We tetteren verder over onze dieren

15-03-2010 18:55 3001 berichten
Al weer het 3e topic! Dames, we doen het goed. Dit wordt het topic van de kittens!

En om hem als eregast er bij te houden, Kootje. De reden voor ons leuke topic.

Vorige topic
Alle reacties Link kopieren
quote:biebelie schreef op 24 maart 2010 @ 21:10:

Ja en ik mij hier voor maffe fontein likkerT neergezet laten worden sekers..

Wat voor tunnel heb je TH?

Dat heb ik even gemist geloof ik..
geweldig onderschrift/motto heb je trouwens praathoofd!

Ook nog helemaal in de ban van

Ik heb mn bureaublad aangepast naar Alice.

I the Mad Hatter
MV, wat heerlijk dat het goed met je gaat en wat fijn dat je bij de andere neuroloog kan blijven! Ik zit gewoon helemaal mee te huppen!

Wahahahaaaaaaa Bieb, die laatste foto!! Als ze nou gaat lopen, zit die stoel dan op haar rug?

En wat lief van je dat je lekker met je vader een ijsje hebt gegeten, hij heeft er vast van genoten!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Zo'n knisperende, hij lijkt op deze maar is zwart en zonder hartje erop:

Kattentunnel
B: thks! Bureaublad aanpassen is ook een leuke .

En speaking of, hoe lang blijven die rare gele benen eigenlijk naast het forum staan?
Paps vond het heerlijk.

Stracialtella en hazelnootijs en lekker smeren op zn overhemd en baardje.

Ik weer naar binnen om servetjes te halen...omgekeerde wereld..

Maar gezellig.

Hij zat alle namen van de winkels hardop te lezen en de aanbieding primula's bleef hij hardop lezen en erom lachen.

Hij is vroeger geboren in de Primulastraat en heeft daar zijn hele jeugd gewoond....toeval? of ging er een klein deurtje open?
Hee, maar eigenlijk ging ik hier een huppelend berichtje plaatsen.

Allereerst huppel ik heel hard mee met Mylene. Jeetje meid, wat heerlijk en onwerkelijk dit! Knijp je jezelf wel af en toe? E wat goed dat je het voor elkaar hebt gekregen dat je weer bij deze arts terecht kan.

En verder ook (bijna) allemaal mooie berichten. Heerlijk hè, zo de lente in de lucht!

Jullie waren lief hoor, vanmiddag na mijn ik-ben-zielig-snotterbui.

Maandag heb ik met man in de duinen gelopen en daar foto´s gemaakt van lammetjes. Die zal ik straks plaatsen. Als poes van m´n schoot af is en ik de kronkel die ik nu in mijn lijf krijg van het scheef-zittend typen (laptop staat naast me) weer recht heb gekregen.

De tunnel was een spontane aankoop toen we even bij Welkoop liepen vanmiddag. Wel eens eerder in mijn handen gehad en ik had het idee dat vooral Forest er razend enthousiast in zou duiken...maar hij heeft het nog niet helemaal door
Aggossie, wat schattig maar ook best verdrietig eigenlijk om te lezen. Ik denk dat er een klein deurtje openging, omdat het van echt vroeger was. Toen mijn oma echt flink dement was en in het verzorgingshuis zat, zei ze op een ochtend grinnikend dat ze Ziena heette (we lazen dit in het soort dagboekje dat de verpleging bijhield - er stond dat ze iets van Klazien ofzo had gezegd) - dit was haar naam die ze vroeger met haar buurmeisje had verzonnen als spelletje. Toen ging er dus duidelijk ook ineens een deurtje naar vroeger open.
quote:biebelie schreef op 24 maart 2010 @ 21:20:

Paps vond het heerlijk.

Stracialtella en hazelnootijs en lekker smeren op zn overhemd en baardje.

Ik weer naar binnen om servetjes te halen...omgekeerde wereld..

Maar gezellig.

Hij zat alle namen van de winkels hardop te lezen en de aanbieding primula's bleef hij hardop lezen en erom lachen.

Hij is vroeger geboren in de Primulastraat en heeft daar zijn hele jeugd gewoond....toeval? of ging er een klein deurtje open?Ik geloof wel in die kleine deurtjes die af en toe nog even open gaan. En zo te lezen was vanmiddag sowieso een lichtpunt voor je vader.
Wij hebben trouwens ook zo'n tunnel gehad (had Olief heel schattig als kerstkado voor de Poekels gekocht) maar het was geen succes hier.

Er staat hier al 2 weken een afgeragd doosje, daar is vooral Fido helemaal verzot op. Als ik denk: mwaaah, hij ligt nu bijna uit elkaar, laat ik 'm maar weggooien, dan rent Fido er heel hard naartoe, springt er in en kijkt me aan met een blik van: heb het lef niet!
mooi hoor biebs, dat deurtje, ik ben daar ook heilig van overtuigd
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Mooi moment met je vader Bieb. Ook ik denk dat het echt herkenning was van vroeger.

Lekker hè, dat zoiets eenvoudigs als een ijsje eten zo waardevol kan zijn.
Nou, we zijn wel weer eensgezind over de deurtjes!
Ja mooi uurtje met paps.

Ik ben ook graag samen met hem (bedoel zonder mn moeder of zus)

Mn moeder is iedere keer weer teleurgesteld over de dingen die niet meer kunnen en mn zus vind dat ze met hem moet blijven babbelen.

Ik heb dat minder...wijs hem op dingen (lammetje in de wei oid)

Vanmiddag werden we ingehaald door een hittepetit op hoge rode laarzen en een lange bloemetjesjas...ligt hij helemaal in een deuk om op zijn manier.

Ik had ook zo'n kattentunnel.

Bieb en Isa deden er weinig mee en aan vriendin gegeven.

Die heb ik net even gesmst of haar katten het geval nog gebruiken...was niet het geval.

Kan Dimitris mooi even kijken of hij het wat vind.
Ik ga het eens even aankijken hier, ik hoop toch dat ze er wel iets mee gaan doen. Al zijn de favoriete speeltjes eigenlijk een propje papier (Forest), een afgekloven vodje veertjes aan elastiek (Olivier) en de stoel van de heer Praathoofd (Faith, die springt graag bovenop de rugleuning, uiteraard met achterlating van de nodige krassen in de leuning zelf). Tsja.
quote:Talkinghead schreef op 24 maart 2010 @ 21:22:

De tunnel was een spontane aankoop toen we even bij Welkoop liepen vanmiddag. Wel eens eerder in mijn handen gehad en ik had het idee dat vooral Forest er razend enthousiast in zou duiken...maar hij heeft het nog niet helemaal door

Sil is helemaal gek op z´n tunnel. Wat hier goed werkt is als ik een favoriet speeltje heel langzaam voor de tunneluitgang langs trek. Sil zit dan aan de ene kant met z´n kop in de tunnel (staart beweegt gevaarlijk, kontje gaat wiebelen) en op het moment dat dat speeltje aan de andere kant uit beeld dreigt te verdwijnen, dan schiet hij als een speer door de tunnel. Vrij ongeremd, dat wel. Soms rolt hij met tunnel en al om en dat vindt ie alleen maar leuk. Dan komt ie eruit gekropen alsof het een lekkere slaapzak is.

Hopelijk wordt het bij jou uiteindelijk ook zo´n succes!
Bieb, dat zijn de waardevolle uurtjes met je paps, ook voor hem. Lekker rustig saampjes in de zon een ijsje eten, lachen om gekke dingen, lekker toch?
Misschien kun je een paar snoepjes in het midden van de tunnel leggen als lokmiddel?
wij hebben zo een tunnel, mijn katten kijken me aan of ik gek ben. Zelfs snoepjes halen ze er niet uit

Het enige waarmee ze spelen is dit

klik

Dit zijn niet mijn katten overigens. Zal van het weekend foto's plaatsen van hoe ze hier ermee spelen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Hier hebben de katten zo'n speel-koepeltentje, da's echt een gigantisch succes! Die tent vliegt hier regelmatig door het hele huis, al dan niet met een kat erin.
Bieb, die laatste foto is geniaal.......alsof ie echt klem ligt.....

Ff foto van mn fiets, komt van een andere online fietsenwinkel.

Hij heeft een wat breder stuur, ledlampjes voor en achter, en zo'n handig ring en keetingslot ineen, bruin leren zadel en handvatten, lekker retro, en een supergaaf grotepoezen printje.....helemaal blij dus. En hij fietst heerlijk....heb al slingerend en neuriend gefietst, langs de lammetjes.....

*nu even eten*
apart trouwens om hier een foto van mn fiets te spammen, ipv de katten. Maak ik later weer goed

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven