Saai!
donderdag 25 maart 2010 om 08:26
donderdag 25 maart 2010 om 20:21
nog steeds geen hoofdpijntjes...yeeahhhh ben weer beter!!!!! lekker saai gewerkt vanmorgen en daarna boodschapjes gedaan.saai hoor.morgen komt er een vriendin aan schuiven met koffietijd en dan lekker hier uit gebreid lunchen.appel/hazelnotencake,vissoep,kaaskruidenstengels en brood ga ik lekker allemaal maken en dan heerlijk oppeuzelen met haar.doggiebag voor haar man,want die wil ook lekkers!!!
morgenavond beetje werken dan een paar uur vrij en snachts samen met ut ondje op pad.
morgenavond beetje werken dan een paar uur vrij en snachts samen met ut ondje op pad.
donderdag 25 maart 2010 om 21:45
Ik zag het Snjookje op het journaal dat die saaie vulkaan nog flink actief is. Best raar, ze vrezen nu voor wateroverlast/ overstromingen als die vulkaan bij de gletsjer komt.
Dez wat saai zeg!! Heerlijk samen lekker eten, saai kletsen en gewoon even genieten.
Janna het forum is gewoon een saaie bende
Dez wat saai zeg!! Heerlijk samen lekker eten, saai kletsen en gewoon even genieten.
Janna het forum is gewoon een saaie bende
donderdag 25 maart 2010 om 21:52
Zo, huis aan de kant, taxi besteld voor morgenochten (5.45 uur). Ik kan saai weg.
Tot saais (weet niet of en hoevaak ik saai online ben de komende weken).
Niet te veel saaie dingen schrijven hier anders heb ik weer een saaie dagtaak om alles bij te lezen.
Tot saais (weet niet of en hoevaak ik saai online ben de komende weken).
Niet te veel saaie dingen schrijven hier anders heb ik weer een saaie dagtaak om alles bij te lezen.
snjokorn wijzigde dit bericht op 25-03-2010 21:53
Reden: haakje sluiten.
Reden: haakje sluiten.
% gewijzigd
Snjókorn falla, á allt og alla
donderdag 25 maart 2010 om 21:59
zaterdag 27 maart 2010 om 10:31
zaterdag 27 maart 2010 om 13:13
zaterdag 27 maart 2010 om 14:58
Haai ,,,,
Ben ook best wel saai. Heb trouwens niet alles bijgelezen, vond ik te saai. Ben wel begonnen maar kon het niet nog 100 pagina;s volhouden. Wel de laatste pagina;s weer gelezen.
Is er nog een plekje voor een saai iemand of vinden jullie dat te saai ?
Ben aan het wachten tot de jongste wakker wordt, erg saai.
Ik ga zo maar even saai de was opvouwen en daarna een beentje van een beertje afhaken.
Hoor wel of ik mag komen mee doen.
Ben ook best wel saai. Heb trouwens niet alles bijgelezen, vond ik te saai. Ben wel begonnen maar kon het niet nog 100 pagina;s volhouden. Wel de laatste pagina;s weer gelezen.
Is er nog een plekje voor een saai iemand of vinden jullie dat te saai ?
Ben aan het wachten tot de jongste wakker wordt, erg saai.
Ik ga zo maar even saai de was opvouwen en daarna een beentje van een beertje afhaken.
Hoor wel of ik mag komen mee doen.