Maart06

20-03-2010 12:56 1088 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo kunnen we hier weer verder schrijven over onze kleuters.
Nou met D. net nog naar de HA-post geweest, hij heeft nu zetpillen gekregen voor de misselijkheid. Hopelijk gaat hij nu minder spugen en eindelijk eens opknappen.

Y. is redelijk opgeknapt. Niet echt koorts meer, speelt weer een beetje

Man is nog ziek, maar minder erg als gisteravond.

Q. bedankt voor de leuke kaart. Hij is er erg blij mee!
D is al wel even ziek nu, sneu voor hem hoor ( en voor jullie). En erg sneu voor Yuma dat hij ook ziek is, net nu hij zijn feestje zou hebben!

Lynn vertoont wat drakerig gedrag vandaag, vanmorgen nog een tijd een boze bui, ze wilde geen hemd aan, maar ze zou met man bij het hockeyen van haar neefjes gaan kijken en het was echt slecht weer. Uiteindelijk heeft man afgebeld en kalmeerde Lynn (na eerst nog boos te zijn geweest dat ze niet naar het hockeyen zou gaan). We moeten straks nog wel weg, ik heb met haar afgesproken dat ze dan wel een shirt aan doet (ze heeft nu een hemd aan met een vest eroverheen), broer en schoonzus zijn jarig.

Sam slaapt nu al een paar nachten door! Alleen even 's nachts een speentje terugdoen en dan slaapt hij weer verder. Sinds gisteren geven we nutriton (johannesbroodpitmeel) in zijn fles erbij, hij verslikte zich steeds in de fles de laatste tijd en we hopen dat hij nu ook wat minder gaat spugen.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
ja, maar zijn feestje doen we nu gewoon een weekendje later. Hij was heel erg teleurgesteld, omdat hij dacht geen cadeautjes meer te krijgen. Hem duidelijk gemaakt dat iedereen de cadeautjes wel een weekje bewaard voor hem. Toen was het goed.

D. is nog steeds ziek ja, echt balen!!

Een nieuw topic! Prima!

Indian, jeetje wat een drukte met 1 zieke kindje en de zorgen er over. Goed dat je feestje Yuma uitgesteld hebt. Das niet handig met zo'n zieke D erbij. Trek je het zelf nog een beetje? Sterke meid!

Ach die Yuma, denkt dat hij dan geen cadeautjes krijgt als het weekje later wordt. Gelukkig snapt hij het nu wel.

Wat heerlijk die heerlijke temperatuur. Gewoon warm buiten. Hier heel af en toe wat spatjes regen maar dat valt mee. Jasper vermaakt zich buiten prima met zijn vriendje.

Morgenochtend heeft jasper een kinderfeestje. Jongetje van kdv. Laura heeft nu een feestje. Wat een jarigen toch allemaal in maart. Alle kindjes in de zomer verwekt!

Fijn weekend allemaal
Pfff, net bijna een ongeluk! Op een smalle weg, waar je beiden aan de kant moet om elkaar te passeren ging de tegenligger niet aan de kant. Spiegels raakten elkaar met een harde klap en die eikel reed gewoon door! Gelukkig geen schade, onze spiegel klapte in, er zit niet eens een kras op. Maar ik stond echt even te trillen (ik reed).

Gelukkig snapt Yuma het, dat de cadeautjes gewoon wat later komen.
Balen hoor Indian. Vorige week is zijn feestje toch al verplaatst naar deze week?

Schrikken is dat Juul. Ik heb ooit een overbuurman gehad die mn halve spiegel eraf reed en gewoon naar huis ging. Mijn auto stond geparkeerd.

Zijn reactie: niets gehoord. Nou dat leek me echt onwaarschijnlijk.

Ik ben heel gaar. Zie eruit als een spook. Ik heb enorm last van hooikoorts. Werd zelfs vannacht wakker van de jeukende ogen en het wrijven. Ik zie er nu uit als ik dagen heb gejankt ofzo.

Misschien rijd ik nog wel even langs het ziekenhuis, daar zit ook een apotheek, om oogdruppels te halen en neusspray.

Hooikoortspilletjes mag ik nu niet innemen.

Nog een halve week en dan gaat Jasper ook voor t eerst naar school. Stoer hoor.

Misschien dat een zoon makkelijk is qua vrouwenharten?

Mij maakt het nl echt nog steeds niet uit dat hij naar school gaat. Ik vroeg nog aan man of hij die ochtend mee wilt of als hij jarig is geweest. Zn 1e echte schooldag zeg maar. Nee, waarom dan?? zei hij.

Oh, wij zijn ontaarde ouders geloof ik.
koffie, zwart graag...
Hoi,
o
hey,
Indian, wat een ellende zeg! Ik hoop maar dat D zich snel weer beter voelt!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Kan niet slapen, dus dan maar even achter de pc, berichtjes schrijven en zo. Was in begin van de avond in slaap gevallen, met als nadeel dat ik omstreeks 22.30 uur wakker werd en nu dus de slaap niet vatten kan.

Indian: wat een ellende allemaal met D. Hopelijk knapt hij spoedig weer op. Fijn dat Yuma zijn verjaardagskaart mooi vindt. Gaat hij het vandaag wel vieren op de KDV en/of peuterspeelzaal?

Juul: en heeft Sam nog meer nachten doorgeslapen? Nutriton werkte bij Emdin als een tierelier. Dat vult de maag op een goede manier.

Je snapt die mensen niet die doorrijden nadat ze iemand geraakt hebben. Zo asociaal. Pas geleden had ik iemand heel zachtjes op mijn achterbumper zitten. We stonden voor een stoplicht te wachten en kort daarna zijn we beiden even gestopt om te kijken of er schade was. Was er niet, maar ik vond het wel fijn dat diegene die achter me stond en me per ongeluk kort aanreed (hij moest iets pakken en zijn voet schoot af van de rem), even stopte.

Scooby: hoe was het feestje?

Syl: ik heb ook last van hooikoorts met branderige ogen. Niet zo erg als jij beschrijft, maar het is niet prettig te noemen. Heb eigenlijk nooit hooikoorts gehad, dus ik hoop dat het niet erger gaat worden.

Frans: hoe was Milena d'r feestje? Gezellig geweest en is ze verwend? Ze gaat zeker vandaag officieel naar school toe?!

Gisteren was echt een heerlijke dag. Helemaal niet zo slecht als ze voorspeld hadden. 'S middags zijn we lekker buiten geweest. Eerst 2 uur op de kinderboerderij in Rijswijk geweest en daarna nog gewandeld in het hertenkamp in Delft. Echt zalig!

Heb zelfs blosjes op mijn wangen gekregen van het zonnetje.

Deze week staat Emdin op de planning om 3 keer te wennen. Maar ik denk dat ik er 1 wenochtend vanaf haal. 3 ochtenden totaal is echt genoeg. Het is zo'n wijze knul aan het worden en hij heeft inmiddels ook echt zin in school.

Zo, nog even een spelletje spelen en hopelijk word ik daar moe van en kan ik weer slapen.
GM,

Hiep Hiep hoera voor Yuma!! Gefeliciteerd Indian. Gezellige dag met zijn allen. Hopelijk zet D nu zo door en heb jij eindelijk wat rust voor je eigen lijf.

Wat krijgt hij voor cadeau van jullie?

Q, irritant dat je niet kon slapen. Jasper heeft leuk feestje gehad. Papa ging hem ophalen om half 1 en ze kwamen om 15u pas weer thuis. Leuke ouders, en het feestvarken en Jasper konden het erg goed vinden dus speelden lekker.

greetz
Hieperdepiep hoera voor Yuma Een fijne dag vandaag voor jullie allemaal! Hopelijk knapt D nu ook snel op.

Lekker was het he, Q, wij zijn ook lekker het bos in geweest, anderhalf uur gelopen en daarna een pannenkoek gegeten.

Sam slaapt nu best goed door de hele nacht. Nutriton geven we vooral omdat hij zo onrustig dronk en veel spuugde, bijkomend voordeel is dat het lekker vult. Wel een paar keer een speentje gegeven, maar verder niet.

Zo verder, eerst even douchen, Lynn in bad en Sam aankleden.
Goedemorgen!

JIPPIE!!! Yuma jarig! Van harte gefeliciteerd, Indian! Hopelijk kun je er een beetje van genieten. Sterkte, nog. Ook met zelf weer op krachten komen.
......
Hieperdepiep hoeraaaaaaaaa

fijne dag zonder zieken!
Hiep Hiep Hoeraaaaa voor Yuma!!!!!!!!!

Geniet lekker met zn 4tjes vandaag.

Leuk kado, de lego bouwplaats.

Ik denk dat wij Jasper een nieuwe skelter geven. Vorig jaar een via mp gekocht, maar die was in slechte staat. Mn schoonvader heeft m wel goed opgeknapt hoor, maar hij trapt zo gigantisch zwaar dat niemand, ook de grotere kinderen in de straat, erop wilt.

In de folder van Intertoys stond de dagaanbieding binnenkort voor een skelter. Die dag maar ff door de deur liggen.

Merel, fijn dat de voorraad weer wat aangevuld is. Ben jij echt samen met die andere als enigste over?? Ze is nu toch 4 maanden?

Q, ik heb dat ook dat als ik in slaap val op de bank ik niet meer in slaap kom in bed. Ik ga nu sinds een jaar dan gelijk naar bed zodra ik merk dat ik in slaap ga vallen.

Als ik iets vervelend vind, is het wakker liggen.

Zaterdag naar een kinderbeurs geweest. Daar een racebaan gekocht. Jasper is helemaal in zijn nopjes. Ding kostte een paar euro, is niet 100 % goed (loopings zijn stuk) maar voor hem is het nu leuk spelen.

Gisteren 1 zolderkamer helemaal opgeruimd, want de boekenkast zou door broer en man daarnaartoe verhuisd worden. Helaas pastte hij niet door het trappengat dus eigenwijze syl heeft m gisteren gedemonteerd, naar boven getild en gemonteerd. En ook weer ingeruimd.

Veel gedaan dus en dat ging goed.

(man wilde t doen hoor, maar toen hij met Jasper ging douchen ben ik stiekum gaan klussen,)
koffie, zwart graag...
p
HIEPERDEPIEP HOERAAAA VOOR YUMA!! Lieve Yuma gefeliciteerd met je verjaardag1 Jammer dat je ziek was en je feestje uitgesteld moest worden, maar volgende week heb je vast een superleuke verjaardag!

Indian, gefeliciteerd met je grote zoon! Fijnd atv het weer wat beter lijkt te gaan met D. Als je er steeds maar wat inkrijgt gaat het beter en als ie poedermelk drinkt daar zitten toch veel voedingsstoffen in.

Met lena gaat het goed op school. Vandaag eerste volle echt dag. Ik moest ook werken, dus ze moest ook overblijven. Heb haar bij mij in de klas laten zitten. Wel vervelend want net vandaag oudersgesprekken en moest ik in de gemeenschapsruimte zijn. Vanmiddag is ze door mijn moeder van school gehaald. Ze vindt het allemaal nog erg leuk gelukkig.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
HOERA HOERA YUMA IS 4 JAAR !
.
Fijn dat het in huize Indian de goede kant lijkt op te gaan!

Verder geen nieuws, eigenlijk. School gaat prima, meissie is happy alleen af en toe weer wat drakerig gedrag. Dan wil ze per si niet plassen voor het slapen gaan, of per se niet lopend naar school, of per se geen pyama aan of ..... ZUCHTTT. Nah ja, ze zal toch moeten leren dat ze moet luisteren naar ons. 't Is niet anders.....
hoi, hier gaat het nog steeds langzaam aan vooruit!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven