LLS KMT GD

20-03-2010 09:44 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, een nieuw topic. Alles komt altijd weer goed. Ook een van mijn motto's. Het bewijs zijn de opdracht van Lien nu, het feit dat ik zo goed in mijn vel zit na jarenlang tobben met werk, Pebblo die geen enge kanker heeft.

Laat het ook een hoopgevend motto zijn. Voor wie het nodig heeft.
Dat is ook goor LLL, een pissende hond tegen je fiets. Gatverdamme!

Ik ben echt enorm geirriteerd door die gozertjes. Ze zeggen niet eens sorry, terwijl ik een volwassene ben die ze erop aanspreekt. En daarnaast vind ik die ene die telkens terugkomt helemaal hondsbrutaal. Kan me daar echt kwaad om maken. Vroeger flikten wij dat toch niet? Ik zei echt wel sorry als iemand me ergens op aansprak. En ik had het lef niet om dan daar terug te komen.
Als ik gehaast ben (zoals vandaag op werk) en zo snel mogelijk wil kolven dan kolf ik slecht. Dat zal dus ook 's morgens zo zijn omdat er dan echt geen tijd voor is en er 2 Pebbeltjes schoon en gekleed naar school moeten, ontbijt gemaakt moet, brood gesmeerd enzovoort. Pebblo (in zijn huidige staat) slaapt vaak nog een half uurtje langer dan ik en kijkt in alle rust (?) het journaal in de ochtendhectiek die ik 'doe'.
Ik zou die jongens ook wegsturen. Gatver.

En ik zie ook vaak jongens en hoop dat mijn jongens zo nooit zullen worden.
Vandaag gesprek gehad op mijn werk en per 1 juni ben ook ik werkloos.
Wauw. Verse moedermelk is bij een kamertemperatuur van 20 graden nog 5-10 uur houdbaar!
quote:Wind schreef op 25 maart 2010 @ 22:30:

Vandaag gesprek gehad op mijn werk en per 1 juni ben ook ik werkloos.Godverdomme.
Nee Wind wat erg!
Jezus Wind, had je dat verwacht?
quote:Pebbles schreef op 25 maart 2010 @ 22:29:

Ik zou die jongens ook wegsturen. Gatver.

En ik zie ook vaak jongens en hoop dat mijn jongens zo nooit zullen worden. Eenmaal op de sportschool bedacht ik me dat ik het misschien op een andere manier had moeten aanpakken. Nu heb ik ze , duidelijk geirriteerd, verzocht om niet meer in ons portaal te kwatten. Ik had ze misschien moeten uitleggen dat ik een kind van anderhalf heb dat de trap oploopt met zijn handjes op de treden.
quote:Wind schreef op 25 maart 2010 @ 22:30:

Vandaag gesprek gehad op mijn werk en per 1 juni ben ook ik werkloos.

?????????

Zo zeg.
Nu druk aan het oriënteren (vast werk of ook interimmen), maar voor het mooie wil ik nog 1 keer in loondienst. Past beter bij mijn huidige levensfase en ook mooi voor de ervaring.

GW is helemaal van de leg en is vooral pessimistisch. Ik zie het nog wel positief in en a er van uit dat ik voor 1 juni werk heb.

Waar ik wel enorm van baal is dat ik nu geen onbezorgd verlof meer heb, maar ineens weer bezig moet zijn met werk. Daar ben ik echt niet blij mee.
Ja, dat had je waarschijnlijk moeten doen Morrie, Pebblo heeft mij geleerd jongeren in eerste instantie zo aan te spreken en niet direct boos of geïrriteerd.
Het eerste wat ik ook denk Wind is dat je wel precies weet met welk bijltje je gaat hakken nu, na GW's ervaring, en Lien en ik. Je zal het vast niet willen horen nu, maar echt, de topictitel slaat ook op jou.
quote:Morrie schreef op 25 maart 2010 @ 22:33:

Het eerste wat ik ook denk Wind is dat je wel precies weet met welk bijltje je gaat hakken nu, na GW's ervaring, en Lien en ik. Je zal het vast niet willen horen nu, maar echt, de topictitel slaat ook op jou.

Dat denk ik ook, Morrie

Ik ben ook niet superverdrietig of boos, maar zie wel kansen.

De timing is alleen balen. En dat het niet je eigen beslissing is...
Ik ga nu toch naar beneden. Kefpep laten pissen en dus kolven.

Kom morgen nog wel eens kijken.

Hou je taai Wind, en probeer positief te blijven!
quote:Pebbles schreef op 25 maart 2010 @ 22:33:

Ja, dat had je waarschijnlijk moeten doen Morrie, Pebblo heeft mij geleerd jongeren in eerste instantie zo aan te spreken en niet direct boos of geïrriteerd.

Ik ben op dat moment dat zo opgefokt, en vind het ook wel eng om ze aan te spreken, dat ik dat heel kort, gehaast en fel doe, en dan snel weer wegloop.

Volgende keer doe ik het anders....

Wind, ik denk eerlijk gezegd dat jij ook wel werk kunt vinden. Je hebt een mooi cv! En mensen in jouw functie zijn altijd nodig.

Gelukkig is GW net gestart met weer geld verdienen. Hij zou het ook positief kunnen bekijken. Maar ik snap wel dat het hem van de leg maakt.
quote:Wind schreef op 25 maart 2010 @ 22:34:

[...]

En dat het niet je eigen beslissing is...

Dat moet je gelijk weer loslaten. Dat is nu eenmaal zo en daar verander je niets meer aan. je daar nu druk om maken is verspilde energie die je nodig hebt voor nieuwe plannen én voor je gezin.

Het is een opmnerking die wel echt bij jou past, maar echt, ga je daar niet te druk om maken.

En nu ben ik helaas toch echt weg.
quote:Wind schreef op 25 maart 2010 @ 22:34:

[...]

Dat denk ik ook, Morrie

Ik ben ook niet superverdrietig of boos, maar zie wel kansen.

De timing is alleen balen. En dat het niet je eigen beslissing is...Ja, herkenbaar, maar daar ben je snel overheen hoor als je ook kansen ziet! Je hebt het ook al eens genoemd, dus het was waarschijnlijk geen 100% verrassing?
Een vaste baan geeft ook echt schijnzekerheid he. Dat zie je nu ook maar weer. Zo vaak zeggen mensen tegen mij: vind je het niet onzeker om te freelancen?

Het geeft haast meer zekerheid dan een baan in loondienst tegenwoordig...
Ja die timing is wel echt superbalen zeg, daar gaat je ongestoorde verlof . Maar wat Morrie en Pebbles zeggen denk ik ook, het komt vast goed. Je had het ook al niet meer echt naar je zin daar toch?
Toch nog wel een verassing. Onze functie komt te vervallen en dus zitten we (mijn directe collega's in het land) allemaal zonder werk per 1 juni. Heeft niet met individueel functioneren te maken (heb voor mijn verlof nog een bonus gekregen wegens uitzonderlijke prestaties dat jaar). Voor 2 fte is er nog werk in de standplaats van het hoofdkantoor, maar die functie wordt ook meer operationeel en dat wil ik sowieso niet.
Moet je nu na je verlof nog wel terugkomen of kun je de tijd tot 1 juni gebruiken om iets nieuws te zoeken?
quote:Wind schreef op 25 maart 2010 @ 22:42:

Toch nog wel een verassing. Onze functie komt te vervallen en dus zitten we (mijn directe collega's in het land) allemaal zonder werk per 1 juni. Heeft niet met individueel functioneren te maken (heb voor mijn verlof nog een bonus gekregen wegens uitzonderlijke prestaties dat jaar). Voor 2 fte is er nog werk in de standplaats van het hoofdkantoor, maar die functie wordt ook meer operationeel en dat wil ik sowieso niet.Misschien overbodige info voor jullie, maar realiseer me nu (als ik zo terug lees) dat ik mezelf even moet voorhouden dat het écht niet aan mij ligt
quote:lilalore schreef op 25 maart 2010 @ 22:43:

Moet je nu na je verlof nog wel terugkomen of kun je de tijd tot 1 juni gebruiken om iets nieuws te zoeken?Ik neem in mijn onderhandelingen mee dat ik vrijgesteld word van werk. Of ze er mee akkoord gaan is ten tweede
quote:Wind schreef op 25 maart 2010 @ 22:44:

[...]

Misschien overbodige info voor jullie, maar realiseer me nu (als ik zo terug lees) dat ik mezelf even moet voorhouden dat het écht niet aan mij ligt

Ik dacht inderdaad wel: post je dit voor de meelezers oid, want wij weten toch dat het niet aan jou ligt? Je hebt daar over ook al eens info op SG gegeven toch?

Maar je post het voor jezelf, ook goed, beter misschien wel. Nu weet je dus: het ligt niet aan jou .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven