We tetteren verder over onze dieren

15-03-2010 18:55 3001 berichten
Al weer het 3e topic! Dames, we doen het goed. Dit wordt het topic van de kittens!

En om hem als eregast er bij te houden, Kootje. De reden voor ons leuke topic.

Vorige topic
Alle reacties Link kopieren
Wat een stoere en leuke fiets!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
He Tetters, helpen jullie mij herinneren dat 26 maart de katten van Lé en van Sarah 1 jaar worden!!!!!!!

Nou de datumzit er nu wel in geloof ik, vaak herhaald hahahah. Normaal ben ik heel slecht met verjaardagsdatums en met namen. Maar zo nu en dan blijft er iets hangen .

Dus niet boos zijn als ik dat een keer vergeet. Heel raar want ik vind het zelf ook altijd jammer als iemand de mijne vergeet. Maar och die rotdatums. Moeten we ook een lijst voor hebben ,\\

Geweldig Bieb, lekker met je Pa weg, mooi weer, geniet ervan. Ook al ziet hij het anders, dit hebben jullie wel weer gedaan. En hij voelt zich ook bij je op zijn gemak. Fijn dat je dat met hem kan delen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
MissLoki, het patroontje van de kettingkast en jasbeschermers is erg ON topic hoor!!

Gaaf ding hoor.
Wow,coole fiets!

Ik heb een heel erg afgeragde opoefiets.

die willen ze bij de kroeg nog niet jatten al help ik er iemand op

En nog een gewone nette fietsfiets zeg maar...maar dat vind ik toch niet zo lekker fietsen.

Met een opoefiets zit je lekkerder rechtop.
Leuke fiets hoor.

Ik ga even met mijn lappie naar mijn mandje.

Tot laterz.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:MissLoki schreef op 24 maart 2010 @ 21:47:

apart trouwens om hier een foto van mn fiets te spammen, ipv de katten. Maak ik later weer goed

ja eigenlijk kan dat niet

We gaan hier nooooit off topic!!
quote:biebelie schreef op 24 maart 2010 @ 21:53:

[...]

ja eigenlijk kan dat niet

We gaan hier nooooit off topic!!
Grappig, ik heb ook net vorige week een nieuwe (2e handse) fiets gekocht. Een hele gewone. Ik had eerder altijd van die tourfietsen, maar het nadeel daarvan is dat ik dan altijd hard wil fietsen. En omdat mijn conditie niet heel geweldig is, kom ik altijd helemaal bezweet aan.

Dus nu een nette mevrouwenfiets, lekker rechtop en met ´maar´ 3 versnellingen. En........(het toppunt voor mij, ik moet er nog erg aan wennen): een MANDJE!!!

Dat is natuurlijk helemaal niet cool....

(zucht, kennelijk is het keerpunt al geweest dat het ´gemak´ van een mandje zwaarder is gaan wegen dan de tuttigheid ervan?)
Ik heb al propjes in de tunnel zitten gooien en idd ook met zo'n hengeltje bezig geweest. Ga zo nog wel iets met snoepjes proberen, maar aangezien Forest net even in de kamer heeft geplast was een snoepje niet op zijn plaats

Its, dat vind ik ook wel een heel gaaf ding en Olijfje, zo'n speelhuis klinkt ook leuk.

MissLoki, I like the bike!
Je bent niet alleen hoor Splinter, ik had ook een mandje op mijn fiets, en ben nog aan het bedenken hoe ik dat hiermee ga oplossen. Nu prop ik mn tas onder de bagagedragers, want aan het stuur vind ik zol vervelend, maar dat is ook niet de oplossing. ben er nog niet uit, fietstassen bedekt de vette print weer, en die is zo gaaf.....
Snertverderrie...toen ik met mn muis heeel per ongeluk op de fiets stond en opeens het adres van de online fietswinkel in mn adresbalk stond was ikineens aan het zoeken naar een nieuwe fiets.

Heel gave transportfiets gezien!!

Hebben jullie ook al die oma in beeld gehad (popup advertentie) die een verkeerd smsje krijgt? Ik kreeg haar niet weggeklikt!!

Nee hè, niet weer zoiets....
Splinter, ik ben aan het overwegen om mijn ene, nog tamelijk sportief uitziende fietstas in te wisselen voor een dubbel exemplaar

kan m gelukkig toch niet betalen... Eur 559,00
Geen oma hier gelukkig
Bieb, ik ben meteen nieuwsgierig .

En Splinter, oma nog niet gezien, maar zo af en toe erger ik me wel dood aan de oppoppende filmpjes enzo. Zag vanmiddag dat daar zelfs een topic van is
Nee, toen ik die fiets had gekocht zag ik ineens overal fietsen met mandjes én fietstassen.

Ik heb ´slechts´ een mandje. Die tassen komen uh, nooit denk ik.

(hoewel ik vrees dat ik ooit moet gaan toegeven dat die ook best praktisch kunnen zijn)
quote:biebelie schreef op 24 maart 2010 @ 22:04:

[afbeelding]

kan m gelukkig toch niet betalen... Eur 559,00Hij is wel gaaf!
quote:Splinter02 schreef op 24 maart 2010 @ 22:05:

Nee, toen ik die fiets had gekocht zag ik ineens overal fietsen met mandjes én fietstassen.

Ik heb ´slechts´ een mandje. Die tassen komen uh, nooit denk ik.

(hoewel ik vrees dat ik ooit moet gaan toegeven dat die ook best praktisch kunnen zijn)

We hebben ook echt niks nodig voor een leuk offtopicdraadje .

En fietstassen, ze zijn echt handig. Stop mijn studierugzak er altijd in omdat ik anders zo'n plakrug krijg om vervolgens tot de conclusie te komen dat ik dan mijn boodschappen weer nergens kwijt kan.
Bieb, die is stoer!!

Praathoofd, doe je dan wel van die hippe tassen? Die zijn (zucht, soms dan hè) echt wel leuk!
quote:biebelie schreef op 24 maart 2010 @ 22:01:

Snertverderrie...toen ik met mn muis heeel per ongeluk op de fiets stond en opeens het adres van de online fietswinkel in mn adresbalk stond was ikineens aan het zoeken naar een nieuwe fiets.

Heel gave transportfiets gezien!!

Ik wilde eigenlijk een andere kopen die 40 euro goedkoper was, maar die zag er anders uit, maar ja, 40 euro is 40 euro. Maar die actie was voorbij toen ik een fiets kon bestellen (loon gestort) dus toen heb ik deze toch maar moeten kopen (maar wel weer 30 euro voordeliger en ik hoefde niets meer erop te zetten zoals trappers enzo) dus geluk bij een ongeluk, en ben erg blij. Maar nu nog benken wat ik ga doen aan het bergruimte probleem. Moet ook bij de fiets passen natuurlijk. Maar fietsen zijn redelijk goedkoop. En omafiets, zijn gewoon het fijnste, geen versnellingen die stuk gaan, ik ben goed in fietsen afraggen. Dit is mn eerste nieuwe nieuwe fiets in 10 jaar. Van mn pa gehad toen, daarna altijd 2ehands rammelbakken, dus echt een verstandige aankoop, zo voelt het een beetje. Maar wel een gave....

*zo, genoeg getetterd over mn fiets, ben er helemaal niet enthousiast over*
Hm, ik maak het mezelf moeilijk hoor, met die fietstassen. Heb altijd gelachen om vriendinnen die met de komst van kinderen ook direct aan de fietstassen gingen. Dus nu moet ik wel eventjes die zelf-opgeworpen drempel over. En hun gelach over me heen laten komen.

Off topic, wij?
Ih heb deze:

Goedkoop en grappig

quote:Splinter02 schreef op 24 maart 2010 @ 22:09:

Bieb, die is stoer!!

Praathoofd, doe je dan wel van die hippe tassen? Die zijn (zucht, soms dan hè) echt wel leuk!

Tuurlijk! Praathoofd is nog heel hip ondanks d'r leeftijd. Kitsch Kitchen kan wel weer toch

Leuk ruitje
Kitch Kitchen is leuk!!

Beetje prijzig dat wel....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven