiteerd met je kleinzoon!
Druif, hoe komt het dat je vandaag geen was op moet vouwen?
Wat moeder betreft, ik denk dat je dit soort dagen wel houdt. En daar is ook helemaal niks mis mee.
Allemaal: Werk en/of bezem ze. Het is er een prachtige dag voor. (eigenlijk meer een dag om lekker op een terrasje te zitten, maar goed)
Ik heb bloed laten prikken. Morgen de uitslag.
Straks tennis.
Verder moet ik:
De rest van de boodschappen halen
Een appeltaart bakken (maar dat kan morgen ook)
Gras maaien.
Was vouwen (ik dus weer wel Druif )
Laterrr!!!
Laterrr!!!
Coe en Rainz, beterschap met de mannekes!
Buuf, geflissiteerd met je kleinzoon!
Druif, hoe komt het dat je vandaag geen was op moet vouwen?
Wat moeder betreft, ik denk dat je dit soort dagen wel houdt. En daar is ook helemaal niks mis mee.
Allemaal: Werk en/of bezem ze. Het is er een prachtige dag voor. (eigenlijk meer een dag om lekker op een terrasje te zitten, maar goed)
Ik heb bloed laten prikken. Morgen de uitslag.
Straks tennis.
Verder moet ik:
De rest van de boodschappen halen
Een appeltaart bakken (maar dat kan morgen ook)
Gras maaien.
Was vouwen (ik dus weer wel Druif )
Laterrr!!!
Laterrr!!!
donderdag 25 maart 2010 om 09:59
Hier ook niets te vouwen maar dat is omdat ik gewoon nog niet gewassen heb
Druif, rare dagen zijn het dan he? Eerst tel je nog in dagen, dan in maanden en ik ben nu zover dat ik me gisteren opeens realiseerde dat mijn mama volgende week alweer 2 jaar dood is en dat het dan wel fijn is als we naar papa gaan. Had ik helemaal neit meer over nagedacht. Da's ook wel weer raar dan. Maar ik sta er niet meer zo bij stil, bij die dagen. Kennelijk heb ik al zoveel gerouwd dat het al een heel stuk gesleten is. Maar daar ben ik wel blij mee.
Wel een dikke voor jou!
Buuf, al een jaar? hoe kan dat nou? Hij is gewoon geen baby meer dan!
Coe, al nieuws?
MissM, gaat het allemaal een beetje???
Rainz, ook een dikke Oh en vraag gewoon om je heen naar spullen hoor, je weet nooit wat het brengt.
gold, succes met prikken. Krijg je dan nu dus met je verjaardag de uitslag?
Mamz, voor jou ook spannend vandaag! Je doet het goed, want je kiest wat voor je kinderen het beste is of lijkt op dit moment. En dat is dan goed. Neemt neit weg dat het moeilijk is.
Zo ben ik vanmorgen nog even naar mijn werk geweest. Was eigenlijk vrij maar een jongen naar nieuws gehad. Moest hem ff zien hoor.
Nu doe ik lekker niets vandaag, behalve even naar Zoon zijn schoolzwemmen fietsen en daar kijken. Hopelijk kan hij binnenkort voor zijn diploma
Oh, en in de tuin zitten, borduren en naar de praatjuf. Da's meer dan genoeg lijkt me voor zo'n mooie dag
Druif, rare dagen zijn het dan he? Eerst tel je nog in dagen, dan in maanden en ik ben nu zover dat ik me gisteren opeens realiseerde dat mijn mama volgende week alweer 2 jaar dood is en dat het dan wel fijn is als we naar papa gaan. Had ik helemaal neit meer over nagedacht. Da's ook wel weer raar dan. Maar ik sta er niet meer zo bij stil, bij die dagen. Kennelijk heb ik al zoveel gerouwd dat het al een heel stuk gesleten is. Maar daar ben ik wel blij mee.
Wel een dikke voor jou!
Buuf, al een jaar? hoe kan dat nou? Hij is gewoon geen baby meer dan!
Coe, al nieuws?
MissM, gaat het allemaal een beetje???
Rainz, ook een dikke Oh en vraag gewoon om je heen naar spullen hoor, je weet nooit wat het brengt.
gold, succes met prikken. Krijg je dan nu dus met je verjaardag de uitslag?
Mamz, voor jou ook spannend vandaag! Je doet het goed, want je kiest wat voor je kinderen het beste is of lijkt op dit moment. En dat is dan goed. Neemt neit weg dat het moeilijk is.
Zo ben ik vanmorgen nog even naar mijn werk geweest. Was eigenlijk vrij maar een jongen naar nieuws gehad. Moest hem ff zien hoor.
Nu doe ik lekker niets vandaag, behalve even naar Zoon zijn schoolzwemmen fietsen en daar kijken. Hopelijk kan hij binnenkort voor zijn diploma
Oh, en in de tuin zitten, borduren en naar de praatjuf. Da's meer dan genoeg lijkt me voor zo'n mooie dag
donderdag 25 maart 2010 om 10:50
Keel,neus en oren zien er rustig uit bij Ukkie.Het zijn zijn longen en dan met name zijn onderste luchtwegen.Dus moesten we een afspraak bij de huisarts maken waar we vanmiddag om half 3 terecht kunnen.
En ik ben het zo zat dat ik me vanmiddag niet met weer met een kuur naar huis laat sturen.
Buuf en Happy,gefeliciteerd met de kleine man! 1 jaar alweer!
Mamz ik heb net een laarsje aangestoken!
Zus,Ukkie is vorig jaar getest op van alles maar daar kwam niks uit.
En ik ben het zo zat dat ik me vanmiddag niet met weer met een kuur naar huis laat sturen.
Buuf en Happy,gefeliciteerd met de kleine man! 1 jaar alweer!
Zus,Ukkie is vorig jaar getest op van alles maar daar kwam niks uit.
donderdag 25 maart 2010 om 11:39
Zo. Pauze. Met cappucino en een broodje op het terras, welteverstaan.
Naar de markt geweest en cadeautje voor nichtje gehaald. Nu een broodje en dan naar huis en de auto wassen. Wat een weeeeeer!
Ik word hier zo blij van!
Verdere reactie komt later, mobiel typt klote!
Naar de markt geweest en cadeautje voor nichtje gehaald. Nu een broodje en dan naar huis en de auto wassen. Wat een weeeeeer!
Ik word hier zo blij van!
Verdere reactie komt later, mobiel typt klote!
668, the neighbour of the Beast
donderdag 25 maart 2010 om 11:41
Beetje weinig aan forummen toegekomen de laatste dagen.
Eerst maar een voor Coeberg (of eigenlijk voor Ukkie), Rainz, Druifje, Mamz.. of wat.. voor iedereen gewoon!!
Buuf & Happy, gefeliciteerd met Ixje!!
Ben bij de huisarts geweest en heb een kuur gekregen (mag ik alleen niet mee in de zon, da's wel jammer
)en een neusspray. Nu maar hopen dat het snel gaat aanslaan.
Gelukkig is de lente nu echt begonnen!! Zeker weten dat dat ook gaat helpen om snel op te knappen. I loooooove het zonnetje.
Nu weer snel aan t werk.
Spreek jullie later.
Fijne dag!
Eerst maar een voor Coeberg (of eigenlijk voor Ukkie), Rainz, Druifje, Mamz.. of wat.. voor iedereen gewoon!!
Buuf & Happy, gefeliciteerd met Ixje!!
Ben bij de huisarts geweest en heb een kuur gekregen (mag ik alleen niet mee in de zon, da's wel jammer
Gelukkig is de lente nu echt begonnen!! Zeker weten dat dat ook gaat helpen om snel op te knappen. I loooooove het zonnetje.
Nu weer snel aan t werk.
Spreek jullie later.
Fijne dag!
donderdag 25 maart 2010 om 12:17
Tja, is wel jammer maarrr... een luxe-probleem
Heb net gelezen dat het met een hoge beschermingsfactor wel kan en aangezien ik die toch altijd al smeer.. is er eigenlijk niet zoveel aan de hand.
Ik hoop dat ze snel een oorzaak voor jouw jeukende velletje hebben gevonden, jeuk is heeeeeeeel irritant!!
Heb net gelezen dat het met een hoge beschermingsfactor wel kan en aangezien ik die toch altijd al smeer.. is er eigenlijk niet zoveel aan de hand.
Ik hoop dat ze snel een oorzaak voor jouw jeukende velletje hebben gevonden, jeuk is heeeeeeeel irritant!!
donderdag 25 maart 2010 om 12:43
Je mag alles van me weten,behalve mijn pincode Gold!
Onze extra gast is een vriend van vriend die sinds kort weer alleen woont.Zijn ex was zo vriendelijk om alles,maar dan ook echt alles,mee te nemen bij vertrek.Omdat ik toch moet koken heb ik voorgesteld dat hij hier mee kan eten.Meestal doet hij dat zo'n 2 a 3 keer in de week.
Onze extra gast is een vriend van vriend die sinds kort weer alleen woont.Zijn ex was zo vriendelijk om alles,maar dan ook echt alles,mee te nemen bij vertrek.Omdat ik toch moet koken heb ik voorgesteld dat hij hier mee kan eten.Meestal doet hij dat zo'n 2 a 3 keer in de week.
donderdag 25 maart 2010 om 13:29
Pfff, mijn kat hing zichzelf op....
Ik had hem aan het tuigje in de tuin gedaan en was éven binnen om de boodschappen op te ruimen, hoor ik hem ineens krijsen. Heeft hij zich drie keer om de tafelpoot gedraaid, springt van de tafel af en blijft hangen....
En ik kreeg hem nog niet gelijk los ook, dus dat ging lekker. Kat beetgepakt, tafel omgegooid. Kat dan op de tafelpoot gezet, dan zat het touwtje wat losser en kon ik het los maken.
Gelukkig heeft ie een kittentuigje, dus niet alleen een halsbandje met een riempje, dus ik denk niet dat ie echt geen lucht kreeg, maar mán, wat schrok ik.
Kat zelf doet overigens weer normaal, ging binnen doodleuk in zijn kattenbak en zit nu te eten.
Ik had hem aan het tuigje in de tuin gedaan en was éven binnen om de boodschappen op te ruimen, hoor ik hem ineens krijsen. Heeft hij zich drie keer om de tafelpoot gedraaid, springt van de tafel af en blijft hangen....
En ik kreeg hem nog niet gelijk los ook, dus dat ging lekker. Kat beetgepakt, tafel omgegooid. Kat dan op de tafelpoot gezet, dan zat het touwtje wat losser en kon ik het los maken.
Gelukkig heeft ie een kittentuigje, dus niet alleen een halsbandje met een riempje, dus ik denk niet dat ie echt geen lucht kreeg, maar mán, wat schrok ik.
Kat zelf doet overigens weer normaal, ging binnen doodleuk in zijn kattenbak en zit nu te eten.
donderdag 25 maart 2010 om 14:02
Ach arme kat!Klinkt best eng,dat tuig
Ik heb ondertussen contact gehad met kinderarts uit Rotterdam waar Ukkie voor zijn biotinidase onder behandeling is.Ik moet urine opvangen en morgen brengen.Het kan zomaar zijn dat zijn biotinetekort erger is dan een aantal maanden geleden en dat zijn medicijnen aangepast moeten worden.
Zometeen dus naar de huisarts.
Ik heb ondertussen contact gehad met kinderarts uit Rotterdam waar Ukkie voor zijn biotinidase onder behandeling is.Ik moet urine opvangen en morgen brengen.Het kan zomaar zijn dat zijn biotinetekort erger is dan een aantal maanden geleden en dat zijn medicijnen aangepast moeten worden.
Zometeen dus naar de huisarts.
donderdag 25 maart 2010 om 14:13
Het was ook heel eng. Hij had zich letterlijk opgehangen. Dus aan het tuigje en dan een stuk boven de grond aan het bungelen.... Maar hij doet verder weer redelijk normaal, dus hij zal het wel overleven.
Had ook toen ik was was een pot creme van de trap gegooid en ik denk uit die pot zitten vreten want hij had voor het eerst sinds we hem hebben gekotst. Wel op de mat, dat scheelt al. Hoop maar dat dat niet heel giftig is voor hem ofzo. Maar goed, hij doet normaal dus, dus het zal wel meevallen.
Balen dat je maar blijft sukkelen met Ukkie zeg. Hoop dat dit iets oplevert weer dan!
Had ook toen ik was was een pot creme van de trap gegooid en ik denk uit die pot zitten vreten want hij had voor het eerst sinds we hem hebben gekotst. Wel op de mat, dat scheelt al. Hoop maar dat dat niet heel giftig is voor hem ofzo. Maar goed, hij doet normaal dus, dus het zal wel meevallen.
Balen dat je maar blijft sukkelen met Ukkie zeg. Hoop dat dit iets oplevert weer dan!
donderdag 25 maart 2010 om 14:26
donderdag 25 maart 2010 om 14:58
Mamz, hopelijk pakt alles vandaag uit zoals jij graag wil
Coe, wat een gedoe, arme Ukkie!
Buuf en Happy, gefeliciteerd met Ixsje!
Hier gaat het nou eindelijk echt beter, Mmetjes poep is vast (nooit gedacht dat ik zo blij kon zijn met een poepluier!), hij heeft de prikjes moedig doorstaan, is weer een beetje aangekomen en dus weer op de goede weg en verder is het een lang sliertje dat vandaag niet wil slapen
Ik ga toch maar weer proberen om hem in bed te krijgen.
Coe, wat een gedoe, arme Ukkie!
Buuf en Happy, gefeliciteerd met Ixsje!
Hier gaat het nou eindelijk echt beter, Mmetjes poep is vast (nooit gedacht dat ik zo blij kon zijn met een poepluier!), hij heeft de prikjes moedig doorstaan, is weer een beetje aangekomen en dus weer op de goede weg en verder is het een lang sliertje dat vandaag niet wil slapen
Ik ga toch maar weer proberen om hem in bed te krijgen.
donderdag 25 maart 2010 om 15:39
Dank jullie wel voor de felicitaties! Het voelt inderdaad een beetje onwerkelijk, een alweer 1-jarig Ixsje
Een bekaf Ixsje en twee dizzy katten. Het resultaat van een leuke dag!
Wat fijn om te horen dat het met Mmetje wat beter gaat MissM! En nu hopen dat het zo blijft.
Marels! Das schrikken! Getver, moet er niet aan denken zeg!
Coe, ik hoop dat dat het is! Biotinetekort, als dat met medicatie aangepast kan worden? Ik duim!
Gelf en dus vanaf nu voorpret hebben voor je vakantie! Beloofd?
Voor iedereen een lente
Een bekaf Ixsje en twee dizzy katten. Het resultaat van een leuke dag!
Wat fijn om te horen dat het met Mmetje wat beter gaat MissM! En nu hopen dat het zo blijft.
Marels! Das schrikken! Getver, moet er niet aan denken zeg!
Coe, ik hoop dat dat het is! Biotinetekort, als dat met medicatie aangepast kan worden? Ik duim!
Gelf en dus vanaf nu voorpret hebben voor je vakantie! Beloofd?
Voor iedereen een lente
donderdag 25 maart 2010 om 16:17
Wij hebben een uur bij de huisarts gezeten.Ukkie's wond van de amandelen is dus wel degelijk ontstoken(dat de kno dat vanochtend niet gezien heeft)Ik heb het zelf gezien,opgezet en knalrood met witte blaasjes.Ook zitten zijn longen weer helemaal vol met slijm.Dus toch wéér een abkuur en puffen indien nodig.De huisarts meette 40,3 graden koorts en dat met paracetamol.
De biotinidase deficientie blijft ie zijn hele leven lang medicijnen voor krijgen.Na de hielprik bleek hij het gelukkig niet in ernstige mate te hebben en kon worden volstaan met 1 pilletje per week.Huisarts weet daar te weinig van om mij daarin te kunnen informeren,dus om uitsluitsel daarvan zal ik toch tot morgen moeten wachten.
MissM,fijn dat het met Mmetje weer wat beter gaat!Vaste poep is fijn
Zieke kindjes is niet fijn,wat kan je je dan zorgen maken he!En dan is het hier allemaal nog vrij onschuldig.
De biotinidase deficientie blijft ie zijn hele leven lang medicijnen voor krijgen.Na de hielprik bleek hij het gelukkig niet in ernstige mate te hebben en kon worden volstaan met 1 pilletje per week.Huisarts weet daar te weinig van om mij daarin te kunnen informeren,dus om uitsluitsel daarvan zal ik toch tot morgen moeten wachten.
MissM,fijn dat het met Mmetje weer wat beter gaat!Vaste poep is fijn
Zieke kindjes is niet fijn,wat kan je je dan zorgen maken he!En dan is het hier allemaal nog vrij onschuldig.
donderdag 25 maart 2010 om 16:47
dag dames
ik ben druk druk druk. Dus ik ga kijken of ik niemand ga vergeten
Gelf, heelveel plezier
Coe, fijn zo een kno arts, hoop dat ukkie snel op knapt
MissM, fijn dat het weer wat beter gaat met MMetje, nu met jouw nog
Marels, auto al gewassen
Buuf, gefeliciteerd met xsje
En voor de rest ben ik het kwijt kan ik het goedmaken met een knuffel
ik ben druk druk druk. Dus ik ga kijken of ik niemand ga vergeten
Gelf, heelveel plezier
Coe, fijn zo een kno arts, hoop dat ukkie snel op knapt
MissM, fijn dat het weer wat beter gaat met MMetje, nu met jouw nog
Marels, auto al gewassen
Buuf, gefeliciteerd met xsje
En voor de rest ben ik het kwijt kan ik het goedmaken met een knuffel
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
donderdag 25 maart 2010 om 17:32
Wat een gedonder weer Coetje
MissM, wat FIJN dat het beter gaat! Ook maar een
Itski, amuseer je vanavond
Lijstje bijgewerkt:
- naar de markt
- naar de stad voor cadeautje nichtje
- auto wassen
- auto van binnen uitmesten
- was draaien
- makelaars bellen
- kat redden van ophanging
- opruimen
- keuken opruimen
MissM, wat FIJN dat het beter gaat! Ook maar een
Itski, amuseer je vanavond
Lijstje bijgewerkt:
- naar de markt
- naar de stad voor cadeautje nichtje
- auto wassen
- auto van binnen uitmesten
- was draaien
- makelaars bellen
- kat redden van ophanging
- opruimen
- keuken opruimen
donderdag 25 maart 2010 om 19:12
quote:coeberghmetijs schreef op 25 maart 2010 @ 10:50:
Wat lief
Wel heel erg balen dat Ukkie nog zo blijft tobben. Hoop dat het echt de laatste loodjes zijn voor hem.
Buuv, gefeliciteerd met Xje.
Goldie, het is idd beter dat ze van alles uitsluiten, maar het idee dat je diabetes of een enge nierziekte zou kunnen hebben is niet leuk. Zal wel niet, vrij standaard testen.
Voor de rest even alleen een tubbie. Ik heb koppijn en het gaat al veel te snel met de triptanen.
Wat lief
Wel heel erg balen dat Ukkie nog zo blijft tobben. Hoop dat het echt de laatste loodjes zijn voor hem.
Buuv, gefeliciteerd met Xje.
Goldie, het is idd beter dat ze van alles uitsluiten, maar het idee dat je diabetes of een enge nierziekte zou kunnen hebben is niet leuk. Zal wel niet, vrij standaard testen.
Voor de rest even alleen een tubbie. Ik heb koppijn en het gaat al veel te snel met de triptanen.