Maart06

20-03-2010 12:56 1088 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo kunnen we hier weer verder schrijven over onze kleuters.
Van
hier school gewoon open morgen, paasviering hebben we.
Hee, wat grappig. Ik dacht echt dat alle kids vrij zouden zijn op Goede Vrijdag. Hier in ieder geval wel. Toch zijn ze wel de hele dag naar de BSO want manlief is vandaag alleen aan het werk; zijn partner is door de rug gegaan. Da's op zich niet handig (zowel rug als alleen-zijn), dus ben ik daar ook. En om mijn tijd optimaal te benutten, ben ik de boel eens flink aan het uitsoppen. Helaashelaashelaas kom ik dus morgen niet; omdat ik vandaag hier ben, doe ik thuis niets. Dus dat morgen bijwerken, morgenavond verjaardagvisite, zondag hele dag op stap met Xopliefs familie en maandag wordt de badkamer voorbereid op tegelwerk enzo. Als ik denk aan was- en schoonmaakachterstanden word ik nu al een beetje gek..... Nah ja, eerst hier de boel maar eens uitsoppen.

Fijn dat er niets was met D. . Langzaamaan opknappen is ook niet leuk, maar hee er is tenminste niets ernstigs!
Hier is de school ook open, ze doen volgens mij paasontbijt, iedereen liep met schalen de school in.

Jammer Xop, dat je er niet bent morgen!

Sam heeft vannacht heerlijk doorgeslapen We gaven altijd 's nachts nog een fles ipv als wij naar bed gingen. Gisteravond wel gegeven toen we gingen slapen en toen pas vanmorgen weer om kwart over 7. Wel 1 keer een speentje teruggegeven, maar verder heeft hij heel goed geslapen. Ik ben benieuwd hoe het vannacht gaat.

Lynn gaat vanmiddag een paar uurtjes wennen op de bso. Ze wordt op het kdv opgehaald en weer teruggebracht, maar ze wil niet...
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Jasper zit nu gewoon op het kdv. Of school open is, geen idee.

Volgens mij wel want gisteren had hij paasfeest op school.

Q, is goed hoor!

Rest zwaai wederom, ben te druk op t werk en niet zo fit vandaag.
koffie, zwart graag...
Haha
.
IK wil diegene die wel gaan morgen even veel plezier wensen!

INdian, heel veel sterkte maar weer. Houd je haaks!

Emdin, nog van harte gefeliciteerd. Wat fijn dat je zo verwend bent!

Grijnz, nou, dat kapotte broeken probleem hebben we hier dan weer niet

Heb de posts van afgelopen dagen diagonaal gelezen, ben nog aan het werk en wil komende dagen eigenlijk niet achter de pc gaan zitten. Dus nu even een reactie.

Wij komen niet morgen maar dat had ik al gezegd toch? Pipsie gaat maar halve dagen naar school (meer trekt ze niet) en ik wil niet nog meer extra prikkels op dit moment. Dit is heel vervelend voor mijn werk want nu moet ik dus tussendoor al mijn uren draaien. Dat is niet fijn. (ik breng en haal Pipsie ook naar school dan houdt ik maar een paar uurtjes over om te werken en dan s middags thuis als ze slaapt).

Over het plassen. Dat is niet sinds ze naar school gaat maar dat is al een half jaar zo. Daarom heb ik nu zo extra de balen. Het gaaaaat maar door. Enfin, dat is mede de reden dat ik dus een paar dagen weg ga. Ik draai nu een paar alleen op voor Pipsie en ik trek dat niet langer. Ik kan het bijna niet meer op brengen om goed "te zorgen" zoals het hoort met alle geduld etc. Ik ben er altijd. Ben sinds haar geboorte 1 keer een dag met ochtend weg geweest. Verder nooit, een paar keer een middag of ik was aan het werk. Dat houdt niemand vol achteraf gezien, maar goed. Nu is het dus op en wil ik weg om even alleen te kunnen zijn. De veluwe was ook goed geweest maar dit is natuurlijk veel leuker :-)

Ik vertrek eind april.

Xop, ik wist niet dat dat topic er is (over plassen bij 4 jarigen) ik ga het opzoeken!

Hele fijne paasdagen allemaal!

En uh... ik blijf stemmen voor uitstel voor een volgende happening ...
Pips goed dat

je je eigen plan even trekt! Even de batterij opladen enzo, kan je het nuchter overdenken even aan de zijlijn.

Heb geen echte vernieuwende tips voor het plassen, misschien is een plaswekker wat?

Indian rust maar goed uit! Zieke kids verzorgen kost Bergen energie.

Ik kom ook niet, volgende keer weer. Sociaal gezien staat mijn leven hoe Dan ook op een laag pitje. Net wel lekker wezen rennen.

Valentijn luistert heel slecht op het moment, zooooo vermoeiend. Gelukkig paar dagen vrij van school dus kan ie beetje in het gareel thuis.

Ga ff bankhangen
Oja veel plezier allemaal morgen!
Zo, nog eventjes gezichten gespot op Hyves, zodat ik jullie herken morgenochtend. Alles staat klaar voor vertrek. Voordat ik Delft uitrijd, nog ff tanken, want dan weet ik zeker dat ik het haal en dat de benzine niet al te duur is.

Emdin heeft vandaag zijn eerste dag op de BSO goed doorstaan. Ben niet gebeld en toen ik hem kwam halen, zat hij rustig met alle andere kindjes te knutselen. Volgende week 2 dagen BSO en 2 dagen TSO.

Meneertje ligt al ruim 3/4 uur te snurken in zijn eigen bedje. Lekker, weer een avondje voor mezelf. Nou ik zit hier zalig achter de pc, met een roseetje, blokje kaas en een muziekje aan!

Syl: de laarzen staan klaar. Ik heb tevens nog een paar open zomerschoenen maat 27 bij me, kleur: beige. En een paar rode waterschoentjes (soort surfschoentjes) maat 27/28. Mochten er liefhebbers zijn, dan mogen jullie ze hebben.

Pff, dat viel vandaag best tegen, weer een hele dag aan de slag.

Uiteindelijk ben ik een half uurtje eerder weggegaan.

Volgende week een korte werkweek en geeneen dag lang. Heerlijk vooruitzicht.

Gaan jullie nog leuke dingen doen met de Paasdagen?

Zondag gaan wij eten bij oma, voor de rest verder niets gepland.

Nou ja, morgen natuurlijk naar Amersfoort.

Pips: je hebt gelijk dat je Pipsie niet blootsteld aan extra prikkels.

Balen dat je er door heen zit. Hoe zit het met je man? Is hij niet in de gelegenheid om meer van jou over te nemen?

Wel een heel lekker vooruitzicht een vakantie voor jezelf. Hopelijk lukt het voor je om goed tot rust te komen !

Indian: wat leuk dat de Paasviering bij Yuma op school zo leuk was. Jammer dat het ook vermoeiend was. Hopelijk heb je morgen (iets) minder last en toch de energie om te komen. Ik ga heel hard duimen!

Xop, Merel: jammer dat jullie niet kunnen morgen!

Zo, ga nog even surfen, spelletje spelen en op tijd naar bed toe, want ik moet natuurlijk fit zijn morgenochtend.

groetjes

Indian, ik vind ook eigenlijk dat je thuis moet blijven hoor! Wat een weken heb je achter de rug. Je moet echt ook aan jezelf denken.

Merel, jammer dat we je niet zien, helaas!

Pips, kan me voorstellen dat het niet verstandig is voor pipsie om te komen. Van de zomer maar weer een date plannen. Succes met je meisje!

Xop, jij ook druk druk. Kan me voorstellen dat je de reis niet maakt vanuit het noorden.

Juul, Syl, Frans en Q tot morgen! Ik neem trouwens Laura ook mee. Zij wil ook erg graag naar Monkey town. Lekker even spelen. Jasper vind het erg interessant dat er ook andere kindjes komen die ook net 4 zijn of 4 worden. Vooral de 'andere' Jasper is erg interessant. Ben ik een oudere Jasper vroeg hij.

Tot morgen dames. Ik zal nog even in de AK mijn gsm nr melden. Mocht er iets zijn kun je me bereiken.

greetz

[r]

Hallo dames,

Was leuk om de kids en de moeders weer te zien. Heel leuk om Q en Emdin voor het eerst in eggie te zien.

Zie nu pas je post van giavond Q. Die deden we tegelijk, te zien aan tijdstip...

Fijne paasdagen allemaal!
Dames, ik vond het erg leuk om jullie en jullie kids weer te zien! Ik heb wat fotootjes op hyves gezet.

Indian, jammer dat je er nier bij was, maar wel verstandig. De eerste 2 weken van mei is hier ook vakantie, maar de tweede week daarvan zijn wel zelf op vakantie. Blijft over 3 of 4 mei (voor mij dan).

Lijkt me trouwens helemaal niet raar dat je je man even wat harder nodig hebt nu. Beide kindjes ziek, jij zelf ook niet helemaal oke, lekker dat je even hebt kunnen bijtanken vandaag.

Man vond het erg relaxed vandaag, alleen met Sam haha. Lynn is op de terugweg in slaap gevallen, die was gesloopt. Thuis later maar even voor de tv gepland, want madame was niet heel erg gezellig. Ze verveelt zich erg snel, daarom gaat het wel goed met andere kindje erbij, want dan heeft ze wat te doen, maar thuis spelen wij niet continu met haar (gek he), en zichzelf vermaken kan ze niet zo heel goed, dus dan gaat ze lopen miepen. Maar ja, ze ging wel vlot naar bed vanavond,hopelijk slaapt ze een beetje uit morgen.
Hoi,

Ik viond het ook heel leuk vandaag.

Indian logisch dat je je man nu nodig hebt en ik denk dat het ook verstandig was dat je er niet bij was. Volgende keer wel weer dan! 3 mei kan ik niet, 4 mei wel .

Milena was ook gesloopt. Op de terug was samen met Jasper geslapen op de achterbank. Toen ik Jasper en Syl had afgezet heeft ze even gehuild omdat ze het niet leuk vond om alleen op de achterbank te zitten, haha. Thuis ook voor de tv gezet, ze heeft 2 uur lang my little pony gekeken . Gegeten en naar bed, zonder zeuren. Ze vond het wel superleuk.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
3 mei moet ik werken, 4 mei kan ik wel. Maar misschien moet Jasper naar zwemles. Of misschien dat hij dan vrij heeft van zwemles. In vakanties heeft hij dan altijd vrij van zwemmen, maar weet niet of ze daar 1 of 2 weken vakantie hanteren.

Ik vond het heel gezellig vandaag. Leuk om Q en Emdin irl te zien!

Ook Jasper vond het heel erg leuk vandaag. De auto van Frans vond hij erg gaaf, maar maakte wel een beetje herrie zei hij ha ha...

Aan tafel begon hij weer over de leuke dag en dat het zo leuk was met sirene in de auto.

Moest heel even nadenken....hij bedoelde Milena.

Grapjas. (hij is zoiezo erg slecht met voornamen onthouden)

Dus Milena mistte m wel in de auto verder, wat schattig zeg.

Hij heeft ook lekker tv gekeken en bankgehangen.

Indian, heel logisch hoor dat je het prettig vindt dat je man ook komt helpen. Ik zou t ook niet prettig vinden als hij elke avond op pad is. De weken dat mijn man pas thuiskomt als Jasper op bed ligt, vind ik ook niet zo prettig.

Slim dat je thuis gebleven bent, even lekker bijtanken.

Pips, je had t idd al pasgeleden geschreven waarom je niet kon. Ook een goede beslissing om niet te gaan, want als ze al zo prikkelgevoelig is, is zo'n meeting een enorme prikkel.

Logisch dat je dat nu echt teveel vindt.

Pas 1 dagje in al die tijd??? wow, respect!

Extra genieten dan he, tijdens je remi vakantie!

Merel en Xop, ook jammer dat jullie er niet waren. Hoop jullie snel (weer) een keer te zien.
koffie, zwart graag...
Leuke foto s! Klinkt gezellig.

3 mei kan ik niet en 4 mei ook niet volgens mij.... Ben gewoon aan het werk.

Vandaag gewerkt en mijn moeder kwam onverwacht oppassen, dus ik Ben lekker uit eten geweest met vriend. Even samen.

Indian lekker bijtanken nu man er is!

Ik ga lekker bankhangen
Vrolijk pasen!
!
Is een fietskar niets voor jou? Ik vind kinderen op de fiets, zeker voorop, best lastig fietsen.

Wij hebben een tijd een fietskar achter de fiets gehad. Ideaal. Passen zelfs boodschappen bij.

Die van ons kon je met een simpele beweging tot wandelwagen ombouwen.

Als je dan alleen fietst, heb je ook geen stoeltjes in de weg zitten.

Ik had in februari paneelgordijnen besteld. Ik heb ze eindelijk binnen, maar ze kunnen niet ingekort worden. En ze zijn toch echt zo'n 7 cm te lang. Echt zo balen, want deze zijn best chique, wat bij de rest van onze gordijnen in huis past.

Ben gisteren nog even bij de Ikea geweest, maar daar kan ik dus geen leuke voor ons interieur vinden. Of ze schijnen volledig door of je kan niet meer naar buiten kijken.

Ze zijn voor in de keuken zodat ik kan zien waar jasper is als hij buiten speelt. Dan schuif ik ze even opzij.

Gisteren dus maar besloten om wederom vitrages te bestellen. Nu zitten ze in de keuken boven en onder op een roede vast. Dan ga ik ze op een normaal bovenrails bestellen zodat de onderkant vrijhangt. Dan moet alleen de eettafel iets meer de keuken ingezet worden. Maar dat kan nog net.

Ik hoop dat ze nog dezelfde vitrage stof in die winkel hebben.

Dan kan ik ook gelijk kijken voor gordijnen voor de babykamer. Ook lastig zeg, heb al veeeel stofjes gezien.

Vanmiddag verjaardag van mn moeder en morgen nog geen plannen.
koffie, zwart graag...
Een fietskar klinkt idd ideaal voor jou, Indian! Of wordt het dan te zwaar om te trappen? Of een electrische fiets met een fietskar er achter?

Balen van de gordijnen, Syl. Ga je ze nu terugsturen?

Lekker, Merel, onverwacht uit eten!

Lynn heeft hier alweer een trapsessie achter de rug. Vanmorgen kwam ze heel blij vertellen dat ze zich vandaag ging gedragen... Dat heeft ze niet lang volgehouden helaas. Hopelijk is ze het nu weer even kwijt en wordt de rest van de dag wel gezellig.
Vrolijk Pasen!

Zo, zijn alle eieren al op?

Ik vond het gisteren erg leuk om Frans, Syl, Scooby, Juul en de kids in het echie te zien. Emdin heeft zich prima vermaakt en is op de terugreis niet in slaap gevallen, maar heeft mij gezelschap gehouden.

Emdin heeft nog heel kort in het onderste gedeelte van Monkey Town gespeeld. Het was daar zo druk geworden, dat hij het niet prettig vond. Toen we net op het punt stonden te vertrekken, liepen ook Jasper en Laura en hun papa voorbij, die toen ook naar huis gingen.

Het was pet-weer op de terugreis, met hele heftige buien. Maar we zijn uiteindelijk goed thuisgekomen, omstreeks 15.30 uur. En we lagen beiden omstreeks 18.00 uur al lekker in bed. Uiteraard eerst nog wat tv gekeken en daarna lekker geslapen.

Indian: zo'n elektrische fiets schijnt helemaal te gek te zijn. Zelfs met 2 kinderzitjes. Persoonlijk zou ik niet voor een bakfiets gaan, want dat trapt meestal zwaarder. De eerste week van mei kan ik niet, dan moet ik werken. Van 9 mei t/m 12 mei verblijven wij een paar dagen in Vierhouten/Veluwe. En 10 mei staat het Dolfinarium in Harderwijk gepland.

Syl: waarom probeer je niet dezelfde gordijnen te vinden als je behang in de babykamer? Wel balen dat die paneelgordijnen niet korter gemaakt kunnen worden. Eigenlijk ook best vreemd, want meestal zitten dit soort gordijnen in een soort frame, die ze er nadien pas omheen hebben gezet. Je zou denken dat het frame gewoon los te maken is en dan zou je het frame en de gordijnen iets moeten inkorten. Of sloop je ze dan?

Emdin vertoont nu een beetje drakerig, stout gedrag. Hij had van zijn tosti hetgeen wat hij niet lust, maar gewoon op de grond gegooid. Pfff, hij heeft het net moeten opruimen van me. Is hij nu helemaal gek geworden!

Vandaag weinig plannen, behalve vanavond eten bij mijn moeder. Misschien strakjes Emdin nog even ergens laten rennen.

Fijne dag!
Denk dat indian zoiezo een electrische fiets nodig heeft.

Onze fietskar had ook gaas (tegen insecten) en een regenscherm. Super ideaal.

Ik ga ze idd terug brengen.

Pff,ben lui. De hele tijd is diego op tv en die komt me mn neus uit. Zometeen Jasper verblijden met t nieuws dat de tv zo uitgaat.

Succes met Lynn, hoop dat ze haar belofte verder nakomt en lekker gezellig is vandaag.
koffie, zwart graag...
een

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven