F2006

06-08-2009 10:02 2598 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nitro, wat balen zeg voor je ouders. Een abnd afscheuren is al erg maar als dan je vakantie ook nog eens niet doorgaat is wel een enorme domper.

Tieg, wat raar dat de thuiszorg niet is geweest. Hoe pikt Daan het eigenlijk op als telkens iemand anders hem komt verschonen?

Tim is eind van de week ook helemaal uitgeteld hoor. Heb hem vrijdag verplicht naar bed gestuurd om uit te rusten. Hij moest dan een uur blijven liggen en heeft dat netjes gedaan.

Zo ga nog maar even een stukje taart eten dat nog over was en dan eens aankleden en naar een volgend feestje, verjaardagslunch.
Goedenavond!

Nic, eigenlijk hoor ik hem er niet zo veel over, hij neemt het een beetje voor kennisgeving aan. Hoor hooguit wie er geweest is (als hij dat al heeft onthouden), maar verder maakt het weinig indruk. Kennelijk vindt hij het ook geen probleem, behalve dan dat de zuster hem op school wel helpt met uitkleden, en wij dat thuis niet meer (willen) doen.

Vandaag een vermoeiend dagje gehad. Vanmorgen vroeg uit de veren, om op tijd bij het dopen van neefje te zijn. De vorige keer (bij nichtje) kwamen we redelijk op het laatste moment binnen, en moesten we Daan zo'n beetje binnenschuiven bij de kinderopvang. Omdat we verwachtten dat dat nu wel wat problemen zou geven met Tessel, wilde ik nu in ieder geval vroeg zijn, zodat Tessel ook wat kon wennen. Nu waren we er dus 3 kwartier van tevoren, was man ook niet helemaal happy mee... Gelukkig was mijn moeder bij mijn neefje en dus ook bij Tessel, want ze vond het nog steeds helemaal niks, ondanks dat Daan er ook was. Daarna nog even de drukte van spelende kinderen, naast gewoon een emotionele dienst (horromonen )

Uiteindelijk lag Daan er om half 7 in, omdat hij tijdens het eten onwijs zat te klieren. En na een uur dus brullen, dat hij nog wat te drinken wilde hebben. Heeft man hem uiteindelijk toch wel gegeven, en inmiddels is hij al even stil. En Tessel lag er ook voor 7 uur in, dus het was lekker vroeg vanavond

Wel fijn, want man en ik zijn nu even wat administratiedingen aan het doen. Eindelijk de belasting verstuurd, en de laatste wijzigingen van de kinderopvang over 2009, en de eerste wijzigingen van 2010. Fijn meevallertje over 2009, ik had ons inkomen te hoog ingeschat, dus met een beetje geluk krijgen we daar nog wat van terug. Jammere is alleen wel dat we over 2010 nog wat meer moeten betalen Maar goed, dat mogen ze wel verrekenen met elkaar, scheelt weer

Nu nog even wat nuttigs doen, en maar eens op tijd naar bed
Stilletjes hier dames! maar ben zelf ook weinig online geweest dit weekend.

Nico wat goed, een 10!! Wees er maar gewoon trots op hoor!

En wat zeg je hier nou over die gescheurde spier?

quote:Nicolette80 schreef op 21 maart 2010 @ 09:36:

Nitro, wat balen zeg voor je ouders. Een abnd afscheuren is al erg..

Idd wel heel naar, vakantie die niet doorgaat en onbegrepen blessure. Hoe gaat het verder dan, Nitro?

Maartje is weer beter, eet als een bootwerker om de schade weer in te halen. Verder niemand ziek geworden.

Vrijdag hebben we aan mijn schoonouders verteld dat hun 8ste(!) kleinkind eraan komt. Ze waren erg verbaasd, hadden het niet meer verwacht (gezien mijn leeftijd? of dat Maartje al ruim 2 is?). Opa keek wel even erg vermoeid, want hij is altijd degene die de hummels de eerste 2 jaar op de arm overal naartoe sjouwt om ze alle bloempjes en beestjes te laten zien.. Besloten om het mijn ouders toch 'live' een week later te vertellen ipv nu per telefoon.

Donderdag vlokkentest, toch wel spannend. Uitslag pas 2 weken later.
Haha dok, arme schoonvader, die had gehoopt eindelijk een beetje rustiger aan te kunnen doen

Jammer dat we elkaar gemist hebben vrijdag Vis. Heb nog wel uitgekeken naar dat krullenkopje van je, maar heb hem niet gezien tussen alle kids.

Wij zijn niet zo heel lang geweest uiteindelijk, vond het echt te druk en eigenlijk viel het een beetje tegen. Had ook niet bedacht dat het spoorwegmuseum niet zo heel kindvriendelijk is voor Lasse, die wandelde echt steeds bijna de perrons af, schoot niet op, maar hij wilde ook niet in de wagen blijven zitten hele tijd.

Nina vond het wel super hoor, die heeft het nu nog over thomas de trein.

Nic, ik vroeg me ook af wat abnd moest voorstellen

Nitro, balen voor je moeder zeg, en dan ook nog de vakantie af moeten zeggen. Hopelijk kan ze snel weer beetje lopen met dat been.

Vandaag thuis met ziek kind. Lasse heeft vanacht 4 keer alles ondergekotst Hij heeft nu wat verhoging, en steeds hele vieze diarree, lekker hoor...not! Maar hij ligt nu weer vanaf half 11 te slapen, dus wel redelijk relaxed dagje zo. Heb net mijn kledingkast uitgespit, wel fijn om nu ineens weer zoveel dingen aan te kunnen en te grote kleren weg te kunnen gooien. Nu kan ik dus ook echt niet meer aankomen want dan heb ik niets om aan te trekken
Hallo,

Zit iedereen te zonnen ofzo?

Haha, had denk ik mijn vingers in de knoop bij het typen, ik bedoelde band (niet goed opgeslagen dat het een spier was).

Jammer dat jullie mini-meeting niet gelukt is.

Dok, opa dus toe aan pensioen. Wel leuk als niemand het verwacht, dan is het een echte verrassing.

Lau, Lasse alweer opgeknapt? Zo vies als alles ondergekotst wordt en dan ook nog eens 4 keer.

Gister ook druk dagje gehad. Pfff, dan heb je 1 kind opschool en ben ik drukker dan ooit. Heb hem de middag thuis gehouden want hij was het weekend nog steeds zo moe. Hij moet vanmij 's middags een uur op bed rusten en dat doet hij ook goed en dan 's avonds om 7 uur in bed en hij is zo vertrokken.

Kreeg gisteren een brief van de school met het verzoek een palmpasenstok te maken en die uiterlijk dinsdag 23 maart mee te geven!!!! Dus toen alles op bed lag gistermiddag snel aan de slag gegaan. Zelfs nog de stok netjes geschilderd. Ben weer trots op mijzelf.

Zijn jullie ook zo druk met die extra dingetjes die er nu bij komen door de school. Ik dacht toch echt dat het iets rustiger zou gaan worden.

Nu maar weer aan het werk, eens kijken of ik wat vooruit kan werken want volgende week weer een druk weer hier.
LENTE!!!!!
hoera!
Ja Cees het is lente maar alsjeblieft..... laat dat rokje nog even in de kast hangen...

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Geloof dat de problemen weer over zijn? Weet niet of het aan mijn computer lag maar kwam steeds het forum niet op werd er na 2 minuten afgegooid.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Vish, heb je weer bij Cees in de bosjes gelegen!
Ja Vis, die foto's van Cees hoef ik ook niet steeds te zien hoor, get a life!

Wat is het rustig hier zeg :(
Tja, sorry, ben thuis aan het werk. Moet ik natuurlijk wel wat gaan doen

Lau, ist eventueel een idee om vanavond te gaan fietsen/wandelen? Begreep van de weermeneer dat het morgen aan het einde van de dag minder mooi wordt namelijk. Niet dat het nu echt stralend is...

Pfff, lekker bezig zo. Ben al 3 dagen bezig met het doorgeven van wijzigingen voor de kinderopvangtoeslag, wat een gedoe zeg. Je kan maar 1 wijziging per dag sturen, anders kunnen ze het niet aan of zo . Iemand trouwens een idee hoe het probleem van meerdere locaties opgelost kan worden? 't Is wel 1 organisatie namelijk. Gewoon 1 adres opgeven?

En Vish, dat je telkens van het forum afgegooid wordt kan ik me wel voorstellen, als je die foto's van Cees post

Nu maar weer even aan de slag! Vanmiddag weer naar de vlos, ben benieuwd. Nog maar weinig kilo's eraan, maar ik voel het kleintje nog niet zo heel veel. Is natuurlijk ook nog wel vroeg (ik ga dit echt verzuchten over een week of wat maar toch. Nog 3 weken, en dan de 20 weken echo.

Dok, leuk zo'n reactie! Dat ze het niet meer verwacht hadden En succes met de punctie morgen. Duurt het wachten op de uitslag altijd 2 weken?

Lau, Lasse weer opgeknapt?

Nic, herkenbaar hoor. Ben op mijn thuisdag ook alleen maar heen en weer aan het vliegen. Man ook, die had uiteindelijk gisteren om 7 uur het eten klaar... Foutje in de planning zeg maar. Vooral omdat Daan het toch wel nodig heeft om op tijd in bed te liggen.

Daan wordt hier trouwens toch wel wat fanatieker met het zonder luier willen. Dus morgen maar weer een middagje thuis proberen, met alleen een onderbroek aan. Het lijkt nu toch ook wel uit hemzelf te komen, omdat de andere jongens op de bso ook alleen een onderbroek tegen hun piemel aan hebben Dus dat wil hij nu ook. Heb maar tegen hem gezegd dat we dan thuis goed gaan oefenen, en als het thuis goed gaat, mag hij het ook op school/bso gaan proberen van mij. Ben heel benieuwd...

Nu nog maar even weer door met het werk...
Tieg, fijn dat het herkenbaar is. Denk dat we er allemaal nog even aan moeten wennen. Vandaag had Tim er zin in want ze gaan een palmpasenstok versieren. Zodra we binnen waren in de klas moest ik van Tim maar gaan zeggen dat ze zouden beginnen, duurde hem veel te lang.

Waar heb je je placenta liggen. Ik voelde Floor namelijk heel laat pas omdat de placenta aan de voorkant lag. Maar het is toch wel leuker om het te kunnen voelen.

(heb ook weer kriebels maar slechts aan mijn eierstokken, mijn hoofd wil nog niet)

Hoezo kan je niet in 1 keer je wijzigingen doorgeven?

Heb gisteren ook voro 2009 de uren doorgegeven en we moeten 1 euro bijbetalen. Had het dus mooi ingeschat want Tim heeft vorig jaar een aantal weken geen opvang gehad ivm zijn been. Toen hadden we niets gewijzigd aan de toeslag.

Ik ga ook maar eens verder hier.
In 1 keer kan niet omdat er wijzigingen zijn per 1/1/2010 (uurprijs), per 1/2/2010 (Tessel andere creche met andere uurprijs) en per 15/2/2010 (Daan naar bso, met andere uurprijs). En het gaat dus per wijzigingsdatum die je kan versturen, en dan moet er nog eens 24 uur tussen iedere wijziging zitten.

Ik weet eigenlijk niet waar mijn placenta ligt. Zal wel aan de voorkant liggen denk ik, maar ik voel het ook niet aan de buitenkant, maar aan de binnenkant zeg maar. Klinkt zo stom eigenlijk, als ik het lees.

En nu moet ik weer aan de slag, zit al veel te lang nutteloos te internette...
Haha Tieg, snap wat je bedoelt hoor. Voelde in het begin eerst ook gekriebel/ geplop van binnen.

Als het allemaal om verschillende data gaat dan kan je het inderdaad niet in 1 keer doen. Lastig programma vind ik het, vooral omdat je iedere keer alles opnieuw moet invullen. (of was dat nu omdat het programma weer eens van de pc af was).

Het is best lekker buiten, in de pauze even gelucht maar wil wel langer blijven zitten.
t is hier echt heerlijk! lekker met de kleintjes naar de winkel gelopen en net meis uit school gehaald. En nu, unicum, slapen ze alle drie! Meis op de bank en de rest in bed. Wat een rust.

Tieg, snap ook wel wat je bedoelt hoor, maar je hebt zo nog weken zat om bont en blauw getrapt te worden.

En goed van Daan dat hij nu zelf wil, hoop dat het goed gaat.

Lau, is lasse weer opgeknapt?
Oh Nitro, lekker he, allemaal slapen! Nina is hier nu ook net in slaap gevallen op de bank, en Lasse ligt er vanaf 13 uur in. Hij is wel weer opgeknapt maar zoals elke keer nadat hij ziek geweest is is hij heel erg aan het spoken met slapen, gistermiddag heeft hij een uur staan krijsen in zijn bed, gisteravond ook en vanacht om 3 uur, en vandaag een half uur ofzo. Hopelijk gaat het vanavond allemaal wat soepeler weer.

Tieg, ik kan vanavond niet want zwager en schoonzus komen langs, dat is wel jammer, was wel lekkerder geweest met dit weer inderdaad. Gewoon morgen maar doen toch? Tenzij het hoost natuurlijk, maar dan zouden we eventueel nog kunnen gaan zwemmen natuurlijk.

Dat met dat wachten met de wijzigingen voor de opvangtoeslag konden wij laatst omzeilen trouwens, door gewoon in plaats van de eerste wijziging aan te passen een hele nieuwe in te vullen. Wel even alle gegevens weer invullen, maar toen konden we het wel gelijk opsturen, gek genoeg. Misschein een idee om te proberen?

Van die meerdere locaties zou ik gewoon het adres van het hoofdkantoor opgeven denk ik, wij hebben voor kdv van Lasse ook een hoofdkantooradres ingevuld, terwijl ze 2 locaties hebben (Lasse gaat maar naar 1 locatie).

Wat goed trouwens dat Daan nu toch wat meer interesse begint te tonen in zindelijkheid, zou wel lekker zijn als dat doorzet. Gewoon morgen luierloze dag instellen, en hem een kadootje aan het eind van de dag in het vooruitzicht stellen ofzo? Wel uit voorzorg vast een emmertje en dweil klaarzetten voor jezelf, scheelt een hoop gedoe weet ik uit ervaring (waar is de emmer? Waar is de dweil? Waar is het schoonmaakmiddel?)

Ik had bij Nina ook placenta aan de voorkant liggen, voelde haar ook heel laat, maar eehhh...nu 17/18 weken? Is toch nog niet heel laat?
Hee

Gister ook merendeel buiten geweest, heerlijk hè (en vooral mijn baan dan ) Vandaag wat minder, omdat ik nu alleen moet (je went gauw aan stagiaires ) en veel aan mijn koppie heb..

We hebben vrijdag bruiloft, dus de kinderen moeten ondergebracht en moet dan alles van te voren plannen. Plus dat er ineens een begrafenis tussenkomt... Moeder van een vriend overleden, en omdat een andere vriend trouwt, gaat het vriendenclubje eerst naar de begrafenis, in de hoop nog wel op tijd te zijn voor de rest vd dagplanning. Zowel sneu voor vriend met overleden moeder als vriend die zo ontzettend uitkeek naar zijn bruiloft en zijn dag zo een beetje bijsmaak krijgt..

En ik wil er natuurlijk ook nog beetje leuk uitzien ondanks mijn speklagen (zal niet aantrekken wat ik op Vis haar foto draag ) dus geeft ook wat stress..

Ondertussen ben ik ook weer moeder aan het worden.. De eitjes in de broedmachine begonnen gisteravond te piepen en 3 zijn al aangepikt! Spannend!

Weer aan het werk, nog 2 uurtjes en dan heb ik vrij!!!!!
Cees, da's ook dubbel zeg, een begrafenis en trouwen op dezelfde dag. En leuk, kuikentjes! Die zijn zo schattig als ze klein zijn (en daarna niet meer )

En je hoeft toch niet toevallig naar dezelfde bruiloft als ik he? In het oosten van het land...

Lau, dan gaan we morgen gewoon. We kunnen inderdaad ook gewoon gaan zwemmen, had ik nog niet aan gedacht. En qua voelen is het inderdaad nog niet laat hoor, maar je leest overal dat je bij een volgend kind weet wat je moet voelen, en dat je je kindje dan ook eerder voelt. En ik weet dat ik over een maandje of wat weer aan het klagen ben dat mijn blaas als trampoline gebruikt wordt, en mijn maag om in af te zetten

Lekker Nitro, alle kinderen in bed. Gaat het trouwens goed met minimeis? Die is nu al weer een half jaar toch bijna?

Ben eruit met de belastingdienst, heb ze maar even gebeld. Ik kan gewoon de locatie opgeven waar de meeste uren afgenomen worden als locatie. Maar omslachtig is het wel. Sprak maandag de juf ook even om door te geven dat Daan naar de bso zou gaan 's middags, en die gaf aan dat er in de klas ook kinderen zijn die de ene dag naar opvang A gaan, en de andere dag naar opvang B. Nu zit Daan ook wel op twee locaties, maar da's in ieder geval nog bij dezelfde stichting. Met ook nog eens twee verschillende stichtingen lijkt het me helemaal een gepuzzel.

Nu nog even wat nuttigs doen, en dan straks de kinderen weer lekekr halen. Zijn ze weer een keertje op tijd thuis, en kunnen ze ook lekker op tijd in bad en naar bed. Zal Daan wel fijn vinden, vroeg naar bed.
Ik heb bruiloft waar we eerder gewoond hebben, bij Zwollywood.

Volgens mij wordt er veel getrouwd in deze periode, want hoor er wel meer. Ja idd dubbel, de bruidegom heeft halve dag minder gasten (zijn vrienden)..

Ik wacht nog steeds op geld van 2008 (opvangtoeslag) Zeer slordig.
Hb je daar ook nog geen definitieve beschikking over gekregen dan? Die hadden wij vorig jaar zomer volgens mij in de bus... Anders zou je even op de site moeten kijken.

Nu gauw de kinderen halen, en dan hebben we vanavond restjesvoer Lekker makkelijk
Cees, wat een dubbele emoties dan op zo´n dag zeg, naar hoor. Is het wel gelukt opvang te regelen voor de kinderen? Kunnen ze niet mee naar de bruiloft?

Tieg, als we gaan zwemmen meot ik alleen wel even een en ander bijwerken , hopelijk heb ik daar tijd voor vanavond... Maar als het zulk weer blijft als nu dan ben ik wel voor fietsen hoor, dat is voor jou waarschijnlijk minder zwaar dan wandelen?
Hahahaha Lau, herkenbaar hoor. Zit zelf nog met het dilemma badpak... M'n wedstrijdbadpak krijg ik niet zelf dicht (zit een rits aan de achterkant, en de rest van de badpakken die ik heb is of te klein, of te erg versleten.

Kortom, laten we maar gaan fietsen

Net met Tessel een nieuwe zomerjas voor haar en Daan gekocht, en Tessel wilde prompt haar oude jas dus niet meer aan. Straks ook nog even op zoek naar de rest van de jassen van vorig jaar, er staat me iets bij dat Dan er nog eentje had die hij nog wel aankon. De andere is "kwijtgeraakt" op de creche, maar twee jassen is op zich wel zo handig eigenlijk.

Nu maar eens richting school, Daan ophalen. En straks maar eens even lekker in het zonnetje zitten, eens kijken of ik zo'n fijne ligstoel nog kan vinden in de schuur
Ooooh, het is zo lekker buiten. Het waait wel behoorlijk maar zo lekker. Gelukkig krijg ik niet de kans om te verbranden want ik zit weer binnen om te werken.

Vanavond ook even op zoek naar fleecevestjes en zomerjasjes. Moet ook eerst eens zoeken of we nog iets hebben van de kids, kan de zomerjassen niet vinden in de kast dus die zullen ook wel op de vliering liggen.

Cees, dubbel hoor eerst een begrafenis en dan een bruiloft.

Je vindt vast nog wel iets leuks om aan te trekken.

Wat leuk kuikentjes, ook erg leuk voor de gastkindjes.

Ik ga maar eens aan de slag.
Tieg, zal ik naar jou toekomen vanavond? Weet niet hoe laat we Lasse slapend hebben, maar denk dat ik kwart over 8/half 9 wel moet kunnen halen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven