Eind 2006/begin 2007 vanaf 20-03-2010

20-03-2010 20:29 2484 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw topic.

Klik hier voor een link naar het oude topic

anoniem_2998 wijzigde dit bericht op 05-10-2010 15:07
Reden: Tabel
% gewijzigd
Pebbles, hoe waren de buren of moeten we dat programma vast inschakelen?

Ringel, de heren hier hebben ooit eens hun neus volgestort met chocoladerozijnen. Bleeeegh. Op de EHBO eruit laten peuteren en toen waren de heren boos dat ze ze niet meer mochten opeten. Gruwel.

Ik drink eigenlijk nooit frisdrank. Af en toe een keertje, maar verder niet.

Des heeft nu voor de zoveelste keer een andere leerkracht voor de klas staan. Dit keer wel een dijk van een juf die ook de IBer is op school, maar toch. Al die wisselingen zijn niet fijn. En de school waar hij naartoe gaat heeft nog geen plek. Ik hoop maar dat de situatie zoals die nu is gewoon blijft tot de zomervakantie.

Ian gaat morgen Lopen voor Water. Met zes liter water in een rugzak lopen ze een sponsortocht om geld in te zamelen voor Gandef. het geld dat ze bij elkaar lopen wordt verdubbeld door de stichting waarvoor ze lopen en door de organisatie. Helemaal goed dus.
MILF in the making ;-)
Hahaha, Ris, dromen over mij (nachtmerrie zeker, hihi). Ik heb zelf ook wel beetje gedacht dat ik zwanger zou kunnen zijn, maar dat denk ik overigens iedere maand. Ik ga er geen eens een test tegen aan gooien maar gewoon wat rustiger aan doen.

Ik doe ook niet aan light dingen, vind het vies en in mijn ogen is het veel ongezonder. Dan maar gewoon minder echte suiker.

Mijn zusje is toch 30 weken zwanger? Die zit nu thuis, ze heeft een enorme verzakking van haar baarmoeder. Ze heeft bloedingen en meer kans op infecties, vroeggeboorte enz. Ze moet en kan alleen maar heel rustig aan doen. Mijn neefje van bijna 2 kan ze niet eens tillen.....zo sneu. Ik hoop dat mijn neefje of nichtje nog lang blijft zitten maar ik zou ook willen dat voor mijn zusje de tijd sneller zou gaan.

Mmmoi, naar zulke gesprekken, ik hoop dat het helpt.

Ringel, sorry hoor, maar hahahahaha, wat is die Mayte toch een lekker figuur. En heel infentief!!!!!
och heden...wat naar voor je zusje. Is wel het laatste waar je op zit te wachten een baarmoeder verzakking! pfft ook na de bevalling kan dat nog een hele hoop ellende met zich mee brengen in de vorm van incontinentie enzo...(goede bekkenbodemspier oefeningen doen na de tijd)

En noem het maar infentief!.....vond het nogal infantiel.....maar goed daarvoor is een peuter......je kan dan ook niet boos op ze worden....schrok me echt een hartverzakking....meeen en dan het idee dat er nog wel eens 1tje verstopt kan blijven zitten en de ellende die daar achter weg komt. He wat zijn we weer lekker positief vandaag, kan alleen maar de ellende van iets inzien.

Ga Fenna uit bed plukken en op de fiets weg
Zo, ik mag ook weer hier komen van mezelf. Ik heb vandaag als een gek het huis schoongemaakt en alles opgeruimd voor de foto's van Funda. Pfffffff...wat een werk. Hanna had er helemaal de balen van op het laatst; ik was zo druk bezig dat ik helemaal geen tijd had voor haar. Als dat met iedere bezichtiging zo zou moeten..maar goed, dat doen we niet (gewoon netjes, maar niet zo leeg als vandaag), maar de foto's op Funda moeten wel perfect zijn natuurlijk.

Annie, zou je in theorie zwanger kunnen zijn dan? Je weet zelf hoe goed je je beschermt natuurlijk. Naar van je zus, dat ze zo'n last heeft van die verzakking. Ik heb dit nog nooit gehoord, wel na een zwangerschap, maar niet tijdens.

Ringel, wat een schrik met Mayte!

Mmmoi, je hebt een vrije lastige klas he dit jaar..maar er moeten dus echt stappen genomen worden voor 1 kind?

DRP, wat knap van Ian dat hij voor die sponsorloop gaat lopen. Zes liter water, dat is toch niet niks.

Ik drink overigens zelf helemaal niet veel frisdrank, misschien een halve liter per maand ofzo. Maar goed, gisteren had ik er wel opeens enorm veel zin in.
@Annie: Hè, wat naar voor je zusje, ik had er ook nog nooit van gehoord. Is er niets aan te doen om het te verbeteren behalve bevallen? Enneh, ben je bezig voor een 3e kindje begrijp ik? Leukleuk! Hoe oud is Sverre nu precies?

@Mirjam: Wel lekker met dat funda, is gelijk je hele huis aan kant! Wel minder voor Hanna. Wanneer komt het op internet te staan dan? En ja, ik heb een vrij lastige klas dit jaar, hoewel het nu al stukken beter gaat dan aan het begin van het schooljaar. Maar er is één leerling die steeds vervalt in pestgedrag en zijn ouders geven de school de schuld van alle problemen, dat zijn minder leuke gesprekken. Gelukkig is mijn collega, duo, heel zakelijk en veel beter in dit soort gesprekken dus gaat zij het doen.

@Ringel: Wat een gedoe weer zeg, met Mayte. Erg vervelend! Gelukkig was alles er uit. Jasmijn heeft een keer een dummie in haar neus gestopt en kwam dat direct melden, gelukkig ging die met snuiten er weer uit

@DRP: Waarom heeft Des steeds andere leerkrachten, wegens ziekte ofzo? Wel knap van Ian dat hij gaat lopen met zo'n vracht, ik heb er toevallig vandaag een les over gegeven, over die actie!

Wat drinken jullie allemaal graag dan, als jullie niet aan frisdrank doen? Ben ik wel benieuwd naar. Wij drinken hier melk, thee, soms koffie, optimel en light prik drank. Jasmijn drinkt alleen koffie en prik niet, die mag wel limonade. En op vrijdagavond een flesje kindercola

Vandaag weer een volle werkdag met een gezellig huisbezoek daarna. Toen kids gehaald, gegeten en kids in bad en naar bed en nu relaxen. Moet eigenlijk strijken en grote boodschappen halen maar kan me nergens toe zetten. Moet nog wat online voor mijn werk doen en dan kap ik ermee.
Ik drink enorm veel thee, en als ik er over nadenk is dat ook eigenlijk de enige drank die ik drink. Koffie lust ik niet, melk drink ik niet (ik ben niet zo overtuigd van de noodzaak/de wenselijkheid om als volwassene nog melk te drinken). Dus ja, thee, en dan wel 2 liter per dag ofzo. Heeeerlijk. Sapjes vind ik te zoet en frisdranken hebben we niet vaak in huis. Zoon drinkt wel melk (ook geen sloten) en hij is verzot op Wicky (de rode). Soms kopen we karnemelk, daar is hij ook gek op (daar drink ik dan ook wel een glaasje van af en toe). We hebben meestal ook sojamelk in huis, in verschillende smaken. Dat stamt uit de tijd dat Hanna geen koemelk mocht vanwege een lactose-intolerantie. Hanna drinkt ook graag thee, en Wicky. Melk krijg ik er niet makkelijk in bij haar. En sojamelk lust ze ook graag. Maar ja, zij drinkt thuis heel weinig, nog steeds (op het kinderdagverblijf gaat het prima, dus ik ben blij dat ze daar 2 dagen per week is). Ik ga trouwens volgende week met haar naar de kinderarts. Uit de bloedtest via de huisarts kwamen geen allergieën maar toch wilde hij haar doorsturen. Ik verwacht er niet zoveel van; volgens mij is ze gewoon gezond maar wel (heel) dun. Ze is helemaal niet vaak ziek (eerst wel, nu niet meer) en haar hb was nu ook goed (ze heeft wel eens bloedarmoede gehad maar nu was de waarde perfect).
O ja, over drinken gesproken; drinken jullie vaak alcohol? Ik misschien 2 glazen wijn per maand. En o ja, advocaat (nu pasen er weer aan komt..) vind ik ook heel lekker (oudewijvenversnapering he?). Maar ik wil niet teveel alcohol binnenkrijgen voor mijn conditie i.v.m. het hardlopen waar ik nu serieus mee bezig ben.
@mirjam: alcohol drink ik niet of nauwelijks. Ik denk 1 a 2 keer per jaar. De laatste keer was volgens mij in het weekend bij Mmmoi, een malibu cola.

Wijn en bier vind ik niet lekker.

Cola light is echt mijn enige zonde. Ik eet gezond, beweeg genoeg, rook niet, drink niet. Alleen die cola light (o ja, en chips).

Ik heb vanavond ook weer voor het eerst hardgelopen. Ik wilde een paar lessen terug gaan maar die stonden niet meer op mijn mp3 speler. Ik ben dus maar gewoon verder gegaan met les 17 en dat ging eigenlijk heel goed. Het voelt lekker om weer gelopen te hebben.

@Annie: wat zal dat zwaar zijn voor je zusje (of schoonzusje, ik heb de pagina niet meer openstaan). Hopelijk komt de baby een beetje op tijd maar niet te vroeg.

De nieuwe buren zijn leuke mensen. Ze waren wat jonger dan ik gehoor had. Ze zijn half 40 en hebben 2 kinderen van 10 en 12. Ze hebben een beetje dezelfde ideeen over het bouwen van een huis en ze staan open voor andere ideeen.

Aanstaande maandag hebben we een gesprek bij de architecht.

Zo op het eerste gezicht denk ik niet dat het zo'n hechte band wordt als we nu met de buren hebben maar ik denk dat het goede buren zijn waar we goed samen mee kunnen werken.

@mmmoi: haha, nee geen nieuwe buren zoals in het boek van Saskia Noort. Ik heb het boek hier ook staan maar ik vond hem een beetje te extreem.

Morgen wordt het 20 graden! Ik ga lekker de tuin in en even flink snoeien, schoffelen en natuurlijk ook een kopje thee drinken in het zonnetje. Ik hoop dat de zandbak een beetje droog is, dan heb ik aan de meiden ook geen kind.
@Mirjam: Ik drink ook niet zoveel alcohol. Gemiddeld één glaasje per week. Dat gemiddelde komt doordat ik wéken niets drink en dan een weekend bijv. op vrijdag 2 en op zaterdag 3 glaasjes. Ik houd van zoete witte wijn bij het eten als ik uit eten ga of wanneer ik op een feestje ben. Dat drink ik ook wel eens thuis, maar niet echt vaak. Ook wat 'zoetere' drankjes als malibu, pisang, pina colada, enz. vind ik lekker.

@Pebbles: Ik heb dat boek wel eens gelezen maar weet niet meer precies hoe het ging. Wel dat het idd extreem was en dat er dingen in gebeurden die ik jou nooit met je nieuwe buren zie doen, haha. Wel fijn dat het schappelijke mensen zijn waar goed mee te overleggen valt. Heerlijk, twee van die pubers die naast je komen wonen Ach, misschien zit er in de toekomst een fijne oppas bij...
@mmmoi: het boek begint met een hoofdstuk waarbij er in een bungalowpark in een huisje 4 dode mensen worden gevonden en er een huilende baby tussendoor kruipt. De rest is een hoop sex, drugs en rock en roll.

O, ik vergeet nog een drankje wat ik graag drink (maar ik doe het niet vaak); anijsdrank (zoals ouzo/pastis). Lekker.
Pebbles, wanneer zou je je nieuwe huis kunnen betrekken?
Oja. Dat boek begon in de Kempervennen en ik was in Center Parcs toen ik het begon te lezen. Wat ik me nog meer herinner is voornamelijk seks, seks en nog eens seks. Partnerruil enzo. Vaag en extreem maar toch wil je het uitlezen door dat begin
@mirjam: anijs vind ik ook lekker ja. Eigenlijk alle zoete drankjes wel.

De planning is dat we in januari kunnen gaan bouwen en dan hoop ik dat we voor de bouwvak de sleutel krijgen. Er zal dan nog wel wat vloer- en schilderwerk gedaan moeten worden maar ik hoop volgende zomer in ons nieuwe huis te kunnen.

Nu maar hopen dat we ons huidige huis goed kunnen verkopen en dat we tussendoor niet hoeven te verhuizen.
Hier een echte koffiedrinker....(op dit moment aan bak nr 3 voor vandaag en echt een grote mok vol) het liefst late machiatto of cappucino ben dol op schuimkraagjes.....

en wat alcohol betreft is het heel erg wisselend...ik mag graag zomers op een terrasje een roseetje drinken en over het algemeen bij het eten (bij lekker eten samen met vrienden) een lekker glaasje rode wijn. s'Avonds nog wel eens een borrel (cola met een tic) en bij chinees eten een glas koud bier (wieckse rose bier is ook erg lekker) de ene keer drink ik vrij regelmatig de andere keer een hele poos niks. Als de meiden straks wat ouder zijn (jaar of 12) dan wil ik toch wel weer een vrijdagmiddag borrel gebeuren introduceren. Lief en ik aan de borrel en de meiden aan de fris...maar met lekkere hapjes en niet een echt bord warm eten. (deden we vroeger thuis ook. vaak met vrienden van ouders erbij erg gezellig) Tegen die tijd willen we ook weer terug naar de Stad

@Pebbels...pas in januari bouwen? Kan dat niet sneller? (geen verstand van nieuwbouwhuizen) Hou er dan maar rekening mee dat (met een winter zoals afgelopen winter) het rustig een half jaar langer kan gaan duren
Hoi hoi,

Hahahaha, ik lees mijn reactie nog even en terug en zoals het er staat kan ik me voorstellen dat ik of zwanger zou kunnen zijn, of er mee bezig ben. Dit is niet het geval hoor!!!!! We zijn er niet mee bezig, ik heb gewoon nog een spiraaltje en de vermoeidheid is gewoon iets tijdelijks door drukte en zo!!!!

Lief en ik willen wel graag een derde, maar nog niet dit jaar, eerst Mats maar eens leker op school en ik hopelijk een vast contract aan het einde van dit jaar. Al is dat nog erg onzeker qua bezuinigingen en zo.

Mirjam, wat spannend die funda. Ik weet van vrienden die huizen in de verkoop hebben gehad dat het idd erg vermoeiend is, iedere keer die bezichtigingen, maar voordeel is dat je wel vaak een lekker schoon huis hebt! En misschien is het helemaal niet vaak nodig en ben je in no time je woning kwijt; duim duim!!!!

Pebbs, en jij ook al zo spannend. Wanneer zetten jullie je huis in de verkoop?

Qua alchohol, tja, net als Ringel ben ik een echte noorderling en drink ik ook het liefst een cola tic (rum, vieux, cognac). zomers drink ik graag rose. Tijdens uitgaan drink ik of rose of witte zoete wijn. Ik drink iedere week wel, vaak ook wel meerdere avonden in het weekend. Nooit door de weeks en als ik de volgende dat iets belangrijks heb, drink ik ook niet. Ik vind het gezellig om te drinken en lekkere hapjes op tafel te hebben en de kaarsjes aan; heerlijk!!!!

overdag drink ik sapjes, ijsthee, thee, water, ranja van alles eigenlijk.

Gisteren weer lekker gezongen, 3 april hebben we een grote voorstelling, spannend!!!!!
oef, ben ongesteld geworden, en ben het zoveel heftiger dan voor deze zwangerschap. Scheelt waarschijnlijk ook dat ik nog niet aan de pil ben. Ben echt bekaf en heb het gevoel alsof ik lood in m'n lijf heb. Beide kindertjes liggen op bed, dus mama gaat gestrekt op de bank! Later meer!
@ringel: ze gaan als het goed is in september beginnen met het bouwrijp maken van de grond. Dus eerder dan januari zal het niet worden.

Is ook niet erg want we moeten nog alle tekeningen laten maken en dan moet aan de hand daarvan een bouwvergunning worden aangevraagd wat rustig 3 maanden kan duren. Dus voordat we kunnen beginnen moet er nog heel wat gebeuren.
Annie voor je zusje. Hopen dat het na de bevalling weer goed komt. En dat de uk nog even blijft zitten natuurlijk.

Drinken is hier koffie (maar decafe) en thee. Soms sap of fris. de kinderen drinken thee, melk en wicky (op school). De oudste twee willen af en toe een bakje koffie. En aangezien het decafe is, mag dat soms wel. Ian vindt het heel stoer om het te zetten met de Senseo. En dan ook meteen voor pappa en mamma natuurlijk. Alcohol. Af en toe een witbiertje Rose (die van Hoegaarden). Advocaat vind ik ook lekker. Beetje slagroom erbij. Jummie. Man drinkt helemaal niet.

Pebbles. spannend hoor een huis bouwen.

Mirjam, ik ben nu wel heel nieuwsgierig naar jullie huis.

Krokus ongesteld zijn sucks!

Ringel, klinkt cool dat borrelgebeuren!
MILF in the making ;-)
Ik ben hier trouwens ernstig besmet met het Wreck Your Journal virus. Er loopt een topic over op Overig, tevens de bron van besmetting. Het is zo gaaf!!!!
MILF in the making ;-)
Mmmoi, inderdaad door ziekte steeds andere leerkrachten. De vaste meester is overspannen, de wisselingen daarna waren tijdelijke krachten, de juf daarna is nu ook ziek (ik vermoed overspannen) en de juf die er nu is, is gelukkig een dijk van een juf. De jongens hebben alletwee hun REC-IV / rugzak toegewezen gekregen. Tot 2013, dus dat is fijn. Ian heeft het lopen volgehouden! Is nu wel heel erg moe, al roept hij natuurlijk van niet.
MILF in the making ;-)
Krook; let's shake hands! Pfffff ik heb ook zo'n zware menstruaties en veul moe en zo.... Ben blij dat ik niet de enige ben!

Drinken; thee! Koffie, maar dat is niet zo gezond voor me. Ik drink geen lactose meer, maar ik zondig af en toe met een heerlijke cappucino van een geweldige barista hier in de stad. Of van mijn lief, die kan heel goed melk opschuimen.

Light drink ik af en toe, maar omdat die aspartaam harstikke slecht is, drink ik toch maar liever water.

Met carnaval heb ik de hele avond zoete, witte wijn gedronken en dat was heerlijk! En minstens 4 jaar geleden.. dus ik drink niet zoveel. Af en toe een rood wijntje bij het uit eten, af en toe rosé in de zomer en af en toe zoete witte wijn.

Alcohol is niet goed voor mijn bloedglucose, het kan wel, maar het kost wel veel meetwerk en daar heb ik niet altijd zin in. Dan maar niet zeg maar.

Morgen moet ik met Ella naar het CB voor nogmaals de ogentest. Ik hoop dat ze nu wel zegt wat ze ziet.... Dus ik ben morgen later wakker en ga ook pas later naar mijn werk; ook wel eens lekker....
he ladies,

@annie, wat een gedoe voor je zus (of was het schoonzus). Ik hoop dat het allemaal goed gaat. Zijn de voorbereidingen voor je optreden klaar? Hoe gaat het verder met je? Je was vorige week even klaar met alles immers?

@pebbs, hoe gaan de nachten met Eva? Beetje rust erin?

@ringel, nog wat leuks aan vacatures gezien?

@mmoi, hoe is het met de peuterbuien van Jas. Is de faaaassuuuhhh alweer voorbij?

Iedereen anders. Hoi!

Hier alles lekker. Jesper heeft een prutoogje. Zielig, want hij vindt het schoonmaken vreselijk. Hij doet het super op de creche. Had eigenlijk ook niet anders verwacht want hij past zich volgens mij overal wel aan.

@drinken, volgens mij ben ik het drankorgel hier. Hoewel het best wel meevalt. De ene week gaan er 2 flessen door, de andere week niets. Wisselt nog weleens. Drink de laatste weken 's avonds weer vaak een wijntje. Rook ook weleens een jointje, vind ik lekker, hoewel ik verder niet rook. Ach ja, dat zijn mijn kleine zonden.
Hee hee,

Jippie, Mats is geslaagd voor zijn oogtest!!! Al zal hij waarschijnlijk net zoals ik op jonge leeftijd al aan de bril moeten. Maar voor nu moet hij 4 regels kunnen 'lezen' en dat doet hij beetje schuchter maar wel goed. Met 3 jaar en 9 maanden moeten ze 3 plaatsjes van regel 5 kunnen.

Krook, het gaat om mijn zusje. We zullen afwachten. Qua optreden is het nu vooral zaak om de punjes op de i te zetten. We zijn veel met choreagrafie en expressie bezig. As zaterdag weer heel de dag repeteren, en dan disndag nog en volgende zaterdag moeten we knallen!

DRP, wat goed van Ian en wat zul je trots zijn!!! En wat lekker dat die rugzakjes nu geregeld zijn. Pfffff, wat een lange weg was dat, of niet.
Hee allemaal,

Zoals jullie hebben gezien, is er weer een tabel, ik wist niet alle data van de kinderen (joh ) en als er andere veranderingen moeten plaatsvinden, laat maar weten.

Het is een beetje de oude tabel van Pebbs (Pebbs, merci!!!).

Het leek me nu niet meer zo zinvol om gewichten en lengtes te vermelden, aangezien we al zulke grote kinderen hebben, die gaan niet meer zo vaak naar het CB.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven