fantaseren over andere mannen

25-03-2010 11:46 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even mijn gevoel proberen te omschrijven.

Ik ben dertig jaar, woon samen met mijn lieve vriend en onze dochter van drie jaar.

Ik ben gelukkig met mijn vriend, ik hou heel veel van hem.

Maar.... de laatste maanden denk ik bijna dagelijks aan vreemdgaan, aan passie en opwinding.

Wat moet ik hiermee aan?
Denk je aan negers?
Flauw grapje , sorry, mijn zwakke plek.

Anyway, wat ontbreekt er in je relatie waardoor je hier over denkt?
Ik heb hetzelfde. Vind het niet raar dat je daaraan denkt, maar pas erop dat het niet afdoet aan je liefde/passie voor je partner. Het is een hele dunne grens.

Blijf zien wat er zo goed aan hem is, wat mooi aan hem is en sta daar bewust bij stil als hij iets liefs (bv) gedaan heeft.

En niet aan andere mannen denken tijdens de seks ;)

Verder, enjoy, je bent niet van steen.
dat is het nou juist. ons seksleven is minimaal, en ik heb ook niet het intense verlangen naar mijn vriend zoals zou moeten.

een keer in de twee maanden seks is voor ons al veel............
Okee. Aan de ene kant heb je een laag libido, maar je fantaseert wel over andere mannen. Is er iets gebeurt tussen jouw en je vriend/man waardoor je niet meer zo verliefd op hem bent?

En Puccini waarom zou je niet aan andere mannen mogen denken tijdens de seks?
hoe zal ik dit zeggen, mijn libido is prima, maar mijn vriend kan mij niet genoeg opwinden. hij is wat aan de kleinere kant......

ik ben hartstikke verliefd op mijn vriend, alleen ik heb behoefte aan goede sex.
Oei. Okee, is het een optie om speeltjes in bed te gebruiken?
Lente! Het is weer Lente!
Lekker weertje he Hans
Hoe was jullie sex 3 jaar geleden dan? voor de geboorte van de dochter? ook minimaal?
mijn vriend is niet zo van de speeltjes, en dat respecteer ik.

palientje: voor de geboorte was de sex ook minimaal, alleen toen hadden we een reden, we wouden een kind, dus dan moest je in ieder geval een paar keer per maand.
Weet je ook waarom hij niet van seks houdt???
Sja Speedy, dan weet ik het ook even niet. Je vriend is niet van de speeltjes met als gevolg dat jij kennelijk te kort komt in bed omdat hij een kleine heeft. Wat dan? Groeien gaat ie niet meer vrees ik.
en eindresultaat: sexueel gefrusteerd en botergeil.
Keuzes keuzes.
Hmm, mijn eerste gedachte is, trio met een andere man erbij

Is geen grapje overigens
Trio is nog niet zo'n gek idee. Maar waarschijnlijk zal je man daar niet zo'n fan van zijn. Maar misschien kun je het voorstel doen om dat ook een keer een trio met een vrouw erbij te doen:-)
Trio is nog niet zo'n gek idee. Maar waarschijnlijk zal je man daar niet zo'n fan van zijn. Maar misschien kun je het voorstel doen om dat ook een keer een trio met een vrouw erbij te doen:-)
trio is geen optie.

mijn vriend houdt daar absoluut niet van.
Duidelijk aangeven aan vriend dat je jullie sexleven nieuw leven wilt inblazen. Dit omdat je nu niet aan je trekken komt. Het lijkt mij als je het serieus brengt, dat hij er dan wel aan wilt werken
Jouw vriend kan wel van een hele boel dingen niet houden, en jij houd niet van zijn kleine snikkel.

Keuzes keuzes keuzes
Laat je vriend vertrouwd worden met speeltjes, wie weet gaat 'ie 't wél leuk vinden.

Hij kan niet zomaar alles afkappen op dit gebied.
quote:dangeensuus schreef op 25 maart 2010 @ 11:52:

Denk je aan negers?Ah daar droom ik de laatste 2 nachten van
Vriend kan niet eens een trio met een stukkie plastic erbij , laat staan een lekker stuk meat .

Heb jij wel ervaring dan met een speeltje? Gewoon kopen en es kijken hoe geil tie het vind jou daar mee bezig te zien. Is tie opslag om .

O ja, die heb je ook in chocoladebruin......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven