Weer zwanger worden na een miskraam! #4!

02-08-2007 19:28 3528 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, Pinder, er is nieuws! Ik ben peettante geworden!!!!!!!!! Naam en alles staat op de groep.(i.v.m. herkenning) Het is een jongen geworden.

Het aparte is, dat zijn naam ook boven aan mijn lijstje altijd heeft gestaan. Nu dus niet meer.

Oh en we hebben zo in de zenuwen gezeten. Ze belden maar niet. Dus waren we bang dat er iets niet goed was. Maar gelukkig gaat het (onder omstandigheden) goed met ze.

En dat huis waar we een bod op hebben gedaan is hier in de buurt. Ver weg zou ik niet willen hoor. Vind het al niets om het dorp uit te gaan...
Gefeliciteerd Nala! Gaat alles goed, ook met schoonzus?
Ring, weet verders nog niet hoe het met mijn schoonzus gaat. Begrijp wel van iedereen dat de komende 48 uur ff heftig zijn en dat ze daar hopenlijk weer herstelt.

Zal wel ff wennen zijn dat ik hem straks nog ff niet vast kan houden.

Wel gaaf, van je neefje. Das leuk om nog eens terug te lezen.
Jeetje Toosje, wat ontzettend KLOTE gewoon! Had dit echt niet verwacht gewoon. Hoe ver had je nu dan moeten zijn? Heel veel sterkte, ik leef met je mee!

Nico, van harte met de goede echo, wat een opluchting na al de narigheid. Ik hoop dat je er een beetje van kan genieten.

Pffff, wat een tegenstrijdige berichten....
~~brekkt even in voor toosje~~

toosje heel veel sterkte meid.. wat een kl*te nieuws..

groetjes wendy

~~is weer weg~~
Wat een nacht. Ik heb niet echt lekker geslapen. En natuurlijk gedroomd dat mijn schoonzus weer top fit ergens aan kwam.

Toen ik vanmorgen wakker werd kon ik alleen maar aan haar en mijn neefje denken. Hij is nog zo klein. Hoorde ook gister dat 'ie nog sondevoeding krijgt en aan het zuurstof ligt. (alleen ter ondersteuning) Dus worden ff spannende dagen...
Goedemorgen meiden

Toosje, hoe gaat het met je? Ik heb heel veel aan je gedacht, het leven is soms zo oneerlijk....

Nala, hopelijk gaat het snel goed met je schoonzus en je neefje. Wanneer mag je naar ze toe? Al iets gehoord op het bod dat jullie gedaan hebben?

Even snel ego want ik heb het erg druk.... maandag krijgen wij de sleutel van ons nieuwe huis! We gaan dan dus ook meteen de hele week klussen en ik zal weinig hier zijn. Natuurlijk wel even om te vertellen of en wanneer ik ongesteld ben geworden

Nog geen tekenenen daarvan maar ook geen zwangerschapsverschijnselen dus ik ga ervan uit dat ik dit weekend gewoon ongesteld wordt. Kan ook een paar dagen later zijn ivm het vele reizen dus mocht er niets komen ga ik pas woensdag op z'n vroegst testen (dan weet Marielle ook dat ze nog even geduld moet hebben)

Okee, weer aan de slag nu!
Gaaf Elska, maandag de sleutel van jullie nieuwe huis!

Wij hebben nog niets gehoord van het bod. Maar dat zal maandag of zo ook wel worden, want mijn man had ook gezegd dat 'ie vandaag in Duitsland zit voor zijn werk. Dus ze zullen vandaag wel niet bellen.

We mogen ws maandag naar mijn neefje. Mijn schoonmoeder verwacht dat mijn schoonzus woensdag of donderdag al wel weer naar huis mag. Wat zij eruit begrepen heeft, is dat de 2 dagen na de bevalling ff kritiek zijn en daarna moet het snel weer goed gaan...

Nou, mijn huisje is weer lekker schoon. Nu van mijn weekend genieten!
Meiden, ik wil jullie allemaal een heel fijn weekend wensen. Het gaat me de komende dagen niet lukken om te forummen, vandaar.

Nala, hopelijk zul je snel je neefje ontmoeten, alvast veel plezier!

Elska, jij veel plezier met jullie nieuwe huis....spannend!

Toosje, ik hoop snel weer van je te horen. Maar ik snap heel goed als je het de komende tijd niet kan opbrengen. Mocht je meelezen, nogmaals alle sterkte en kracht om toch verder te gaan (moet eerlijk zeggen dat ik op dit moment zelf ook niet weet waar ik het vandaan moet halen...shit meid ik vind het zo oneerlijk en klote voor je).

Caro volgens mij ben jij ook onwijs geschrokken. Deze berichten brengen een hoop verdriet boven hé, dikke knuffel.

Nicolette, genieten hé. Hopelijk kun je je zorgen achter je laten.

Ring, hoe is het bij jullie?

Nut, hopelijk herstel je voorspoedig van de ingreep. Ik ben inmiddels wel weer aardig op de been maar voel me nog wel zwakjes (niet gek na 3e mk in een jaartje tijd maar toch, ik ben ongeduldig).
anoniem_51979 wijzigde dit bericht op 28-09-2007 16:25
Reden: Taalfoutjes
% gewijzigd
Nala: Nogmaals gefeliciteerd! Hopelijk knapt ze snel weer op en kan je je neefje gaan bewonderen. Wat leuk dat jullie een bod hebben uitgebracht, spannend is dat altijd he?

Toosje: Hoe is het nu met je? Ik vind het zo gemeen voor je. Nog een paar dikke knuffels ( veel meer kan ik helaas niet doen...)

Elska: Leuk zeg, aan de slag in je nieuwe huis. Staat her ver van je huidige huisje?

Traveler: Ook een fijn weekend

Caro: Hoe gaat het met je?

Ik heb eindelijk een weekje vacantie. Heerlijk, ben er zo aan toe. Ik voel me zo moe en raar, maar durf niet te hopen dat ik misschien zwanger ben. En als dat zo is moeten we nog maar zien dat het goed gaat...

Dikke knuf voor jullie allemaal! Hopelijk komen er snel weer wat positieve berichten op het forum!
Ik kom even melden dat ik er dit weekend niet ben... Dus na het weekend laat ik waarschijnlijk pas weer wat van me horen!

Dikke knuffel voor iedereen!!!
Hallo allemaal,

Bedankt voor de lieve berichtjes. Doet me goed. Het voelt allemaal zo onwerkelijk. Ik heb lichamelijk nergens last van. NIets lijkt er op dat ik een miskraam krijg. Echter dit is wel degelijk zo. Dat maakt het moeilijk. Laat het dan maar ineens afgelopen zijn. Dit afwachten is vreselijk. Lichamelijk voel ik me goed, Geestelijk komt het hard aan weer. Ik heb ook echt zoiets van, laat allemaal maar. Als het zo moet, dan hoeft het niet meer en stoppen we er wel mee. Komt wel weer als het achter de rug is. Maar dat kinderen krijgen zo'n zware lange weg is dat is zo zwaar. En dan lees je een topic over iemand die zo zwanger is en het kind niet kan bieden wat het nodig heeft. Ik vind het zo oneerlijk verdeeld. Ik lees wel mee, maar het lukt me nu even niet om vrolijk op iedereen te reageren.

Mag thuis blijven van het werk zolang ik nodig vindt. Ze verwachten me zowiezo niet eerder terug voor alles achter de rug is.

Nicolette fijn dat jou echo wel goed was, gefeliciteerd!

Nala van harte met je neefje.
Nala, gefeliciteerd met je neefje.

Toosje, goed om van je te horen! Onwerkelijk he, dat afwachten. Ik vond het toen ook een heel raar idee dat mijn lichaam nog steeds zo superzwanger voelde en er nog geen tekenen waren dat het niet goed zat.... helaas is het inderdaad wel zo. Wanneer moet je weer terug voor een echo? En hebben ze aangegeven hoe lang ze willen gaan wachten? Bij mij zaten tussen de echo en de miskraam 1 1/2 week en dat vond ik een enorm zware periode. Nog maar een dikke knuffel erbij voor je, volgens mij kan je er nier genoeg van krijgen. En ik kan me voorstellen dat het hele onderwerp kinderen krijgen nu even niet voor je hoeft. Ik twijfelde ook enorm tijdens en vlak na de miskraam of ik nog wel een kindje wilde....

Caro, hoe is het met jou? Ook alweer een beetje bijgekomen?

Tos en Elska en Ring, mijn duimen draaien voor jullie. Kom op meiden, het wordt tijd voor weer wat positieve energie hier op het forum....en laat dan al die positieve energie gelijk op iedereen overslaan. Lijkt mij persoonlijk wel een heel goed idee...

Marielle, hoe is het vandaag? Heb je je inderdaad de hele dag nog niet gemeld of heb ik toevallig over je berichtje heen gelezen?

Verder heb ik vanuit hier niet zo heel veel te melden. Lekker weekend! Heb er wel veel zin in. Afgelopen week was zo'n week waarin alles tegenzit, dus ik ben helemaal toe aan een leuk en gezellig weekend.

Iedereen een erg fijn weekend!

X

Pinder
Toosje, nog even snel een knuffel voor jou.

Ook eentje voor Traveler en voor Nut.

Ik meld me af voor het weekend, we gaan met het bedrijf 2 dagen naar Brussel (incl partners). Heb er erg veel zin in, ook omdat ik het samen met nog een paar georganiseerd heb.

Genieten lukt nog niet echt, misschien na de volgende echo. Het blijft gewoon zo eng.

Tot maandag.
Leuk, al jullie reacties op de groep. Vind ik erg lief.

Tos, heb nog geen foto's gezien. Misschien morgenavond.

Dan hebben we een verjaardag en ws komt mijn zwager dan ff.

Caro:

Lekker hoor Tos, weekje vakantie!

Zo te lezen wordt het hier rustig van het weekend. Iedereen gaat weg. Ik ga zondag naar de A1 race. Ben benieuwd!
Hee Toosje, goed om van je te horen. Je klinkt behoorlijk mat in je berichtje, wat ik me ook erg goed kan voorstellen. Het is ZO oneerlijk!

Vanavond heb ik gegeten met een vriendin die ik een maand of 6 niet had gezien. Ze wist nog niets van de zwangerschap en miskraam dus dat heb ik verteld. Blijkt dat ze zelf in die periode ook zwanger is geweest, van haar 3e kindje, en jawel, een ABORTUS heeft laten doen omdat ze nu nog geen derde wil!!! Ongelooflijk toch? Ze is 3x min of meer per ongeluk zwanger geworden nota bene want haar man en zij hebben al jaren nauwelijks seks... ik ben om de lieve vrede te bewaren niet heel boos geworden, maar mijn haren gingen er wel flink van overeind staan.

ZO ONEERLIJK!!!

Meer kan ik er niet van zeggen.... Je zou morgen wakker moeten worden uit deze boze droom, en dat het dan gewoon niet waar was..

Ik ben ook al het hele weekend weg, zal stil zijn hier.
Hoi,

Even kort,

Voor iedereen die het nodig heeft een dikke knuffel.

Ik kan het even niet opbrengen om op iedereen te reageren.

Ik ben echt een wrak op het moment. Kwam ook doordat ik vandaag een communicatietraining heb gehad waar een collega (verder wel een lief mens) een behoorlijk confronterende vraag stelde. (over gelukkig zijn blabladiebla) Daardoor om de één of andere manier weer na gaan denken, ze doen net of je geluk altijd zelf in de hand hebt, ik kan daar niet zo goed tegen. En nu helemaal niet natuurlijk. (er zijn er nogal wat behoorlijk zweverig!)

Elska, goed van je dat de lieve vrede hebt kunnen bewaren, ik was er niet toe in staat geweest denk ik.

Lieve meiden, ik wens jullie voor zover mogelijk een fijn weekend.

Dikke knuffel voor jullie allemaal.

XX Caro
Denk dat iedereen hier een heeeele dikke knuffel nodig heeft:

Hoi,

Ik zal ook even komen melden dat ik me beter voel.

Nala, ik denk ook dat veel hier een dikke knuffel nodig hebben. Dus bij deze.

Nala, wat spannend, jullie bod op dat huis! Hopen dat ze het accepteren, dan heb je wat leuks om naar uit te kijken!

Tos, lekker vakantie, geniet ervan!

Traveler, hoe voel je je nu? Is niet zo raar inderdaad dat je je draaierig voelt, je hebt ook aardig wat te verduren gehad het laatste jaar.

Elska, de sleutels van het nieuwe huis, leuk'!

Toosje, voor jou nog een extra knuffel.

Gemeen is dat hé? iemand die het kind niet veel te bieden heeft (laten we hopen dat ze het kind wel liefde kunnen geven) zomaar zwanger is.

Gister nog weer van iemand gehoord dat ze zwanger is. Heeft ook 2 keer een miskraam gehad. Is nog heel pril dus ik hoop voor haar dat het nu wel goed gaat. Ze kunnen me dat soort dingen beter vertellen als ze veel verder zijn, anders ga ik me daar ook nog weer druk om maken, muts die ik ben.

Ik ben een hele boel mensen vergeten maar ik moet weg. Weer naar de kapper, dat is het nadeel van kort haar, 1 keer in de 4 weken naar de kapper.

Fijn weekend allemaal.

XX Caro
He meiden!

Ik ben er nog wel hoor! Ik vind het alleen erg raar om hier te reageren nu, terwijl ik eigenlijk heel vrolijk ben. Voel me bezwaard om sommige dingen tegen jullie te zeggen omdat ik het jullie ook zo gun. En zo bang ben dat ik zout in de wonden strooi. Nou weet ik wel, dat ik hier alles kan zeggen en dat dat me helemaal niet kwalijk genomen wordt, maar het voelt wel zo!

Nala, gefeliciteerd met je neefje! Wat is ie klein! Ik las trouwens eergister in de krant dat er in Siberie een kind van 16 pond geboren was. Haha, nou das ook geen pretje lijkt me!

Caro en Toosje en alle anderen ook een hele dikke knuffel van mij! Life sucks!

Elska, ik kan zoooooo slecht tegen mensen die abortus laten doen! Ik begin er niet eens meer over, want ik zit me nu alweer op te vreten.

En Tos, hoop moet je houden hoor! Ook al wil je niet hopen omdat het bij een slechte uitslag weer zo'n pijn doet, hoop moet je houden!!!!

Ik heb gister voor het eerst de baby gevoeld. Ik dacht eerst, dat kan niet het is nog veel te vroeg! Maar het kan niks anders zijn. Was net boven mijn schaambeen een soort van ploppend iets, maar het waren echt mijn darmen niet. Dat weet ik inmiddels wel hoe dat voelt! Wel gaaf! Mijn baarmoeder is nu trouwens een keiharde ronde bal. Ik voel hem met gemak zitten! In de winkel hebben we niks gekocht. We kunnen het niet eens worden (bijna oorlog). Opeens wil ie ook andere kleuren in de kinderkamer. Oeoeoeoeo!!!

Ik moet werken dit weekend, dus ben weer eens illegaal vanaf mijn werk aan het internetten. Ik ga wat doen! Spreek jullie wel weer!

Voor kerst wens ik alvast dat we allemaal zwanger zijn!!! Of misschien wil Sinterklaas wel eens lief zijn!

X
Hallo allemaal,

Nala gefeliciteerd met je neefje!

Elska, idd knap dat je je hebt ingehouden, ik denk dat ik te overdonderd zou zijn om er op te kunnen reageren. Heb nu wel dat ik het moelijk vind dat sommige er zo luchtig over praten, kind niet gewenst hup abortus. Er stond van de week een bericht in de krant dat een vrouw uit Australie de arts voor de rechter wou dagen. Zij was zwanger geworden middels IVF (denk ik) en ze was zwanger van een tweeling en ze had er maar een gewild. Nu eist ze 300.000 dollar, voor het ondehoud van de 2de. Nou daar gaan je nekharen toch van overeind staan. Zo oneerlijk.........

Hier gaat het een stuk beter, veel geslapen de afgelopen dagen. De lichamelijke pijn valt ook mee, alleen de emoties kunnen soms zomaar ineens de kop opduiken. Huilbui tot gevolg......

Vanavond toch maar even een paar uurtjes werken (eigen zaak, dus zal wel moeten), heb er wel zin in, hele dagen thuis zitten wordt ik ook een beetje depri van.

Maar nu eerst lekker met de hond het bos in

Iedereen fijn weekend en natuurlijk vanaf hier ook iedereen een hele dikke knuffel!!
Allemaal ook een dikke knuffel van mij!!

Nala, gefeliciteerd met jouw neefje!! Hoop dat het met jouw schoonzus vandaag ook weer een stuk beter gaat!

Caro, hoe is jouw kapsel? ik ben net terug heb en heb stiekum (mijn man vind het niet leuk) een bob van achteren laten knippen. Nu vond hij het gelukkig toch mooi.

Toosje, heel veel sterkte met het afwachten en met het verdriet!

En Traveler en Nut, beiden met het herstellen en verdriet.

Heb de afgelopen dagen pijn gehad, buikpijn en steken rechts in buik en rug. De angst dat het toch in de eierstok zit/zat komt dan in volle hevigheid boven. Door die onzekerheid kan ik nog niet goed afstand ervan nemen. Ik vind het trouwens wel enorm herkenbaar het verdriet, de boosheid en angst. Ik merk dat het bij mij ook van de hormonen komt,poeh heftig hoor. Ik heb eerlijk gezegd even helemaal genoeg van zwanger worden en wil de komende maanden (denk tot december) even rust in lichaam en hoofd. Vond en vind het enorm stressvol en verdrietig, een zwangerschap die fout gaat. De gyn en huisarts raadden mij ook beiden aan om minstens 1 cyclus te stoppen met proberen.

Ik word er vooral verdrietig van als ik zie dat kinderen verwaarloosd worden of slecht behandeld. Ik zit de laatste tijd ook te denken om misschien pleegouder te zijn, bijvoorbeeld in weekenden, alleen mijn man ziet dat in eerste instantie niet zitten.
Goedemorgen.

Vandaag zou ik eigenlijk uitgerekend zijn van de eerste zwangerschap. Nu met deze aankomende miskraam maakt dat extra zuur. Ik baal zo ontzettend dat ook deze zwangerschap ons niet gegund is.

Ik voel nog helemaal niks van een aankomende miskraam. Geen bloedverlies of wat dan ook. mijn borsten doen nog net zo'n pijn en mijn buik is 's avonds gezwollen. Dit voelt zo raar en moeilijk. Ga vanmiddag er maar even op uit, ik word hier ook niet vrolijk van van het thuis zitten kniezen.
Toosje, Hele dikke knuffel voor jou! Het is nu inderdaad extra zuur! Ik hoop dat je je gedachten even kunt verzetten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven