Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

26-02-2010 21:35 5827 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fika!*

Het 11e topic alweer, daar drinken we een kopje op!

En afvallen... dat doen we hier ook nog!

Link naar het 10e topic: Afvallen met... 10x NIEUW!

*Fika = 'koffieleuten' in 't Zweeds. En koffieleuten, dat is wat wij hier doen!
*gaat Blok kijken, zonder laptop want heeeel moeilijk zo tikken!*
Ohhh, ErWt, ik moest ook wel heel erg lachen om de aanleiding tot je huilbui (vooral om het gedeelte waar Xan over leuke spulletjes ging mompelen) maar ik kan het me ook wel levedig voorstellen

Keessie, mooi, je ketting!!

En Fniel, nog steeds geen hoopgevende OBM-ontwikkelingen dan dus?

Ik ben heel trots op mezelf, heb echt anderhalve dag werk in een noodtempo afgekregen vandaag, en allemaal van die k*tklusjes die ik altijd uitstel omdat ik ze vervelend vind. Nu nog wat thee weglebberen, en dan eens gaan bedenken wat voor kleren ik in Godesnaam aan moet voor de onmogelijke combi hele middag dierentuin & daarna decadent hotel met J morgen. En ga ik dan zo al de champagne en de chocolaatjes voor in het hotel meenemen naar J, of moeten we die morgen nog bij mij ophalen? Dilemmas dilemmas, I'm telling you
Moos, kun je je kledingtechnisch niet even snel omkleden aan het einde van de dierentuin. Want het is inderdaad wel een beetje een bijzondere combi. In hotel wel leuk om een rokje ofzo te dragen maar dat is misschien niet heel geschikt voor tussen de giraffen toch?

En als je denkt dat je de champange en chocolade vanavond niet met rust kan laten kun je die misschien beter morgen even ophalen
Ach, de hotelbeleving draait toch vooral om de badkamer, dus erg lang heb ik die kleren niet aan daar, gok ik En een rokje in de dierentuin kan eigenlijk best, met m'n hoge Doccies eronder ofzo.

Nah, die champagne heb ik al 3 jaar in huis (da's zoiets wat je dan krijgt met de opmerking 'Bewaar maar voor een heel speciaal moment', blijkbaar is het hele dure. Om vervolgens die hele fles op elk ook maar remotely speciaal moment helemaal te vergeten, natuurlijk) dus dat zal wel gaan. De chocola daarentegen...

Oho, ik was voor het eerst in die winkel, Chocola en Koekjes heettie, op de Nobelstraat. Daar doen ze aan designchocola, hele mooie paaseieren, ook echt prachtig uitgestald enzo, die winkel op zich is echt al een belevenis.
Oh, wat leuk van die winkel! Daar wil ik ook heen

Leuk van die champagne trouwens! En speciale gelegenheden moet je creeeren natuurlijk

Met je rokje tussen de giraffen zou ik ook wel aandurven trouwens. Zien die beesten ook eens wat interessants!
Hij heet Koek en Chocolaatjes, trouwens, zie ik net. En speciale momenten moet je inderdaad creëren, ik ben het helemaal met je eens! Zo, nou snel naar m'n lieffie om nog een klein beetje te voorpretten (had ik al verteld dat er ook een DVDspeler met beamer op de hotelkamer staat? Ben alleen bang dat je dan weer niet film kunt kijken uit bad, da's dan wel weer jammer...)

Dagdag, in elk geval tot zondag, maar ik duik vast ook nog wel even eerder op.
Wauw... een winkel met zó'n naam klinkt echt geweldig! In je rokje tussen de giraffen kan best! Die hebben zó'n lange nek dat ze toch niet onder je rokje kunnen kijken
Peas on earth!
Moos, veel plezier! Geniet ervan!
Chocola & Koekjes...

Koek & Chocolaatjes...

Koek & Chocolade bedoel je

Veel plezier in het hotel Moos!

En bedankt voor het GTST-verslag Drift & Erwt

Ik was weer naar een mooie voorstelling. Morgen nog eentje doen en dan vind het wel weer genoeg voor de komende tijd deze week

Lijstje:

O: flakes/melk

TD: 1 lu granenreep

L: een zongedroogde tomaat bagel met parmaham, pbpit, parmezaan, olijfolie maar zonder cream cheese (en volgende keer ook zonder olijfolie vragen)

TD: 1 appel

A: torentje van aubergine, spinazie, geitenkaas, pompoen en honing-tijmsaus met een stuk of 10 vlaamse frieten (waarvan de laatste met wat mayonaise )

0,8 liter water

2 verse muntthee

1 glas roosvicee
Ik ben dól op bagels!

Je avondeten klinkt ook lekker Age. Goed lijstje verder
Peas on earth!
Ja, avondeten wás ook lekker!

Ben kapot nu. Voorstelling was erg mooi, maar heeft ook iets met me gedaan waardoor ik nu wat hoofdpijn heb.

En vanmorgen toch best zware afspraak gehad, dus ik duik lekker m'n bed in nu.

Trusten!
Wat een rust hier!

Age, je had gisteren buiten de deur gegeten toch? Want avondeten klinkt erg lekker inderdaad!
Peas on earth!
Haaaaai Erwtje! Hoe gaat het met je? En is jullie poes (schreef eerst pies ) alweer beter?
Met de Pies gaat het gelukkig beterderderder

Vanochtend deed ze nog een beetje gek en ik denk dat mijn Moederlijke Gevoelens op gang komen, want daar maakte ik me vandaag een beetje zorgen om, maar nu ziet ze er eigenlijk heel relaxed uit

Met mij ook goed, ik ben blij dat ik weekend heb!

Hoest met jou?
Peas on earth!
Oh ja, jij hebt al weekend natuurlijk! Fijn zeg!

Ik heb een erg drukke dag achter de rug maar wel kunnen doen wat ik moest doen gelukkig.

Mooi dat je moederlijke gevoelens zich beginnen te ontwikkelen en dat de Pies die ook nog eens op waarde weet te schatten
Wel lekker dat je alles hebt kunnen doen wat je wilde doen Drift

Ik ben ook blij dat de Pies zich gedraagt naar mijn verwachtingen
Peas on earth!
Ik neem aan dat als Pies zich naar je verwachtingen blijft gedragen er niet meer gekotst gaat worden door dat beest toch?
Ja, buiten de deur gegeten omdat we naar een voorstelling gingen. Ik had alleen niet ingecalculeerd dat er friet bij mijn eten zat (stond itt andere gerechten niet op de kaart nl) anders had ik rijst gevraagd.

Nu staat er lasagne in de oven, met iets te weinig saus. Had porties ingevroren en die had ik kennelijk berekend op losse pasta met saus en niet op lasagne. Maar ik had ook geen zin om nog meer te ontdooien.
Ja, zolang de Pies niet kotst, is al aan een groot deel van mijn verwachtingen voldaan

Eetze Age!

Ronald Plassterk is grappig en Ernst Daniel Smidt is een viezerd. Zó!
Peas on earth!
Ik vond Ronals Plasterk er best een beetje moe en oud uitzien. Maar dat zal wel met de kabinetsval enzo te maken hebben
Ja, hij ziet er wel moe uit inderdaad. Van die Hans Dorrestijn (dat is toch Hans Dorrestijn?) word ik altijd zo gedeprimeerd....
Peas on earth!
Dat is inderdaad Hans Dorrestijn. En je wordt er niet als enige sombertjes van... Ik ook! Die man is trouwens al jaaaaaaaaren depressief.
Ja, pfff... als Pestvogels je grootste hobby zijn, zou ik ook depressief worden

Misschien moet hij ook vaker naar Meerdijk kijken
Peas on earth!
Ik denk dat ik dat eens wat meer mensen ga aanraden. Als je eenmaal naar Meerdijk kijkt is er met je leven eigenlijk maar weinig mis toch?

Age, is je lasagna al op?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven