Eén dag lente....

25-03-2010 21:58 177 berichten
Alle reacties Link kopieren
-------------------------------------
Wat gaan we eigenlijk morgen doen in de regen, ik denk zonnebrillen op met moonboots, tja wil niet dat de buren al te raar over me denken.
quote:Maleficent schreef op 25 maart 2010 @ 23:44:

Ik vond het deze winter ook zo irritant dat er de 1e dag sneeuw lag en dat mensen meteen gingen sleeën en sneeuwpoppen gingen maken. Hallo... het is nog maar 1 dag winter. Maar goed, ik had niet zoveel tijd dus heb het maar zo gelaten.

Tjonge,wat een aso,s heb je toch he?

Maar wat mij het meest tegen de borst stuit van de OP is dat de buren het in hun hoofd halen om buiten te zitten ZONDER terrasverwarming.

Heb je dan een gaatje in je hoofd of niet?

Ik bedoel,wie heeft er last van het gehoest s,nachts?

Precies!!

De buurvrouw!!
Ze deden dat ook al om 8:42 uur. Dat is toch geen tijd om een sneeuwpop te maken.
Grief is just love with nowhere to go
quote:dangeensuus schreef op 25 maart 2010 @ 23:45:

Oef, 84 en een mercedes rijden.... dat roept bij mij allerlei hele rare associaties op.en terecht!!
Ik heb hier continue mijn opnamebanden van de camera ( strategisch geplaatst in de heg) zitten bekijken. groen en geel van ergenis zeg ik je. Dat ge-eikel met sneeuwballen. Doe normaal zeg. Het ligt er net. En dan ligt er ijs en moet iedereen ineens schaatsen. Be La Che Lijk
quote:amarettocola schreef op 25 maart 2010 @ 23:47:

[...]

Tjonge,wat een aso,s heb je toch he?

Maar wat mij het meest tegen de borst stuit van de OP is dat de buren het in hun hoofd halen om buiten te zitten ZONDER terrasverwarming.

Heb je dan een gaatje in je hoofd of niet?

Ik bedoel,wie heeft er last van het gehoest s,nachts?

Precies!!

De buurvrouw!!Nou je het zo stelt. Ben ik het best wel eens met Nammma. Wat zal zij er een last van hebben. Volgende week zien we ze op TV bij Bonje met de buren.
quote:Maleficent schreef op 25 maart 2010 @ 23:47:

Ze deden dat ook al om 8:42 uur. Dat is toch geen tijd om een sneeuwpop te maken.Ik zeg: Baksteen door de ramen!!
quote:Maleficent schreef op 25 maart 2010 @ 23:47:

Ze deden dat ook al om 8:42 uur. Dat is toch geen tijd om een sneeuwpop te maken.En dat op 20 of 21 december ( afhangende van waar jouw buren wonen dan he)
quote:Maleficent schreef op 25 maart 2010 @ 23:48:

[...]

Nou je het zo stelt. Ben ik het best wel eens met Nammma. Wat zal zij er een last van hebben. Volgende week zien we ze op TV bij Bonje met de buren.De rijdende rechter lijkt mij meer op zijn plaats hier!
Ik ga mijn bed in. Heel zachtjes. Wat moeten de buren wel niet denken dat ik op een doordeweekse dag op dit tijdstip als MOEDER zijnde nog doe op de bank. Kan echt niet.
Ik word eigenlijk steeds kwaaier

Nammma,je hebt gelijk!!

Sorry voor de off topics
Maar bij bonje bij de buren komt wel dat hele lekker ding: mr.J williams langs, dus ik zeg doen
Maar goed, ik heb dat ook al aan het einde van de herfst en als het koud is dat mensen dan al een winterjas aandoen. Dan denk ik; Heb je geen tussenjas ofzo, die je alleen in de herfst en lente draagt. Zo stom vind ik dat. Ja, ze moeten het zelf weten hoor. Maar als het echt koud wordt, dan hebben ze niks meer aan die winterjas. Verder maakt het me niks uit hoor, het valt me gewoon op.

ik ben lekker tegendraads met mijn winterjas aan en een sjaal om gaan fietsen vandaag. Wel met alleen een t-shirtje daaronder, dat dan weer wel.

Ik hoop dat niemand zich eraan gestoord heeft.
quote:Maleficent schreef op 25 maart 2010 @ 23:52:

Maar goed, ik heb dat ook al aan het einde van de herfst en als het koud is dat mensen dan al een winterjas aandoen. Dan denk ik; Heb je geen tussenjas ofzo, die je alleen in de herfst en lente draagt. Zo stom vind ik dat. Ja, ze moeten het zelf weten hoor. Maar als het echt koud wordt, dan hebben ze niks meer aan die winterjas. Verder maakt het me niks uit hoor, het valt me gewoon op.Jezus,jij ken ook zeiken
quote:dangeensuus schreef op 25 maart 2010 @ 23:51:

Ik ga mijn bed in. Heel zachtjes. Wat moeten de buren wel niet denken dat ik op een doordeweekse dag op dit tijdstip als MOEDER zijnde nog doe op de bank. Kan echt niet.Nou inderdaad. Tijd om jeugdzorg te bellen.
quote:Starshine schreef op 25 maart 2010 @ 23:52:

ik ben lekker tegendraads met mijn winterjas aan en een sjaal om gaan fietsen vandaag. Wel met alleen een t-shirtje daaronder, dat dan weer wel.

Ik hoop dat niemand zich eraan gestoord heeft.Niet zaniken als je ziek word he?
quote:Starshine schreef op 25 maart 2010 @ 23:52:

Ik hoop dat niemand zich eraan gestoord heeft.Nee hoor. Precies goed, want je mag je nog niet gedragen alsof het lente is.
quote:Maleficent schreef op 25 maart 2010 @ 23:52:

Maar goed, ik heb dat ook al aan het einde van de herfst en als het koud is dat mensen dan al een winterjas aandoen. Dan denk ik; Heb je geen tussenjas ofzo, die je alleen in de herfst en lente draagt. Zo stom vind ik dat. Ja, ze moeten het zelf weten hoor. Maar als het echt koud wordt, dan hebben ze niks meer aan die winterjas. Verder maakt het me niks uit hoor, het valt me gewoon op.Dat is wel erg off topic, daar moet je wel een nieuwe voor openen
Nou, ik zal het doen als het zover is Jala, want eigenlijk kan het niet. Ik hoop dat mijn buren dat dan ook lezen, want die zie ik ook niet met een tussenjas.
slaap lekker allemaal, en vergeet niet je vierseizoenen dekbed toe te spreken
Wel fijn dat nammma als onderschrijft Lessons of life heeft.

Ik wist niet dat je een zonnescherm pas naar beneden mag doen als het 3 dagen 30 graden is. Toch weer wat geleerd op deze dag
quote:anthro schreef op 25 maart 2010 @ 23:02:

Tja, en straks zijn al die kindjes allemaal verkouden...........gek he?in Canada misschien
quote:Maleficent schreef op 25 maart 2010 @ 23:58:

Wel fijn dat nammma als onderschrijft Lessons of life heeft.

Ik wist niet dat je een zonnescherm pas naar beneden mag doen als het 3 dagen 30 graden is. Toch weer wat geleerd op deze dag

Leerzaam zo,n forum he?

Trusten allen!!

""gaat gauw dr knolbegonia binnen halen""
Slaap lekker allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven