LLS KMT GD

20-03-2010 09:44 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, een nieuw topic. Alles komt altijd weer goed. Ook een van mijn motto's. Het bewijs zijn de opdracht van Lien nu, het feit dat ik zo goed in mijn vel zit na jarenlang tobben met werk, Pebblo die geen enge kanker heeft.

Laat het ook een hoopgevend motto zijn. Voor wie het nodig heeft.
Wanneer zou je weer moeten starten Wind?
Ergens in mei, Morrie.
quote:Morrie schreef op 25 maart 2010 @ 22:46:

[...]

Ik dacht inderdaad wel: post je dit voor de meelezers oid, want wij weten toch dat het niet aan jou ligt? Je hebt daar over ook al eens info op SG gegeven toch?

Maar je post het voor jezelf, ook goed, beter misschien wel. Nu weet je dus: het ligt niet aan jou .

Ik las het terug en dacht 'dat staat er wel heel stom'

Maar was meer om mezelf even wat zekerheid geven, denk ik.
Nou, dan lijkt het me een kleine moeite om je vrij te stellen van werk die paar weken...... Evt wat dingen overdragen, maar dat had je voor je verlof waarschijnlijk al gedaan.
Ik moet eigenlijk wel naar bed. Moet morgen sporten met werk, als soort uitje. Moet mijn spullen nog pakken.
Ik neem toch aan dat ze je niet gaan vragen om voor die paar weken nog terug te komen dan. Zou wel heel flauw zijn...

Ik moet ook echt naar bed, elf uur alweer.

Sterkte Wind!
Welterusten Wind. Zeg GW ook maar dat hij lekker moet gaan slapen en vertrouwen in je moet hebben dat alles prima in orde komt!
Doe ik

Weltrusten!
Goeiemorgen!

Heb je een beetje kunnen slapen Wind? En is GW al wat positiever gestemd?

Het mooie weer is duidelijk weer over, jammer hoor, ik werd er zo blij van. Maar het begin is er, het zal nu toch niet lang meer duren voordat het echt lente wordt...

Ik heb echt een ongekend rustige vrijdagochtend. Sjaak heeft Dim naar school gebracht en Sum bij een vriendje afgeleverd, en Poppetje ligt te slapen. Moet Sum alleen om elf uur alweer ophalen, dus nog een uurtje tijd om iets te doen.
Ja, ik heb wel redelijk geslapen. Kwam alleen niet meer in slaap nadat ik ZCHT om 05.30 uur de fles had gegeven. GW ziet het nu ook wat positiever in. Er zijn wel wat vacatures in de regio die me aanspreken en daar heb ik ook al op gereageerd dus er zit al beweging in. Nu vandaag nog wat bureau's bellen om me in te schrijven.

Lekker zo onverwacht tijd voor jezelf, LLL!

Hier kwam schoonvader net KW en BRS halen om de nieuwe vloer bij hun thuis te laten zien. GW is naar de bank en ZCHT slaapt. Ik ga nu lekker in alle rust douchen. Heerlijk!
Noem het naïef, optimistisch of weet ik veel, maar ik ben er ook echt van overtuigd dat het goed komt

Dus toen schoonmoeder vanmorgen belde hoe het met me ging was ik zelfs een beetje geïrriteerd dat ik de mensen nu gerust moet stellen dat ik wel denk dat het allemaal niet zo vreselijk is.

Beetje omgekeerde wereld.

Deze dingen gebeuren gewoon met een reden en ik weet zeker dat we er sterker uit komen. GW eigen zaak, ik een andere baan...
Haha, ja van die goedbedoelde bezorgdheid waar je niet op zit te wachten. Maar kwam het niet ook een klein beetje doordat het je schoonmoeder was?

Sum had heel leuk gespeeld bij zijn kdv-vriendje, wat is het toch een makkelijk kind. Of misschien ben ik wel gewoon veel makkelijker geworden, toen Dim voor het eerst ging spelen vond ik het zooooooo spannend! Moeder van vriendje is ook echt een leuk mens, ik heb zo gelachen. Sum deed een kast open en daar lag tussen de spelletjes zo'n plastic nepdrol in. Dus Sum zag dat, had die moeder gezegd: Nou ja Sum, ik had nog zo gezegd: niet in de kast poepen! Hahaha, Sum kon er gelukkig ook om lachen.
Jeetje Wind wat een bericht. Dat had ik niet verwacht hoor!

Super dat je er zo positief in staat en ook fijn dat je al aan de slag bent om werk te vinden.

Is 1 juni trouwens niet heel snel of krijg je nog wat geld mee om te overbruggen?

Jammer dat je niet meer langs kon komen Lien, maar fijn dat gesprek zo positief was!

Ik ben bezig met een voorjaarsschoonmaak. Echt lekker het huis en ik knappen er van op. Over 10 minuutjes Japie ophalen van PSZ en Apie speelt bij het buurmeisje.

En we eten pannenkoeken vanavond. Gewoon een gezellige dag dus.
Klinkt heerlijk Nathje! Dat was ik ook van plan, daarom heb ik volgende week vrijgenomen. Maar inmiddels heb ik op de dagen dat ik geen kinderen heb al afgesproken om een dag met een vriendin te gaan winkelen en wil ik naar de kapper en de pedicure. Gaat niet heel erg opschieten dus .

Net fijne actie, Dim was bij een vriendje spelen waar hij nog niet eerder gespeeld heeft. Maandag met zijn vader afgesproken, maar is een turks jongetje en vader spreekt niet heel goed Nederlands. Ga ik hem ophalen, staat er een andere naam op de deur en wordt niet opengedaan. Dus heel snel teruggereden naar huis om het telefoonnummer op te zoeken, blijkt dat ze verhuisd zijn en dat het adres op de klassenlijst niet meer klopt. Fijn . Ik schrok me dood, dacht meteen dat ik de afspraak verkeerd begrepen had en dat Dim ergens over schoolplein zou zwerven in zijn eentje.
Zohee, ik zou ook een hartverzakking krijgen, LLL.

Japie zit even lekker een filmpje te kijken en ik zit te bedenken of ik nog iets zal gaan doen. Oude planten uit de tuin scheppen ofzo. Of even lekker kop thee en naast Japie zitten. Eigenlijk ook wel lekker
Oeoeoe, LLL, ik zou echt heel erg schrikken, knap dat je je hoofd koel hebt gehouden.

Zo, was weer rennen, vliegen, springen vandaag. Was via Nath op een leuk gesprek vanochtend en reed pas om 13.00 weg (ik was er om 9.30 ). COmmercieel natuurlijk dom, eerst kort praten, dan offerte maken en dan uren rekenen, maar het was vooral gewoon leuk en uiteindelijk is mijn doel op een leuke manier inkomen genereren en dat gaat wel lukken. Om 14.00 uur een afpsraak in A'dam, 5 andere kandidaten voor een opdracht van 2 dagen per week. Stel je voor dat die ook door zou gaan... Eerlijk gezegd zou ik het niet erg vinden als het gewoon niet doorgaat, want het is ineens heel veel, maar ook leuk.

En stress over lege tank... Pfft, het lampje had al gebrand en toen dacht ik kan nog makkelijk 50 kilometer rijden, maar vervolgens begon hij vlak voordat ik bij mijn eerste afspraak was onafhoudelijk te piepen... En toen moest ik snel naar Amsterdam en ook nog tanken.... Gelukkig allemaal goed gegaan. Alleen koffie bij Nath gemist, maar dat ga ik snel inhalen!
O en nu heb ik niets over/tegen Wind gezegd, maar ik heb haar gisteren al gesproken. Met jouw instelling gaat het helemaal goedkomen Wind! Denk dat, zoals ik ook al zei, het niet onverstandig is nog een keer voor baan-zekerheid te gaan, maar mocht er interim klus voorbij komen kan dat natuurlijk ook. Merk dat zulke veranderingen uiteindelijk vaak beter uitpakken, je had zelf al niet zo heel veel meer met huidige opdracht, dus hoop ook echt dat het positief gaat uitpakken!
Klinkt als een ware stress-dag Lien! Lekker hoor dat het ineens zo loopt met de opdrachten. Was deze afspraak bij Aap? Of ander contact via Nathje?

Ik heb uiteindelijk toch nog best wat gedaan in huis. Dus nu lekker op de bank met bakje thee, bonbonbloc (in de aanbieding bij kruidvat, heel fout) en Sum. Dat laatste is een beetje jammer, maar hij gaat zo slapen zegt ie .
Wind, het is wel heel herkenbaar wat je schrijft hoor! Toen ik ontslagen werd en ik vertelde het aan mensen kreeg ik vrijwel alleen maar reacties van mensen met wijd open gesperde ogen die uitriepen dat het zooooo erg voor me was.

En zo ervaarde ik het zelf helemaal niet!

Maar het is wel begrijpelijk, bij een ander zou ik ook zo reageren.

LLL, leuk dat Sum bij kdv ging spelen. Knorrie heeft binnenkort ook zijn eerste speeldate via het kdv, maar daarbij worden Harrie of ik nog wel verwacht, dat is wel jammer . Nee hoor, is waarschijnlijk wel gezellig, ik schat die ouders als aardige mensen in.

Moet wel zeggen dat ik in eerste instantie, toen zij het vroegen, dacht: O jee, weer een sociaal contact erbij. Maar realiseerde me toen dat Schorrie wel twee vrienden aan het kdv heeft overgehouden en dat ik dat Knorrie ook gun!

Leuk dat het zo goed gaat Lien!

Ik heb een hele leuke dag gehad vandaag. Ben enorm geinspireerd door een sportcoach. Ineens ben ik dan nu weer bang voor herkenbaarheid dus ga er hier maar niet teveel over uitwijden. Maar heb lekker gesport en voel me enorm goed.

Ik zit zo goed in mijn vel de laatste maanden, en dat gun ik jou ook Wind. Dat gaat het je vast en zeker opleveren.

Nu nog even een link naar een liedje met inspirerende tekst twitteren .
Wat betekent het als iemand op Twitter dit post: Zo, eerst even een #FF, en vervolgens een aantal @twitternamen, waar de jouwe ook tussen staat? Ik ken diegene wel . Maar weet niet wat ik moet doen .
O, Morrie, vertel eens op SG? Ben benieuwd. Auauau, kramp in kuiten, die hakken ben ik niet meer gewend (en geen zorgen hoor jongens, wel nog gewoon laarzen, want in iets anders zul je me niet snel zien ).
Ja, is goed. Vind het wel leuk om erover te vertellen.
O, en was niet bij Aap, maar bij iemand anders inderdaad, de buren van Nath. En de man van de partner van Nath, Ook een ondernemend stel, zijn er wel veel toch, kennelijk trekt elkaar dat ook aan.

De ochtend afspraken heren in t-shirt, ik in keurig rokje, maar beter overdressed dan underdressed en de afspraak 's middags was inderdaad een man in pak (voor de ochtend afspraak zou ik anders broek aan hebben getrokken, maar had geen zin een koffer met kleren mee te nemen ).
quote:Morrie schreef op 26 maart 2010 @ 20:32:

Wat betekent het als iemand op Twitter dit post: Zo, eerst even een #FF, en vervolgens een aantal @twitternamen, waar de jouwe ook tussen staat? Ik ken diegene wel . Maar weet niet wat ik moet doen .Geen idee, had ik ook , vroeg het me ook al af.
quote:lien schreef op 26 maart 2010 @ 20:39:

[...]

Geen idee, had ik ook , vroeg het me ook al af.Follow Friday oid???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven