We tetteren verder over onze dieren

15-03-2010 18:55 3001 berichten
Al weer het 3e topic! Dames, we doen het goed. Dit wordt het topic van de kittens!

En om hem als eregast er bij te houden, Kootje. De reden voor ons leuke topic.

Vorige topic
Alle reacties Link kopieren
Ha Biebelie, ik zat ook al te zoeken bij Ikea. Die bovenste is wel erg stoer, met dat stofje en ook helemaal met van die echte tentstokken. Voor 8,99 is het ook nog een koopje.
Die van mij hebben ook een tentje

*zoekt foto op, vind nog een paar leuke foto's, ow jee*

Veel witte haren erin, zie ik nu

Broer en zus, moeder langharig, broer kortharig, en oerdom, ouders, ekh en witte pers, kregen per ongeluk kindjes, en dit was het resultaat, een kat, de mooiste die ik ooit heb gehad, tot nu toe...

Moeder (zwart wit) en zoon, Lilo en ody, die toen naar een andere baas zijn gegaan)

Papa Ludo, door hersenbloedingen wss al bij 2 maanden lichtelijk gehandicapt. Hoofd altijd een tikkeltje scheef, zich nooit vaan geen kwaad bewust, echt de onschuld zelf, maar oerdom. Jammer dat ik deze katten niet meer heb (Ludo was van mijn huisgenoot, ik mis hem wel heel erg nog)
Ik stap morgen wel even uit bij de dichtstbijzijnde Ikeavestiging.
Die van mij kostte 500 euro (maar dan kreeg ik er dus wel een Puk bij).
Ik ben mijn eigen bananenschil
http://www.youtube.com/watch?v=Dq-pzLK61OM

Even kijken hoor!

Kittentjes in het tentje,zoo lief
Ow ja, dat broer en zus een nest kregen, was absoluut niet de bedoeling. We dachten dat Ludo het niet kon omdat ie dus gehandicapt was, en konden niets zien dat er iets gebeurde, maar toch wel. Gelukkig was het kindje heel erg gezond.....
ow men, dat zijn echt hele kleine zachte pluisjes, word ik heel hebberig van.....
MissLoki, wat een leukerds zijn dat ook weer. En nu schiet me ook te binnen dat je vanmiddag (of vanochtend) hebt verteld dat je een aantal dieren weg moest doen omdat je zelf niet helemaal lekker in je vel zat op dat moment. Dat vond ik zo sip om te lezen. Krijg je nu alsnog een hoogstpersoonlijke voor!
quote:Talkinghead schreef op 24 maart 2010 @ 22:24:

[...]

Our lips are sealed quote:biebelie schreef op 24 maart 2010 @ 22:26:

[...]

Ik geloof dat ik er een topic over ga openen
Dank je Talking, ik word ook altijd een beetje, niet sip, maar dan denk ik weer aan ze terug, en dan zou ik soms willen dat het anders was gegaan, maar ze hebben allemaal goede baasjes gelukkig.......
quote:Olijfje_ schreef op 24 maart 2010 @ 22:44:

Die van mij kostte 500 euro (maar dan kreeg ik er dus wel een Puk bij).
Oh BIeb, dat zou dus echt verboden moeten worden.

Zoooo schattig!

Ik word bij voorbaat al jaloers op Etosha, die gaat dat straks ook meemaken......
Loki, wat een leuke foto's! En wel fijn om te weten dat je beestjes allemaal goed terecht zijn gekomen maar kan me heel goed voorstellen dat je liever wilde dat ze nog lekker bij je waren Beesten moeten wegdoen om zo'n reden lijkt me echt heel erg moeilijk.
quote:biebelie schreef op 24 maart 2010 @ 22:44:

http://www.youtube.com/watch?v=Dq-pzLK61OM

Even kijken hoor!

Kittentjes in het tentje,zoo liefEcht veel en veel te leuk . Nog een paar plaatjes van kittens en we gaan er echt allemaal 1 in huis halen. Ongeacht wat mannen/vrienden/partners/andere huisgenoten daar tegenin te brengen hebben.
Bij mij komt er alleen een kitten in huis als Luna zwanger mag worden,en dat duurt nog zeker een half jaar. Maar het werkt heel hebberig en vertederend, al die plaatjes en video's
Faith is al geholpen dus een oeps-even niet opgelet nestje zit er niet in. En ik denk dat onze senior niet blij wordt van een spring-in-het-veld erbij. Ik ga denk maar een partijtje dromen van schattige katten in grappige tentjes. Moet morgenochtend onverwacht eerst naar een school en daarvandaan naar college. Dus de wekker gaat weer bijtijds.

Slaap lekker tetteraars!
Truste Talking. Ik kruip ook mn bedje in.......

Slaap lekker allemaal
Iemand nog geïnteresseerd in een zilvergrijze dekkater? Maf karakter gegarandeerd
Slaap lekker allemaal dames!
Slaap lekker allemaal!

Misschien wel handig om op tijd naar bed te gaan, beetje bijslapen. Morgen vrij en ik heb me voorgenomen dat het net zulk lekker weer wordt als vandaag. En dat ik kleren ga kopen.

In het kader van de lente: verse lammetjes!!!

Jammer dat er geen geluid bij zit! Mèèèè (en dan heel hoog).
zo...pyama aan en met bieb en monster te bedde.

Missloki,mooi om te zien en begrijp je gevoel van weemoed (?) als je die foto's ziet.

Heb ik ook als ik foto's kijk van de katten die bij ex zijn achtergebleven.

Dat zal me nooit meer gebeuren!
quote:Olijfje_ schreef op 24 maart 2010 @ 23:07:

Iemand nog geïnteresseerd in een zilvergrijze dekkater? Maf karakter gegarandeerd Alleen als ie homo is
Daarom ga ik nooit weg bij vriend. Ik heb Luna gehaald toen we net samen waren maar Luna is in de afgelopen 2 jaar zijn kat geworden. Ik kan dat niet uitleggen, maar jullie snappen vast wel wat ik bedoel, en als het ooit uit zou gaan, zou ze met heem mee gaan waarschijnlijk.....maar dat zal niet gebeuren.....dat het uitgaat
Splinter, leuke dag morgen! Ik probeer nog een paar onsjes (ahum) kwijt te raken voordat ik voorjaarskleren ga kopen. En wel ideaal hoor, die schaapjes zo vlak voor het slapen gaan
jammer...de lammetjes kan ik morgen pas zien.

Dekkater heeft hier niet meer zoveel nut ben ik bang,alhoewel bibi nooit gesteriliseerd is geloof ik ook niet dat ze helemaal klopt van binnen...ook nooit heel duidelijk krols ofzo.

Hooguit af en toe wat slijmeriger gedrag...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven