Mode & Beauty alle pijlers

site jurkjes

24-03-2010 13:55 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al een paar keer de tip voorbij zien komen van een goede site met leuke jurken.

Ik ben alleen vergeten om hem op te slaan bij mijn favorieten.

Wie helpt?

Het is een site met voornamelijk jurkjes, Nederlands en ze gaan tot mt 48...
was het dresses only?
Tante Betsy?
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Rond welke prijsklasse?
Deze jurkjes draag ik graag www.ladress.nl
Katoeneke: Sooowheeee Dat zijn idd wel allemaal erg mooie jurken!! Helaas te duur voor mij, ik ga nu nog voor de kwantiteit ipv de kwaliteit...
Dank!

Het was tante betsy.
@ Bindi & Sosofie

www.kinglouie.nl is ook leuk (NL merk) en betaalbaar.

Laat die zomer maar komen!!
Ja, maar kinglouie staat alleen niet zo leuk als je mt 46-48 hebt... dan wordt het meer kingrollade, zeg maar.... ;)

wel jammer, want ik vind ze altijd zo leuk, die jurkjes!
Dat is jammer! Je zou ze kunnen bellen of ze ook jurken op bestelling maken in grotere maten. Ze geven namelijk hele goede service.
Sosofie, ik ben erg benieuwd!

Ga je een bestelling plaatsen? Ik heb ook maat 46-48 en ik ben heel benieuwd hoe ze vallen.

Ik heb in september een aantal bruiloften, dus misschien ga ik ook wel wat bestellen.

Hou je me op de hoogte?
Hoi Selle

Ik ben het in overweging aan het nemen.

Ik vind het leuk, maar ken de kwaliteit niet en dan is de prijs voor mij een drempel om te bestellen...

Groet, Sosofie
Je kan het toch terug sturen als het je tegenvalt?

Ik denk dat ik de gok maar ga wagen en iets ga bestellen. Ik heb zin in nieuwe lentekleren!
Ik had er ook zin in.

Maar in mijn maat waren 'mijn' kleuren niet meer beschikbaar...

Binnenkort weer de site checken dus.
Ik lees net dat er nieuwe jurkjes zijn geplaatst en er staat nog steeds dat er aan het einde van deze week nóg meer nieuwe jurkjes komen. Dus, inderdaad even goed in de gaten houden!
Oke, goede tip!

Zal de site nog eens checken dan!
Inmiddels heb ik donderdag een jurkje besteld. Even gebeld of het nog met de post meekon en jawel hoor. Vrijdag jurkje binnen.

Het model is perfect voor mij. Ik ben een vrij extreme peer/zandloper, met 85F, mt 44 taille en ruim mt 48 heup. Ik heb gekozen voor jurkje Soda, mt 48. Blauw met witte stippen. Het staat echt geweldig. Ik ben de hele dag complimenten in ontvangst aan het nemen. Leuk hoor!

De stof ziet er mooi uit en het is netjes genaaid. De kantjes e.d. zitten er allemaal heel mooi aan. Hoe de stof blijft tijdens dragen en wassen dat zien we wel weer..

Wat mij betreft is tante Betsy een aanrader!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven