Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
woensdag 24 maart 2010 om 18:40
woensdag 24 maart 2010 om 18:48
Helleu,
Je kan maar beter van alles uitsluiten Goldie.
Ik hoop dat er niets ernstigs is.
MissM, fijn dat je weer iets kan eten. Dan sterk je weer iets sneller aan.
Rainz, hoe is het nu met zoon?
Ik doe vanavond niet veel, knie voelt niet ok. En ik ben moe.
Nu koken, die vreselijk nederlandse snijboontjes.
Je kan maar beter van alles uitsluiten Goldie.
Ik hoop dat er niets ernstigs is.
MissM, fijn dat je weer iets kan eten. Dan sterk je weer iets sneller aan.
Rainz, hoe is het nu met zoon?
Ik doe vanavond niet veel, knie voelt niet ok. En ik ben moe.
Nu koken, die vreselijk nederlandse snijboontjes.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
woensdag 24 maart 2010 om 20:13
Inderdaad Gold, beter alles uitsluiten dan weet je hoe en wat!
MissM, fijn dat het ietsjes beter gaat! Eten is goed, dan ben je op de goeie weg!
Mamz, komt allemaal goed Sterkte voor mogen ook! Hoe laat is het?
Zus, dan komt het dus wel heulemaal goed met hond? Fijn dat de pijnstilling helpt!
Mijn lijstje nog een keer;
- badkamer schoonmaken
- woonkamer opruimen / visiteproof maken
- douchen
- trap schoonmaken
- bezoekwerk doen
- stukje wandelen (ga ik NU doen)
- koffieleuten met kennisje
- draadjesvlees maken
- keuken opruimen
- afwassen
Extra gedaan; magnetron van binnen grondig schoonmaken.
Keuken is nog niet helemaal brandschoon, maar ik heb daar slecht licht dus dat doe ik liever bij daglicht. Het ziet er wel piekfijn uit nu!
MissM, fijn dat het ietsjes beter gaat! Eten is goed, dan ben je op de goeie weg!
Mamz, komt allemaal goed Sterkte voor mogen ook! Hoe laat is het?
Zus, dan komt het dus wel heulemaal goed met hond? Fijn dat de pijnstilling helpt!
Mijn lijstje nog een keer;
- badkamer schoonmaken
- woonkamer opruimen / visiteproof maken
- douchen
- trap schoonmaken
- bezoekwerk doen
- stukje wandelen (ga ik NU doen)
- koffieleuten met kennisje
- draadjesvlees maken
- keuken opruimen
- afwassen
Extra gedaan; magnetron van binnen grondig schoonmaken.
Keuken is nog niet helemaal brandschoon, maar ik heb daar slecht licht dus dat doe ik liever bij daglicht. Het ziet er wel piekfijn uit nu!
668, the neighbour of the Beast
woensdag 24 maart 2010 om 20:40
Ik weet het niet met Ukkie,vanochtend stond ie dus best fit op,hoestte wel wat maar at en dronk gewoon.Vanmiddag lang geslapen om vervolgens weer met hoge koorts en piepend wakker te worden.Hoesten tot ie slijm moet overgeven.Hij ligt nu weer op bed,hoor hem af en toe hard hoesten.Heb hem ingesmeerd met dampo,een halve ui op zijn kamer.Hij is nu al vanaf september gemiddeld zo'n 1,5week per maand ziek.Vind het vooral voor hemzelf zo zielig!
Weer naar de huisarts en een kuur schiet toch ook niet op,hij heeft een weerstand van niks door al de kuren van de afgelopen tijd.
Oh en mijn keuken is ook hard aan een poetsbeurt toe!
Weer naar de huisarts en een kuur schiet toch ook niet op,hij heeft een weerstand van niks door al de kuren van de afgelopen tijd.
Oh en mijn keuken is ook hard aan een poetsbeurt toe!
woensdag 24 maart 2010 om 20:59
woensdag 24 maart 2010 om 23:13
Ja MissM ik kan het me voorstellen. Toen manlief die stoma had dacht ik het ook overal te ruiken. Ik heb toen toch wel heel vaak de Lampe Berger aangehad op de douche.
Gossie zeg, die Ukkie en Mmtje. Wat een zielepootjes. En dan allebei van die dappere mannekes.
Ik ga eind april voor waarzegster door.
Moet alleen zelf een kristallen bol zien te maken.
Heb maar een topic geopend voor ideeën.
Gossie zeg, die Ukkie en Mmtje. Wat een zielepootjes. En dan allebei van die dappere mannekes.
Ik ga eind april voor waarzegster door.
Moet alleen zelf een kristallen bol zien te maken.
Heb maar een topic geopend voor ideeën.
donderdag 25 maart 2010 om 07:32
Hee, wat leuk Buuf!! Gefeliciteerd met Ixsje!!
En sterkte voor de katten... Die van mij moet binnenkort ook, zie er ZO tegenop!
Zoeb, ik heb misschien nog wel wat spul voor je liggen, om de boel een beetje aan te kleden.
Denk aan; zwart/oranje omslagdoek, snoer met allemaal koeienbellen er aan (hoe harder je rinkelt, hoe beter). Enne, ik heb een klein bolletje liggen (doorsnee 5 cm) van rozekwarts, maar daar heb je vast niet zoveel aan. Wij hebben ook zo'n lamp, en ik heb die pas nog ergens zien liggen voor niet teveel geld...Twijfel alleen of Marelsman al van zijn lamp afwil, of hem uit wil lenen
Nou ja, roep maar als je iets nodig hebt.
Ik heb vandaag een ambitieus lijstje;
- naar de markt
- als mijn geld er is naar de stad voor cadeautje voor nichtje
- auto wassen
- auto van binnen helemaal schoonmaken (geloof me, dat wordt wat) en nalopen (alsin, oliepeil enzo)
- als ik nog tijd heb verder in de keuken
- opruimen
- stofzuigen
En sterkte voor de katten... Die van mij moet binnenkort ook, zie er ZO tegenop!
Zoeb, ik heb misschien nog wel wat spul voor je liggen, om de boel een beetje aan te kleden.
Denk aan; zwart/oranje omslagdoek, snoer met allemaal koeienbellen er aan (hoe harder je rinkelt, hoe beter). Enne, ik heb een klein bolletje liggen (doorsnee 5 cm) van rozekwarts, maar daar heb je vast niet zoveel aan. Wij hebben ook zo'n lamp, en ik heb die pas nog ergens zien liggen voor niet teveel geld...Twijfel alleen of Marelsman al van zijn lamp afwil, of hem uit wil lenen
Nou ja, roep maar als je iets nodig hebt.
Ik heb vandaag een ambitieus lijstje;
- naar de markt
- als mijn geld er is naar de stad voor cadeautje voor nichtje
- auto wassen
- auto van binnen helemaal schoonmaken (geloof me, dat wordt wat) en nalopen (alsin, oliepeil enzo)
- als ik nog tijd heb verder in de keuken
- opruimen
- stofzuigen
668, the neighbour of the Beast
donderdag 25 maart 2010 om 07:45
Gefeliciteerd met Ixsje!
Gisteren leek het wat beter te gaan met zoon. Zelf willen en kunnen lopen, niet hangerig, maar daar is inmiddels weer verandering in.
Hij verrekt weer van de pijn bij lopen, heeft daarin ondersteuning nodig. Hij heeft me de halve nacht wakker gehouden, dus ben weer gaar. Eens kijken of mijn moeder vanmiddag een uurtje langer zou willen blijven, zodat ik nog even mijn bed in kan duiken.
Vanavond zal ook wel weer laat worden. Eerst komen oom en tante van man om te praten, daarna blijft man slapen, dus we zullen wel lang op de bank zitten om zelf ook nog te praten.
Gisteren leek het wat beter te gaan met zoon. Zelf willen en kunnen lopen, niet hangerig, maar daar is inmiddels weer verandering in.
Hij verrekt weer van de pijn bij lopen, heeft daarin ondersteuning nodig. Hij heeft me de halve nacht wakker gehouden, dus ben weer gaar. Eens kijken of mijn moeder vanmiddag een uurtje langer zou willen blijven, zodat ik nog even mijn bed in kan duiken.
Vanavond zal ook wel weer laat worden. Eerst komen oom en tante van man om te praten, daarna blijft man slapen, dus we zullen wel lang op de bank zitten om zelf ook nog te praten.
donderdag 25 maart 2010 om 07:45
Met hond gaat het weer beter, alleen wordt ze nog steeds lastig gevallen door geile reuen, arm kind wordt iedere keer bekant verkracht.
Was zit in de machine
Straks dus even ophangen
Stofzuigen na de lunch
En werken natuurlijk en even als het mee zit in de zon zitten.
Coebergh, heb je je kleine al laten testen op een allergie?
Mijn jongste was ook heel vaak ziek en kwakkelig, na de 6e ABkuur in een jaar tijd heb ik gestaan op een bloedonderzoek, was nog nooit gedaan
Daar kwam dus uit dat hij een koemelkallergie had en doordat zijn lijf zo bezig was met het bestrijden van die koemelk, zagen allerlei virussen en bacterien hun kans zijn kleine lijf aan te vallen.
Hij was trouwens pas bijna 3 toen er een diagnose kwam, dus weet niet hoe oud jouw uk is?
donderdag 25 maart 2010 om 08:20
Mogge allemaal
Heb even niet zo veel geforumd, kwam mijn huishouden ten goede
Buuf ! Wat leuk , de kleine man alweer 1 jaar, zo snel alweer
Marelsje weer hard aan het werk vandaag, goed zo !
Hoi lieve Rainz
Vandaag de routine's ,wassen en nog wat haken. De beurs is a.s. zaterdag. Begin hem nu wel te knijpen hoor , hoop dat het wat wordt.
Voor Couhbergh en de kleine , balen dat hij nog zo ziek is
Heb even niet zo veel geforumd, kwam mijn huishouden ten goede
Buuf ! Wat leuk , de kleine man alweer 1 jaar, zo snel alweer
Marelsje weer hard aan het werk vandaag, goed zo !
Hoi lieve Rainz
Vandaag de routine's ,wassen en nog wat haken. De beurs is a.s. zaterdag. Begin hem nu wel te knijpen hoor , hoop dat het wat wordt.
Voor Couhbergh en de kleine , balen dat hij nog zo ziek is
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
donderdag 25 maart 2010 om 08:43
Leuk Marels. Ik houdt me aanbevolen.
Ik heb intussen al wat ideeën voor de bol en ook al bollen aangeboden gekregen van medeforummers op mijn andere topic. Zooooo leuk.
Ben benieuwd of er iets uitkomt Coetje.
Rainz wat naar voor het manneke. Een peuter hoort lekker te stoeien. Ik hoop dat hij snel opknapt.
Ixsje alweer 1 jaar. Jeetje wat gaat het snel. Proficiat opa en oma.
Bor succes op de beurs zaterdag. Dat je maar heel veel mag verkopen.
Zus wat zielig voor de hond. Krijgt hij er geen trauma van?
Ik heb intussen al wat ideeën voor de bol en ook al bollen aangeboden gekregen van medeforummers op mijn andere topic. Zooooo leuk.
Ben benieuwd of er iets uitkomt Coetje.
Rainz wat naar voor het manneke. Een peuter hoort lekker te stoeien. Ik hoop dat hij snel opknapt.
Ixsje alweer 1 jaar. Jeetje wat gaat het snel. Proficiat opa en oma.
Bor succes op de beurs zaterdag. Dat je maar heel veel mag verkopen.
Zus wat zielig voor de hond. Krijgt hij er geen trauma van?
donderdag 25 maart 2010 om 08:56
donderdag 25 maart 2010 om 09:14
Goedemorgen op deze zonnige dag!!
Jeetje, wat gaat de tijd hard. Ixje alweer 1 jaar... ik weet nog dat hij geboren werd! Van harte gefeliciteerd, maak er wat van!
Rainz, wat sneu voor het mannetje.
Zus, fijn dat het met de hond beter gaat.
Hier nog steeds geen baby. Ik heb redelijk emo dagen achter de rug. Het was gisteren een half jaar geleden dat mijn moeder overleed.... en hoewel ik dagelijks meerdere malen aan haar denk, is zo'n dag toch net iets heftiger. Zulke dagen zullen er tussen blijven zitten, binnenkort zou ze 62 geworden zijn....
De chocolade-reep-plannen zijn gewijzigd, omdat ik nergens de choco reep kon vinden. Nu gaan we bellenblazen trakteren met een wikkel. Leuke bellenblaasjes gevonden op internet, net een slaggie kleiner dan de 'gewone'... erg leuk. En mijn collega kwam op het briljante idee om de wikkel op stickerpapier te printen, dus scheelt nog meer werk.
Mijn lijstje voor vandaag:
* huis schoonmaakster klaar maken
* op zoek naar stickervellen a4
* Logo op stofjas van man naaien
* buitenshuis lunchen
* vaatwasser uitruimen/inruimen
* genieten van het mooie weer...
Jeetje, wat gaat de tijd hard. Ixje alweer 1 jaar... ik weet nog dat hij geboren werd! Van harte gefeliciteerd, maak er wat van!
Rainz, wat sneu voor het mannetje.
Zus, fijn dat het met de hond beter gaat.
Hier nog steeds geen baby. Ik heb redelijk emo dagen achter de rug. Het was gisteren een half jaar geleden dat mijn moeder overleed.... en hoewel ik dagelijks meerdere malen aan haar denk, is zo'n dag toch net iets heftiger. Zulke dagen zullen er tussen blijven zitten, binnenkort zou ze 62 geworden zijn....
De chocolade-reep-plannen zijn gewijzigd, omdat ik nergens de choco reep kon vinden. Nu gaan we bellenblazen trakteren met een wikkel. Leuke bellenblaasjes gevonden op internet, net een slaggie kleiner dan de 'gewone'... erg leuk. En mijn collega kwam op het briljante idee om de wikkel op stickerpapier te printen, dus scheelt nog meer werk.
Mijn lijstje voor vandaag:
* huis schoonmaakster klaar maken
* op zoek naar stickervellen a4
* Logo op stofjas van man naaien
* buitenshuis lunchen
* vaatwasser uitruimen/inruimen
* genieten van het mooie weer...