Eind 2006/begin 2007 vanaf 20-03-2010

20-03-2010 20:29 2484 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw topic.

Klik hier voor een link naar het oude topic

anoniem_2998 wijzigde dit bericht op 05-10-2010 15:07
Reden: Tabel
% gewijzigd
Dan gaan we hier weer volijk verder!

Op ons nieuwe vivaforumhangplek!
MILF in the making ;-)

Een leuke woonkamer...
MILF in the making ;-)

Een lekkere woonkeuken...
MILF in the making ;-)

Even een tukje doen...
MILF in the making ;-)

Ook voor de kindjes...
MILF in the making ;-)
Thanks, DRP, dat vrolijkt de boel meteen lekker op!!!! Ik zou overigens best wel zo'n uitbouw aan mijn keuken willen met al die ramen!
Jaaaa, ik ook en dan graag die keuken erbij.
MILF in the making ;-)

Even wat lekkers bij de bubbels...
MILF in the making ;-)
Wat een warm welkom hier. We kunnen weer 3000 posts los gaan.

Dat licht in die keuken is mooi ja. Al vind ik een rode keuken niet zo mooi. Ik heb vandaag heel veel huizen gezien op de beurs dus ik zie overal ideeen.
Nog niet iedereen heeft ons hier gevonden. Ris, Mmmoi, Mirjam, Krook, Babba, waar zijn jullie???

Wij hebben vanmorgen heerlijk gezwommen. Mats en Sverre vinden het beiden heerlijk in het water! Ben nu doodop, gisteren zo'n drukke dag en dat zwemmen, ik ga maar even een tukje doen in 1 van de kamers van DRP!!!
He meiden,

ik ben er wel maar ik heb gewoon niet zoveel te melden. We moeten flink ons huis opruimen en nog een paar kleine klusjes doen voor de verkoop. Dinsdag komt de fotografe voor de foto's die op Funda en in de verkoopbrochure komen.

Even een zwaai naar iedereen!
Hebbes!

Hier een druk weekend gehad. Wel leuk. Vanmiddag naar een vriendin geweest met beide kindertjes. Weinig te melden. Morgen meer!
Haaaaai,

Ik heb jullie gevonden hoor. Ik was een weekendje weg. Nu is alles weer opgeruimd, kids liggen in bed en foto's komen al op Hyves. Eerste was slingert vrolijk rond. Ben wel moe maar we hebben het heel gezellig gehad.

Morgen gewoon weer aan het werk, blergh!
hoi hoi...ikke ook hier.

Ook een druk weekend achter de rug. En ik vind die keuken GEWELDIG!!!!!!! wil hier ook nog een aanbouw bij de keuken hebben en dit is precies at ik in m'n hoofd heb.

Wat voor beurs ben je geweest pebbels?

ga nu ff snel onder de douche door hupselen en dan ben ik weer paraat voor vandaag......
Hee Ringel, ik dacht dat je al langs was geweest? Hoe heb ik jou nou over het hoofd kunnen zien????

Vandaag weer lekker aan het wer, mar blijf maar zo moe. Gisteren toen de jongens op bed lagen even geslapen en vroeg naar bed gegaan. Maar voel me 80!!!

Ook vannacht weer zo gedroomd; moest me haasten voor een trein en kon hem met geen mogelijkheid halen...Zit ff niet lekker zo, ook weer last van mijn pols....Bah bah bah!!!!!!

Nou, sorry voor mijn depressieve aard.

Ik vind jullie allemaal lief!
Annie

Hier een gisteravond nog met Max op de huisartsenpost gezeten. Hij hoestte nogal (tot overgeven aan toe) en had ineens koorts. Zijn longen waren schoon. Het is gewoon een rothoest. Maar hij heeft wel weer oorontsteking. Dat is de derde keer dit jaar. Dus een kuurtje. Ik denk dat we misschien toch maar eens naar de KNO arts moeten.
MILF in the making ;-)
Ach ik behoor ondertussen tothet meubilair.....hehehehe....

Was het zulk mooi weer vanochtend....en nu is het gewoon alweer frisjes....brrrrrr.

@DRP lijkt me niet zo'n gek idee om ff bij de KNO arts langs te gaan (heb je dat ook maar weer gehad) want als hij dit jaar al voor de 3e keer een oorontsteking heeft is dat niet best (en nog afgezien van de resistentie voor antibiotica enzo)

@Annie, je bent toch niet zwanger ofzo he...of een typisch geval van voorjaarsmoeheid. (HOeraa de lente is officieel begonnen gisteren)

en balen van je pols.....weet er helaas alles van.
Ik ben er ook hoor.. ik heb het zo druk!

en ik vind het zooooooo heerlijk om buiten te zijn met de kids dat ik niet aan pc-en toekom!

Heb vandaag heerlijk de zandbak voorzien van nieuw en goed speelzand, de stoelen in de olie gezet, geveegd en geruimd. Heerlijk!

Gijs ligt nu te slapen en Ella is wat aan het rommelen.

Mmmmoi; ik ben Thijmens verjaardag helemaal vergeten... sorry!!!! Alsnog van harte gefeliciteerd! Ik las dat het een leuke dag is geweest, gelukkig !!!!

Annie; ik heb pas ook gedroomd... van JOU ; zwanger en wel.. en het was een meisje en jullie hadden haar Maren genoemd.. (naam die ik bij het all-round schaatsen voorbij zag komen) vaag... vaag.. (of toch niet?!)

Ik heb een hypo. ga ff wat drinken.
Hier ook moe moe...maar niet zwanger Heb een drukke werkdag achter de rug, kids halen en zo dadelijk eten en dan moet ik om half zeven alweer de deur uit voor de rapportenavond. Tja, tel daarbij een weekend weg en de dag daarvoor een verjaardag op plus bijbehorende was, schoonmaak e.d. en je snapt dat ik moe ben...maar dat doe ik wel zelf allemaal natuurlijk, ik weet het, ik weet het...

@Annie: Naar dat je steeds zo heftig droomt. Ben je overdag (misschien onbewust) ergens druk mee dat je dan verwerkt?

@Ris: Geeft niet hoor, je kunt niet overal aan denken...we hebben een heerlijke dag gehad idd, wel druk in de namiddag met eters, maar ook erg gezellig!

@DRP: Dat klinkt net als Thijmen, altijd KNO klachten. Ik moet van de week ook weer even naar de ha als hij zo blijft kwakkelen. Steeds hoesten, longen vol, snotneus en ook oorontstekingen. Goed dat je naar de KNO wilt gaan, het is zo zielig als ze daar last van hebben, oorontsteking doet zo'n pijn!

@Ringel: Hoe is het met jouw pols eigenlijk? En solliciteren?

@Pebbs: Hoe gaat het met je, druk met huizendingen zoeken?

Thijmen is dolbij met zijn loopauto alleen hij kan er alleen maar op áchteruit rijden. En dan kom je niet zo ver Hij moet nu een hapje eten, wij eten zuurkool en dat mag hij niet. Ik moet dus alweer gaan, morgen meer!
Hier ook niet zwanger, maar wel onbedwingbare trek in cola light, en dat hebben we niet in huis natuurlijk..

Ik vind Maren wel passen voor een meisje van Annie.

Mmmoi, leuke foto's op Hyves!
@mirjam: daar zou ik dus echt niet onder kunnen, cola light. Dan rij ik 's avonds zelfs nog naar de benzinepomp.

Hier ook niet zwanger. Wel ongesteld geworden dus van het weekend last van hoofdpijn gehad maar nu gaat het weer prima.

De nieuwe buren kunnen hier elk moment voor de deur staan voor een kennismaking. We moeten samen met ze een huis gaan bouwen dus hopelijk klikt het een beetje.

@mmmoi: Eva heeft ook nu pas de voorruit op de loopauto goed ontdekt. Floor en Eva scheuren nu samen door de kamer rond en botsen dan hard tegen elkaar waardoor ze steeds dubbel liggen van het lachen.
@Pebbs: Wat leuk, hoe waren de nieuwe buren? Hopelijk niet zoals die in het boek van Saskia Noort (hoop dat je dat boek kent anders slaat deze opmerking nergens op en mag je hem vergeten...).

@Mirjam: Cola light dronk ik ook altijd in sloten totdat ik ontdekte dat mijn slaapproblemen daardoor kwamen. Nu drink ik altijd 7up light in de avond, voor zover mogelijk. Maar ben nog steeds gek op Cola light!

Vanavond rapportenavond gehad. Wel goede gesprekken. Eentje was wel lastig, was ook 'slecht'nieuwsgesprek dus da's nooit leuk. Maar we zeggen het vanuit de beste bedoelingen voor het kind moet je maar denken. Niet om het af te kraken. Het moeilijkste gesprek komt nog, maar daar ben ik niet bij. Dat is met ouders van een kind met ernstige misdragingen die nu weer de kop op beginnen te steken. Dit gaat mijn collega doen met de IB'er samen. Zeer benieuwd.
Oe dat zijn idd de mindere gesprekken om te voeren. Hopelijk doen ouders er ook iets mee.....

@Pebbles, spannend hoor nieuwe buren. Waren ze een beetje leuk? (buren zoals je ze hebt zijn onvervangbaar, als je goed met ze kunt....)

en ik gruwel van alles waar light achter staat (of voor) tjokvol met zoetstoffen waardoor er een vieze nare snaak in je mond ontstaat.....blegh...dan maar wat minder en gewoon vol....

Gister in allerlijl no met Mayte naar de huisarts gespurt. De mafkees had bedacht om propjes wc papier in d'r neus te proppen zodat ze "geen water meer uit d'r neus zou lopen" Had gelukkig zelf het meeste er uit weten te krijgen met behulp van een pincet (het zat echt diep) en later beneden heeft ze er nog 1 uitgesnoten, maar wilde toch voor de zekerheid even na laten kijken. Wilde de assistente me eerst afschepen....en kon 15 minuten later wel op afspraak komen. Maar wat een drama! Mayte helemaal over de zeik en schreeuwen, brullen, krijsen.....heb haar in de houdgreep moeten houden zodat ze een beetje in d'r neus konden kijken. sjonge jonge jonge. Maar alles is d'r uit gelukkig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven