Wreck this journal
vrijdag 12 maart 2010 om 14:36
woensdag 24 maart 2010 om 22:18
*Zucht* had ik dit maar 3 dagen eerder ontdekt... Ben nu 2,5 halve dag ziek thuis en verveelde me suf... Gisteravond 2 exemplaren besteld (1 als kado) en vanmiddag binnengekregen. Morgen mn stiften en ander gespuis maar uit de kelder halen! Vriend stond al heel vreemd te kijken toen ik vertelde over douche en fik-opdrachten. Ben benieuwd hoe hij kijkt als WTJ straks tussenin ligt!
woensdag 24 maart 2010 om 22:21
woensdag 24 maart 2010 om 22:45
woensdag 24 maart 2010 om 22:59
Bij je bestelstatus kun je wel zien hoelang ze erover doen.
Vaak als je een boek bij bol aanklikt staat er aan de rechterkant wel wat de verwachte levertijd is, gezien ze niet alles op voorraad hebben!
nou ik ga lekker slapen, nu nog zonder mn WTJ.
Hebben jullie hem al een naam gegeven? die van mij heet Henk
Vaak als je een boek bij bol aanklikt staat er aan de rechterkant wel wat de verwachte levertijd is, gezien ze niet alles op voorraad hebben!
nou ik ga lekker slapen, nu nog zonder mn WTJ.
Hebben jullie hem al een naam gegeven? die van mij heet Henk
woensdag 24 maart 2010 om 23:11
Ik ben zo blij dat ik dit boek heb gekregen anders had ik nooit van het bestaan geweten. Mijne is trouwens bij het verbranden onder de douche kraan geweest. Maar met alleen die bladzijde. Daarna heb ik die bladzijde in de thee gehangen. Nu nog even met mijn linkshandige caligrafeerpen erin los en dan ga ik een foto voor jullie maken.
woensdag 24 maart 2010 om 23:47
Hèhè, ik ben er stiekem ook al aangehecht hoor en dat loslaten ja, Moeilijk!! Heb andere mensen er lekker in laten tekenen en schrijven. Zelfs dat is voor mij al controle uit handen geven whaha.
Maaar, ik heb er ook al mee gegooid er bovenop gestaan (hij ging niet meer dicht na de opdracht met de ketting maken) en er een restje koffie in laten lopen!
Maaar, ik heb er ook al mee gegooid er bovenop gestaan (hij ging niet meer dicht na de opdracht met de ketting maken) en er een restje koffie in laten lopen!
donderdag 25 maart 2010 om 00:33
Weer ff bijgelezen na mijn werk. En nee, ik heb nog steeds geen WTJ aangeschaft, ben bang me er helemaal in te verliezen en dat mijn opdrachten dan niet op tijd afkomen!
Trouwens, is dit nou een typisch vrouwending of kent iemand ook een mannelijke wrecker?
Leven jullie je maar lekker uit en laat af en toe iets zien
Trouwens, is dit nou een typisch vrouwending of kent iemand ook een mannelijke wrecker?
Leven jullie je maar lekker uit en laat af en toe iets zien
donderdag 25 maart 2010 om 00:38
quote:Sgaapie schreef op 25 maart 2010 @ 00:27:
Ik heb hem, en een stapeltje hysterische stikkers.
Ik ga die andere morgen inpakken ben aan het twijfelen of ik een maagdelijk WTJ geef of er al een pagina van versier....
wat zouden jullie doen ??Ik zou op een pagina een beginnetje maken met de opdracht om het op haar manier verder af te maken
Ik heb hem, en een stapeltje hysterische stikkers.
Ik ga die andere morgen inpakken ben aan het twijfelen of ik een maagdelijk WTJ geef of er al een pagina van versier....
wat zouden jullie doen ??Ik zou op een pagina een beginnetje maken met de opdracht om het op haar manier verder af te maken